Oke Hedwigquote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dat wordt dan meteen nat, dat kan natuurlijk niet
Wel blijven opletten
Als het pure waterijsjes waren geweest misschien wel, maar fruit met zuivel vind ik nooit zo'n geslaagde combinatiequote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:16 schreef Crack_ het volgende:
hoe weet je dat als je het nog nooit op hebtinb4 'het is geen mint ijs'
Ja zonde als je dekentje nat wordt, eerst even opdrogen en er dan pas op gaan liggenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dat wordt dan meteen nat, dat kan natuurlijk niet
Wel blijven opletten
Oh dat heb ik al een tijdje niet meer gehad maar dat is best wel lekker.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, lekker even weekend.
Een smakelijk broodje Mexicano in mijn mond gestopt.
Zen.
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het pure waterijsjes waren geweest misschien wel, maar fruit met zuivel vind ik nooit zo'n geslaagde combinatie
Ja preciesquote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zonde als je dekentje nat wordt, eerst even opdrogen en er dan pas op gaan liggen
Ik had gister een Liukquote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het pure waterijsjes waren geweest misschien wel, maar fruit met zuivel vind ik nooit zo'n geslaagde combinatie
Die zijn lekker idd.quote:
Dat is zo'n citroenijsje met dropstok toch?quote:
Jaquote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is zo'n citroenijsje met dropstok toch?
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zonde als je dekentje nat wordt, eerst even opdrogen en er dan pas op gaan liggen
Het is een best lekker verfrissend (citroen)ijsje, en daarna heb je nog wat dropquote:
Dropquote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:49 schreef Ama het volgende:
Ik vind drop sowieso al niet heel lekker maar in combinatie met ijs..
Het is raar weer weerquote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Plensbui. Net terwijl het weer lichter wordt eigenlijk.
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vriendin wil een favoriete acteur meet-en-greeten en Parijs is toch in de buurtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |