Het is geen heel hoge cake en we hebben hem best lang gebakken, dus hij is keurig gaar gewordenquote:Op donderdag 12 juni 2025 08:35 schreef sigme het volgende:
25x35![]()
![]()
En overal gaar?![]()
Liefste snurkt, ik doe kantoorwerk, Mooitje snurkt.
[ afbeelding ]
Ik vatte het ook op als administratie niet op orde hebben. Volgens mij las ik dat ze namen van websites met diverse registers hebben vergeleken.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:56 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat vervelend @:Candaasje dat jij er last van hebt op deze manier!
Ik ben inhoudelijk gezien wel benieuwd naar de andere (jouw/jullie) kant van het verhaal, uit oprechte interesse (ik heb graag het héle verhaal voordat ik ergens iets van ga vinden), maar ik snap het heel goed als je er geen zin in hebt om daar helemaal op in te gaan omdat je het juist los probeert te laten.
Ik moet zeggen dat ik zelf op basis van de berichten in de media niet zozeer iets vind van medewerkers die (uitspraak even puur gebaseerd op de berichtgeving, ik zeg niet dat dat per se de waarheid is, maar wel de indruk die nu uit de media komt) dingen doen waartoe ze niet bevoegd zijn, maar meer van klinieken die hun administratie niet op orde hebben / medewerkers verantwoordelijkheden geven die ze niet mogen hebben. Maar ik kan me wel voorstellen dat er ook juist veel mensen zullen zijn die het wél heel erg op de personen zelf zullen betrekken, en dat lijkt me erg naar.
Ik heb gisteren uit nieuwsgierigheid eens gekeken naar dat registratie systeem en ik verbaasde me er ook al over dat je dus inderdaad zo kan zien bij welke praktijk iemand precies werkt met adres en al..
Hopelijk lukte het wel om het fijn klef te laten blijven ? Dat vind ik bij grote baksels altijd lastig; 't wordt zo snel droog langs de randen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:59 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het is geen heel hoge cake en we hebben hem best lang gebakken, dus hij is keurig gaar geworden
Het is een vegan cake dus best een maf recept. Eigenlijk meer alsof je een gigantische muffin maakt met stukjes appel erin. De appelstukjes werken prima om te voorkomen dat de cake heel droog wordt.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hopelijk lukte het wel om het fijn klef te laten blijven ? Dat vind ik bij grote baksels altijd lastig; 't wordt zo snel droog langs de randen.
Nicequote:Op donderdag 12 juni 2025 11:15 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het is een vegan cake dus best een maf recept. Eigenlijk meer alsof je een gigantische muffin maakt met stukjes appel erin. De appelstukjes werken prima om te voorkomen dat de cake heel droog wordt.
Misschien moet je het niet cake noemen. Het is eigenlijk gewoon een 25x35cm muffin
Ah, jij bent ook de sjaak dit jaar. J ook. Er moet een groot feest komen maar van dat plannen komt helemaal niets terecht vooralsnog.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:23 schreef fietsie het volgende:
Ik moet nog beslissen of ik mijn verjaardag vier dit jaar, gezien het feit dat ik 25 word wat natuurlijk een soort van bijzondere verjaardag is, heb ik eigenlijk totaal geen trek in alle poespas.
Ik heb gewoon ook het budget voor zoiets uitgegeven aan een andere auto en een tweede motorfietsquote:Op donderdag 12 juni 2025 11:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ah, jij bent ook de sjaak dit jaar. J ook. Er moet een groot feest komen maar van dat plannen komt helemaal niets terecht vooralsnog.
Zo hallo, je bent nogal wat van plan dan.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon ook het budget voor zoiets uitgegeven aan een andere auto en een tweede motorfiets
quote:Op donderdag 12 juni 2025 08:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat heb jij - en ‘wij’ - een hond - als Mooitje - gemist! 🥰
Het kán best: ooit voor buurman een cake gebakken van 50 x 25 cm. opschepper. Moi het was 34 x 24 x5 cm, volgens het briefje ernaast op de foto.😂
Een schone afwasteil vol met beslag. Ên gaar. Of het met vegan anders is?
Wacht, ik zoek de foto. Edit: pfft compleet nu.WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als MnX terug is van veiligheidstraining in de haven, gaan wij aardbeien halen.
Dat maar niet op de trap fiets.@ cAke
Nou ja we kunnen nu af en toe samen rondje rijden, en de vorige auto was een nood-aankoop aangezien ik toen acuut naar mn ouders moest kunnen pendelen meerdere keren per week.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zo hallo, je bent nogal wat van plan dan.
Dat is ook een prima optie natuurlijk. Je bent tenslotte niets verplicht que verjaardag vieren. Of gooi weer eens wat lekkers in je pizza-oven. Dat is ook feestelijk genoeg toch? Het hoeft niet veel te kosten.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nou ja we kunnen nu af en toe samen rondje rijden, en de vorige auto was een nood-aankoop aangezien ik toen acuut naar mn ouders moest kunnen pendelen meerdere keren per week.
Dat is nu klaar.
Dus dat geld is de deur uit, en ik zit eigenlijk meer te denken aan iets echt leuks voor mezelf.
Hier kreeg ik even zo'n evil grijnsje... " @JFlip je krijgt nu een blinddoek om, en de koptelefoon op, en dan start ik de SilentDisco voor de 1e gast arriveert, zodat we een surprise moment kunnen doen. "quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier moet er een BBQ en een DJ en een silent disco en weet ik wat niet komen.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier kreeg ik even zo'n evil grijnsje... " @:JFlip je krijgt nu een blinddoek om, en de koptelefoon op, en dan start ik de SilentDisco voor de 1e gast arriveert, zodat we een surprise moment kunnen doen. "
2 uur later...
Koptelefoon af, blinddoek los. "O, iedereen is -net- weg!"
Maar gelukkig ben jij zo evil niet
Wat echt een belachelijke vorm van onderzoeksjournalistiek is. Websites beschouwen als betrouwbare bron van personeelsbestand.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vatte het ook op als administratie niet op orde hebben. Volgens mij las ik dat ze namen van websites met diverse registers hebben vergeleken.
Tja scholen doen er zelf aan mee, schriften en werkboeken worden volgens mij amper meer gebruikt.quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:26 schreef AnneX het volgende:
Aardbeien dus…De kweker is voorlopig open, ook in het weekend. Aardbeien, kersen en straks ook pruimen.
Gelukkig samen met MnX op tournee, want er waren nog 4 adressen hier en daar.
Nu bekaf in de koelte buiten met een pot thee.
Vanmorgen ook nog ingevallen als ‘fotograaf’. Een jaarlijks groep 7 project over geschiedenis werd afgesloten met een kistje met brieven aan jeugd in de toekomst over 100 jaar.
Die worden bewaard in een kluis onder een brug, naast ons huis.
Vraag van docent: “ kunnen zij dan jullie brieven lezen?”
Antwoorden: “ met een robot…met AI…met ingebouwde lens…”
Ook zag ik wat A4-tjes bij de juf: geschreven in hanenpoten! door groep 7.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |