Google eens op havermout en slakken…quote:Op woensdag 11 juni 2025 07:59 schreef Lonaa het volgende:
Ik had 5 tomatenplanten. Nu nog 3. De slakjes hadden er ook 2.
Heb wel eens begrepen dat vogels op de havermout afkomen en dan meteen de slakken meenemen op het menuquote:Op woensdag 11 juni 2025 10:09 schreef AnneX het volgende:
[..]
Google eens op havermout en slakken…
Gister in de ouwe achtertuin bleken de nieuwe plantjes van afgelopen oktober opgegeten door slakken. Zelfs de gerania. Potverdrie.
Ja, de 2 mini's waren hetquote:Op woensdag 11 juni 2025 09:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Slakken ja? Waren het nog kleine plantjes ?
Ahjakkes, ja dan zijn ze denk ik nog niet aromatisch genoeg dat slakken ze vies vinden...quote:
Sterkte, die periode. En erna.quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dierenarts gesproken, volgende week donderdag komt de dierenarts aan huis. Tot die tijd proberen we nog wat pijnstilling te geven.
Dank je. Vandaag voel ik me er weer heel nuchter over. Gisteren was ik er kapot van. Dit gaat toch wel gelijk op als met de menselijke sterfgevallen in mijn omgeving qua belevenis.quote:
Hehe zoiets had ik ook toen ik pa's crematie mocht pinnen of overmakenquote:Op woensdag 11 juni 2025 14:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dank je. Vandaag voel ik me er weer heel nuchter over. Gisteren was ik er kapot van. Dit gaat toch wel gelijk op als met de menselijke sterfgevallen in mijn omgeving qua belevenis.
De paravet vroeg nog of ik straks alvast wil komen afrekenen of dat ik het na de daad contant aan de dierenarts mee wil geven. Ik ga nu wel afrekenen, cash meegeven voelt toch als een huurmoord ofzo
Lijkt me dat je juist een huurmoord vooraf betaaldquote:Op woensdag 11 juni 2025 14:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dank je. Vandaag voel ik me er weer heel nuchter over. Gisteren was ik er kapot van. Dit gaat toch wel gelijk op als met de menselijke sterfgevallen in mijn omgeving qua belevenis.
De paravet vroeg nog of ik straks alvast wil komen afrekenen of dat ik het na de daad contant aan de dierenarts mee wil geven. Ik ga nu wel afrekenen, cash meegeven voelt toch als een huurmoord ofzo
Sterkte en sorry, maar om dat laatste moest ik hardop lachenquote:Op woensdag 11 juni 2025 14:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Is dat niet te langquote:Op woensdag 11 juni 2025 14:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:35 schreef Kaatje1 het volgende:
@:blues https://www.gelderlander.(...)ten-kijken~aab4a44c/
Hier zit zo’n aparte maan vaak op het moment suprème achter de bomen, maar camera batterij is opgeladenquote:
Mooi, over een paar uur aan denkenquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:35 schreef Kaatje1 het volgende:
@:blues https://www.gelderlander.(...)ten-kijken~aab4a44c/
quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Huisgenoot is op een vals plafond boven een trap gaan staan en 2.5 meter naar beneden gevallen. Na drie uur in het ziekenhuis krijgen we haar zo weer mee. Gebutst, maar rug nog heel.
Caramba!quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Huisgenoot is op een vals plafond boven een trap gaan staan en 2.5 meter naar beneden gevallen. Na drie uur in het ziekenhuis krijgen we haar zo weer mee. Gebutst, maar rug nog heel.
Oef wat een schrik, gelukkig dat de rug heel is.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |