SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Compensate alllllll the energyquote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus de komende tijd krijgen we hier 3 jaar achterstallige energie?
Mooi strevenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil op de bank in slaap vallen met een pens vol chinees.
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat essie stiekem al een paar druppeltjes op heeft
Ik wil je naaie naaie naaie naaie naaie naaie huis brengeeeeenquote:
Poh jaquote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil op de bank in slaap vallen met een pens vol chinees.
En ook al kon je wel, het gaat regenenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Aaaaah ik mis het steeds. Kak. Heb er dit weekend ook helemaal geen tijd voor.
Hij is dacht ik in de herfst twee weekjes open. Misschien dan. Maar ik kan nu zo snel even geen datum vinden voor de herfst dit jaar.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En ook al kon je wel, het gaat regenenkun je beter een jaartje wachten (en het nu alvast in je agenda zetten wanneer het weer open is)
Dan lijkt ie me ook mooi.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij is dacht ik in de herfst twee weekjes open. Misschien dan. Maar ik kan nu zo snel even geen datum vinden voor de herfst dit jaar.
Klinkt legitquote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer al gebeld door een computerstem die wil dat ik het toevoeg op Whatsapp.
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klinkt legit
Straks is het een Nigeriaanse prinses
oh, dat wist ik niet. Lijkt me in de hersfst ook echt prachtigquote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij is dacht ik in de herfst twee weekjes open. Misschien dan. Maar ik kan nu zo snel even geen datum vinden voor de herfst dit jaar.
Zondequote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Helaas nummer al als spam gemeld.
team nieuwe fiets!!!!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Aangezien de fiets duur was, ga ik binnenkort bij verdienen met de Ambar cam. Muis needs money.
Cambarquote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Aangezien de fiets duur was, ga ik binnenkort bij verdienen met de Ambar cam. Muis needs money.
Ze gaan maar gewoon open. Ik ben ook een bijzondere vogel.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, dat wist ik niet. Lijkt me in de hersfst ook echt prachtig![]()
Paar jaar geleden is ie niet open gegaan trouwens, want er was een bijzondere vogel met een nestje, ofzoiets
ja de vraag is: welke delen van het land hebben er nog meer last van?quote:
Oh hee wat leuk. Gelukkig hoef ik niet met de trein tussen Rotterdam en Den Haag naar m'n werk of zo.quote:
*zeldzaamquote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze gaan maar gewoon open. Ik ben ook een bijzondere vogel.
Zowat wel. In ieder geval iedere vogel die in het wild van nature voorkomt.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:34 schreef Crack_ het volgende:
volgens mij is zowat iedere vogel beschermd trouwens
Oke Pinoquote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze gaan maar gewoon open. Ik ben ook een bijzondere vogel.
Ja alleen synthetische laboratoriumvogels kun je gewoon afknallen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Zowat wel. In ieder geval iedere vogel die in het wild van nature voorkomt.
Dan weet je dat je het gemaakt hebt!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Straks gewoon 2 fietsen voor de deur staan
te veelquote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah, ja. Van mij is er dan weer een hoop.
zijn er ook vogels die van nature niet in het wild voorkomen?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Zowat wel. In ieder geval iedere vogel die in het wild van nature voorkomt.
quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
te veelmaarja, om daarvoor nou uit het leven te stappen is ook weer zoiets
[..]
zijn er ook vogels die van nature niet in het wild voorkomen?een door de mens gefokte ras oid misschien, geen idee of die bestaan?
quote:
Kippen zijn overigens ook beschermd. In ieder geval op het vlak van hoe ze minimaal verzorgd dienen te worden.Je mag ze ook niet 'zomaar' mishandelen of kwetsenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja alleen synthetische laboratoriumvogels kun je gewoon afknallen.
die maken dan ook echt alles kapot, incl natuurquote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Er is toch wel discussie over die parkieten in Den Haag enzo?
Ondermeer struisvogels, pinguïns en schoenbekooievaars komen voor zover ik weet in Nederland niet van nature in het wild voor neequote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
zijn er ook vogels die van nature niet in het wild voorkomen?een door de mens gefokte ras oid misschien, geen idee of die bestaan?
Decadent.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja maar jij woont twee miljard lichtjaar verderop dus wat weet jij er nou vanquote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Ondermeer struisvogels, pinguïns en schoenbekooievaars komen voor zover ik weet in Nederland niet van nature in het wild voor nee
Ik heb er gewoon 0quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Sow hee.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sommigen onder ons beschikken wel over algemene kennisquote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar jij woont twee miljard lichtjaar verderop dus wat weet jij er nou van
echt heel erg dat die vogels niet beschermd zijn in dit land jaquote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Ondermeer struisvogels, pinguïns en schoenbekooievaars komen voor zover ik weet in Nederland niet van nature in het wild voor nee
?quote:
ja, had ze al gezien bij de aldiquote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:48 schreef LTVDK het volgende:
@:Crack_ dit is wel wat voor jou
[ afbeelding ]
https://www.dirk.nl/boods(...)sjes%205%20st/117681
jawel, dat welquote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Sommigen onder ons beschikken wel over algemene kennis
Gaat in dit geval dus meer over exoten. Alhoewel die ook nog wel iets van beschermd zijn. Zo mogen populaties wel beheerd maar niet uitgeroeid worden indien ze geen extreme schade veroorzaken. Een nijlgans mag je gewoon op diervriendelijke wijze doden.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
echt heel erg dat die vogels niet beschermd zijn in dit land ja
[..]
?
Nee, niet mijn soort ijsquote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, had ze al gezien bij de aldi![]()
nog niet geprobeerd, jij wel?
Ik wil een raketjequote:
Ik zei dat er een hoop van mij is, en jij antwoordt met "teveel".quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
echt heel erg dat die vogels niet beschermd zijn in dit land ja
[..]
?
Nice and smooth!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben er helemaal soepeltjes doorheen gekomen. Gaf haar mijn paspoort , uitgeprinte visa , ze zetten een stempel en dat was het
Ja, uiteraard. Anders wordt het kleedje nat.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:13 schreef Ama het volgende:
Ja natuurlijk ga precies daar liggen als je zeiknat bent.
[ link | afbeelding ]
Leuk joh huisdieren
Ooooh, had je dat niet eerder kunnen vertellenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Gaat in dit geval dus meer over exoten. Alhoewel die ook nog wel iets van beschermd zijn. Zo mogen populaties wel beheerd maar niet uitgeroeid worden indien ze geen extreme schade veroorzaken. Een nijlgans mag je gewoon op diervriendelijke wijze doden.
hoe weet je dat als je het nog nooit op hebtquote:
ik heb even gemist dat we het over jou hadden denk ikquote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zei dat er een hoop van mij is, en jij antwoordt met "teveel".
😒quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Anders wordt het kleedje nat.
Ja uhh de rest van de bank is bezet met een dekentje, waar moet ze anders zittenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:13 schreef Ama het volgende:
Ja natuurlijk ga precies daar liggen als je zeiknat bent.
[ link | afbeelding ]
Leuk joh huisdieren
Ja gewoon waar ze normaal ook zit.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja uhh de rest van de bank is bezet met een dekentje, waar moet ze anders zitten
Maar dat wordt dan meteen nat, dat kan natuurlijk nietquote:
Oke Hedwigquote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dat wordt dan meteen nat, dat kan natuurlijk niet
Wel blijven opletten
Als het pure waterijsjes waren geweest misschien wel, maar fruit met zuivel vind ik nooit zo'n geslaagde combinatiequote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:16 schreef Crack_ het volgende:
hoe weet je dat als je het nog nooit op hebtinb4 'het is geen mint ijs'
Ja zonde als je dekentje nat wordt, eerst even opdrogen en er dan pas op gaan liggenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dat wordt dan meteen nat, dat kan natuurlijk niet
Wel blijven opletten
Oh dat heb ik al een tijdje niet meer gehad maar dat is best wel lekker.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, lekker even weekend.
Een smakelijk broodje Mexicano in mijn mond gestopt.
Zen.
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het pure waterijsjes waren geweest misschien wel, maar fruit met zuivel vind ik nooit zo'n geslaagde combinatie
Ja preciesquote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zonde als je dekentje nat wordt, eerst even opdrogen en er dan pas op gaan liggen
Ik had gister een Liukquote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het pure waterijsjes waren geweest misschien wel, maar fruit met zuivel vind ik nooit zo'n geslaagde combinatie
Die zijn lekker idd.quote:
Dat is zo'n citroenijsje met dropstok toch?quote:
Jaquote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is zo'n citroenijsje met dropstok toch?
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zonde als je dekentje nat wordt, eerst even opdrogen en er dan pas op gaan liggen
Het is een best lekker verfrissend (citroen)ijsje, en daarna heb je nog wat dropquote:
Dropquote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:49 schreef Ama het volgende:
Ik vind drop sowieso al niet heel lekker maar in combinatie met ijs..
Het is raar weer weerquote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Plensbui. Net terwijl het weer lichter wordt eigenlijk.
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vriendin wil een favoriete acteur meet-en-greeten en Parijs is toch in de buurtquote:
Sigaretten al eens geprobeerd en gefaald. Dus nu maar het echte werkquote:
Welke acteur?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Vriendin wil een favoriete acteur meet-en-greeten en Parijs is toch in de buurt
En goed, dat is wel een stad die je een keer in je leven gezien moet hebben. Dan beter nu dan over vijf jaar want het zal er niet beter op worden
Nouja, één van de. Ian Somerhalder en Michael Malarkey.quote:
De premier opeten wordt ook al niet meer gewaardeerdquote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:02 schreef Dven het volgende:
Zo mag je bijvoorbeeld niet gezellig oudhollands ganstrekken
[ afbeelding ]
En ook al een tijdje geen palingoproer meer geweest. Het is niet meer wat het ooit is geweestquote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De premier opeten wordt ook al niet meer gewaardeerd
Poh Ian Somerhalder wil ik ook wel ontmoeten.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, één van de. Ian Somerhalder en Michael Malarkey.
Heden ten dage mag je alleen nog aan je eigen paling trekken.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:30 schreef Dven het volgende:
[..]
En ook al een tijdje geen palingoproer meer geweest. Het is niet meer wat het ooit is geweest
Twee maanden geleden al voor naar Rotterdam geweestquote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Poh Ian Somerhalder wil ik ook wel ontmoeten.
Lolquote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Twee maanden geleden al voor naar Rotterdam geweest
Heb nog een AI-filmpje proberen te genereren van de foto. Kwam niet helemaal lekker uit voor Ian(a)
[ afbeelding ]
Gelukkig mogen we hier nog wel gewoon hondslingerenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heden ten dage mag je alleen nog aan je eigen paling trekken.
Is dit ook niet in jouw contreien?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Gelukkig mogen we hier nog wel gewoon hondslingeren
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dit ook niet in jouw contreien?
Bekijk deze YouTube-video
Ik hoop nog heel veel seizoenen.quote:
2 toch maar?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoop nog heel veel seizoenen.
5e is aangekondigd meen ik.quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heden ten dage mag je alleen nog aan je eigen paling trekken.
Nou dat is ook over een jaar pas.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
5e is aangekondigd meen ik.
Maar het komtquote:
Was het een bende dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 19:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Berging helemaal opgeruimd. Nu is er plek voor 2 fietsen
Ja. Na een jaar klussen na het verhuizen was ik nog niet daar aan toe gekomenquote:
Kun jij ook doen!quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:30 schreef bitterbal het volgende:
Nu zit ik met dat nummer in mijn hoofd
Tot de grond. Schudden met die kont van links naar rechts. Het is niet erg. Schatje kom op doe hettttt
Zak zak zak zak zak maar door zak maar door zak zak zak zak
Even terugluisteren..quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:31 schreef Haags het volgende:
Weer smakelijk gelachen om Robgod @:wereldgozer @:Bomenverzameling
I'M TEQUILAquote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:30 schreef bitterbal het volgende:
Tot de grond. Schudden met die kont van links naar rechts. Het is niet erg. Schatje kom op doe hettttt
Ik krijg de complete video altijd via de app. Luister het nooit live op vrijdagochtend.quote:
Ik ook niet hoor. Ik heb sws weinig radio aan staan en als het wel zo is, is het zeker niet 538...quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik krijg de complete video altijd via de app. Luister het nooit live op vrijdagochtend.
Idd.quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:47 schreef RockNijntje het volgende:
What the heck iemand van FOK! die ik tien jaar geleden gedate heb is dood, sorry dat ik het hier kom melden, maar dit is mega raar? Had niks meer met hem en hem ook al tien jaar niet gesproken. Maar gewoon gek op deze leeftijd, weet ik veel
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:47 schreef RockNijntje het volgende:
What the heck iemand van FOK! die ik tien jaar geleden gedate heb is dood, sorry dat ik het hier kom melden, maar dit is mega raar? Had niks meer met hem en hem ook al tien jaar niet gesproken. Maar gewoon gek op deze leeftijd, weet ik veel
Van mij wel, maar ik weet niet of het zomaar gedeeld mag worden? Van de andere kant heb ik dan toch al te veel gezegd.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Mogen we weten om wie het gaat??
je kunt het melden eventueel zonder herkenbare dingen naar de Irl zodat het niet vervelend is voor nabestaanden ofzoquote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:49 schreef RockNijntje het volgende:
Moet dat nu hier gemeld worden of is dat iets wat mensen die close zijn met hem moeten doen? GC / In memoriam #3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:52 schreef RockNijntje het volgende:
Weet z'n username niet eensIets met
ow ja als de de username niet weet dan hoef je het daar ook niet te melden in dat topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Alleen de nummertjes achter wat ik postte niet meerquote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja als de de username niet weet dan hoef je het daar ook niet te melden in dat topic
gevonden, alleen is hij op anoniem gegaan. dus vermoed ik niet dat hij de wens heeft gehad om hier te laten melden van zijn overlijden.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Alleen de nummertjes achter wat ik postte niet meer
Je moet alles tegen elkaar openzetten. En niet eventjes maar een paar uur - tenzij het keihard regent natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:04 schreef Ama het volgende:
Warmte blijft hier binnen best wel hangen want ik zit nog steeds met de achterdeur open.
Maar ik wil helemaal niet dat het hier hard afkoelt.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Je moet alles tegen elkaar openzetten. En niet eventjes maar een paar uur - tenzij het keihard regent natuurlijk.
Komend weekend is voor de meesten echt de ideale kans om het huis weer even te koelen. Na maandag is dat klaar.
*stuurt warmtequote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal niet dat het hier hard afkoelt.
Oh.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal niet dat het hier hard afkoelt.
Same, allemaal Grmbl's schuldquote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:30 schreef bitterbal het volgende:
Nijnerquote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:53 schreef RockNijntje het volgende:
En telefoon is bijna leeg en zit random ergens en moet nog terug naar m'n hotel (het zou ook eens niet), dus opzoeken is niet handig
Skaaiquote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik was laatst op een cursus en zag iemand die sprekend op Skaai leek
Gaan we allemaal niet op wachten hoor daagquote:
Lolquote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaan we allemaal niet op wachten hoor daag
quote:
quote:
Bij de schuurquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waar heb je hem voor het laatst gebruikt?
Ohh dat verklaart waarom een snelle Google niets opleverde.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
gevonden, alleen is hij op anoniem gegaan. dus vermoed ik niet dat hij de wens heeft gehad om hier te laten melden van zijn overlijden.
In elk geval sterkte voor jou.
Een andere FOK!-ex, oeps. Hij hoorde het ook via via in de muziekwereld, dus niet close. Maar het staat ook met zijn voor- en achternaam erbij op een nieuwssite, omdat hij producer (van muziek) is. Nja, wasquote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nijner![]()
Wat kut allemaal zeg. Maar hoe weet jij het dan eigenlijk? Van iemand anders die het misschien wel kan posten?
17.00 is wel mijn max. Daarna is allemaal te laat.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dan slaap ik 's nachts ook echt beroerd.
Ja same wel.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:30 schreef aeque het volgende:
[..]
17.00 is wel mijn max. Daarna is allemaal te laat.
2 druppels van wat?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:36 schreef essnhills het volgende:
Bah, meteen weer misselijk door die 2 druppels
2 weken geleden toen ik begon ook meteen misselijk
Dat medicijn dat ik mag proberen. Moet heel langzaam opbouwen. 2 weken geleden begonnen met 1 druppel. En net voor het eerst 2 druppels. Bij iedere ophoging is er weer kans op bijwerkingen.quote:
Je bent nog niet gelijk begonnen met het schudden van die billen?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:36 schreef essnhills het volgende:
Bah, meteen weer misselijk door die 2 druppels
2 weken geleden toen ik begon ook meteen misselijk
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat medicijn dat ik mag proberen. Moet heel langzaam opbouwen. 2 weken geleden begonnen met 1 druppel. En net voor het eerst 2 druppels. Bij iedere ophoging is er weer kans op bijwerkingen.
Misselijkheid is een normale, veelvoorkomende bijwerking hierbij.
Niets aan de hand dus, wel vervelend
Staat dit weekend weer op de bar te dansen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent nog niet gelijk begonnen met het schudden van die billen?
Nog nietquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent nog niet gelijk begonnen met het schudden van die billen?
Jaquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:46 schreef mschol het volgende:
[..]das wel heel langzaam opbouwen
(hopen dat het werkt)
en ja erg vervelend
Zak zak zakquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staat dit weekend weer op de bar te dansen.
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
1 druppel is 0,25mg, uiteindelijk moet ik dus in stapjes van 0,25mg opbouwen naar ongeveer 3 tot 4,5mg (verschilt per persoon), dus ik ben nog wel ff bezig met opbouwen
Als deze verhoging goed gaat dan ga ik wss vanaf nu iedere week ophogen
Ja![]()
Ik had al betere slaap en minder zware/verzuurde benen
Tot de grond, schudden met die kontquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zak zak zak
Zak zak zak zak
Zak maar lekker door door door
Van links naar rechtsquote:
Is er iets Etto Amaretto Krokettoquote:
Essie over een maandjequote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:49 schreef essnhills het volgende:
Als deze verhoging goed gaat dan ga ik wss vanaf nu iedere week ophogen
JE BIL, JE BIL, JE BIL GAAT ONTPLOFFENquote:
Ja heb wat in te halenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Essie over een maandje [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
NOU SCHUDDEN MET DIE BILLENquote:
quote:
Ik wil billen zien!quote:
een foto van iemands billen,quote:
Ja ook wel begrijpelijk, want iedereen houdt van Doekoequote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Doekoe was beter, maar ja ik heb natuurlijk bij de zangeres van dat lied in de klas gezeten, maar dat was in de twintigste eeuw...
Met alleen de TT lezen ken je er al 8quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ken er meer dan 2 woorden van, en dat is al teveel
Maar het regent hier al een paar uur niet meer.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zeg eens dat ze moeten stoppen met regenen
quote:
https://speld.nl/2024/05/(...)-op-de-huisjesmarkt/quote:Steeds meer naaktslakken door krapte op de huisjesmarkt
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar het regent hier al een paar uur niet meer.
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
https://speld.nl/2024/05/(...)-op-de-huisjesmarkt/
Kwam deze laatst weer tegen
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
https://speld.nl/2024/05/(...)-op-de-huisjesmarkt/
Kwam deze laatst weer tegen
VAN LINKS NAAAAAAAAR RECHTSquote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:05 schreef mschol het volgende:
[..]
oh.. ik dacht dat iemand de snollebollekes erin had verwerkt
Hier was een half uurtje geleden een plotse wolkbreuk, herrie dat het maaktequote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar het regent hier al een paar uur niet meer.
Als ik de radar zo zie zit ik eerst wel goed hier.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier was een half uurtje geleden een plotse wolkbreuk, herrie dat het maakte
Zo'n sadist ben ik nou ook weer nietquote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:05 schreef mschol het volgende:
[..]
oh.. ik dacht dat iemand de snollebollekes erin had verwerkt
ja maar dat moet wel met zo'n kat.. dan moet je evenredig knuffelbaar zijnquote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat ik aardig ben.
Nee juist niet want zij compenseert dat weer.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ja maar dat moet wel met zo'n kat.. dan moet je evenredig knuffelbaar zijn
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee juist niet want zij compenseert dat weer.
Niemand is altijd lief. Dat bestaat gewoon niet...quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:10 schreef Ama het volgende:
En ze was net nog in de tuin ruzie aan het maken met een andere kat dus ze is echt niet altijd lief.
Wat ik nu luister ga ik maar niet delen... Want dat zijn 113 teksten....quote:
Dit is denk ik wel mijn favoriete Madonna plaatquote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:12 schreef Ama het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik gooi deze er dan in.
Bij mij is dat Frozen en Like a Prayer vind ik ook wel goed...quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is denk ik wel mijn favoriete Madonna plaat
Ey Yo! Wat doe je nou?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wat ik nu luister ga ik maar niet delen... Want dat zijn 113 teksten....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Mijn vrienden zijn ook nog niet doof.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:13 schreef mschol het volgende:
[..]
met mij? wil je permanente gehoorbeschadiging oplopen?
Hoorde hem laatst ineens weer in de branderij en nu is het een favoriete meezing liedje.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is denk ik wel mijn favoriete Madonna plaat
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ey Yo! Wat doe je nou?
Die tekeningen zijn niet van jou
Had dat maar niet gedaan
De Club van Sinterklaas komt eraan
Ey Yo! Wat doe je nou?
Iedereen is op zoek naar jou
Reden dus voor paniek
Paniek in de ConfettifabriekDie tekst zet mij niet in beweging om het youtube je aan te zetten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Gewoon zo'n heerlijk wegdroom nummer, en blijft ook weer dagen in mijn kop zitten nuquote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:14 schreef Ama het volgende:
Hoorde hem laatst ineens weer in de branderij en nu is het een favoriete meezing liedje.
BREAK YOUR F@#$iNG FACE TONIGHTquote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:17 schreef Ama het volgende:
Hoewel ik wel op Limp Bizkit flink wat frustratie eruit heb geschreeuwd. @:ettovanbelgie
Vond ik toen een stom nummer omdat het een remix was, maar tegenwoordig kan ik hem wel waarderen uit nostalgie ofzoquote:
COUNTERRRRRRRRRRRRRRRRRRFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFEIIIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTquote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:17 schreef Ama het volgende:
Hoewel ik wel op Limp Bizkit flink wat frustratie eruit heb geschreeuwd. @:ettovanbelgie
Sow maar dan komt alles eruit.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
BREAK YOUR F@#$iNG FACE TONIGHT
You didn't all do it for the nookie?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
BREAK YOUR F@#$iNG FACE TONIGHT
Ik zou heel goed in een bepaald tv programma passen...quote:
Mocht je nog niet kunnen slapen trouwens, zet de eckte eckte originele versie aan, 9 minuten lang wegdromenquote:
Ik heb die laatste exorcist gekeken eindelijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:34 schreef Ama het volgende:
Oké nu heb ik wel zin in slapen maar nu moet ik wachten tot dat harige monster terug is.
Dat wordt dus heerlijk slapen zoquote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb die laatste exorcist gekeken eindelijk.
Moet ik hem ook kijken of is het niet de moeite waard?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb die laatste exorcist gekeken eindelijk.
Had je nog nooit een deel gezien?quote:
Geen pareltje maar beter dan de vorige delenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet ik hem ook kijken of is het niet de moeite waard?
Welk deel denk je serieus dat ik bedoelquote:[..]
Had je nog nooit een deel gezien?
Nooit last van na een film. Zo goed was hij niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat wordt dus heerlijk slapen zo
Zijn we daar al. Maar wellicht heb ik de andere 5 delen wel allemaal gezien.quote:
je verliest weer letters, storing op de lijn?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 06:22 schreef bitterbal het volgende:
K ben weer op het vliegveld voor de vlucht naar samui
J slchte vrbndng dek kquote:Op zaterdag 7 juni 2025 06:24 schreef mschol het volgende:
[..]
je verliest weer letters, storing op de lijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |