Nog 75 speelminuten wachten.quote:
Dat gepruts in de eigen zestienmeter bij een doeltrap verdient het ook afgestraft te worden.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:02 schreef Strani het volgende:
Ligt het aan mij of is er een tendens gaande om veel agressiever te verdedigen, al meteen op de helft van de tegenstander. Bij PSG zag je dat duidelijk en vanavond ook.
Ja, maar we zijn samen en kijken naar een mooie wedstrijd. In die zin hebben we natuurlijk al gewonnenquote:
Die tendens is er al wat langer.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:02 schreef Strani het volgende:
Ligt het aan mij of is er een tendens gaande om veel agressiever te verdedigen, al meteen op de helft van de tegenstander. Bij PSG zag je dat duidelijk en vanavond ook.
Mag ik een teiltje.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, maar we zijn samen en kijken naar een mooie wedstrijd. In die zin hebben we natuurlijk al gewonnen
Dat is te merken jaquote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Je kan zien dat ik niet meer zo veel voetbal kijk.
Ja als hij eens wat zegt tussen de lange stiltes door zou je dat kunnen stellen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:07 schreef Fred_B het volgende:
Wie is deze commentator eigenlijk?
Hij klinkt als een typetje van Hans Teeuwen.
Dus als we met 75 mensen een minuut kijken dan winnen we?quote:
Vroeger had je toch ook een reclame waarin expres hard gekreund werd bij vrouwentennis? Waar was dat eigenlijk reclame voor?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sabalenka kan alleen maar rammen. En dat gekreun erbijPlus dat ze meerdere keren nogal onsportief is geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |