Was ook op de radio/livestream netquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:41 schreef Hanca het volgende:
Coenradie wilde blijven, maar mocht niet van de rest. Dat dacht ik al:
https://www.trouw.nl/poli(...)st-bij-pvv~ba7999a1/
Ja precies, inhoudelijk zijn de standpunten wat betreft migratie echt wel duidelijk maar het lijkt gewoon totaal niet te landen bij de mensen. Dus daar moet iets in veranderen, maar meer goede argumenten toevoegen lijkt in elk geval niets te doen behalve de mensen die al overtuigd zijn verder te overtuigen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:38 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
klopt, maar zolang de algemene visie van "het volk" is dat ze "allochtonenknuffelaars" zijn, gaan ze dat volk niet bereiken.
Tja, de mensen die vooral vallen voor stoere oneliners overtuig je niet makkelijk met inhoudelijke argumenten, ook niet omdat ze al jaren hebben gehoord dat alles aan links ligt.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:42 schreef vPlien het volgende:
[..]
Ja precies, inhoudelijk zijn de standpunten wat betreft migratie echt wel duidelijk maar het lijkt gewoon totaal niet te landen bij de mensen. Dus daar moet iets in veranderen, maar meer goede argumenten toevoegen lijkt in elk geval niets te doen behalve de mensen die al overtuigd zijn verder te overtuigen.
Als je sommige lui op de Frontpage mag geloven gaan ze nu helemaal door het dak, maar eerst zien, dan geloven. Ze zijn in peilingen (die niet per se iets zeggen) ongeveer zo groot als de VVD en PvdA-GL, bovendien als ze weer de grootste worden wie wil dan met ze in zee behalve misschien JA21 en FvD?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:55 schreef Momo het volgende:
Zou Wilders er op gokken dat bij de volgende verkiezingen meer zetels zouden krijgen?
Ach. Ze heeft maar mooi deze baan gekregen door de PVV.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
woest
je bent gewoon dom, iedere mafkees had dit kunnen voorspellen
Ja, maar nu is ze werkeloos.....quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Ach. Ze heeft maar mooi deze baan gekregen door de PVV.
Maar waarom vertrekt ze dan? Ze kan toch aanblijven zonder iets met de PVV te maken te hebben.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
woest
Wachtgeld. En snel bij een andere partij solliciteren.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja, maar nu is ze werkeloos.....
Volgens mij heeft voor de VVD leider nog altijd PVV de voorkeur boven PvdA. Ze wilde ze in elk geval niet uitsluiten wat ik wel had verwacht.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als je sommige lui op de Frontpage mag geloven gaan ze nu helemaal door het dak, maar eerst zien, dan geloven. Ze zijn in peilingen (die niet per se iets zeggen) ongeveer zo groot als de VVD en PvdA-GL, bovendien als ze weer de grootste worden wie wil dan met ze in zee behalve misschien JA21 en FvD?
Ik denk juist dat Wilders eieren voor zijn geld heeft gekozen, nu zal het hem misschien stemmen kosten, maar nog 2,5 jaar niks voor elkaar krijgen in de ogen van zijn volgers zou pas een echte afrekening betekenen bij volgende verkiezingen.
Ze heeft nu een PVV stempeltje, andere partijen zullen niet op haar wachten denk ikquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Wachtgeld. En snel bij een andere partij solliciteren.
Ze is al in gesprek met JA21.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ze heeft nu een PVV stempeltje, andere partijen zullen niet op haar wachten denk ik
Een land krijgt de politici die het verdient.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:06 schreef Janneke141 het volgende:
Zie nu bij het Journaal de woorden van Schoof. Wat een waardeloze spreker is die man toch. Alsof hij de nieuwe kantine van FC Knudde komt openen of het Jeugdjournaal voorleest, op die toon kondigt hij het einde van zijn kabinet aan. Dat kan toch niet?
Behalve de PvdA met GL erbij, zijn er natuurlijk nog meer opties. En reken maar dat er binnenskamers bij de VVD ook geëvalueerd gaat worden. Yesilgöz kan volgens mij nog niet helemaal geloven dat het voorbij is en roken de kans om nu een paar van hun eigen thema's er door heen te jassen. Daar balen ze natuurlijk van.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:04 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Volgens mij heeft voor de VVD leider nog altijd PVV de voorkeur boven PvdA. Ze wilde ze in elk geval niet uitsluiten wat ik wel had verwacht.
Mij lijkt dat PVV wel uitgespeeld is in de Nederlandse politiek, lekker oppositie tot Wilders' pensioen en dan op naar irrelevantie zoals Ja21.
Dan heb je hem nog niet in het Engels gehoord.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:06 schreef Janneke141 het volgende:
Zie nu bij het Journaal de woorden van Schoof. Wat een waardeloze spreker is die man toch. Alsof hij de nieuwe kantine van FC Knudde komt openen of het Jeugdjournaal voorleest, op die toon kondigt hij het einde van zijn kabinet aan. Dat kan toch niet?
Dat mag dus niet van de andere bewindspersonen. Die zeggen 'staatsrechtelijk moeilijk' (maar dat valt wel mee, zie Van Rijn tijdens corona of Schoof nu), maar bedoelen gewoon 'we willen niks meer met de PVV te maken hebben'.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:02 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Maar waarom vertrekt ze dan? Ze kan toch aanblijven zonder iets met de PVV te maken te hebben.
De PVV wordt meteen persona non grata. Beter voor alle partijen. Daar hebben ze allemaal baat bij.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:17 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat mag dus niet van de andere bewindspersonen. Die zeggen 'staatsrechtelijk moeilijk' (maar dat valt wel mee, zie Van Rijn tijdens corona of Schoof nu), maar bedoelen gewoon 'we willen niks meer met de PVV te maken hebben'.
Zelfs de VVD denk ik.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:20 schreef capricia het volgende:
[..]
De PVV wordt meteen persona non grata. Beter voor alle partijen. Daar hebben ze allemaal baat bij.
Kabinet Bontenbal 1quote:
Ja zoiets, die drie zullen vechten om de grootste te worden.quote:
Mooi weg met haar.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
woest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |