Oh leuke vraag zeg.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:08 schreef onlogisch het volgende:
Op wie gaan we nu stemmen boys?
[poll=8939]
Ik zou je vriendelijk willen verzoeken dit te heroverwegenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh leuke vraag zeg.
Ik ga op dit moment voor CDA. Ik ben een zeer groot fan aan het worden van meneer Bontenbal.
Hier ben ik wel gevoelig voor.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou je vriendelijk willen verzoeken dit te heroverwegen
Op wie ga jij stemmen? Pepijn van Houwelingen?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou je vriendelijk willen verzoeken dit te heroverwegen
Chevy wordt weggepest.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:41 schreef GGMM het volgende:
kijk @:chevycaprice dit is wat ik bedoelde
[ afbeelding ]
Bij jou staat het onder je UI en bij een 'normale' mod:
[ afbeelding ]
Apart he?
User @Scrummie is verloofd.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:56 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ben jij gelukkig tegenwoordig? Je bent ineens aardig tegen me.
Ik ben altijd aardig geweest volgens mij. Je bent vast in de war met iemand andersquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:56 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ben jij gelukkig tegenwoordig? Je bent ineens aardig tegen me.
Dilan als MP is mss nog wel erger dan Geert als MPquote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed, nu #Dilan1 een stuk dichterbij is. Ik ben benieuwd of @:Alaphilippe_ hier een meltdown van zal krijgen
Deze act wil nog niet echt lukken he?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:52 schreef RamboDirk het volgende:
Lale Gul wordt mijn minister van asiel en migratie in het kabinet RamboDirk I.
Oké. Leuk.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:41 schreef GGMM het volgende:
kijk @:chevycaprice dit is wat ik bedoelde
[ afbeelding ]
Bij jou staat het onder je UI en bij een 'normale' mod:
[ afbeelding ]
Apart he?
quote:
Insgelijksquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:40 schreef fetX het volgende:
Ik hoop dat jullie allen een fijne avond hebben
|
Forum Opties | |
---|---|