Ik vind het wel humor dat de partij van de tokkies als enige voor elkaar heeft gekregen dat er een vuurwerkverbod komt.quote:
Gaat je geen zak aanquote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:08 schreef onlogisch het volgende:
Op wie gaan we nu stemmen boys?
[poll=8939]
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaat je geen zak aan
Ga jij je VVD act weer opvoeren?
KingFlopland.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:08 schreef onlogisch het volgende:
[poll=8939]
Incomplete pollquote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:08 schreef onlogisch het volgende:
[poll=8939]
Over alles valt na te denken, behalve Pvda/GL, PVV, FvD, JA21, BBB wat mij betreft.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:08 schreef onlogisch het volgende:
[poll=8939]
Je overweegt Denk?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Over alles valt na te denken, behalve Pvda/GL, PVV, FvD, JA21, BBB wat mij betreft.
Die stond niet in de pollquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit in hetzelfde schuitje. BontenbalGod.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:25 schreef maxi-mus het volgende:
Normaal valt alles met een gristenhondensausje automatisch al af maar ik sluit nu CDA niet uit.
Veel mensen in die SC zijn niet goed snikquote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:33 schreef fetX het volgende:
Yesilgöz wordt alweer met Hitler/Stalin vergeleken in de WLR SC.
Ach
Wie is die vent in het rood ookalweer, op 1:20?quote:
Victor Reinier of Paul Groot ?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wie is die vent in het rood ookalweer, op 1:20?
Gelukkig zijn we hier wel goed snik.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veel mensen in die SC zijn niet goed snik
Niet gekliktquote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:39 schreef onlogisch het volgende:
De nieuwe Raisa is uit.
https://x.com/rblommestijn/status/1929813193703960964
Kut FOK! kan het embedden weer niet aan
@:Caland
@:Zipportal
😒quote:
Fijn om te horen maatquote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat ik namens niemand spreek als ik zeg dat ik daar hartstikke blij mee ben
Fijn dat jij daar hartstikke blij mee bentquote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat ik namens niemand spreek als ik zeg dat ik daar hartstikke blij mee ben
(lol)quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:54 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Fijn dat jij daar hartstikke blij mee bent
Ik ben nu eenmaal erg belangrijk op dit forum vriend.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:56 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ook maar een dagje, ze wilden je zo snel terug zeg
Ik spreek namens @GGMM dat hij daar erg blij mee isquote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ben nu eenmaal erg belangrijk op dit forum vriend.
George moest verdedigd worden in F1!
Georgequote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ben nu eenmaal erg belangrijk op dit forum vriend.
George moest verdedigd worden in F1!
Ben jij ook goede vrienden met de grote geweldige mega maat?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:58 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik spreek namens @:ggmm dat hij daar erg blij mee is
wtfquote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:58 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Ben jij ook goede vrienden met de grote geweldige mega maat?
Hij is een vriend van een vriend van een vriendquote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:58 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Ben jij ook goede vrienden met de grote geweldige mega maat?
Jammer dat dit nodig is!quote:
Nou..quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:10 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik krijg nu geen brok door mijn keel
Jouw moderator tag is mobiel anders Dan bij de restquote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou..
Maak hem nou ook niet groter dan die is hè
Oh moet ik nu gaan huilen of zoquote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw moderator tag is mobiel anders Dan bij de rest
Doe hiermee wat je wil
Geniet ervanquote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:36 schreef tong80 het volgende:
Volkoren brood, rosbief en kiwi.............
Rosbief en kiwi op je broodquote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:36 schreef tong80 het volgende:
Volkoren brood, rosbief en kiwi.............
Ach, m'n broer pleurt overal hagelslag op.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Rosbief en kiwi op je brood
Vreemde combinatie.
Kan hij hier niet komen posten?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach, m'n broer pleurt overal hagelslag op.
Hij is op de hoogte van het bestaan van FOK! Toen ik op FB postte dat ik bijna 500.000 posts had, stelde hij voor dat de leiding me vlak er voor zou schorsen. Dus de terminologie heeft hij niet onder de knie.quote:
Een schorsing voor het leven zoals de broer van Tong zou zeggenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:48 schreef Scrummie het volgende:
Sommige users zou je toch een permban gunnen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een schorsing voor het leven zoals de broer van Tong zou zeggen
Klinkt als een verstandige man die ver gaat komen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach, m'n broer pleurt overal hagelslag op.
Geniet van jullie vakantie Anneloos.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:01 schreef Anneloos het volgende:
Woordle 1445 2/6
🟨🟨🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1241 4/6
⬛⬛⬛🟨🟩⬛
⬛🟩⬛⬛🟩⬛
⬛🟩🟨⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Goedemiddag vanuit onze zonnige vakantiebestemming! Prachtige dag.
Lagaan die gozer.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:10 schreef Roesjesjager het volgende:
Het doet me ergens wel pijn dat @:ggmm me niet als vriend ziet. Had zo graag woordle met hem gedaan en er bij gehoord.
GGMM heb je misschien wel tips over hoe we vrienden kunnen worden of hoe ik mijn leven kan beteren om op dat niveau te komen?
Bedankt grote geweldige mega makker
Dat is niet waar klootzakquote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lagaan die gozer.
Het enige wat die kan is je uitschelden.
Goed om te zien dat de VVD aan kop gaatquote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:08 schreef onlogisch het volgende:
[poll=8939]
Dat krijg je ervan als je WLR uitnodigtquote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed om te zien dat de VVD aan kop gaat
Erg jammer dat PvdA/GroenLinks er naast staat
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 07:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet volgespoten. Ik bied ¤ 0,25
quote:Volgens Het Parool werd het condoom in november voor 1000 euro gekocht op een veiling in Haarlem. Conservator prentkunst Joyce Zelen noemt dat in de krant een koopje. "Condooms met prenten erop zijn de afgelopen twintig jaar voor veel meer geld verkocht."
Goed, nu #Dilan1 een stuk dichterbij is. Ik ben benieuwd of @Alaphilippe_ hier een meltdown van zal krijgenquote:
Ik ben ook wel benieuwd. Ik zal er zelf ook wel een meltdown van krijgen. Wat vind jij zo geweldig aan deze mevrouw met irritant stemmetje?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed, nu #Dilan1 een stuk dichterbij is. Ik ben benieuwd of @:Alaphilippe_ hier een meltdown van zal krijgen
Oh leuke vraag zeg.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:08 schreef onlogisch het volgende:
[poll=8939]
Ik zou je vriendelijk willen verzoeken dit te heroverwegenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh leuke vraag zeg.
Ik ga op dit moment voor CDA. Ik ben een zeer groot fan aan het worden van meneer Bontenbal.
Hier ben ik wel gevoelig voor.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou je vriendelijk willen verzoeken dit te heroverwegen
Op wie ga jij stemmen? Pepijn van Houwelingen?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou je vriendelijk willen verzoeken dit te heroverwegen
Chevy wordt weggepest.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:41 schreef GGMM het volgende:
kijk @:chevycaprice dit is wat ik bedoelde
[ afbeelding ]
Bij jou staat het onder je UI en bij een 'normale' mod:
[ afbeelding ]
Apart he?
User @Scrummie is verloofd.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:56 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ben jij gelukkig tegenwoordig? Je bent ineens aardig tegen me.
Ik ben altijd aardig geweest volgens mij. Je bent vast in de war met iemand andersquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:56 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ben jij gelukkig tegenwoordig? Je bent ineens aardig tegen me.
Dilan als MP is mss nog wel erger dan Geert als MPquote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed, nu #Dilan1 een stuk dichterbij is. Ik ben benieuwd of @:Alaphilippe_ hier een meltdown van zal krijgen
Deze act wil nog niet echt lukken he?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:52 schreef RamboDirk het volgende:
Lale Gul wordt mijn minister van asiel en migratie in het kabinet RamboDirk I.
Oké. Leuk.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:41 schreef GGMM het volgende:
kijk @:chevycaprice dit is wat ik bedoelde
[ afbeelding ]
Bij jou staat het onder je UI en bij een 'normale' mod:
[ afbeelding ]
Apart he?
quote:
Insgelijksquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:40 schreef fetX het volgende:
Ik hoop dat jullie allen een fijne avond hebben
Wat lief zegquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:40 schreef fetX het volgende:
Ik hoop dat jullie allen een fijne avond hebben
Komt goed. Ik ging voor een kruimeltaartpunt en scoorde een halve kersentaart. Mijn dag kan niet meer stuk.quote:
Lekker maat, maar wat is een kruimeltaartpunt?quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Komt goed. Ik ging voor een kruimeltaartpunt en scoorde een halve kersentaart. Mijn dag kan niet meer stuk.
Geen idee, daar heb je een punt.quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:03 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Lekker maat, maar wat is een kruimeltaartpunt?
Tussen 16:30 en 18:30 is mij beloofd.quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je het nou gekregen of niet
Ik had wel een update verwacht
Lampen?quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mijn pakketjes zijn zojuist bezorgd.
Veel plezier ermeequote:Op woensdag 4 juni 2025 17:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mijn pakketjes zijn zojuist bezorgd.
Schattigste post van dit jaar.quote:
Ik heb even de tijd genomen, omdat ik petty ben.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben altijd aardig geweest volgens mij. Je bent vast in de war met iemand anders
quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:46 schreef GGMM het volgende: [..] Komt het niet omdat je haar toen uitschold en belachelijk maakte omdat ze hier aardig/lief tegen @:wereldgozer deed?
#ANONIEMquote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:07 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ach, zelfs jij kan er van leren. Zelfkennis is belangrijk.
Ik bedoel qua persoonquote:
Jeetje wat petty dit.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:38 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik heb even de tijd genomen, omdat ik petty ben.
Jouw quoten gaat lastig, omdat je anoniem ging.
[..]
[..]
#ANONIEM
14s.gif Op woensdag 29 juli 2020 15:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zij kan dat pakket van Rituals op haar buik schrijven.
Jammer wel, want er is genoeg ruimte op haar buik! HAHAHAHA
[..]
[..]
Een taartstukje dat kruimelt.quote:
Van hartequote:Op donderdag 5 juni 2025 08:40 schreef onlogisch het volgende:
Een like van @:Anneloos op een post uit 2020. Heremijntijd! Dit wordt een topdag boys.
Ik heb nog met haar zitten truckenquote:Op donderdag 5 juni 2025 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt maat. @:Anneloos en ik gaan way back
Poh 2 karren johquote:Op donderdag 5 juni 2025 13:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb nog met haar zitten trucken
Goede oude tijdquote:Op donderdag 5 juni 2025 13:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb nog met haar zitten trucken
😲quote:
Gohquote:Op donderdag 5 juni 2025 15:52 schreef Caland het volgende:
User @:rambodirk gaat volledig door de mangel in het ajaxtopic.
Dood topic genotquote:Op donderdag 5 juni 2025 15:52 schreef Caland het volgende:
quote:Tijdens Het Nationale Voetbalweekend hebben we één doel voor ogen: laten zien waarom ons amateurvoetbal zo bijzonder en waardevol is. Daarom lanceren we onze korte film “Amateurs” — een ode aan de plek waar het allemaal begint.
In de film neemt voorzitter Jack Wouterse ons mee in de schitterende wereld van het amateurvoetbal. Een wereld waar iedereen is begonnen. In de kantine komt iedereen samen; de plek waar iedereen gelijk is en het kloppende hart van de vereniging.
De oplettende kijker zal ook verschillende Oranje-internationals en voetballegendes voorbij zien komen. Zelfs zanger Yves Berendse speelt een kleine rol — ook voor hem begon het allemaal bij zijn amateurclub.
De film is de aftrap van Het Nationale Voetbalweekend op 6 t/m 9 juni. Dit jaar staat de verbindende kracht van het voetbal centraal, want er is geen sport die zoveel verschillende mensen samenbrengt als voetbal.
Vier Het Voetbal.
Ik ga nu kijken!quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:52 schreef Caland het volgende:
Wereldgozer en ik hadden vooraf een zelfgemaakt bruschetta met goed brood van de plaatselijke bakker en daarna kip met groenten uit de oven.quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ik hoop dat de nieuwe kleding heel lekker zitquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Deels uitstekend.
Deels zeer matig dus geretourneerd.
Morgen dus weer nieuwe pakketjes.
Lijkt mij heerlijkquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:44 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Wereldgozer en ik hadden vooraf een zelfgemaakt bruschetta met goed brood van de plaatselijke bakker en daarna kip met groenten uit de oven.
Ben jij halpernlquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:47 schreef Roesjesjager het volgende:
5 euro voor 20 kipnuggets. Ik wilde halen maar niet gedaan.
Was ik maar zon grote held.quote:
Sterkte in deze zware tijdquote:Op vrijdag 6 juni 2025 05:53 schreef Anneloos het volgende:
Woordle 1448 4/6
🟨🟩⬛🟨⬛
⬛🟩⬛🟨🟨
🟩⬛🟩⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1244 4/6
⬛🟨⬛⬛🟨🟨
🟩🟩⬛⬛🟨🟨
🟩🟩⬛⬛🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Niet zo’n goedemorgen
je bent wel groot fan dus?quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:44 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Was ik maar zon grote held.
Terwijl kantoorkneusjes van 9 tot 5 werken en woordle puzzeltjes doen, leeft Halper de droom.
pics van je moederquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:52 schreef Tjacka het volgende:
Ik was bij mijn moeder en at kip met penne
Raar filmpje. Ik herken er weinig in. Iets te veel niet en er is iets belangrijkers. Het gaat om winnen en je daarna bezatten.quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:15 schreef Nober het volgende:
[..]
[ x ]
https://twitter.com/KNVB/status/1930610558736437445
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |