Heb je die in Thailand ook?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:58 schreef bitterbal het volgende:
zag bij flying tiger erg leuke lampjes maar die moesten aa batterijen. dat vind ik nooit zo handig
Ze heeft een enorme scheet gelaten, en toen iedereen naar dekking dook glipte ze erdoor.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:54 schreef aeque het volgende:
En, moet ballie nu tijd doorbrengen in een Thaise cel of is ze veilig door de douane gekomen?
Bitterboem.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze heeft een enorme scheet gelaten, en toen iedereen naar dekking dook glipte ze erdoor.
Daarvoor koop ik meestal niets bij de Action.quote:
Nee die vliegende tijgerquote:
Ja het wordt daar allemaal in die regionen gemaakt tenslottequote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar ze zullen dit soort dingetjes ook wel ergens verkopen
Oeh die is mooi, paar weken terug ook geweestquote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:14 schreef Crack_ het volgende:
Morgen naar de japanse tuin hier in Den Haag, want die vriend houdt van Japan. En komt mijn tent ophalen voor het festival want hij gaat hem sjouwen en opzetten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb ze nodig zodat de deuren in huis niet dichtwaaienquote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het werd tijd dat eens iemand die deuren stopt.
Alsof dat wat uitmaaktquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat je alleen opgeslagen hebt: oh ik moet nog naar de Action maar niet waarom
Oh ik haal meestal maar 2 dingen ofzo, de dingen waarvoor ik erheen gingquote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alsof dat wat uitmaakt
Je gaat naar de Action en dan haal je vanalles behalve hetgeen waarvoor je ging
Nah, amper.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alsof dat wat uitmaakt
Ik was net bij Kruidvat, ze hadden alles van Laura's Bakery nog ruimschoots liggenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alsof dat wat uitmaakt
Aaaaah ik mis het steeds. Kak. Heb er dit weekend ook helemaal geen tijd voor.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:14 schreef Crack_ het volgende:
Morgen naar de japanse tuin hier in Den Haag, want die vriend houdt van Japan. Die is maar een paar weken per jaar open, ik vergeet het altijd. En hij komt mijn tent ophalen voor het festival want hij gaat hem sjouwen en opzetten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vergeet het steeds.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Aaaaah ik mis het steeds. Kak. Heb er dit weekend ook helemaal geen tijd voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |