ja maar dat moet wel met zo'n kat.. dan moet je evenredig knuffelbaar zijnquote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat ik aardig ben.
Nee juist niet want zij compenseert dat weer.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ja maar dat moet wel met zo'n kat.. dan moet je evenredig knuffelbaar zijn
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee juist niet want zij compenseert dat weer.
Niemand is altijd lief. Dat bestaat gewoon niet...quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:10 schreef Ama het volgende:
En ze was net nog in de tuin ruzie aan het maken met een andere kat dus ze is echt niet altijd lief.
Wat ik nu luister ga ik maar niet delen... Want dat zijn 113 teksten....quote:
Dit is denk ik wel mijn favoriete Madonna plaatquote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:12 schreef Ama het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik gooi deze er dan in.
Bij mij is dat Frozen en Like a Prayer vind ik ook wel goed...quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is denk ik wel mijn favoriete Madonna plaat
Ey Yo! Wat doe je nou?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wat ik nu luister ga ik maar niet delen... Want dat zijn 113 teksten....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Mijn vrienden zijn ook nog niet doof.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:13 schreef mschol het volgende:
[..]
met mij? wil je permanente gehoorbeschadiging oplopen?
Hoorde hem laatst ineens weer in de branderij en nu is het een favoriete meezing liedje.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is denk ik wel mijn favoriete Madonna plaat
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ey Yo! Wat doe je nou?
Die tekeningen zijn niet van jou
Had dat maar niet gedaan
De Club van Sinterklaas komt eraan
Ey Yo! Wat doe je nou?
Iedereen is op zoek naar jou
Reden dus voor paniek
Paniek in de ConfettifabriekDie tekst zet mij niet in beweging om het youtube je aan te zetten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Gewoon zo'n heerlijk wegdroom nummer, en blijft ook weer dagen in mijn kop zitten nuquote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:14 schreef Ama het volgende:
Hoorde hem laatst ineens weer in de branderij en nu is het een favoriete meezing liedje.
BREAK YOUR F@#$iNG FACE TONIGHTquote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:17 schreef Ama het volgende:
Hoewel ik wel op Limp Bizkit flink wat frustratie eruit heb geschreeuwd. @:ettovanbelgie
Vond ik toen een stom nummer omdat het een remix was, maar tegenwoordig kan ik hem wel waarderen uit nostalgie ofzoquote:
COUNTERRRRRRRRRRRRRRRRRRFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFEIIIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTquote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:17 schreef Ama het volgende:
Hoewel ik wel op Limp Bizkit flink wat frustratie eruit heb geschreeuwd. @:ettovanbelgie
Sow maar dan komt alles eruit.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
BREAK YOUR F@#$iNG FACE TONIGHT
You didn't all do it for the nookie?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
BREAK YOUR F@#$iNG FACE TONIGHT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |