Die middelste bedoel jequote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klinkt als de kont van Koeman. Die oude.
Geen idee of Koeman junior ook gezegend is met die bumper.
IK WEET TOCH NIET WELK DEEL.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
VERTEL NOU MAN
Je kan hier niet een half verhaal ophangen en dan je keutel intrekken
Sorry, we moeten helaas ontopic.quote:
Volgende week.quote:
Okequote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
IK WEET TOCH NIET WELK DEEL.
Het laatste deel is enkele weken geleden al besproken. Het blauwtje deel van vandaag is gewoon wat ingewikkeld, maar uiteraard heel lief afgewezen overladen met complimentjes.
Eigenlijk stel ik mij dus, nu ik dit zeg, gigantisch aan.
Geen notes gepakt afgelopen weekend.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sorry, we moeten helaas ontopic.
[..]
Volgende week.
Ben erbij.
In Canada?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sorry, we moeten helaas ontopic.
[..]
Volgende week.
Ben erbij.
F1 is eldersquote:
Beest.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geen notes gepakt afgelopen weekend.
Geen zorgen hoor mij boeit het gewoon niks.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
IK WEET TOCH NIET WELK DEEL.
Het laatste deel is enkele weken geleden al besproken. Het blauwtje deel van vandaag is gewoon wat ingewikkeld, maar uiteraard heel lief afgewezen overladen met complimentjes.
Eigenlijk stel ik mij dus, nu ik dit zeg, gigantisch aan.
Hoezo? Scoort nooit.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:27 schreef Qarrad het volgende:
Jammer Frenkie...
Daar had ik meer van verwacht
Je moet deuren nooit sluiten.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke
Nou bedankt voor deze leuke anekdote.
Er is altijd wel een olifantenpaadje.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je moet deuren nooit sluiten.
Behalve je voordeur danquote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je moet deuren nooit sluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |