Akkoord.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik las laatst Johnny Schijtinga. Dat kan echt niet.
Gewoon een goeie, stevige, machtige, licht uitstekende stierenkont.quote:
Jaquote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alweer of nog steeds?
Alweer: ach dombo. Sterkte maat
Nog steeds: Get over it.
Hier schrik ik van.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:19 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Gewoon een goeie, stevige, machtige, licht uitstekende stierenkont.
Nog meer duiding nodig? Of zitten we nu in de fase "Mama help laat het stoppen?"
Klinkt als de kont van Koeman. Die oude.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:19 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Gewoon een goeie, stevige, machtige, licht uitstekende stierenkont.
Het erge is dat ik mensen die het posten altijd met een glimlach inbeeld.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik las laatst Johnny Schijtinga. Dat kan echt niet.
😭🤣quote:
Ik ben blij voor Ajax dat dit seizoen af is. Weg met die pyjama.quote:
Mensen die ‘pisvee’, ‘feyenooit’ of van die andere slechte bijnamen gebruiken mogen wat mij betreft met een steen de zee in.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:20 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Het erge is dat ik mensen die het posten altijd met een glimlach inbeeld.
Soort medelijden voel ik dan.
Graag ontopicquote:
Alle joden aan xtc.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Mensen die ‘pisvee’, ‘feyenooit’ of van die andere slechte bijnamen gebruiken mogen wat mij betreft met een steen de zee in.
Fietstas, Ajakkes, Hoerenveen...quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Mensen die ‘pisvee’, ‘feyenooit’ of van die andere slechte bijnamen gebruiken mogen wat mij betreft met een steen de zee in.
VERTEL NOU MANquote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat ga jij met Pinksteren doen?
Helaas is het wettelijk verplicht.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Deze wedstrijd 'analyseren' lijkt me verder overbodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |