Djeesus…Daar komt huisgenoot goed mee weg!quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Huisgenoot is op een vals plafond boven een trap gaan staan en 2.5 meter naar beneden gevallen. Na drie uur in het ziekenhuis krijgen we haar zo weer mee. Gebutst, maar rug nog heel.
Jakkie 😂 en je moet dan wel hun helm hebben/kopen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:00 schreef Kaatje1 het volgende:
@:annex best grappig https://yakkay.com/collections/covers-for-bike-helmets
Ja kutzooiquote:Op woensdag 11 juni 2025 14:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Lijkt me dat je juist een huurmoord vooraf betaald
Ik dus ook wel eigenlijk.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:29 schreef flipsen het volgende:
[..]
Sterkte en sorry, maar om dat laatste moest ik hardop lachen
We houden het in de gaten en grijpen zeker in als dat nodig is. Liever te vroeg dan te laat. Ik heb nog even pijnstilling gehaald vanavond en dat krijgt ze nu zodat het allemaal draaglijker is.quote:
Ik zag laatst iemand met een konijnenhekm rijden. Ze had nog een goed muziekje op haar oortjes ook en zat swingend op de brommer. Zag er geweldig uit met die enorme oren. Ik heb mijn duim opgestoken bij het stoplicht en kreeg een fistpump terugquote:Op woensdag 11 juni 2025 21:00 schreef Kaatje1 het volgende:
@:annex best grappig https://yakkay.com/collections/covers-for-bike-helmets
Vrienden van me hebben Muppets op hun helmen. Fozzie bear en Elmoquote:Op woensdag 11 juni 2025 21:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik zag laatst iemand met een konijnenhekm rijden. Ze had nog een goed muziekje op haar oortjes ook en zat swingend op de brommer. Zag er geweldig uit met die enorme oren. Ik heb mijn duim opgestoken bij het stoplicht en kreeg een fistpump terug
Dit was bekend en ook bekend dat het niet was om op te staan. De bedoeling was er een kast overheen te bouwen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oef wat een schrik, gelukkig dat de rug heel is.
Nu het huis controleren op meer van dit soort ondingen
Jup, je weet meestal precies waar je niet niet staan. Ik was tijdens het isoleren van de zolder (waarbij ik de vloer van zolder er uit heb gehaald en tegen het materiaal van het slaapkamer plafond keek) ook erg op m'n hoede, maar soms stap je toch net naast een balk.quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dit was bekend en ook bekend dat het niet was om op te staan. De bedoeling was er een kast overheen te bouwen.
Hier zat/zit hij te laag om te zien, achter de huizen van de overburenquote:Op woensdag 11 juni 2025 23:25 schreef Blues het volgende:
Ik zie hier heel geen (aardbeien-) maan, ben ook nog een flink rondje om geweest net
Had wel 2 buuvkatjes die nieuwsgierig meeliepen![]()
Wat heb jij - en ‘wij’ - een hond - als Mooitje - gemist! 🥰quote:Op donderdag 12 juni 2025 08:35 schreef sigme het volgende:
25x35![]()
![]()
En overal gaar?![]()
Liefste snurkt, ik doe kantoorwerk, Mooitje snurkt.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als MnX terug is van veiligheidstraining in de haven, gaan wij aardbeien halen.
Dat maar niet op de trap fiets.
[ Bericht 7% gewijzigd door AnneX op 12-06-2025 09:10:13 ]
Nee, niet op bigregister.nl Via de beroepsvereniging staat volgens mij wel informatie geregistreerd maar ik geloof dat je dat zelf aan moet leveren.quote:Op donderdag 12 juni 2025 06:44 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh. Ik heb geen maan gezien, maar ik lag dan ook ergens rond 21 uur op de bank te tukken![]()
2,5m, dat is nogal een end.Gelukkig dus naar omstandigheden goed afgelopen!
Deze week mag van mijn wel voorbij zijn. Ik fok () me veel te veel op over die k#tmedia met hun eenzijdige berichtgeving en honger naar bloed van de ketens, nu ook over de rug van mijn (ex)collega’s. Dus ik heb voortdurend koppijn. En het gaat niet eens over mijzelf. (Maar wel over heel toffe, goede mensen)
Wat ik me trouwens afvroeg, luitjes met een BIG registratie: staat bij jullie ook jullie precieze (adres) werklocatie geregistreerd en openbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |