Jaquote:
Ja dat bevalt uitstekendquote:
België heeft een soort van functionele versie van Brobsey.quote:
Arend Martijn zoekt nu naar het bonnetje.quote:
Gouden generatie.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Belgen zitten weer in een wak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Open haard van Teevenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Arend Martijn zoekt nu naar het bonnetje.
Brobbey mag nog niet eens de zweetsokken van Lakoeke wassen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
België heeft een soort van functionele versie van Brobsey.
Dat is zeker leuk!quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Goedenavond, wellicht leuk om te weten dat @:DJ_Day-V ook meekijkt
Laat @Zipportal met rust.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weer een post van Zipportal
Misschien kan hij gewoon beter zijn conclusies trekken
mimimimi.quote:
Noorwegen ietsje beter dan Finland.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:31 schreef -XOR- het volgende:
Avsaroglu denkt dat je die eerste 25 minuten als elftal een volle helft door kunt trekken na een seizoen.
De excuus allochtoon van NOS voetbal.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:31 schreef -XOR- het volgende:
Avsaroglu denkt dat je die eerste 25 minuten als elftal een volle helft door kunt trekken na een seizoen.
Al besprokenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ivanov, is dat een infiltrant van Poetin?
Schijnt nogal veel kaarten te pakken.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ivanov, is dat een infiltrant van Poetin?
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Noorwegen ietsje beter dan Finland.
Nieuwe mods aanstellen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weer een post van Zipportal
Misschien kan hij gewoon beter zijn conclusies trekken
Je hoopt steeds dat die scheids dan opeens van opzij aangereden wordt alsof het New Kids is, maar helaas...quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:36 schreef GGMM het volgende:
De reclames van hellotv zijn een doorn in mijn oog.
Dat was mijn idee ja. Vla aan leeftijd koppelen vind ik dan weer vreemd.quote:
Dat schaaltje klinkt wel als iets voor mensen van 80quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:41 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dat was mijn idee ja. Vla aan leeftijd koppelen vind ik dan weer vreemd.
Dat je waarschijnlijk zwakke genen hebt.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:41 schreef fetX het volgende:
Mijn oma at vla.
En nu is ze dood. Dus wat leren we daarvan?
Dat alle Limburgers binnenkort dood zijn?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:41 schreef fetX het volgende:
Mijn oma at vla.
En nu is ze dood. Dus wat leren we daarvan?
En een bakje kwark dan?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat schaaltje klinkt wel als iets voor mensen van 80
Een bakje is normaal. Kwark ook.quote:
Wouw.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat je waarschijnlijk zwakke genen hebt.
In de zomermaanden eet ik nog wel eens wat ijs na het diner, maar ook dat bijna nooit.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:43 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wouw.
Verder eet ik geen toetjes. Ga de smaak van mijn hoofdgerecht toch niet verzieken met zoete meuk.
Dat heb je dan toch al op?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:43 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wouw.
Verder eet ik geen toetjes. Ga de smaak van mijn hoofdgerecht toch niet verzieken met zoete meuk.
Eet je dat op na 23:00?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
In de zomermaanden eet ik nog wel eens wat ijs na het diner, maar ook dat bijna nooit.
Mocht dat het geval zijn, liever de avondmaaltijd dan een smerig toetje.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:44 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dat heb je dan toch al op?
Of ben je er zo'n eentje die nog de halve avond z'n hoofdgerecht wil kunnen opboeren, lekker nagenieten?
Je moet ook wel lekkere toetjes eten hè.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:45 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Mocht dat het geval zijn, liever de avondmaaltijd dan een smerig toetje.
Eens. TeamGeentoetje.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:45 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Mocht dat het geval zijn, liever de avondmaaltijd dan een smerig toetje.
Ach nee tochquote:
quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2024 15:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb net een schaaltje zoete aardbeien op.
Van die mensen die hun halve maaltijd laten staan en vervolgens stellen "Maar je hebt een aparte toetjes maag"quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:46 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Je moet ook wel lekkere toetjes eten hè.
Toefje inderdaad.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met slagroom was dat
Dat ben ik niet vergeten
Toetje is na avondeten.quote:
Wat is het verschil tussen een buikje en onderbuikje? Een afdakje?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:47 schreef GGMM het volgende:
Ik vind toetjes iets voor mensen met een onderbuikje
Een politieke voorkeur.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een buikje en onderbuikje? Een afdakje?
Bij een onderbuik gevoel denk ik aan racisme.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een buikje en onderbuikje? Een afdakje?
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:50 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Bij een onderbuik gevoel denk ik aan racisme.
Mensen die toetjes eten zijn...
quote:
Zelfs ik kan datquote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:00 schreef Paul het volgende:
Ik probeer met een vrouw af te spreken van fok. Best moeilijk
Zwijn.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:54 schreef 3rr0r het volgende:
Ambachtelijke truffel chips en een Amstel Bright @:Coco
Pepper & Cream temptations + HJ Weizenerquote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:54 schreef 3rr0r het volgende:
Aangespoelde walrusquote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:54 schreef 3rr0r het volgende:
Deze vraag kan je bevragen in het Ajax topic.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:54 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hoe kan een titel weg zijn/raken als je die al niet had?
Dit kan echt niet.quote:
Wilde al vragen wat temptatins warenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Pepper & Cream temptations + HJ Weizener
Geen zin in daar zijn mensen altijd boos.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Deze vraag kan je bevragen in het Ajax topic.
Niks.quote:
Misschien wil @klaasweetalles de vraag voor je stellen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:56 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Geen zin in daar zijn mensen altijd boos.
Graag horen we hier alles overquote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vandaag heb ik overigens niet zelf, maar iemand anders een blauwtje laten lopen.
Ik ben zelf nog niet helemaal over mijn laatste blauwtje heen.
Alleen in een spoiler.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Graag horen we hier alles over
Als dit even off-topic mag van @:coco
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Alleen in een spoiler.
Of gewoon in het SC topic.
Ik wil nog steeds die Santi pleister uitproberenquote:
Ik heb dit eens gedaan met hardlopen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds die Santi pleister uitproberen
Of zo’n masker
Oei hier bega ik een blunderquote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb dit eens gedaan met hardlopen.
Wel in het donker, en merkte eigenlijk helemaal geen verschil.
(voor mij was het trouwens de Gernot-pleister)
Wel eens gedaan, werkt heerlijk.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds die Santi pleister uitproberen
Dit klinkt geilquote:
Ziet je neus er zo uit?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit hoort dan ook overdag, zodat je een beetje "kijk mij zo'n pleister hebben" kan showen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Had je hem op je neus geplakt of ergens anders.
Met een dinopak aan.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:03 schreef Coco het volgende:
[..]Is dit serieus Dolberg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik geloof het meteen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik las vandaag toevallig dat hij eruit ligt met een blessure.
Kiemeneyquote:
Zet ik toch ikquote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:09 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zet ik toch ik op jouw zwakzinnigheid.
Ik herinner me Dolberg vooral met minder kleding aan.quote:
Geen ideequote:
Af en toe tijdens het kokenquote:
Verdommequote:
tafelkont?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:15 schreef Qarrad het volgende:
Die Kluivert had echt niet zo'n tafelkont toen ie wegging uit Nederland. Die heeft even aan zijn fysiek gewerkt zeg.
Ja, jammer.quote:
Had je dat verhaal over dat blauwtje nou al verteld of heb ik het gemist?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De wereld draait alleen om Wout.
@klaasweetallesquote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zijn er ook users die denken dat de hele wereld om hen draait?
Kan ook op je onderbuik.quote:
Jaquote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je dat verhaal over dat blauwtje nou al verteld of heb ik het gemist?
Dit durf ik niet zo goed.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je dat verhaal over dat blauwtje nou al verteld of heb ik het gemist?
Sterkte makker.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben gewoon een gevoelige jongen met een beetje liefdesverdriet.
Ook jij mag iemand een blauwtje laten lopen.quote:
Alweer of nog steeds?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben gewoon een gevoelige jongen met een beetje liefdesverdriet.
Akkoord.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik las laatst Johnny Schijtinga. Dat kan echt niet.
Gewoon een goeie, stevige, machtige, licht uitstekende stierenkont.quote:
Jaquote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alweer of nog steeds?
Alweer: ach dombo. Sterkte maat
Nog steeds: Get over it.
Hier schrik ik van.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:19 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Gewoon een goeie, stevige, machtige, licht uitstekende stierenkont.
Nog meer duiding nodig? Of zitten we nu in de fase "Mama help laat het stoppen?"
Klinkt als de kont van Koeman. Die oude.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:19 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Gewoon een goeie, stevige, machtige, licht uitstekende stierenkont.
Het erge is dat ik mensen die het posten altijd met een glimlach inbeeld.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik las laatst Johnny Schijtinga. Dat kan echt niet.
😭🤣quote:
Ik ben blij voor Ajax dat dit seizoen af is. Weg met die pyjama.quote:
Mensen die ‘pisvee’, ‘feyenooit’ of van die andere slechte bijnamen gebruiken mogen wat mij betreft met een steen de zee in.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:20 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Het erge is dat ik mensen die het posten altijd met een glimlach inbeeld.
Soort medelijden voel ik dan.
Graag ontopicquote:
Alle joden aan xtc.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Mensen die ‘pisvee’, ‘feyenooit’ of van die andere slechte bijnamen gebruiken mogen wat mij betreft met een steen de zee in.
Fietstas, Ajakkes, Hoerenveen...quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Mensen die ‘pisvee’, ‘feyenooit’ of van die andere slechte bijnamen gebruiken mogen wat mij betreft met een steen de zee in.
VERTEL NOU MANquote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat ga jij met Pinksteren doen?
Helaas is het wettelijk verplicht.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Deze wedstrijd 'analyseren' lijkt me verder overbodig.
Die middelste bedoel jequote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klinkt als de kont van Koeman. Die oude.
Geen idee of Koeman junior ook gezegend is met die bumper.
IK WEET TOCH NIET WELK DEEL.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
VERTEL NOU MAN
Je kan hier niet een half verhaal ophangen en dan je keutel intrekken
Sorry, we moeten helaas ontopic.quote:
Volgende week.quote:
Okequote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
IK WEET TOCH NIET WELK DEEL.
Het laatste deel is enkele weken geleden al besproken. Het blauwtje deel van vandaag is gewoon wat ingewikkeld, maar uiteraard heel lief afgewezen overladen met complimentjes.
Eigenlijk stel ik mij dus, nu ik dit zeg, gigantisch aan.
Geen notes gepakt afgelopen weekend.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sorry, we moeten helaas ontopic.
[..]
Volgende week.
Ben erbij.
In Canada?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sorry, we moeten helaas ontopic.
[..]
Volgende week.
Ben erbij.
F1 is eldersquote:
Beest.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geen notes gepakt afgelopen weekend.
Geen zorgen hoor mij boeit het gewoon niks.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
IK WEET TOCH NIET WELK DEEL.
Het laatste deel is enkele weken geleden al besproken. Het blauwtje deel van vandaag is gewoon wat ingewikkeld, maar uiteraard heel lief afgewezen overladen met complimentjes.
Eigenlijk stel ik mij dus, nu ik dit zeg, gigantisch aan.
Hoezo? Scoort nooit.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:27 schreef Qarrad het volgende:
Jammer Frenkie...
Daar had ik meer van verwacht
Je moet deuren nooit sluiten.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke
Nou bedankt voor deze leuke anekdote.
Er is altijd wel een olifantenpaadje.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je moet deuren nooit sluiten.
Behalve je voordeur danquote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je moet deuren nooit sluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |