Sigaretten al eens geprobeerd en gefaald. Dus nu maar het echte werkquote:
Welke acteur?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Vriendin wil een favoriete acteur meet-en-greeten en Parijs is toch in de buurt
En goed, dat is wel een stad die je een keer in je leven gezien moet hebben. Dan beter nu dan over vijf jaar want het zal er niet beter op worden
Nouja, één van de. Ian Somerhalder en Michael Malarkey.quote:
De premier opeten wordt ook al niet meer gewaardeerdquote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:02 schreef Dven het volgende:
Zo mag je bijvoorbeeld niet gezellig oudhollands ganstrekken
[ afbeelding ]
En ook al een tijdje geen palingoproer meer geweest. Het is niet meer wat het ooit is geweestquote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De premier opeten wordt ook al niet meer gewaardeerd
Poh Ian Somerhalder wil ik ook wel ontmoeten.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, één van de. Ian Somerhalder en Michael Malarkey.
Heden ten dage mag je alleen nog aan je eigen paling trekken.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:30 schreef Dven het volgende:
[..]
En ook al een tijdje geen palingoproer meer geweest. Het is niet meer wat het ooit is geweest
Twee maanden geleden al voor naar Rotterdam geweestquote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Poh Ian Somerhalder wil ik ook wel ontmoeten.
Lolquote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Twee maanden geleden al voor naar Rotterdam geweest
Heb nog een AI-filmpje proberen te genereren van de foto. Kwam niet helemaal lekker uit voor Ian(a)
[ afbeelding ]
Gelukkig mogen we hier nog wel gewoon hondslingerenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heden ten dage mag je alleen nog aan je eigen paling trekken.
Is dit ook niet in jouw contreien?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Gelukkig mogen we hier nog wel gewoon hondslingeren
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dit ook niet in jouw contreien?
Bekijk deze YouTube-video
Ik hoop nog heel veel seizoenen.quote:
2 toch maar?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoop nog heel veel seizoenen.
5e is aangekondigd meen ik.quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heden ten dage mag je alleen nog aan je eigen paling trekken.
Nou dat is ook over een jaar pas.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
5e is aangekondigd meen ik.
Maar het komtquote:
Was het een bende dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 19:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Berging helemaal opgeruimd. Nu is er plek voor 2 fietsen
Ja. Na een jaar klussen na het verhuizen was ik nog niet daar aan toe gekomenquote:
Kun jij ook doen!quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:30 schreef bitterbal het volgende:
Nu zit ik met dat nummer in mijn hoofd
Tot de grond. Schudden met die kont van links naar rechts. Het is niet erg. Schatje kom op doe hettttt
Zak zak zak zak zak maar door zak maar door zak zak zak zak
Even terugluisteren..quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:31 schreef Haags het volgende:
Weer smakelijk gelachen om Robgod @:wereldgozer @:Bomenverzameling
I'M TEQUILAquote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:30 schreef bitterbal het volgende:
Tot de grond. Schudden met die kont van links naar rechts. Het is niet erg. Schatje kom op doe hettttt
Ik krijg de complete video altijd via de app. Luister het nooit live op vrijdagochtend.quote:
Ik ook niet hoor. Ik heb sws weinig radio aan staan en als het wel zo is, is het zeker niet 538...quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik krijg de complete video altijd via de app. Luister het nooit live op vrijdagochtend.
Idd.quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:47 schreef RockNijntje het volgende:
What the heck iemand van FOK! die ik tien jaar geleden gedate heb is dood, sorry dat ik het hier kom melden, maar dit is mega raar? Had niks meer met hem en hem ook al tien jaar niet gesproken. Maar gewoon gek op deze leeftijd, weet ik veel
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:47 schreef RockNijntje het volgende:
What the heck iemand van FOK! die ik tien jaar geleden gedate heb is dood, sorry dat ik het hier kom melden, maar dit is mega raar? Had niks meer met hem en hem ook al tien jaar niet gesproken. Maar gewoon gek op deze leeftijd, weet ik veel
Van mij wel, maar ik weet niet of het zomaar gedeeld mag worden? Van de andere kant heb ik dan toch al te veel gezegd.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Mogen we weten om wie het gaat??
je kunt het melden eventueel zonder herkenbare dingen naar de Irl zodat het niet vervelend is voor nabestaanden ofzoquote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:49 schreef RockNijntje het volgende:
Moet dat nu hier gemeld worden of is dat iets wat mensen die close zijn met hem moeten doen? GC / In memoriam #3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:52 schreef RockNijntje het volgende:
Weet z'n username niet eensIets met
ow ja als de de username niet weet dan hoef je het daar ook niet te melden in dat topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Alleen de nummertjes achter wat ik postte niet meerquote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja als de de username niet weet dan hoef je het daar ook niet te melden in dat topic
gevonden, alleen is hij op anoniem gegaan. dus vermoed ik niet dat hij de wens heeft gehad om hier te laten melden van zijn overlijden.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Alleen de nummertjes achter wat ik postte niet meer
Je moet alles tegen elkaar openzetten. En niet eventjes maar een paar uur - tenzij het keihard regent natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:04 schreef Ama het volgende:
Warmte blijft hier binnen best wel hangen want ik zit nog steeds met de achterdeur open.
Maar ik wil helemaal niet dat het hier hard afkoelt.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Je moet alles tegen elkaar openzetten. En niet eventjes maar een paar uur - tenzij het keihard regent natuurlijk.
Komend weekend is voor de meesten echt de ideale kans om het huis weer even te koelen. Na maandag is dat klaar.
*stuurt warmtequote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal niet dat het hier hard afkoelt.
Oh.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal niet dat het hier hard afkoelt.
Same, allemaal Grmbl's schuldquote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:30 schreef bitterbal het volgende:
Nijnerquote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:53 schreef RockNijntje het volgende:
En telefoon is bijna leeg en zit random ergens en moet nog terug naar m'n hotel (het zou ook eens niet), dus opzoeken is niet handig
Skaaiquote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik was laatst op een cursus en zag iemand die sprekend op Skaai leek
Gaan we allemaal niet op wachten hoor daagquote:
Lolquote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaan we allemaal niet op wachten hoor daag
quote:
quote:
Bij de schuurquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waar heb je hem voor het laatst gebruikt?
Ohh dat verklaart waarom een snelle Google niets opleverde.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
gevonden, alleen is hij op anoniem gegaan. dus vermoed ik niet dat hij de wens heeft gehad om hier te laten melden van zijn overlijden.
In elk geval sterkte voor jou.
Een andere FOK!-ex, oeps. Hij hoorde het ook via via in de muziekwereld, dus niet close. Maar het staat ook met zijn voor- en achternaam erbij op een nieuwssite, omdat hij producer (van muziek) is. Nja, wasquote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nijner![]()
Wat kut allemaal zeg. Maar hoe weet jij het dan eigenlijk? Van iemand anders die het misschien wel kan posten?
17.00 is wel mijn max. Daarna is allemaal te laat.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dan slaap ik 's nachts ook echt beroerd.
Ja same wel.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:30 schreef aeque het volgende:
[..]
17.00 is wel mijn max. Daarna is allemaal te laat.
2 druppels van wat?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:36 schreef essnhills het volgende:
Bah, meteen weer misselijk door die 2 druppels
2 weken geleden toen ik begon ook meteen misselijk
Dat medicijn dat ik mag proberen. Moet heel langzaam opbouwen. 2 weken geleden begonnen met 1 druppel. En net voor het eerst 2 druppels. Bij iedere ophoging is er weer kans op bijwerkingen.quote:
Je bent nog niet gelijk begonnen met het schudden van die billen?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:36 schreef essnhills het volgende:
Bah, meteen weer misselijk door die 2 druppels
2 weken geleden toen ik begon ook meteen misselijk
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat medicijn dat ik mag proberen. Moet heel langzaam opbouwen. 2 weken geleden begonnen met 1 druppel. En net voor het eerst 2 druppels. Bij iedere ophoging is er weer kans op bijwerkingen.
Misselijkheid is een normale, veelvoorkomende bijwerking hierbij.
Niets aan de hand dus, wel vervelend
Staat dit weekend weer op de bar te dansen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent nog niet gelijk begonnen met het schudden van die billen?
Nog nietquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent nog niet gelijk begonnen met het schudden van die billen?
Jaquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:46 schreef mschol het volgende:
[..]das wel heel langzaam opbouwen
(hopen dat het werkt)
en ja erg vervelend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |