SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Compensate alllllll the energyquote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus de komende tijd krijgen we hier 3 jaar achterstallige energie?
Mooi strevenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil op de bank in slaap vallen met een pens vol chinees.
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat essie stiekem al een paar druppeltjes op heeft
Ik wil je naaie naaie naaie naaie naaie naaie huis brengeeeeenquote:
Poh jaquote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil op de bank in slaap vallen met een pens vol chinees.
En ook al kon je wel, het gaat regenenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Aaaaah ik mis het steeds. Kak. Heb er dit weekend ook helemaal geen tijd voor.
Hij is dacht ik in de herfst twee weekjes open. Misschien dan. Maar ik kan nu zo snel even geen datum vinden voor de herfst dit jaar.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En ook al kon je wel, het gaat regenenkun je beter een jaartje wachten (en het nu alvast in je agenda zetten wanneer het weer open is)
Dan lijkt ie me ook mooi.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij is dacht ik in de herfst twee weekjes open. Misschien dan. Maar ik kan nu zo snel even geen datum vinden voor de herfst dit jaar.
Klinkt legitquote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer al gebeld door een computerstem die wil dat ik het toevoeg op Whatsapp.
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klinkt legit
Straks is het een Nigeriaanse prinses
oh, dat wist ik niet. Lijkt me in de hersfst ook echt prachtigquote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij is dacht ik in de herfst twee weekjes open. Misschien dan. Maar ik kan nu zo snel even geen datum vinden voor de herfst dit jaar.
Zondequote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Helaas nummer al als spam gemeld.
team nieuwe fiets!!!!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Aangezien de fiets duur was, ga ik binnenkort bij verdienen met de Ambar cam. Muis needs money.
Cambarquote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Aangezien de fiets duur was, ga ik binnenkort bij verdienen met de Ambar cam. Muis needs money.
Ze gaan maar gewoon open. Ik ben ook een bijzondere vogel.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, dat wist ik niet. Lijkt me in de hersfst ook echt prachtig![]()
Paar jaar geleden is ie niet open gegaan trouwens, want er was een bijzondere vogel met een nestje, ofzoiets
ja de vraag is: welke delen van het land hebben er nog meer last van?quote:
Oh hee wat leuk. Gelukkig hoef ik niet met de trein tussen Rotterdam en Den Haag naar m'n werk of zo.quote:
*zeldzaamquote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze gaan maar gewoon open. Ik ben ook een bijzondere vogel.
Zowat wel. In ieder geval iedere vogel die in het wild van nature voorkomt.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:34 schreef Crack_ het volgende:
volgens mij is zowat iedere vogel beschermd trouwens
Oke Pinoquote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze gaan maar gewoon open. Ik ben ook een bijzondere vogel.
Ja alleen synthetische laboratoriumvogels kun je gewoon afknallen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Zowat wel. In ieder geval iedere vogel die in het wild van nature voorkomt.
Dan weet je dat je het gemaakt hebt!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Straks gewoon 2 fietsen voor de deur staan
te veelquote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah, ja. Van mij is er dan weer een hoop.
zijn er ook vogels die van nature niet in het wild voorkomen?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Zowat wel. In ieder geval iedere vogel die in het wild van nature voorkomt.
quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
te veelmaarja, om daarvoor nou uit het leven te stappen is ook weer zoiets
[..]
zijn er ook vogels die van nature niet in het wild voorkomen?een door de mens gefokte ras oid misschien, geen idee of die bestaan?
quote:
Kippen zijn overigens ook beschermd. In ieder geval op het vlak van hoe ze minimaal verzorgd dienen te worden.Je mag ze ook niet 'zomaar' mishandelen of kwetsenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja alleen synthetische laboratoriumvogels kun je gewoon afknallen.
die maken dan ook echt alles kapot, incl natuurquote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Er is toch wel discussie over die parkieten in Den Haag enzo?
Ondermeer struisvogels, pinguïns en schoenbekooievaars komen voor zover ik weet in Nederland niet van nature in het wild voor neequote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
te veelmaarja, om daarvoor nou uit het leven te stappen is ook weer zoiets
[..]
zijn er ook vogels die van nature niet in het wild voorkomen?een door de mens gefokte ras oid misschien, geen idee of die bestaan?
Decadent.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Straks gewoon 2 fietsen voor de deur staan
Ja maar jij woont twee miljard lichtjaar verderop dus wat weet jij er nou vanquote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Ondermeer struisvogels, pinguïns en schoenbekooievaars komen voor zover ik weet in Nederland niet van nature in het wild voor nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |