En ga je die dan enorm toppen en in bedwang houden? Want in mijn ervaring gaan 3 planten in mijn kas van 3x2 meter gewoon 1 massieve massa takken en bladeren vormen in de 3 weken dat ik niet thuis ben, gevolgd door de 2 weken dat ik met de motor op pad benquote:
Wat zijn jouw buren toch fijn. En beterschap natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:14 schreef vlindertje89 het volgende:
Tof @:fietsie!
Ik heb snoeptomaatjes. Wel door iemand anders geplant en geplukt en door mij in de supermarkt gekocht.. telt dat ook?![]()
Buurvrouw appte net met het vriendelijke verzoek een boodschappenlijstje door te geven zodat ze spullen voor me mee kan nemen bij haar boodschappenronde morgensuper fijn. Niet dat ik veel eetlust heb, maar wel handig om iets te blijven eten, dus heb inderdaad maar een klein lijstje gestuurd. Voordeel is dat ik in elk geval 3x per dag wat moet eten nu bij de antibiotica, heb ik iig 3x wat binnen
. Nou ja, als die gaat werken komt vast ook de eetlust weer terug.
Ik hou niet van zuurkool, maar het zullen wel simpele maaltijden worden ja. Ik at vandaag twee pistoletjes met cottage cheese en tomatentapenade, bij de ab vanmiddag een plak ontbijtkoek, als avondeten wat noodles met beetje sojasaus en zometeen bij de ab wat tomaatjes en halve plak ontbijtkoek. Kijken of ik morgen iéts gezonder kan eten, heb bananen en volkoren soepstengels gevraagd voor bij de antibiotica, brood want op, eieren voor wat extra eiwit zonder zuivel te eten ivm slijm. Ik heb nog groente in vriezer, blikken linzen en tomatenblokjes, in koelkast tempeh en vega kipstukjes, en pasta/noodles, dus opzich wel opties voor avondeten. Ik moet alleen dan wel zin/puf hebben om echt te koken en de noodles koken was voor vanavond genoeg. Morgen proberen warm te lunchen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:16 schreef fietsie het volgende:
Ja zijn van die dagen dat je eigenlijk gewoon een beetje moet blijven eten tegen je zin in. Puur omdat verstandig.
Ik at tijdens mn longontsteking en de AB + Prednison heel veel kant-en-klaar zuurkool-met-spek en zuurkool-met-ananas.
Hier staan 2 vleestomaten en 1 italiaanse pruimtomaat.
En dan 2 aubergines, en een komkomkomkomkwammer.
Ik heb geen kas dus ze hebben op zich best wat ruimte. Op een meter of 2.20 top ik ze. Ik wekelijks dief ik, bind ik op en verwijder te veel blad.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
En ga je die dan enorm toppen en in bedwang houden? Want in mijn ervaring gaan 3 planten in mijn kas van 3x2 meter gewoon 1 massieve massa takken en bladeren vormen in de 3 weken dat ik niet thuis ben, gevolgd door de 2 weken dat ik met de motor op pad ben
Of heb je ze op een zodanige plek gezet dat ze die hoogte / lengte kwijt kunnen ? Mijn planten waren 2 jaar terug 4 meter lang (ieder)
Ah ja dan kan je er wel zo'n bult kwijt.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb geen kas dus ze hebben op zich best wat ruimte. Op een meter of 2.20 top ik ze. Ik wekelijks dief ik, bind ik op en verwijder te veel blad.
Elke plant heeft een rek van 60cm breed:
[ afbeelding ]
Heel fijn jaquote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat zijn jouw buren toch fijn. En beterschap natuurlijk.
Ik heb het vaker gezegd maar ik blijf me toch afvragen waarom er tegenwoordig zo veel mensen longontsteking hebben. Ik ken al zo veel mensen, ook van mijn leeftijd.
Ik lees mee en leef mee met jullie hier trouwens maar dingen gaan momenteel een beetje het ene oor in, het andere uit. Ik ben erg verdrietig en bezorgd. De dierenarts zou nog terugbellen over het hier thuis uitvoeren van de euthanasie.
Dat laatste.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:32 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik hou niet van zuurkool, maar het zullen wel simpele maaltijden worden ja. Ik at vandaag twee pistoletjes met cottage cheese en tomatentapenade, bij de ab vanmiddag een plak ontbijtkoek, als avondeten wat noodles met beetje sojasaus en zometeen bij de ab wat tomaatjes en halve plak ontbijtkoek. Kijken of ik morgen iéts gezonder kan eten, heb bananen en volkoren soepstengels gevraagd voor bij de antibiotica, brood want op, eieren voor wat extra eiwit zonder zuivel te eten ivm slijm. Ik heb nog groente in vriezer, blikken linzen en tomatenblokjes, in koelkast tempeh en vega kipstukjes, en pasta/noodles, dus opzich wel opties voor avondeten. Ik moet alleen dan wel zin/puf hebben om echt te koken en de noodles koken was voor vanavond genoeg. Morgen proberen warm te lunchen.
Oh, en mezelf vanaf morgen daadwerkelijk ziekgemeld. Vorige week gewoon doorgewerkt, maar nu toch maar even echt rustig aan doen. Heb vrijdag intervisiegroep met stagestudenten, ga morgen vast even navragen of een vd andere docenten die kan overnemen als ik dan nog niet fit genoeg ben om ervoor naar uni te komen. En zo niet en ik ben nog niet fit genoeg, dan maar verplaatsen. Wel stom, want vorige week al verplaatst naar deze ivm treinstaking, maar als het moet dan moet het. Wil er nu wel echt even goed vanaf komen, dus dan zal ik ook daadwerkelijk even voor mezelf moeten zorgen.
Oh ja, jij was die ander met longontsteking. Hoe gaat het nu? Iets meer lucht en conditie hoop ik?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:38 schreef AnneX het volgende:
Beetje langs gescroll’d.
En lees dat vlindertje ook overvallen is door een longontsteking.![]()
Sterkte met herstel en nasleep waarvoor wordt gewaarschuwd door mensen, die het hebben meegemaakt. Zoals fietsie ook. Voor mij was het voor het eerst.
En sterkte voor @:Lucky met Piep alias Atari. 😘
Pietsie beter. Geen middagdutjes meer. Actie betekent wel benauwdheid en op adem komen. Vanmiddag té veel gedaan buiten de deur. Oa. Koelkast schoon en vriezer ontdooid op oude adres. Daarna een afspraak in het volgende dorp.quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh ja, jij was die ander met longontsteking. Hoe gaat het nu? Iets meer lucht en conditie hoop ik?
Ik ben met mijn astma wat gevoeliger voor niet-virale longontstekingen, en wat voor mij echt funest is (naast bleekmiddelquote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat zijn jouw buren toch fijn. En beterschap natuurlijk.
Ik heb het vaker gezegd maar ik blijf me toch afvragen waarom er tegenwoordig zo veel mensen longontsteking hebben. Ik ken al zo veel mensen, ook van mijn leeftijd.
Ik lees mee en leef mee met jullie hier trouwens maar dingen gaan momenteel een beetje het ene oor in, het andere uit. Ik ben erg verdrietig en bezorgd. De dierenarts zou nog terugbellen over het hier thuis uitvoeren van de euthanasie.
Oh ja…over die airco’s herinner ik mij in jouw situatie. Stom zeg.quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik ben met mijn astma wat gevoeliger voor niet-virale longontstekingen, en wat voor mij echt funest is (naast bleekmiddel) is een slecht onderhoude airco. Bij mijn oudwerkgever kon ik na twee dagen op het kantoor in Amsterdam aan de antibiotica en prednison. Dat is vijf of zes keer gebeurd in anderhalf jaar tijd.
![]()
En sterkte met piep.
Een vriend van mij heeft legionella opgelopen door slecht onderhouden airco. Dat was bijna fataalquote:Op woensdag 11 juni 2025 07:08 schreef Tele6 het volgende:
Hoe zou dat komen @:LeeHarveyOswald met die airco's? Gaan er ergens ziekteverwekkers in zo'n airco zitten?
Slakken ja? Waren het nog kleine plantjes ?quote:Op woensdag 11 juni 2025 07:59 schreef Lonaa het volgende:
Ik had 5 tomatenplanten. Nu nog 3. De slakjes hadden er ook 2.
In het geval van mijn fijne oud-werkgeverquote:Op woensdag 11 juni 2025 07:08 schreef Tele6 het volgende:
Hoe zou dat komen @:LeeHarveyOswald met die airco's? Gaan er ergens ziekteverwekkers in zo'n airco zitten?
Huh slakken bij tomaat? Ze laten bij mij zelfs de basilicum met rust die naast de tomaat staat, zo'n hekel hebben ze er aanquote:Op woensdag 11 juni 2025 07:59 schreef Lonaa het volgende:
Google eens op havermout en slakken…quote:Op woensdag 11 juni 2025 07:59 schreef Lonaa het volgende:
Heb wel eens begrepen dat vogels op de havermout afkomen en dan meteen de slakken meenemen op het menuquote:Op woensdag 11 juni 2025 10:09 schreef AnneX het volgende:
[..]
Google eens op havermout en slakken…
Gister in de ouwe achtertuin bleken de nieuwe plantjes van afgelopen oktober opgegeten door slakken. Zelfs de gerania. Potverdrie.
Ja, de 2 mini's waren hetquote:Op woensdag 11 juni 2025 09:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Slakken ja? Waren het nog kleine plantjes ?
Ahjakkes, ja dan zijn ze denk ik nog niet aromatisch genoeg dat slakken ze vies vinden...quote:
Sterkte, die periode. En erna.quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dierenarts gesproken, volgende week donderdag komt de dierenarts aan huis. Tot die tijd proberen we nog wat pijnstilling te geven.
Dank je. Vandaag voel ik me er weer heel nuchter over. Gisteren was ik er kapot van. Dit gaat toch wel gelijk op als met de menselijke sterfgevallen in mijn omgeving qua belevenis.quote:
Hehe zoiets had ik ook toen ik pa's crematie mocht pinnen of overmakenquote:Op woensdag 11 juni 2025 14:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dank je. Vandaag voel ik me er weer heel nuchter over. Gisteren was ik er kapot van. Dit gaat toch wel gelijk op als met de menselijke sterfgevallen in mijn omgeving qua belevenis.
De paravet vroeg nog of ik straks alvast wil komen afrekenen of dat ik het na de daad contant aan de dierenarts mee wil geven. Ik ga nu wel afrekenen, cash meegeven voelt toch als een huurmoord ofzo
Lijkt me dat je juist een huurmoord vooraf betaaldquote:Op woensdag 11 juni 2025 14:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dank je. Vandaag voel ik me er weer heel nuchter over. Gisteren was ik er kapot van. Dit gaat toch wel gelijk op als met de menselijke sterfgevallen in mijn omgeving qua belevenis.
De paravet vroeg nog of ik straks alvast wil komen afrekenen of dat ik het na de daad contant aan de dierenarts mee wil geven. Ik ga nu wel afrekenen, cash meegeven voelt toch als een huurmoord ofzo
Sterkte en sorry, maar om dat laatste moest ik hardop lachenquote:Op woensdag 11 juni 2025 14:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Is dat niet te langquote:Op woensdag 11 juni 2025 14:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:35 schreef Kaatje1 het volgende:
@:blues https://www.gelderlander.(...)ten-kijken~aab4a44c/
Hier zit zo’n aparte maan vaak op het moment suprème achter de bomen, maar camera batterij is opgeladenquote:
Mooi, over een paar uur aan denkenquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:35 schreef Kaatje1 het volgende:
@:blues https://www.gelderlander.(...)ten-kijken~aab4a44c/
quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Huisgenoot is op een vals plafond boven een trap gaan staan en 2.5 meter naar beneden gevallen. Na drie uur in het ziekenhuis krijgen we haar zo weer mee. Gebutst, maar rug nog heel.
Caramba!quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Huisgenoot is op een vals plafond boven een trap gaan staan en 2.5 meter naar beneden gevallen. Na drie uur in het ziekenhuis krijgen we haar zo weer mee. Gebutst, maar rug nog heel.
Oef wat een schrik, gelukkig dat de rug heel is.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Djeesus…Daar komt huisgenoot goed mee weg!quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Jakkie 😂 en je moet dan wel hun helm hebben/kopen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:00 schreef Kaatje1 het volgende:
@:annex best grappig https://yakkay.com/collections/covers-for-bike-helmets
Ja kutzooiquote:Op woensdag 11 juni 2025 14:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Lijkt me dat je juist een huurmoord vooraf betaald
Ik dus ook wel eigenlijk.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:29 schreef flipsen het volgende:
[..]
Sterkte en sorry, maar om dat laatste moest ik hardop lachen
We houden het in de gaten en grijpen zeker in als dat nodig is. Liever te vroeg dan te laat. Ik heb nog even pijnstilling gehaald vanavond en dat krijgt ze nu zodat het allemaal draaglijker is.quote:
Ik zag laatst iemand met een konijnenhekm rijden. Ze had nog een goed muziekje op haar oortjes ook en zat swingend op de brommer. Zag er geweldig uit met die enorme oren. Ik heb mijn duim opgestoken bij het stoplicht en kreeg een fistpump terugquote:Op woensdag 11 juni 2025 21:00 schreef Kaatje1 het volgende:
@:annex best grappig https://yakkay.com/collections/covers-for-bike-helmets
Vrienden van me hebben Muppets op hun helmen. Fozzie bear en Elmoquote:Op woensdag 11 juni 2025 21:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik zag laatst iemand met een konijnenhekm rijden. Ze had nog een goed muziekje op haar oortjes ook en zat swingend op de brommer. Zag er geweldig uit met die enorme oren. Ik heb mijn duim opgestoken bij het stoplicht en kreeg een fistpump terug
Dit was bekend en ook bekend dat het niet was om op te staan. De bedoeling was er een kast overheen te bouwen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oef wat een schrik, gelukkig dat de rug heel is.
Nu het huis controleren op meer van dit soort ondingen
Jup, je weet meestal precies waar je niet niet staan. Ik was tijdens het isoleren van de zolder (waarbij ik de vloer van zolder er uit heb gehaald en tegen het materiaal van het slaapkamer plafond keek) ook erg op m'n hoede, maar soms stap je toch net naast een balk.quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dit was bekend en ook bekend dat het niet was om op te staan. De bedoeling was er een kast overheen te bouwen.
Hier zat/zit hij te laag om te zien, achter de huizen van de overburenquote:Op woensdag 11 juni 2025 23:25 schreef Blues het volgende:
Ik zie hier heel geen (aardbeien-) maan, ben ook nog een flink rondje om geweest net
Had wel 2 buuvkatjes die nieuwsgierig meeliepen![]()
Wat heb jij - en ‘wij’ - een hond - als Mooitje - gemist! 🥰quote:Op donderdag 12 juni 2025 08:35 schreef sigme het volgende:
25x35![]()
![]()
En overal gaar?![]()
Liefste snurkt, ik doe kantoorwerk, Mooitje snurkt.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als MnX terug is van veiligheidstraining in de haven, gaan wij aardbeien halen.
Dat maar niet op de trap fiets.
[ Bericht 7% gewijzigd door AnneX op 12-06-2025 09:10:13 ]
Nee, niet op bigregister.nl Via de beroepsvereniging staat volgens mij wel informatie geregistreerd maar ik geloof dat je dat zelf aan moet leveren.quote:Op donderdag 12 juni 2025 06:44 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh. Ik heb geen maan gezien, maar ik lag dan ook ergens rond 21 uur op de bank te tukken![]()
2,5m, dat is nogal een end.Gelukkig dus naar omstandigheden goed afgelopen!
Deze week mag van mijn wel voorbij zijn. Ik fok () me veel te veel op over die k#tmedia met hun eenzijdige berichtgeving en honger naar bloed van de ketens, nu ook over de rug van mijn (ex)collega’s. Dus ik heb voortdurend koppijn. En het gaat niet eens over mijzelf. (Maar wel over heel toffe, goede mensen)
Wat ik me trouwens afvroeg, luitjes met een BIG registratie: staat bij jullie ook jullie precieze (adres) werklocatie geregistreerd en openbaar?
Het is geen heel hoge cake en we hebben hem best lang gebakken, dus hij is keurig gaar gewordenquote:Op donderdag 12 juni 2025 08:35 schreef sigme het volgende:
25x35![]()
![]()
En overal gaar?![]()
Liefste snurkt, ik doe kantoorwerk, Mooitje snurkt.
[ afbeelding ]
Ik vatte het ook op als administratie niet op orde hebben. Volgens mij las ik dat ze namen van websites met diverse registers hebben vergeleken.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:56 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat vervelend @:Candaasje dat jij er last van hebt op deze manier!
Ik ben inhoudelijk gezien wel benieuwd naar de andere (jouw/jullie) kant van het verhaal, uit oprechte interesse (ik heb graag het héle verhaal voordat ik ergens iets van ga vinden), maar ik snap het heel goed als je er geen zin in hebt om daar helemaal op in te gaan omdat je het juist los probeert te laten.
Ik moet zeggen dat ik zelf op basis van de berichten in de media niet zozeer iets vind van medewerkers die (uitspraak even puur gebaseerd op de berichtgeving, ik zeg niet dat dat per se de waarheid is, maar wel de indruk die nu uit de media komt) dingen doen waartoe ze niet bevoegd zijn, maar meer van klinieken die hun administratie niet op orde hebben / medewerkers verantwoordelijkheden geven die ze niet mogen hebben. Maar ik kan me wel voorstellen dat er ook juist veel mensen zullen zijn die het wél heel erg op de personen zelf zullen betrekken, en dat lijkt me erg naar.
Ik heb gisteren uit nieuwsgierigheid eens gekeken naar dat registratie systeem en ik verbaasde me er ook al over dat je dus inderdaad zo kan zien bij welke praktijk iemand precies werkt met adres en al..
Hopelijk lukte het wel om het fijn klef te laten blijven ? Dat vind ik bij grote baksels altijd lastig; 't wordt zo snel droog langs de randen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:59 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het is geen heel hoge cake en we hebben hem best lang gebakken, dus hij is keurig gaar geworden
Het is een vegan cake dus best een maf recept. Eigenlijk meer alsof je een gigantische muffin maakt met stukjes appel erin. De appelstukjes werken prima om te voorkomen dat de cake heel droog wordt.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hopelijk lukte het wel om het fijn klef te laten blijven ? Dat vind ik bij grote baksels altijd lastig; 't wordt zo snel droog langs de randen.
Nicequote:Op donderdag 12 juni 2025 11:15 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het is een vegan cake dus best een maf recept. Eigenlijk meer alsof je een gigantische muffin maakt met stukjes appel erin. De appelstukjes werken prima om te voorkomen dat de cake heel droog wordt.
Misschien moet je het niet cake noemen. Het is eigenlijk gewoon een 25x35cm muffin
Ah, jij bent ook de sjaak dit jaar. J ook. Er moet een groot feest komen maar van dat plannen komt helemaal niets terecht vooralsnog.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:23 schreef fietsie het volgende:
Ik moet nog beslissen of ik mijn verjaardag vier dit jaar, gezien het feit dat ik 25 word wat natuurlijk een soort van bijzondere verjaardag is, heb ik eigenlijk totaal geen trek in alle poespas.
Ik heb gewoon ook het budget voor zoiets uitgegeven aan een andere auto en een tweede motorfietsquote:Op donderdag 12 juni 2025 11:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ah, jij bent ook de sjaak dit jaar. J ook. Er moet een groot feest komen maar van dat plannen komt helemaal niets terecht vooralsnog.
Zo hallo, je bent nogal wat van plan dan.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon ook het budget voor zoiets uitgegeven aan een andere auto en een tweede motorfiets
quote:Op donderdag 12 juni 2025 08:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat heb jij - en ‘wij’ - een hond - als Mooitje - gemist! 🥰
Het kán best: ooit voor buurman een cake gebakken van 50 x 25 cm. opschepper. Moi het was 34 x 24 x5 cm, volgens het briefje ernaast op de foto.😂
Een schone afwasteil vol met beslag. Ên gaar. Of het met vegan anders is?
Wacht, ik zoek de foto. Edit: pfft compleet nu.WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als MnX terug is van veiligheidstraining in de haven, gaan wij aardbeien halen.
Dat maar niet op de trap fiets.@ cAke
Nou ja we kunnen nu af en toe samen rondje rijden, en de vorige auto was een nood-aankoop aangezien ik toen acuut naar mn ouders moest kunnen pendelen meerdere keren per week.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zo hallo, je bent nogal wat van plan dan.
Dat is ook een prima optie natuurlijk. Je bent tenslotte niets verplicht que verjaardag vieren. Of gooi weer eens wat lekkers in je pizza-oven. Dat is ook feestelijk genoeg toch? Het hoeft niet veel te kosten.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nou ja we kunnen nu af en toe samen rondje rijden, en de vorige auto was een nood-aankoop aangezien ik toen acuut naar mn ouders moest kunnen pendelen meerdere keren per week.
Dat is nu klaar.
Dus dat geld is de deur uit, en ik zit eigenlijk meer te denken aan iets echt leuks voor mezelf.
Hier kreeg ik even zo'n evil grijnsje... " @JFlip je krijgt nu een blinddoek om, en de koptelefoon op, en dan start ik de SilentDisco voor de 1e gast arriveert, zodat we een surprise moment kunnen doen. "quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier moet er een BBQ en een DJ en een silent disco en weet ik wat niet komen.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier kreeg ik even zo'n evil grijnsje... " @:JFlip je krijgt nu een blinddoek om, en de koptelefoon op, en dan start ik de SilentDisco voor de 1e gast arriveert, zodat we een surprise moment kunnen doen. "
2 uur later...
Koptelefoon af, blinddoek los. "O, iedereen is -net- weg!"
Maar gelukkig ben jij zo evil niet
Wat echt een belachelijke vorm van onderzoeksjournalistiek is. Websites beschouwen als betrouwbare bron van personeelsbestand.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vatte het ook op als administratie niet op orde hebben. Volgens mij las ik dat ze namen van websites met diverse registers hebben vergeleken.
Tja scholen doen er zelf aan mee, schriften en werkboeken worden volgens mij amper meer gebruikt.quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:26 schreef AnneX het volgende:
Aardbeien dus…De kweker is voorlopig open, ook in het weekend. Aardbeien, kersen en straks ook pruimen.
Gelukkig samen met MnX op tournee, want er waren nog 4 adressen hier en daar.
Nu bekaf in de koelte buiten met een pot thee.
Vanmorgen ook nog ingevallen als ‘fotograaf’. Een jaarlijks groep 7 project over geschiedenis werd afgesloten met een kistje met brieven aan jeugd in de toekomst over 100 jaar.
Die worden bewaard in een kluis onder een brug, naast ons huis.
Vraag van docent: “ kunnen zij dan jullie brieven lezen?”
Antwoorden: “ met een robot…met AI…met ingebouwde lens…”
Ook zag ik wat A4-tjes bij de juf: geschreven in hanenpoten! door groep 7.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |