https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
Ja dankzij die knurft nog meer derdewereld paupers in de steden.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:55 schreef Dutch_view het volgende:
We zullen Faber nooit, nooit meer vergeten
Ze is voor Ajax. Onderliggend lijden.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:06 schreef RipCity het volgende:
Dilan lult veel maar actie ondernemen doet ze ook nooit. Slappe zooi.
Rechtdoor de zee in wat mij betreft.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:10 schreef DrDentz het volgende:
Faber moet zich afsplitsen, Lijst Faber, recht door zee!
Ik ben de lijst!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:10 schreef DrDentz het volgende:
Faber moet zich afsplitsen, Lijst Faber, recht door zee!
Marokkanen hier en daar is niet te vergelijken.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:20 schreef DrDentz het volgende:
Een toekomst waarbij vrouwen in Nederland verplicht een hoofddoek op moeten lijkt me wat overdreven, dat is in Marokko nieteens het geval
In Iran wel en daar konden vrouwen in de jaren '70 nog normaal over straat.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:20 schreef DrDentz het volgende:
Een toekomst waarbij vrouwen in Nederland verplicht een hoofddoek op moeten lijkt me wat overdreven, dat is in Marokko nieteens het geval
Wat is het verschilquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Marokkanen hier en daar is niet te vergelijken.
Welkom bij het CDAquote:
Johan denkt dat de mening van Wierd rullevant is.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:25 schreef Dutch_view het volgende:
Wierd vind Coenradie niets.
Johan durft er niet tegenin te gaan? Johan was toch grote fan van haar?
De mening van Wierd niet zo. De mening van 2-3 miljoen werkende Hollanders die hetzelfde denken waaronder ikzelf wel.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan denkt dat de mening van Wierd rullevant is.
Gohh ja dat is lang geledenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:18 schreef prievieleezjuh het volgende:
Ik miste de kijkersvraag ‘Beste Johan, vindt u ook niet dat Geert Wilders nogal veeleisend was richting zijn coalitiepartners? Was Geert Wilders achteraf gezien wel de juiste leider voor ons land? Groet, Niko Bellic uit New York’
Is toch niks anders dan bij vorige uitzendingen. Het is één grote rechtse campagne geworden............quote:
Alex ook.quote:
@onlogisch heb jij dit ook zo ervaren?quote:
Hallo maatje. Ik heb het niet gekeken.quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:onlogisch heb jij dit ook zo ervaren?
Eén grote rechtse show ? Geen links of neutraal woord ? Derksen in z'n vooroordelen bubbel ?quote:
Het enge is dat hij zelf anders beweert.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:31 schreef mitt het volgende:
Campagne Inside
Is toch werkelijk idioot dat Derksen zoveel invloed heeft.
Het was eerder beschamend. Derksen probeerde zich nog in te leven hoe Wilders zich moest voelen. Maar ook Derksen moet toegeven dat Geerteke het gigantisch heeft vergooid.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eén grote rechtse show ? Geen links of neutraal woord ? Derksen in z'n vooroordelen bubbel ?
Je inleven in Wilders? Beseft de snor wel dat "we" met een autocratische ondemocratische fascist te doen hebbenquote:Op woensdag 4 juni 2025 12:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Het was eerder beschamend. Derksen probeerde zich nog in te leven hoe Wilders zich moest voelen. Maar ook Derksen moet toegeven dat Geerteke het gigantisch heeft vergooid.
Ja en Wilders is ook gewoon een sukkel.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je inleven in Wilders? Beseft de snor wel dat "we" met een autocratische ondemocratische fascist te doen hebben
Je bent te mild. Mijn buurman die steeds te laat op z'n werk komt is een sukkel. Wilders staat daar ver boven.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja en Wilders is ook gewoon een sukkel.
quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent te mild. Mijn buurman die steeds te laat op z'n werk komt is een sukkel. Wilders staat daar ver boven.
Klopt, 'Buurman, wat doet u nu ?'quote:
PvdA moet gewoon weer zelfstandig worden, of in elk geval zonder de CPN.quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:48 schreef timmmmm het volgende:
Bontenbal komt er het beste uit.
Dilan en Timmermans gaan ordinair rollend over straat, Wilders gaat verongelijkt roepen en nog harder in de aanval en alle NSC en BBB stemmers keren weer terug op het oude nest; mensen gaan allemaal weer burgerlijk op het CDA stemmen.
Met dank aan de waardeloze politici Timmermans en Yesilgoz, Bontenbal lijkt ook wel het enige redelijke alternatief.
Het is voor de PvdA te hopen dat ze een goede politicus als boegbeeld krijgen, dan maken ze ook kans. Ik denk dat de VVD en de PVV niet meer mee gaan doen om de grootste te worden.
Kan een mod hier even ingrijpen en verplaatsen naar politiek ?quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:48 schreef timmmmm het volgende:
Bontenbal komt er het beste uit.
Dilan en Timmermans gaan ordinair rollend over straat, Wilders gaat verongelijkt roepen en nog harder in de aanval en alle NSC en BBB stemmers keren weer terug op het oude nest; mensen gaan allemaal weer burgerlijk op het CDA stemmen.
Met dank aan de waardeloze politici Timmermans en Yesilgoz, Bontenbal lijkt ook wel het enige redelijke alternatief.
Het is voor de PvdA te hopen dat ze een goede politicus als boegbeeld krijgen, dan maken ze ook kans. Ik denk dat de VVD en de PVV niet meer mee gaan doen om de grootste te worden.
Ja, ik luister het. Klopt ze hebben onderwerpen die ze behandelen maar de overgang naar een volgend onderwerp gaat niet vloeiend.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:34 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Iemand dus naar de podcast van Johan luistert? Komt gescript over. Ben benieuwd of het de hele zomer doorgaat.. dan weet je bij terugkeer VI al hoe Johan over alles denkt.. vraag mij ook af voor wie deze podcast is want Johan wil gewoon elke week ergens zijn mening kwijt lijkt het.
Mooi, leuk gesprek.quote:Op woensdag 18 juni 2025 14:48 schreef RipCity het volgende:
1.5 uur interview van Genee met Gijpie
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op woensdag 18 juni 2025 14:48 schreef RipCity het volgende:
Vandaag geluisterd via Spotify. Absoluut een aanrader.quote:Op woensdag 18 juni 2025 14:48 schreef RipCity het volgende:
dat zei Chrisquote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:43 schreef Marsenal het volgende:
Johan had wel gelijk, dat Coenradie naar JA21 zou gaan.
Heel gaaf idee inderdaad. En dan hebben ze ook geen last van die irritante gasten die alleen maar populair doen voor eigen gewin of aandacht.quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:54 schreef RipCity het volgende:
Mooi ook dat ze ‘t iets anders hadden moeten aanpakken met hansie hansie. En zo te horen gaat t laatste tijd wel steady.
En eens met René dat ze ‘t volgend jaar gewoon vanuit Amerika moeten doen. Zoek wat sponsoren - laat Johan samen met Mens eindelijk een country muziek onderdeeltje doen en maak er een mooie topshow van. Dat hebben zij en de redactie verdiend na al die jaren winst maken voor ome John idd.
Wat is Van der Gijp open en rustig zeg. Fijn om hem een keer zo te horen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 14:48 schreef RipCity het volgende:
Wierd Duk is een malloot.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:20 schreef tong80 het volgende:
Johan Derksen heeft zich in de podcast Groeten uit Grolloo weinig lovend uitgelaten over Olcay Gulsen. Laatstgenoemde verscheen al enige tijd niet meer bij Vandaag Inside, maar is de laatste tijd wel vaak te zien in De Oranjezomer, dat gedurende de zomermaanden Vandaag Inside vervangt.
In Groeten uit Grolloo gaat het onder meer over wat Derksen de afgelopen tijd op tv heeft gezien. Hij begint meteen over De Oranjezomer. Gulsen is daar deze week een vaste tafelgast.
“Ik heb me vooral geërgerd aan De Oranjezomer, en dan aan Olcay Gulsen, die daar zit te kwekken en zegt dat Vandaag Inside een beetje een saai programma is, want het is te rechts”, begint Derksen.
Derksen doelt op uitspraken van Gulsen in een interview met Weekend deze week. De 44-jarige onderneemster zei over Vandaag Inside onder meer dat er sprake is van een ‘eentonig geluid’. “Prima, want je hebt aan de andere kant veel NPO-links geluid. Dus ik snap het wel”, voegde ze daaraan toe.
Derksen gaat verder: “Dan denk ik: Juffrouw Gulsen, wat wil je nou eigenlijk? Ik wil haar eigenlijk niet aan tafel zetten, omdat ze Wierd Duk heeft weggezet als racist. Dat heeft ze zo uitgesproken. Wierd is een vaste tafelgast. Dus als Wierd weer terugkeert, kunnen de mensen concluderen dat we een racist aan tafel hebben.”
“Ik vind het onbegrijpelijk dat de eindredactie, en dat is dezelfde als die van De Oranjezomer, toestaat dat een juffrouw, een golddigger, die eventjes langskomt en de topjournalist van De Telegraaf als racist neerzet, zonder excuses mag blijven zitten. Zo ga je niet met je mensen om.”
“Iemand die dat zegt, kun je niet meer in een programma toestaan. Maar ze zit keer op keer weer daar (bij de Oranjezomer, red.) te babbelen. En het is allemaal prietpraat. Er komt niks uit. Misschien is dat links, dat ik het niet begrijp, maar wij zijn inderdaad een talkshow met een rechts geluid. En dat wil ik in ieder geval zo houden”, besluit de Snor.
https://www.msn.com/nl-nl(...)lddigger/ar-AA1HyAXc
Top journalist.![]()
Een gevaarlijke ook nog. Zulke figuren hebben veel te veel invloed.quote:
Neem jij die pipo serieus dan?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een gevaarlijke ook nog. Zulke figuren hebben veel te veel invloed.
Nee, maar veel van het stemvolk wel.quote:
Ja ach, volgens Johan is alles bij VI satire. Ik neem al die tafelgasten niet serieus.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, maar veel van het stemvolk wel.Olcay en andere weerwoorden (links ?) zijn er niet meer welkom. Er kijken een miljoen mensen naar.
Wat ik zeg. Dat is het gevaarlijke. Volgens mij noemt hij het kantinepraat. Ik heb nog nooit een kantine gezien waar er maar één waarheid en mening telt. Hij sluit iedere mening uit behalve die van zichzelf.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja ach, volgens Johan is alles bij VI satire. Ik neem al die tafelgasten niet serieus.
Zeker mee eens. Ik kijk nog puur vanwege het vermaak. Maar dat conservatieve gelul doet mij pijn aan de oren.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat ik zeg. Dat is het gevaarlijke. Volgens mij noemt hij het kantinepraat. Ik heb nog nooit een kantine gezien waar er maar één waarheid en mening telt. Hij sluit iedere mening uit behalve die van zichzelf.
Ik kan het me echt niet voorstellen. Zouden er veel mensen zijn die naar dit programma kijken voor stemadvies? Laat staan naar Wierd Duk in dit programmaquote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, maar veel van het stemvolk wel.Olcay en andere weerwoorden (links ?) zijn er niet meer welkom. Er kijken een miljoen mensen naar.
Die kijken nergens bewust politiek naar. Maar velen gaan wel stemmen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 13:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kan het me echt niet voorstellen. Zouden er veel mensen zijn die naar dit programma kijken voor stemadvies? Laat staan naar Wierd Duk in dit programma
Grappig dat je dat vindt. Ik vind hem juist een baken van gezond verstand in een totaal hopeloos naïve samenleving. Iemand die als revolutionair gezien kan worden in een samenleving die ontzettend snel de verkeerde kant op gaat door kernwaarden van de Nederlandse samenleving volledig te verkwanselen. Wierd is iemand die dat nog als een van de weinige op nationale TV durft te benoemen met alle bedreigingen voor lief nemende. Een Pim Fortuyn, Theo van Gogh werden erom vermoord. Dat zegt al alles.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een gevaarlijke ook nog. Zulke figuren hebben veel te veel invloed.
Ik heb ook niks met Wierd Duk maar wéér een programma waar alles gehoord moet worden behalve het rechtse/conservatieve geluid kijk ik niet meer naar.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:54 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Grappig dat je dat vindt. Ik vind hem juist een baken van gezond verstand in een totaal hopeloos naïve samenleving. Iemand die als revolutionair gezien kan worden in een samenleving die ontzettend snel de verkeerde kant op gaat door kernwaarden van de Nederlandse samenleving volledig te verkwanselen. Wierd is iemand die dat nog als een van de weinige op nationale TV durft te benoemen met alle bedreigingen voor lief nemende. Een Pim Fortuyn, Theo van Gogh werden erom vermoord. Dat zegt al alles.
Types die volledig wegkijken van dit alles zijn voor mij juist enorm gevaarlijk. Die werken niet alleen mee aan een totaal andere samenleving die al onvermijdelijk geworden is door simpele demografie, maar ze helpen er zelfs vaak nog actief aan mee ook.
Het rechtse geluid is juist over vertegenwoordigd. Welk NPO programma is links ? Er is zelfs een extreem rechtse NPO omroep. Terwijl WNL ook zelfverklaard rechts is. Bij de commerciëlen lijkt het me evident. Daar ook om 18:00 uur elke dag een rechts actualiteiten programma uit naam van de Telegraaf. Het is groot nieuws als er bij bv VI een links iemand zit. Zelfs als het niet duidelijk is wat links of rechts inhoudt wordt het bij VI als links genoemd, want Derksen beschouwt iedere andere mening als links. Ook een recensente als Angela de Jong zegt rechts te zijn. Evenals Robert Goossens en Victor Vlam. Het is een fabeltje dat op tv links heerst.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:02 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik heb ook niks met Wierd Duk maar wéér een programma waar alles gehoord moet worden behalve het rechtse/conservatieve geluid kijk ik niet meer naar.
Of de zorgen allemaal terecht zijn laat ik maar in het midden maar er leeft een bepaald sentiment en schijnbaar sluit het geluid van VI beter aan bij het publiek dat de linkse deugpraatjes van de NPO.
LOL.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:02 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik heb ook niks met Wierd Duk maar wéér een programma waar alles gehoord moet worden behalve het rechtse/conservatieve geluid kijk ik niet meer naar.
Of de zorgen allemaal terecht zijn laat ik maar in het midden maar er leeft een bepaald sentiment en schijnbaar sluit het geluid van VI beter aan bij het publiek dat de linkse deugpraatjes van de NPO.
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:03 schreef koemleit het volgende:
[..]
waar de VARA, altijd nog probeert neutraal te zijn
Leuk toch. Kan ze haar tweede misschien wel Dietrich noemen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
Merel Ek is ontploft![]()
Mannetje en hij heet Sep
https://www.shownieuws.nl(...)llen-van-een-zoontje
Septitank.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
Merel Ek is ontploft![]()
Mannetje en hij heet Sep
https://www.shownieuws.nl(...)llen-van-een-zoontje
Wel zielig voor Johan. Maar ze kunnen nu wel weer op vakantie.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
Eerder werd Cuby nog naar de dierenarts gebracht vanwege zijn pootje. Volgens onze entertainmentdeskundige Bart Ettekoven bleek het beestje nog veel zieker te zijn. Uiteindelijk heeft het gezin een moeilijke knoop doorgehakt en besloten om de viervoeter in te laten slapen.
https://www.shownieuws.nl(...)n-derksen-hij-was-op
Gewoon een nieuwe hondt nemen. Asiels zitten vol met zwerfhondenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hond van Johan Derksen overleden: ’Triootje afgelopen’
Johan Derksen heeft afgelopen week afscheid moeten nemen van zijn hond Cuby. De viervoeter was ziek en is ingeslapen, werd vrijdag bekend in Shownieuws.
„Hij heeft twaalf jaar tussen ons in gelegen. We moeten er echt aan wennen in bed”, reageerde de tv-analist in het SBS6-programma. Volgens hem is „het triootje afgelopen”.
https://www.telegraaf.nl/(...)elopen/75938350.html
Rooklongen met al dat gepaf van Johan. Voor nog meer leuke feitjes mag @RamboDirk een DM sturen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hond van Johan Derksen overleden: ’Triootje afgelopen’
Johan Derksen heeft afgelopen week afscheid moeten nemen van zijn hond Cuby. De viervoeter was ziek en is ingeslapen, werd vrijdag bekend in Shownieuws.
„Hij heeft twaalf jaar tussen ons in gelegen. We moeten er echt aan wennen in bed”, reageerde de tv-analist in het SBS6-programma. Volgens hem is „het triootje afgelopen”.
https://www.telegraaf.nl/(...)elopen/75938350.html
Het enige wat nog moet gebeuren, is het grondig doorlopen van het contract. We gaan ervan uit dat ze het contract snel zal tekenen indien er natuurlijk niks raars in staat. Voor de meeste mensen is dit goed nieuws, want naast de grote hoeveelheden van kritiek hebben de mannen ontzettend veel trouwe kijkers.quote:Per persoon gaan ze bij het ondertekenen van het nieuwe contract tussen de 1,2 en de 1,4 miljoen euro per jaar verdienen.
Als ze mij het zouden aanbieden, dan zei ik ook meteen ja.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
De Vandaag Inside-salarissen van Johan Derksen, René van der Gijp en Wilfred Genee
Dat dit veelbesproken groepje mannen een aardig zakcentje verdient met hun programma, dat is geen geheim meer. Maar hoeveel steken ze precies in hun zak?
Het controversiële programma Vandaag Inside
We kennen allemaal wel het controversiële trio Johan Derksen, René van der Gijp en Wilfred Genee. Samen hebben de drie vele programma’s gepresenteerd zoals Voetbal International, Veronica Inside, Oranjezomer en nu ook Vandaag Inside.
De drie staan bekend om hun ‘kantinepraat’ en grappen die niet altijd even goed landen bij iedereen. Zo hebben we nu al tig keer te horen gekregen dat ze zouden stoppen met presenteren, maar ze blijven nog steeds sterk doorgaan, en met succes. Momenteel presenteren ze het programma Vandaag Inside, waarbij ze hun kijk geven op het nieuws en actualiteit. Met een wisselende – en voor wie nog durft – terugkerende gast aan tafel bespreekt het trio zaken die Nederland die dag bezighoudt. Dit lijkt goed te gaan, want er ligt een nieuw contract op tafel, en een hele flinke ook.
Wat zijn de nieuwe salarissen van Johan Derksen, Wilfred Gene en René van der Gijp?
Het contract dat sinds 2023 op tafel ligt, is een contract voor minimaal twee jaar met een optie om te verlengen tot drie jaar. Mogelijk gaan we deze drie dus nog een lange tijd op televisie voorbij zien komen met een flinke glimlach. Dit contract zal de mannen dus flink wat geld opleveren. Maar wat zullen de nieuwe salarissen van Johan, Wilfred en René worden?
[..]
Het enige wat nog moet gebeuren, is het grondig doorlopen van het contract. We gaan ervan uit dat ze het contract snel zal tekenen indien er natuurlijk niks raars in staat. Voor de meeste mensen is dit goed nieuws, want naast de grote hoeveelheden van kritiek hebben de mannen ontzettend veel trouwe kijkers.
Hoeveel verdienen ze dan per aflevering?
Wanneer je deze salarissen door het aantal afleveringen gaat delen, dan kom je uit op een duizelingwekkend bedrag per aflevering. Buiten de zomer- en winterstop zijn de mannen vrijwel iedere doordeweekse dag op tv te zien. Omgerekend zijn dat zo’n 195 afleveringen per jaar. Dit houdt in dat ze per persoon tussen de ¤6.150 en de ¤7.180 per aflevering verdienen. Bedragen waar de meeste mensen twee maanden voor moeten werken, en dat in slechts één avond.
https://www.man-man.nl/salarissen-vandaag-inside/
Met een miljoen kijkers per avond alsnog een schijntje voor John de Mol. Qua productie budget stelt een VI echr niets voor.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Als ze mij het zouden aanbieden, dan zei ik ook meteen ja.
De Mol lacht zich dood. En door Johan z'n muziek te onthouden, zet hij Johan meteen weer op zijn plek.quote:Op maandag 14 juli 2025 07:09 schreef Remco het volgende:
[..]
Met een miljoen kijkers per avond alsnog een schijntje voor John de Mol. Qua productie budget stelt een VI echr niets voor.
Bruce Springsteen zong ooitquote:Op maandag 14 juli 2025 11:04 schreef tong80 het volgende:
Waarom maakt zo'n miljardair televisie om er geld mee te verdienenIk begrijp dat echt niet. Waarom wil je een miljoen meer met wansmaak m?
quote:Poor man wanna be rich
Rich man wanna be king
And a king ain't satisfied
'Til he rules everything
Klopt dat was vroeger heel anders. Toen hadden we louter intellectuelen op TV.quote:Op maandag 14 juli 2025 12:43 schreef Breekfast het volgende:
Bij Vandaag Inside is het tegenwoordig een wedstrijd wie de domste mening kan verkondigen.
Ook niet, maar toen was het amusant. Nu is het verbitterd vanuit de onderbuik. Niet leuk meer.quote:Op maandag 14 juli 2025 15:27 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Klopt dat was vroeger heel anders. Toen hadden we louter intellectuelen op TV.
Toen ging het alleen over voetbal. Toen hadden ze af en toe nog iets zinnigs te melden.quote:Op maandag 14 juli 2025 15:27 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Klopt dat was vroeger heel anders. Toen hadden we louter intellectuelen op TV.
https://www.ad.nl/show/al(...)tl-tonight~a7e6856c/quote:De nieuwe late avondshow RTL Tonight krijgt langzaam vorm. Onder anderen Albert Verlinde, Ahmed Aboutaleb en Anna Gimbrère worden vaste duiders in het actualiteitenprogramma. Dat doen ze exclusief, wat betekent dat Verlinde niet langer aan tafel zal zitten bij Vandaag Inside. „Deze zag niemand aankomen, toch?”
Jammer. Was juist een leuke toevoeging.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/al(...)tl-tonight~a7e6856c/
Ja, hier kunnen ze zoveel foute namen gaan neerzetten.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:42 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jammer. Was juist een leuke toevoeging.
Eens, hij leek ook erg ontspannen. Bij een ander programma moet je toch meer in het keurslijf.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:42 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jammer. Was juist een leuke toevoeging.
Talpa betaalde hem per aflevering en had geen contract. VI verliest hiermee wel glans ben ik bang. Begin van het einde.. nog meer Victor Vlam waarschijnlijk die we over een paar maanden door een overkill zat gaan worden?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/al(...)tl-tonight~a7e6856c/
Hoop het niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:39 schreef Abrikozentaart het volgende:
Binnenkort alleen maar types als Weird Duck en Vlam asn tafel
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:12 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)inside/77946174.html
Laat dat langzaam maar weg.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:58 schreef BobW het volgende:
Johan was al een tijdje rechts natuurlijk maar wel jammer dat hij nu langzaam radicaliseert
Dat is nu toch al meestal het geval. En als er een keer een ander geluid is wordt hij of zij niet meer uitgenodigd door Johan Derksen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:39 schreef Abrikozentaart het volgende:
Premium. Vat eens samen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:12 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)inside/77946174.html
Dat is al heel lang aan de gang. Eerst werd dat niet zo opgepikt. Nu gaat het wel snel nog extremer idd.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:58 schreef BobW het volgende:
Johan was al een tijdje rechts natuurlijk maar wel jammer dat hij nu langzaam radicaliseert
En dat moet hij verder zelf weten. Maar het gaat wel ten koste van de kwaliteit van het programma.quote:Op woensdag 16 juli 2025 08:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is al heel lang aan de gang. Eerst werd dat niet zo opgepikt. Nu gaat het wel snel nog extremer idd.
Er zo'n miljoen mensen naar waarvan veel zich laten beïnvloed. Plus al het "rechtse" bij de commerciëlen en tegenwoordig ook NPO is het wel veel allemaal. Niks tegen rechts of een andere politieke mening dan die van mij, maar het wordt steeds eenzijdiger.quote:Op woensdag 16 juli 2025 08:51 schreef mitt het volgende:
[..]
En dat moet hij verder zelf weten. Maar het gaat wel ten koste van de kwaliteit van het programma.
Denk ook niet dat die andere twee en de hoofdredactie die kant op willen komend jaar.
Wierd zat er het laatste half jaar alleen nog op woensdag, waarschijnlijk omdat Gijp hem niet trekt. Dus ik weet niet of dat hem gaat worden.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:39 schreef Abrikozentaart het volgende:
Gijp zei in z’n podcast dat hij Viktor Vlam niet veel vindt en dat Raymond Mens bij de Oranjezomer een beetje teveel in zichzelf is gaan geloven.. die noemt Johan dan weer allemaal als aanbevelingquote:Op woensdag 16 juli 2025 09:23 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Wierd zat er het laatste half jaar alleen nog op woensdag, waarschijnlijk omdat Gijp hem niet trekt. Dus ik weet niet of dat hem gaat worden.
Gaat nergens over. Rechts cabaret is nooit leuk.quote:
Dat snap ik maar al te goed. Iemand die het nóg duidelijker en beter weet te brengen dan Wierd, en nóg meer zinnige argumenten geeft. Hij is de schrik van jullie radicale linksmensen, omdat hij dusdanig zinnig zijn goed onderbouwde punten brengt dat jullie keihard worden klem gezet. Die rechtse domme schreeuwerds zijn jullie natte droom, omdat jullie er lekker op kunnen neerkijken met de bekende hatelijke linkse arrogantie, maar een Victor Vlam die rustig en welbespraakt al jullie linkse meningen helemaal onder de tafel krijgt, is jullie grootste angst.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:57 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik vind Victor Vlam zo mogelijk nóg erger dan Wierd. Maar dat Johán fan van hem is verbaast me totaal niet.
Over tegenspreken gesproken. Wij mogen hier niks zeggen omdat we het niks vinden en jij spamt intussen het Viaplay topic vol?quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:18 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Dat snap ik maar al te goed. Iemand die het nóg duidelijker en beter weet te brengen dan Wierd, en nóg meer zinnige argumenten geeft. Hij is de schrik van jullie radicale linksmensen, omdat hij dusdanig zinnig zijn goed onderbouwde punten brengt dat jullie keihard worden klem gezet. Die rechtse domme schreeuwerds zijn jullie natte droom, omdat jullie er lekker op kunnen neerkijken met de bekende hatelijke linkse arrogantie, maar een Victor Vlam die rustig en welbespraakt al jullie linkse meningen helemaal onder de tafel krijgt, is jullie grootste angst.
En aan de rest hierboven: spreek voor jullie zelf en kijk dan toch lekker niet meer. Hoeven jullie dit topic ook niet meer te bezoeken. Ik ben ongelofelijk blij dat Derksen JUIST de twee mensen noemt als vervanger die in de huidige tijd zo keihard nodig zijn. Een welbespraakt en onderbouwd gezond verstand na decennia van linkse indoctrinatie op de Nederlandse TV.
Raymond Mens, Thomas van Groningen, Wierd Duk, Victor Vlam en Johan Derksen. Dát is het geluid wat Nederland keihard nodig heeft, en de kijkcijfers zullen uitwijzen wie er gelijk zal krijgen.
En tot nu spreekt de kijker keihard voor dit geluid. Tina Nijkamp zei laatst in een interview dat Wierd Duk een enorm kijkcijfer kanon is.
Y E S .
Jeetje wat ben jij viesmad, smullenquote:Op donderdag 17 juli 2025 15:18 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Dat snap ik maar al te goed. Iemand die het nóg duidelijker en beter weet te brengen dan Wierd, en nóg meer zinnige argumenten geeft. Hij is de schrik van jullie radicale linksmensen, omdat hij dusdanig zinnig zijn goed onderbouwde punten brengt dat jullie keihard worden klem gezet. Die rechtse domme schreeuwerds zijn jullie natte droom, omdat jullie er lekker op kunnen neerkijken met de bekende hatelijke linkse arrogantie, maar een Victor Vlam die rustig en welbespraakt al jullie linkse meningen helemaal onder de tafel krijgt, is jullie grootste angst.
En aan de rest hierboven: spreek voor jullie zelf en kijk dan toch lekker niet meer. Hoeven jullie dit topic ook niet meer te bezoeken. Ik ben ongelofelijk blij dat Derksen JUIST de twee mensen noemt als vervanger die in de huidige tijd zo keihard nodig zijn. Een welbespraakt en onderbouwd gezond verstand na decennia van linkse indoctrinatie op de Nederlandse TV.
Raymond Mens, Thomas van Groningen, Wierd Duk, Victor Vlam en Johan Derksen. Dát is het geluid wat Nederland keihard nodig heeft, en de kijkcijfers zullen uitwijzen wie er gelijk zal krijgen.
En tot nu spreekt de kijker keihard voor dit geluid. Tina Nijkamp zei laatst in een interview dat Wierd Duk een enorm kijkcijfer kanon is.
Y E S .
Je mag best hier reageren maar als je niet meer wilt kijken naar het programma heeft dat toch ook weinig zin meer tussen de “foute rechtsmensen”. En wat Vlam zei over allochtonen en homo acceptatie is een schot in de roos, dat wordt in de media echt massaal verzwegen en onderzoeken die gedaan zijn werden zelfs niet gepubliceerd vanwege de schokkende uitkomsten. Dus dat Vlam zn reputatie op t spel zet door dat live op nationale TV te benoemen maakt hem JUIST de reden om hem te willen zien in die talkshows en programma’s. Want hij laat duidelijk een geluid horen wat nog steeds te weinig te horen is (maar wel vaker te horen is tegenwoordig gelukkig). Hij past perfect bij VI en is sowieso echt een enorme aanwinst op de TV.quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:35 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Over tegenspreken gesproken. Wij mogen hier niks zeggen omdat we het niks vinden en jij spamt intussen het Viaplay topic vol?![]()
Ik heb van Vlam nog nooit één onderbouwing gezien, alleen eigen onderbuik geneuzel. ‘Ik vind dit, ik vind dat’ en dat dan brengen als feit. Laatst ook weer was volgens hem duidelijk waarom homo acceptatie achteruit ging. Dat kwam door migranten. Geen enkel feit, geen enkele bron, niks. Nee, want Christenen zijn heel verdraagzaam. Of zelfs atheïsten lachen achter een homo zijn rug hem niet keihard uit. Schei uit, gewoon weer verbanden willen zien om je eigen onderbuik te stimuleren.
Jouw cijfertjes koop ik verder niets voor. De verkiezingen tonen al jaren aan dat het Nederlandse electoraat voor een deel ontoerekeningsvatbaar is. Dat ze een miljoen kijkers trekken zegt ook niets, die stemmers haalt de PVV ook. Intussen is de oude VI-achterban totaal vervreemd van wat het programma ooit was.
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:06 schreef Eagles89 het volgende:
zn reputatie op t spel zet door dat live op nationale TV te benoemen
Waarom reageer je nog op hemquote:Op vrijdag 18 juli 2025 06:40 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, dit kan niet.
het is onmogelijk dat je niet doorhebt dat dit alles JUIST de manier is voor hem om een reputatie op te bouwen en uitgenodigd te worden. Ik zeg niet dat hij het niet allemaal meent, geen idee en zou me niks verbazen als het ook echt zijn mening is, maar het legt hem geen windeieren iig.
Dit kan je gewoon onmogelijk niet doorhebben, lol?
Je hebt helemaal gelijk. Daarom wordt iedereen en zn moeder zo ongeveer beveiligd die iets in de media roept wat met name de zeer tere Islam niet accepteert. Daarom durft er niemand nog een grap over de islam te maken, en geeft iedere cabaretier dat ook gewoon toe. Vlam is zeer kritisch op allochtone met name Islamitische jongeren, en als homo loopt die natuurlijk geen enkel gevaar die mening constant op nationale TV voor 1 miljoen mensen te geven. Net als Derksen tijden is beveiligd, en Lale Gul, en Wierd Duk, en Theo van Gogh, en de zoveelste cartoonist en politicus.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 06:40 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, dit kan niet.
het is onmogelijk dat je niet doorhebt dat dit alles JUIST de manier is voor hem om een reputatie op te bouwen en uitgenodigd te worden. Ik zeg niet dat hij het niet allemaal meent, geen idee en zou me niks verbazen als het ook echt zijn mening is, maar het legt hem geen windeieren iig.
Dit kan je gewoon onmogelijk niet doorhebben, lol?
Dat dacht ik eerst ook, maar ik vrees steeds meer dat het serieus is.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:25 schreef Epistaxiophobia het volgende:
God allemachtig ik hoop dat dit deels een of andere act is, wat een gast
Je post ook echt op een heerlijk toepasselijk tijdstip, gohquote:Op zaterdag 19 juli 2025 03:23 schreef Eagles89 het volgende:
De toekomst van Nederland neem ik héél erg serieus inderdaad.
En om bij het topic te blijven: ontzettend fijn dat Derksen nu een lans breekt voor nieuwe vaste gasten op woensdag als Wierd Duk en Victor Vlam die de daadwerkelijke problemen in de samenleving durven te benoemen. Helden zijn het. En broodnodig in het zwakke Nederlandse media landschap. Top!!!
Nou, ik niet. Heb Nederland nooit echt serieus genomen als geheel. En dan met name de Hollandse provincies. Die zijn echt van god los. Een groot circus.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 03:23 schreef Eagles89 het volgende:
De toekomst van Nederland neem ik héél erg serieus inderdaad.
En om bij het topic te blijven: ontzettend fijn dat Derksen nu een lans breekt voor nieuwe vaste gasten op woensdag als Wierd Duk en Victor Vlam die de daadwerkelijke problemen in de samenleving durven te benoemen. Helden zijn het. En broodnodig in het zwakke Nederlandse media landschap. Top!!!
De ingrijpende denkfout ook dat omdat een deel van Nederland structureel op populisten stemt en dat dat daarom dus een zeer serieus te nemen deel is vind ik ook heel vermoeiend. We zijn het deel van Nederland dat ontoerekeningsvatbaar is veel te serieus gaan nemen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 09:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nou, ik niet. Heb Nederland nooit echt serieus genomen als geheel. En dan met name de Hollandse provincies. Die zijn echt van god los. Een groot circus.
Begrijp niet dat er nog mensen die op Wilders o.i.d. zouden stemmen. Die gaan helemaal niets oplossen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
De ingrijpende denkfout ook dat omdat een deel van Nederland structureel op populisten stemt en dat dat daarom dus een zeer serieus te nemen deel is vind ik ook heel vermoeiend. We zijn het deel van Nederland dat ontoerekeningsvatbaar is veel te serieus gaan nemen.
Nee, maar we moeten voortdurend de zorgen van die mensen vooral serieus nemen. Mensen die niet in staat zijn zich echt in problemen te verdiepen, laat staan of ze in staat zijn om in te schatten welke oplossingen wenselijk en realistisch zijn. Of misschien is niet in staat niet het goede woord, maar ook gewoon niet de motivatie hebben om dat te doen. Die vooral vatbaar zijn voor oneliners, kort door de bocht analyses zodat ze geen moeite hoeven te doen. Mensen die vooral de opschudding, de brutaliteit, de aanval op gevestigde orde leuk/interessant vinden maar die zich niet eisten dat ze het land daarmee onbestuurbaar maken. Die de schuld van het feit dat het land bestuurbaar wordt ook weer bij gevestigde partijen leggen in plaats van bij hun eigen gedrag. Daar gaat het land pas echt aan ten onder.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Begrijp niet dat er nog mensen die op Wilders o.i.d. zouden stemmen. Die gaan helemaal niets oplossen.
In het begin vond ik de gimmick met/over Chris wel leuk maar sinds hij denkt input te moeten hebben over van alles en nog wat kan hij beter wegblijven.quote:Op zondag 20 juli 2025 13:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://x.com/vandaaginsi(...)Ox9HFkjwsJk6oIzKuB1A
Chris met voorspelling
Je kent de uitkomst ook al. Als er geld te verdienen valt is Chris voor. En iedereen die er iets van vindt moet opsodemieteren onder het motto ‘woke’ of ‘links’. Chris zijn mening is ook te koop. Eerst was hij pro Ziggo en Olav Mol, maar toen hij een opdracht kreeg van Viaplay ging hij net zo makkelijk hun zaak bepleiten.quote:Op zondag 20 juli 2025 13:36 schreef mitt het volgende:
[..]
In het begin vond ik de gimmick met/over Chris wel leuk maar sinds hij denkt input te moeten hebben over van alles en nog wat kan hij beter wegblijven.
Die kraamt inderdaad alleen maar onzin uit.quote:Op zondag 20 juli 2025 13:36 schreef mitt het volgende:
[..]
In het begin vond ik de gimmick met/over Chris wel leuk maar sinds hij denkt input te moeten hebben over van alles en nog wat kan hij beter wegblijven.
Wacht eens even, hoe DURF jij dit te zeggen ? Dat PSV op dit moment op papier de titelfavoriet is, is JUIST zo'n gewaagde en gevaarlijke uitspraak waar onze favoriete gematigde identitaire user het over had! Een uitspraak die hem FLINK in de problemen kan brengen, zo controversieel en amper gehoord als dat die was. Maar Chris weet dat we dit soort dingen moeten blijven benoemen. Hij gooit hier zijn hele reputatie ten grabbel door he beestje bij de naam te noemen en je doet even alsof het allemaal vooral ten behoeve van Chris zelf is, dat hij dat zegt?quote:Op zondag 20 juli 2025 13:36 schreef mitt het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij had meer macht dan hij ooit zal hebben en wat deed hij? Weglopen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Begrijp niet dat er nog mensen die op Wilders o.i.d. zouden stemmen. Die gaan helemaal niets oplossen.
Typerend voor die zeikende kaketoe.quote:Op maandag 21 juli 2025 13:12 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij had meer macht dan hij ooit zal hebben en wat deed hij? Weglopen.
Hij had helemaal geen macht. Hij was slechts een van de vier partijen in een zeer verdeelde coalitie. Hij mocht geen premier worden van twee van de vier partijen, iets wat in de Nederlandse politieke geschiedenis misschien 1 of 2 keer eerder was gebeurd; een vernedering. Ambtenaren gaven vanaf dag 1 aan dat ze het beleid van dit kabinet zouden gaan dwarsbomen. Met zelfs protest acties zonder enige gevolgen voor hun baan, terwijl ambtenaren zeer royaal belastinggeld salarissen ontvangen om uit te voeren wat de regering/politiek hen opdraagt. Openlijk muiten. En daarnaast vooral NSC met de twijfelende emotioneel instabiele Omtzigt die zo ongeveer op ieder voorstel van het kaninet wel zn twijfels had. Zo kun je natuurlijk niks voor elkaar krijgen. En ja, ook de koppigheid/onervarenheid van Wilders en zn gevolg die voor het eerst in een kabinet zaten speelde zeker een rol. Maar ook de flinke hetze vanuit de media die het wel mooi vond alles lekker extra negatief te belichten.quote:Op maandag 21 juli 2025 13:12 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij had meer macht dan hij ooit zal hebben en wat deed hij? Weglopen.
Zonder ook vaak, maar hij is wel het uiterste dat je kunt verdragen.quote:Op maandag 21 juli 2025 17:58 schreef timmmmm het volgende:
Dan ga ik de woensdagen wel overslaan denk ik.
Na Wierd ga je altijd depressief naar bed
quote:Op maandag 21 juli 2025 17:29 schreef tong80 het volgende:
"Wierd heeft als topjournalist van De Telegraaf veel meer status.
Helaas wordt men wijsgemaakt en geïndoctrineerd dat Jantje Smit wel degelijk kan zingen en Wierd Duk...........................quote:Op maandag 21 juli 2025 19:25 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
De combinatie ‘Wierd’ en ‘inhoud’ is zoiets als Volendammers een goede muzieksmaak. Dat gaat niet samen.
Je zit in Nederland nou eenmaal altijd in een coalitie. Als je daar niet tegen kunt, moet je niet de politiek in gaan. Ik snap trouwens niet waarom Wilders zo'n zwakke minister op een voor hem zo belangrijke post heeft gezet. Eerst amateuristisch lopen prutsen en dan kwaad weglopen, meer was het niet.quote:Op maandag 21 juli 2025 14:07 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Hij had helemaal geen macht. Hij was slechts een van de vier partijen in een zeer verdeelde coalitie. Hij mocht geen premier worden van twee van de vier partijen, iets wat in de Nederlandse politieke geschiedenis misschien 1 of 2 keer eerder was gebeurd; een vernedering. Ambtenaren gaven vanaf dag 1 aan dat ze het beleid van dit kabinet zouden gaan dwarsbomen. Met zelfs protest acties zonder enige gevolgen voor hun baan, terwijl ambtenaren zeer royaal belastinggeld salarissen ontvangen om uit te voeren wat de regering/politiek hen opdraagt. Openlijk muiten. En daarnaast vooral NSC met de twijfelende emotioneel instabiele Omtzigt die zo ongeveer op ieder voorstel van het kaninet wel zn twijfels had. Zo kun je natuurlijk niks voor elkaar krijgen. En ja, ook de koppigheid/onervarenheid van Wilders en zn gevolg die voor het eerst in een kabinet zaten speelde zeker een rol. Maar ook de flinke hetze vanuit de media die het wel mooi vond alles lekker extra negatief te belichten.
Zijn waanbeelden mbt de geopolitiek vind ik nog niet eens zo hinderlijk, op dat punt vind ik het wel vermakelijk om zo iemand te horen. Maar het hoeft er echt niet de héle tijd over te gaan, Johan begint inmiddels echt te denken dat hij een late avond talkshow maakt. Pauw en Witteman is toch echt iets te hoog gegrepen voor Wierd en Johan, we willen vooral een beetje luchtig vermaak hebben.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:25 schreef RipCity het volgende:
Alleen Johan ziet wired zitten. Ik ben knetter rechts maar vind Wierd helemaal niets en ken ook niemand die ‘m daar op woensdag wil hebben. Moet juist iemand hebben die ook met luchtige dingen kan meepraten. Albert was ideaal daarvoor. Wel een scherpe mening maar ook iemand die over alles kan meepraten. Wierd heeft maar 1 interesse.
Hij zit er nu ook al een keertje per week op woensdag dus wat veranderd er dan precies? Alleen het feit dat die nu op Rene zn stoel zal zitten in plaats van op de stoel van de gast..quote:Op maandag 21 juli 2025 22:25 schreef RipCity het volgende:
Alleen Johan ziet wierd zitten. Ik ben knetter rechts maar vind Wierd helemaal niets en ken ook niemand die ‘m daar op woensdag wil hebben. Moet juist iemand hebben die ook met luchtige dingen kan meepraten. Albert was ideaal daarvoor. Wel een scherpe mening maar ook iemand die over alles kan meepraten. Wierd heeft maar 1 interesse.
Wierd is vgm 1x in de 2 weken. Zei hij zelf iigquote:Op dinsdag 22 juli 2025 05:56 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Hij zit er nu ook al een keertje per week op woensdag dus wat veranderd er dan precies? Alleen het feit dat die nu op Rene zn stoel zal zitten in plaats van op de stoel van de gast..
Wierd vind ik top maar had liever Wierd op dinsdag gehad en een Vlam op woensdag aan tafel bijv. Nu heb je 1x per week Wierd en dat was voorheen ook al zo. Heb liever minstens twee keer per week een hard rechts geluid aan tafel.
Dat had ik op een gegeven moment met Peter Gilles. Het werd iets te veel onsympathiek. Het werd "naar."quote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Er zijn genoeg lui op TV waar ik het niet mee eens ben maar die ik toch goed kan hebben. Gewoon omdat ze wel oprecht zijn, of het met humor of zelfspot brengen. Of omdat ze gewoon sympathiek zijn. Zowel Wierd als Victor hebben dat allebei niet. Die zijn extreem, vals, naar, niet sympathiek. Als je dat soort gasten structureel gaat neerzetten dan houd je alleen de heel extremistische kern nog over. Omdat het ook gewoon niet leuk is om naar te kijken.
Die linkse “links lullen, rechts vullen” graaier….dan zet ik de TV gewoon uit hoor. Kan die vreemdgaande door belastinggeld rijk geworden linkse graaier echt niet meer aanhoren…quote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:16 schreef Oliver23 het volgende:
https://www.mediacourant.(...)vi-wierd-duk-of-hij/
Zegt u het maar, Matthijs of Wierd?
Was het zo erg?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:23 schreef maxi-mus het volgende:
Dat talentloze kutzoontje van Gijp is echt een verschrikking.
Ik snap oprecht niet wat er in je hoofd omgaat als je voor je lol op TV afstemt waar je bewust gaat kijken naar iemand alleen omdat hij zegt wat in je straatje past.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 05:56 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Hij zit er nu ook al een keertje per week op woensdag dus wat veranderd er dan precies? Alleen het feit dat die nu op Rene zn stoel zal zitten in plaats van op de stoel van de gast..
Wierd vind ik top maar had liever Wierd op dinsdag gehad en een Vlam op woensdag aan tafel bijv. Nu heb je 1x per week Wierd en dat was voorheen ook al zo. Heb liever minstens twee keer per week een hard rechts geluid aan tafel.
Daar ben ik op een gegeven moment inderdaad ook afgehaakt om eenzelfde reden. Niet eens bij Gillis, maar dat vieze mens wat nu haar geld verdient aan onlyfans.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat had ik op een gegeven moment met Peter Gilles. Het werd iets te veel onsympathiek. Het werd "naar."
Dat deden ze allemaal. Behalve Ruudje. Maar die is te aandoenlijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar ben ik op een gegeven moment inderdaad ook afgehaakt om eenzelfde reden. Niet eens bij Gillis, maar dat vieze mens wat nu haar geld verdient aan onlyfans.
Die was op een gegeven moment mensen die voor haar een huis oid aan het opknappen waren zo aan het afbekken dat ik het gewoon niet eens leuk meer vond om naar te kijken, zo krom waren de tenen
Tinaquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:47 schreef Regilio_ het volgende:
Kijk dit sinds tijden weer eens, maar wát vermoeiend deze langspeelplaat. Ah gelukkig, tv-Tina zegt er wat van.
Wat ontzettend fijn dat hij weer een hele avond genoten hebt op je OLED tv!quote:Op woensdag 23 juli 2025 03:14 schreef Eagles89 het volgende:
Het was weer lekker rechts vanavond. Ik denk dat er hier een paar Fokkers uit dit topic weer flink over hun nek zijn gegaan![]()
Vooral de opmerking van Mens na het tonen van een Wilders filmpje hoe Nederland er in 2050 uit gaat zien: “zo zag Den Haag er vanmiddag ook uit”.
Ik bedoelde jou onder andere inderdaad, linkse deugerd (behalve deugend voor de bloeddrinkende lizard Jews in Israel natuurlijk).quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wat ontzettend fijn dat hij weer een hele avond genoten hebt op je OLED tv!
Rechts begint mij behoorlijk de strot uit te hangen. De Oranjezomer is werkelijk te saai voor woorden.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:11 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Je kunt me niet voorstellen hoe blij ik voor je ben! Wat fijn dat jouw soort op zijn wenken bediend wordt
Ze vervreemden volledig van hun achterban. Als je op YouTube kijkt wat er onder hun filmpjes voor reacties komen dan vraag ik me echt af voor wie ze het eigenlijk aan het doen zijn. Het is de bodem van de bodem van de samenleving en zelfs daar gaan ze vaak nog een stukje onder. Is dat de doelgroep die je wilt hebben? Ik begrijp het echt niet.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Rechts begint mij behoorlijk de strot uit te hangen. De Oranjezomer is werkelijk te saai voor woorden.
Albert Verlinde stopt als vaste vervanger van René van der Gijp bij Vandaag Inside, dus heeft iedereen een mening paraat over wie op de woensdag op het stoeltje van de analist moet gaan zitten. “Een futloos non-onderwerp”, noemt De Volkskrant-verslaggever Lotte Krakers de discussie. De televisierecensent geeft Johan Derksen dringend advies: ‘Voer redactievergaderingen achter de schermen’.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ze vervreemden volledig van hun achterban. Als je op YouTube kijkt wat er onder hun filmpjes voor reacties komen dan vraag ik me echt af voor wie ze het eigenlijk aan het doen zijn. Het is de bodem van de bodem van de samenleving en zelfs daar gaan ze vaak nog een stukje onder. Is dat de doelgroep die je wilt hebben? Ik begrijp het echt niet.
Jep, de trouwe voetbalfans zijn allang afgehaakt. Zat gisteravond sinds een paar weken weer eens te kijken naar de Oranjezomer en dacht na afloop: " Waar zat ik in godsnaam naar te kijken?'quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ze vervreemden volledig van hun achterban. Als je op YouTube kijkt wat er onder hun filmpjes voor reacties komen dan vraag ik me echt af voor wie ze het eigenlijk aan het doen zijn. Het is de bodem van de bodem van de samenleving en zelfs daar gaan ze vaak nog een stukje onder. Is dat de doelgroep die je wilt hebben? Ik begrijp het echt niet.
Ja niet zo gek, dat achterlijk gelul van Moskou Wierd ben ik ook snel beu met z'n conservatief geblaat.quote:Op woensdag 16 juli 2025 09:23 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Wierd zat er het laatste half jaar alleen nog op woensdag, waarschijnlijk omdat Gijp hem niet trekt. Dus ik weet niet of dat hem gaat worden.
Iedere tv-column gaat hier over. En terecht. Hij ziet er trouwens slecht uit. Is hij ziek ?quote:Op maandag 28 juli 2025 20:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100128621_ad08a9e1
Daar kunnen Gijp enwel iets mee
Wierd is ook zo ongeveer de enige bekende media persoonlijkheid die naast Derksen nog de Islamitische olifant in de bezemkast durft te benoemen. Voorheen waren dat Fortuyn, Van Gogh en Ayaan, allen vermoord of de laatste vertrokken uit Europa.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:58 schreef RipCity het volgende:
Vandaag Inside moet komend seizoen inhoudelijker worden. Dat stelt Johan Derksen in gesprek met Shownieuws. Volgens De Snor is het hoog tijd om het programma minder 'clownesk' te maken en serieuze stemmen aan tafel te zetten.
"Wilfred (Genee, red.) en ik willen dolgraag Matthijs erbij, maar ik vind voor het programma Wierd Duk belangrijker dan Matthijs van Nieuwkerk", aldus Derksen. "Zeker met de toekomst die eraan komt." Ook noemt hij voormalig politica Renske Leijten en schrijfster Lale Gül als geschikte kandidaten. "Dat zijn vrouwen met verstandige teksten die kritisch durven te zijn."
Derksen ziet weinig in nieuwe 'gangmakers'. "Het stoort me wel eens dat mensen dan roepen: als René (van der Gijp, red.) er niet is, dan moet er een clown zitten. Maar ik vind ons programma al clownesk genoeg." Als het aan Derksen ligt, neemt Vandaag Inside een 'serieuze' afslag. Televisiedeskundige Victor Vlam blijft welkom, al noemt Derksen hem nog 'een beetje groen'. "Maar ik vind Victor heel goed."
___
Gast is echt obsessed met Wierd he
Moet je nagaan, zelfs de islamitische engnekken nemen Wierd niet serieusquote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:46 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Wierd is ook zo ongeveer de enige bekende media persoonlijkheid die naast Derksen nog de Islamitische olifant in de bezemkast durft te benoemen. Voorheen waren dat Fortuyn, Van Gogh en Ayaan, allen vermoord of de laatste vertrokken uit Europa.
Nee joh, dat zijn er zo veel. Moet je wat meer WNL kijken, daar was een paar maanden terug nog een best wel sterke schrijver uit Iran te gast. Of luister eens naar Fidan Ekiz of Lale Gul of eigenlijk de hele tafel van de Oranjezomer, het gehandicapte broertje van VI.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:46 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Wierd is ook zo ongeveer de enige bekende media persoonlijkheid die naast Derksen nog de Islamitische olifant in de bezemkast durft te benoemen. Voorheen waren dat Fortuyn, Van Gogh en Ayaan, allen vermoord of de laatste vertrokken uit Europa.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |