Cambarquote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Aangezien de fiets duur was, ga ik binnenkort bij verdienen met de Ambar cam. Muis needs money.
Ze gaan maar gewoon open. Ik ben ook een bijzondere vogel.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, dat wist ik niet. Lijkt me in de hersfst ook echt prachtig![]()
Paar jaar geleden is ie niet open gegaan trouwens, want er was een bijzondere vogel met een nestje, ofzoiets
ja de vraag is: welke delen van het land hebben er nog meer last van?quote:
Oh hee wat leuk. Gelukkig hoef ik niet met de trein tussen Rotterdam en Den Haag naar m'n werk of zo.quote:
*zeldzaamquote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze gaan maar gewoon open. Ik ben ook een bijzondere vogel.
Zowat wel. In ieder geval iedere vogel die in het wild van nature voorkomt.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:34 schreef Crack_ het volgende:
volgens mij is zowat iedere vogel beschermd trouwens
Oke Pinoquote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze gaan maar gewoon open. Ik ben ook een bijzondere vogel.
Ja alleen synthetische laboratoriumvogels kun je gewoon afknallen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Zowat wel. In ieder geval iedere vogel die in het wild van nature voorkomt.
Dan weet je dat je het gemaakt hebt!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Straks gewoon 2 fietsen voor de deur staan
te veelquote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah, ja. Van mij is er dan weer een hoop.
zijn er ook vogels die van nature niet in het wild voorkomen?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Zowat wel. In ieder geval iedere vogel die in het wild van nature voorkomt.
quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
te veelmaarja, om daarvoor nou uit het leven te stappen is ook weer zoiets
[..]
zijn er ook vogels die van nature niet in het wild voorkomen?een door de mens gefokte ras oid misschien, geen idee of die bestaan?
quote:
Kippen zijn overigens ook beschermd. In ieder geval op het vlak van hoe ze minimaal verzorgd dienen te worden.Je mag ze ook niet 'zomaar' mishandelen of kwetsenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja alleen synthetische laboratoriumvogels kun je gewoon afknallen.
die maken dan ook echt alles kapot, incl natuurquote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Er is toch wel discussie over die parkieten in Den Haag enzo?
Ondermeer struisvogels, pinguïns en schoenbekooievaars komen voor zover ik weet in Nederland niet van nature in het wild voor neequote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
te veelmaarja, om daarvoor nou uit het leven te stappen is ook weer zoiets
[..]
zijn er ook vogels die van nature niet in het wild voorkomen?een door de mens gefokte ras oid misschien, geen idee of die bestaan?
Decadent.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Straks gewoon 2 fietsen voor de deur staan
Ja maar jij woont twee miljard lichtjaar verderop dus wat weet jij er nou vanquote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Ondermeer struisvogels, pinguïns en schoenbekooievaars komen voor zover ik weet in Nederland niet van nature in het wild voor nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |