Bij de schuurquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waar heb je hem voor het laatst gebruikt?
Ohh dat verklaart waarom een snelle Google niets opleverde.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
gevonden, alleen is hij op anoniem gegaan. dus vermoed ik niet dat hij de wens heeft gehad om hier te laten melden van zijn overlijden.
In elk geval sterkte voor jou.
Een andere FOK!-ex, oeps. Hij hoorde het ook via via in de muziekwereld, dus niet close. Maar het staat ook met zijn voor- en achternaam erbij op een nieuwssite, omdat hij producer (van muziek) is. Nja, wasquote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nijner![]()
Wat kut allemaal zeg. Maar hoe weet jij het dan eigenlijk? Van iemand anders die het misschien wel kan posten?
17.00 is wel mijn max. Daarna is allemaal te laat.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dan slaap ik 's nachts ook echt beroerd.
Ja same wel.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:30 schreef aeque het volgende:
[..]
17.00 is wel mijn max. Daarna is allemaal te laat.
2 druppels van wat?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:36 schreef essnhills het volgende:
Bah, meteen weer misselijk door die 2 druppels
2 weken geleden toen ik begon ook meteen misselijk
Dat medicijn dat ik mag proberen. Moet heel langzaam opbouwen. 2 weken geleden begonnen met 1 druppel. En net voor het eerst 2 druppels. Bij iedere ophoging is er weer kans op bijwerkingen.quote:
Je bent nog niet gelijk begonnen met het schudden van die billen?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:36 schreef essnhills het volgende:
Bah, meteen weer misselijk door die 2 druppels
2 weken geleden toen ik begon ook meteen misselijk
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat medicijn dat ik mag proberen. Moet heel langzaam opbouwen. 2 weken geleden begonnen met 1 druppel. En net voor het eerst 2 druppels. Bij iedere ophoging is er weer kans op bijwerkingen.
Misselijkheid is een normale, veelvoorkomende bijwerking hierbij.
Niets aan de hand dus, wel vervelend
Staat dit weekend weer op de bar te dansen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent nog niet gelijk begonnen met het schudden van die billen?
Nog nietquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent nog niet gelijk begonnen met het schudden van die billen?
Jaquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:46 schreef mschol het volgende:
[..]das wel heel langzaam opbouwen
(hopen dat het werkt)
en ja erg vervelend
Zak zak zakquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staat dit weekend weer op de bar te dansen.
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
1 druppel is 0,25mg, uiteindelijk moet ik dus in stapjes van 0,25mg opbouwen naar ongeveer 3 tot 4,5mg (verschilt per persoon), dus ik ben nog wel ff bezig met opbouwen
Als deze verhoging goed gaat dan ga ik wss vanaf nu iedere week ophogen
Ja![]()
Ik had al betere slaap en minder zware/verzuurde benen
Tot de grond, schudden met die kontquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zak zak zak
Zak zak zak zak
Zak maar lekker door door door
Van links naar rechtsquote:
Is er iets Etto Amaretto Krokettoquote:
Essie over een maandjequote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:49 schreef essnhills het volgende:
Als deze verhoging goed gaat dan ga ik wss vanaf nu iedere week ophogen
JE BIL, JE BIL, JE BIL GAAT ONTPLOFFENquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |