De man is voor diverse zaken veroordeeldquote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:41 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat Trump in de Epstein files voorkomt zegt natuurlijk weinig. Ze waren vrienden maar dat wil nog niet zeggen dat Trump iets strafbaars deed.
Dat is wel heeeuuul naïef, gezien wat er bekend is over de man.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:41 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat Trump in de Epstein files voorkomt zegt natuurlijk weinig. Ze waren vrienden maar dat wil nog niet zeggen dat Trump iets strafbaars deed.
Inmiddels staat iedere bekende Amerikaan wel met hem of zijn vriendinnetje op de foto.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De man is voor diverse zaken veroordeeld
Hallohooo... Epstein staat zelf op een interviewtape waarin hij zegt lang vrienden te zijn met Trump. Trump en Melania hadden voor het eerst seks in de Lolita Express. Trump omringt zich met zoveel pedo's dat er echt geen plausible deniability meer is, hoor.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:01 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Inmiddels staat iedere bekende Amerikaan wel met hem of zijn vriendinnetje op de foto.
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:56 schreef Montov het volgende:
Oh... Trump wist al heel lang wat speelde met Epstein.
Plus hij kan de publieke opinie enorm beïnvloeden.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Musk is geen illegale migrant die onvoldoende middelen heeft om een illegale deportatie door Trump aan te vechten.
Dat ligt bij Musk wel anders.
Ik heb soms het idee dat er net even iets te veel wishfull thinking wordt gehanteerd, maar daar maak ik mij ook vast schuldig aan.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 19:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Toch is er geen enkel voorbeeld van iemand van het kaliber Musk die naar El Salvador is gedeporteerd.
Het betreft in alle gevallen Zuid Amerikaanse migranten die geen Amerikaans staatsburger zijn.
Die onder Biden, Obama, etc ook het risico liepen om uitgezet te worden.
Verder zijn er deportaties geweest van studenten met een tijdelijk visum die is ingetrokken.
Er is geen enkel geval waarbij er. Amerikaans staatsburger is gedeporteerd door ICE.
En dan gaan ze de rijkste Amerikaan ter wereld uitzetten vanwege wat tweets?
Ik weet het is een gezegde, maar bijvoorbeeld zijn excuses aanbieden of een fout toegeven, daar is ie niet toe in staat.quote:
Links heeft al een hekel aan hem (en ik ga ervan uit dat die niet hypocriet gaan doen) en als MAGA gewoon achter Trump gaat staan dan heeft hij bijna niemand meer om te kunnen beïnvloeden.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:35 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Plus hij kan de publieke opinie enorm beïnvloeden.
Als dit, als dat ..quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:52 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Links heeft al een hekel aan hem (en ik ga ervan uit dat die niet hypocriet gaan doen) en als MAGA gewoon achter Trump gaat staan dan heeft hij bijna niemand meer om te kunnen beïnvloeden.
Dat is zeker een......mening.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Feit blijft dat Musk een grote populariteit geniet, en daardoor nog veel invloed heeft.
quote:Extreemrechtse Proud Boys klagen justitieministerie aan, eisen miljoenen schadevergoeding
Vier leiders van de extreemrechtse groep Proud Boys hebben het Amerikaanse ministerie van Justitie aangeklaagd. Ze stellen dat hun grondwettelijke rechten zijn geschonden toen ze werden vervolgd voor de bestorming van het Capitool in januari 2021.
De doodgewone man wordt als topcrimineel behandeld door een stel gasten met bedekt gezicht, maar mensen die een democratisch proces aanvallen gaan straks nog een sorry krijgen ook. Die Trumperds hoef je ook niet meer te horen over het 'en BLM dan?'stokpaardje als 6 januari ter sprake komt.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:18 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als de DOJ onder deze idioten settlen.
Pam Bondi over de beschuldigingen:quote:The decision to pursue the indictment against Abrego Garcia led to the abrupt departure of Ben Schrader, a high-ranking federal prosecutor in Tennessee, sources briefed on Schrader's decision told ABC News. Schrader's resignation was prompted by concerns that the case was being pursued for political reasons, the sources said.
Schrader, who spent 15 years in the U.S. Attorney's Office in Nashville and was most recently the chief of the criminal division, declined to comment when contacted by ABC News.
Niks naiefs aan. Als er te bewijzen was geweest dat Trump strafbaar was/ aangeklaagd had kunnen worden zou dat onder Biden al wel gebeurd zijn. Ik neem aan dat dat de reden is dat Garland die beschuldigingen ook niet openbaarde.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:48 schreef V. het volgende:
[..]
Dat is wel heeeuuul naïef, gezien wat er bekend is over de man.
Dit bijvoorbeeld, maar er is meer.
https://www.vox.com/polic(...)e-johnson-allegation
Bij Trump?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Linksom of rechtsom Garcia moet hangen. Trump gaat op zijn bek met de deportatie en verzint dan dit soort dingen om toch zijn gelijk te halen. Waar hebben we dat toch eerder gezien?
Met al die wapens in handen van burgers is het een wonder dat het nog nergens op een vuurgevecht is uitgelopen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 04:20 schreef Kijkertje het volgende:
Protesten in Los Angeles:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lqyauujyqs2a
[ afbeelding ]
https://bsky.app/profile/chadloder.bsky.social/post/3lqy74lamdk22
[ afbeelding ]
https://bsky.app/profile/tinadesireeberg.com/post/3lqyaavjxtk2f
[ afbeelding ]
Uiteraard krijgen de Democraten de schuld.
ICE Director "Demands" Hakeem Jeffries, Democrats Stop Putting His Agents in Danger
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |