Oh leuk geworden zegquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:32 schreef essnhills het volgende:
Dit was de speelkubus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoezo al?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We hebben al iets van 15 horeca gelegenheden?
ik ga vanaf morgen op dieetquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan stort straks de brug in als we er overheen willen, veel te dik allemaal
Ja omdat jij te lui bent om zelf te kokenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoezo al?
heb ze nu allemaal al gehad meerdere keren
En voor hoe lang?quote:
tot morgenavond?quote:
het is nog geen 8 uur en kan mijn ogen al niet meer openhoudenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja omdat jij te lui bent om zelf te koken
Tot overmorgenquote:
Ga gewoon lekker slapen danquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is nog geen 8 uur en kan mijn ogen al niet meer openhouden
* TheStigsDutchCousin maakt kraakgeluidenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Totdat de brug niet meer kraakt als ik er overheen ga
je bent 1 van onsquote:
ohhh was jij datquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin maakt kraakgeluiden
Misschien wel, misschien nietquote:
Ik ga mee!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:50 schreef essnhills het volgende:
Ja ik ga ff rondje lopen nu het nog droog is
Ben je morgen lekker op tijd wakker voor het ontbijtquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar bang dat ik dan straks weer wakker ben
das hier niet echt denderend en mijn vlucht is ook niet vroegquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je morgen lekker op tijd wakker voor het ontbijt
..iets voor de hont?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat je alleen opgeslagen hebt: oh ik moet nog naar de Action maar niet waarom
Ben er helemaal soepeltjes doorheen gekomen. Gaf haar mijn paspoort , uitgeprinte visa , ze zetten een stempel en dat was hetquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:54 schreef aeque het volgende:
En, moet ballie nu tijd doorbrengen in een Thaise cel of is ze veilig door de douane gekomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |