Je vergeet bijna dat er een land bestuurd moet worden.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:48 schreef cynicus het volgende:
Deze topic titel![]()
Wat een shitshow weten die lui op te voeren, ongelofelijk.
Musk richt zich meer op zelfbesturend, denk ikquote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je vergeet bijna dat er een land bestuurd moet worden.
Het feit dat hij JD Vance wel steunt is een teken dat Musk alles behalve gedraaid is en zal draaien. Gewoon de wens om een ander Maga-poppetje dus.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:54 schreef V. het volgende:
Dit vind ik trouwens ook veelzeggend
[ afbeelding ]
Het is nu 3:30 in Washington, nog even een paar uur geduld.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:31 schreef oblo het volgende:
Zijn er nog updates? Als het vuur nu al gedoofd wordt is dat wel heel erg teleurstellend…
Verdorrie, ik zit hier met al die popcorn...quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:31 schreef oblo het volgende:
Zijn er nog updates? Als het vuur nu al gedoofd wordt is dat wel heel erg teleurstellend…
Laten we een rapgroep gaan starten, ik pleit voor TDSWA.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:36 schreef cynicus het volgende:
TDS is geworden tot een bewijs van empathie, principes en moraal besef. Het is een geuzenaam, helaas, in deze tijd waarin kritiekloze loyaliteit belangrijker is dan kwaliteit, en rancune, egoïsme, racisme en groupthink hoogtij viert.
Ik draag daarom mijn TDS-indicatie met trots.
Oh ja daar stond ik niet bij stilquote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:33 schreef Hanca het volgende:
[..]
Het is nu 3:30 in Washington, nog even een paar uur geduld.
Musk was gister al aan het terugkrabbelen toch? En Trump had nog niet gereageerd op zijn laatste tweets? Ik zet in op de-escalatie, maar je weet nooit hoe Trump gaat reagerenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:34 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Verdorrie, ik zit hier met al die popcorn...
Maar, er is wel wat gaan rollen, mensen kozen een kant en er zijn toch wat dingen geroepen die wat meer onderzoek vragen e.d.
Dat kunnen ze wel willen, maar ze kunnen die tweets niet ineens uit ieders geheugen wissen en deze twee narcisten blijven dit ook onthouden. Wat gaat er dan gebeuren, Musk terug naar Doge?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:40 schreef oblo het volgende:
[..]
Musk was gister al aan het terugkrabbelen toch? En Trump had nog niet gereageerd op zijn laatste tweets? Ik zit in op de-escalatie, maar je weet nooit hoe Trump gaat reageren
Musk moest weer fulltime bij zijn bedrijven werken, anders zouden zijn investeerders zich terugtrekken. Die kan dus niet meer bij Doge werken.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:42 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat kunnen ze wel willen, maar ze kunnen die tweets niet ineens uit ieders geheugen wissen en deze twee narcisten blijven dit ook onthouden. Wat gaat er dan gebeuren, Musk terug naar Doge?
En als de rest van de wereld leiders dan nog eens de WWUTO(world without us trade Organization ) opstart is de door trump geplande isolatie van de VS geheel geslaagd.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:37 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Laten we een rapgroep gaan starten, ik pleit voor TDSWA.
(Trump Derangement Syndrome With Attitude)
Alan is al druk aam het schrijven.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:48 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En als de rest van de wereld leiders dan nog eens de WWUTO(world without us trade Organization ) opstart is de door trump geplande isolatie van de VS geheel geslaagd.
Tesla had niet zo'n goede dag gisteren. En ik denk toch echt dat dit door gaat etteren. Misschien niet direct, maar principes of niet, Trump houdt er niet van om dit soort tegenspraak te krijgen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:03 schreef koemleit het volgende:
Jongens laten we hier niet teveel van hopen mbt tot conflicten, splijtingen.
"hier kunnen ze toch niet zomaar op terug komen, 1 van de 2 zal moeten buigen".
We zitten in een periode waarin principes niet bestaan, en waar je dag 1 a kunt zeggen en dag 2 b.
Beide kunnen vanaf nu doen alsof er nooit iets is gebeurd, en ze zullen daar geen consequenties voor ondervinden.
Het kost Trump geen stem, en Musk verkoopt er geen auto minder om.
De mensen die achter deze lui aanlopen hadden namelijk sowieso al geen principes, de mensen met principes zijn al veel langer geleden afgehaakt.
Something's gotta give, met lege handen staan schiet Musk niets mee op.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:47 schreef Hanca het volgende:
[..]
Musk moest weer fulltime bij zijn bedrijven werken, anders zouden zijn investeerders zich terugtrekken. Die kan dus niet meer bij Doge werken.
Nee Trump kan, Musk heel veel pijn doen. En wellicht ook andersom. Daar zijn de beleggers vast bang voor. Maar als ze nu beide doen alsof hun neus bloedt, dan heeft dat geen consequenties voor ze.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:08 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Tesla had niet zo'n goede dag gisteren. En ik denk toch echt dat dit door gaat etteren. Misschien niet direct, maar principes of niet, Trump houdt er niet van om dit soort tegenspraak te krijgen.
Op zn minst elkaar niet meer publiekelijk afzeiken en elkaar niet in de weg zitten misschien. DOGE is sowieso iets tijdelijks en Musk klaagt al langer dat ie het niet aankan dus denk niet dat ie teruggaatquote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:42 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat kunnen ze wel willen, maar ze kunnen die tweets niet ineens uit ieders geheugen wissen en deze twee narcisten blijven dit ook onthouden. Wat gaat er dan gebeuren, Musk terug naar Doge?
Ik heb zo'n idee dat ze hem al een tijdje hadden klaarliggen, maar hij is inderdaad briljant.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Verdomme wat een geniale headline.
Sowieso kan hij toch dit jaar niet meer zijn doge rol vervullen vanwege het feit dat externe adviseurs bij de amerikaanse toch eigenlijk maar voor een x dagen per jaar ingehuurd zouden mogen worden. Waar hij volgens sommige berichten ongeveer aan de x dagen zit.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:19 schreef oblo het volgende:
[..]
Op zn minst elkaar niet meer publiekelijk afzeiken en elkaar niet in de weg zitten misschien. DOGE is sowieso iets tijdelijks en Musk klaagt al langer dat ie het niet aankan dus denk niet dat ie teruggaat
Trump: Regelsquote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Sowieso kan hij toch dit jaar niet meer zijn doge rol vervullen vanwege het feit dat externe adviseurs bij de amerikaanse toch eigenlijk maar voor een x dagen per jaar ingehuurd zouden mogen worden. Waar hij volgens sommige berichten ongeveer aan de x dagen zit.
*P Diddy entered the chatquote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Klopt, maar in de gevangenis zitten is nog net wat vervelender dan geld verliezen.
Vergeet Schwaab, BBB is Caroline (op zijn Engels uitgesproken 😱) van der Plas 😱😱😱quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:14 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En ingehaald door eerst reageren voor het scrollen.
Enne even wat anders, Big Beautiful Bill....BBB....Build Back Better....:P Toch weer die Schwaab!
Mooie vrouwquote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:00 schreef la_perle_rouge het volgende:
O man, the girls are fighting
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lqwed4tmxk2l
Ze heeft 2 pluspunten.quote:
Zijn dat ook de plekken waar men nog steeds heel veel vertrouwen heeft in de geestelijke gesteldheid van de door hun aanbeden leider.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik lees nu op sommige plekken dat we ons zorgen zouden moeten maken om Musk's geestelijke gesteldheid.
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:16 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zijn dat ook de plekken waar men nog steeds heel veel vertrouwen heeft in de geestelijke gesteldheid van de door hun aanbeden leider.
Dat is toch hetzelfde bij Trump.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik lees nu op sommige plekken dat we ons zorgen zouden moeten maken om Musk's geestelijke gesteldheid. Ik zou zeggen "Nu pas?". De man heeft al zoveel rare fratsen uitgehaald dat dit niet heel erg afwijkt van het patroon.
Ik denk dat het in beginsel een enorm slimme vent was, maar dat er al een flinke tijd geleden echt een lijntje is geknapt. Genialiteit en gekte liggen niet heel ver uit elkaar.
Ik denk dat het IQ van Trump en Musk nog wel flink uit elkaar ligtquote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:23 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde bij Trump.
Nu de focus weer op Biden ligt opeens naar hem verwijzen, alsof dit niet al jaren bekend was (hij is notabene al een keer president geweest, lol).
Ze slapen daar nog, het is aan de oostkust nog geen half zes en aan de westkust een paar uur vroeger.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:18 schreef Breekfast het volgende:
Nog geen nieuwe tweets? Even wachten op de volgende trip van Musk dus...
Trump is tamelijk dom in academische zin, altijd al geweest ook.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:23 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde bij Trump.
Nu de focus weer op Biden ligt opeens naar hem verwijzen, alsof dit niet al jaren bekend was (hij is notabene al een keer president geweest, lol).
De man heeft een godcomplex. Totaal verslaafd aan aandacht, hij moet altijd in het centrum van de belangstelling staan. Hij lijkt een buitengewoon begaafd leugenaar, naar zijn eigen maatstaf is hij bepaald niet slim. Hij zegt dat je slim bent als je de toekomst goed kan voorspellen, daar is hij extreem slecht in, self driving zou er al 10 jaar geleden zijn, volgens hem zouden we al op Mars moeten zijn, met Covid lulde hij dat het niks voor zou stellen. Over dingen als politiek heeft hij over het algemeen ook niets zinnigs te zeggen. Zijn ideeen zijn vaak waardeloos, denk aan een mini-onderzeer om jochies uit een grot te redden, denk aan de hyperloop, de cybertruck. Zijn kracht is meer dat hij mensen in zijn bluf laat trappen. De vraag is wat mij betreft meer wanneer zijn kaartenhuis instort dan of het gebeurt.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik lees nu op sommige plekken dat we ons zorgen zouden moeten maken om Musk's geestelijke gesteldheid. Ik zou zeggen "Nu pas?". De man heeft al zoveel rare fratsen uitgehaald dat dit niet heel erg afwijkt van het patroon.
Ik denk dat het in beginsel een enorm slimme vent was, maar dat er al een flinke tijd geleden echt een lijntje is geknapt. Genialiteit en gekte liggen niet heel ver uit elkaar.
Ja, en ook qua 'gehaaidheid' heb ik twijfels.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:29 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Trump is tamelijk dom in academische zin, altijd al geweest ook.
Toch wel knap die verbazing dan daarover in de afgelopen maandenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:29 schreef -XOR- het volgende:
[..]
'Tamelijk'quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:29 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je drukt je nog netjes uit.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:29 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik ben vooral verbaasd over het aantal mensen dat blijft roepen dat Trump kleren aan heeft.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:59 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Toch wel knap die verbazing dan daarover in de afgelopen maanden
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:12 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik ben vooral verbaasd over het aantal mensen dat blijft roepen dat Trump kleren aan heeft.
Stel je voor hoeveel mensen aan de koffie zaten en tijdens de Epstein-Tweet van Musk hun koffie uitspuugden en in paniek rond gaan bellen om de boel te 'sussen'.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:12 schreef MissButterflyy het volgende:
Dus ze gaan het uitpraten vandaag? Ben benieuwd of ze het volhouden, voor de bühne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |