Ik zou heel goed in een bepaald tv programma passen...quote:
Mocht je nog niet kunnen slapen trouwens, zet de eckte eckte originele versie aan, 9 minuten lang wegdromenquote:
Ik heb die laatste exorcist gekeken eindelijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:34 schreef Ama het volgende:
Oké nu heb ik wel zin in slapen maar nu moet ik wachten tot dat harige monster terug is.
Dat wordt dus heerlijk slapen zoquote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb die laatste exorcist gekeken eindelijk.
Moet ik hem ook kijken of is het niet de moeite waard?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb die laatste exorcist gekeken eindelijk.
Had je nog nooit een deel gezien?quote:
Geen pareltje maar beter dan de vorige delenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet ik hem ook kijken of is het niet de moeite waard?
Welk deel denk je serieus dat ik bedoelquote:[..]
Had je nog nooit een deel gezien?
Nooit last van na een film. Zo goed was hij niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat wordt dus heerlijk slapen zo
Zijn we daar al. Maar wellicht heb ik de andere 5 delen wel allemaal gezien.quote:
je verliest weer letters, storing op de lijn?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 06:22 schreef bitterbal het volgende:
K ben weer op het vliegveld voor de vlucht naar samui
J slchte vrbndng dek kquote:Op zaterdag 7 juni 2025 06:24 schreef mschol het volgende:
[..]
je verliest weer letters, storing op de lijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |