Van hartequote:Op donderdag 5 juni 2025 08:40 schreef onlogisch het volgende:
Een like van @:Anneloos op een post uit 2020. Heremijntijd! Dit wordt een topdag boys.
Ik heb nog met haar zitten truckenquote:Op donderdag 5 juni 2025 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt maat. @:Anneloos en ik gaan way back
Poh 2 karren johquote:Op donderdag 5 juni 2025 13:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb nog met haar zitten trucken
Goede oude tijdquote:Op donderdag 5 juni 2025 13:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb nog met haar zitten trucken
😲quote:
Gohquote:Op donderdag 5 juni 2025 15:52 schreef Caland het volgende:
User @:rambodirk gaat volledig door de mangel in het ajaxtopic.
Dood topic genotquote:Op donderdag 5 juni 2025 15:52 schreef Caland het volgende:
quote:Tijdens Het Nationale Voetbalweekend hebben we ้้n doel voor ogen: laten zien waarom ons amateurvoetbal zo bijzonder en waardevol is. Daarom lanceren we onze korte film “Amateurs” — een ode aan de plek waar het allemaal begint.
In de film neemt voorzitter Jack Wouterse ons mee in de schitterende wereld van het amateurvoetbal. Een wereld waar iedereen is begonnen. In de kantine komt iedereen samen; de plek waar iedereen gelijk is en het kloppende hart van de vereniging.
De oplettende kijker zal ook verschillende Oranje-internationals en voetballegendes voorbij zien komen. Zelfs zanger Yves Berendse speelt een kleine rol — ook voor hem begon het allemaal bij zijn amateurclub.
De film is de aftrap van Het Nationale Voetbalweekend op 6 t/m 9 juni. Dit jaar staat de verbindende kracht van het voetbal centraal, want er is geen sport die zoveel verschillende mensen samenbrengt als voetbal.
Vier Het Voetbal.
Ik ga nu kijken!quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:52 schreef Caland het volgende:
Wereldgozer en ik hadden vooraf een zelfgemaakt bruschetta met goed brood van de plaatselijke bakker en daarna kip met groenten uit de oven.quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ik hoop dat de nieuwe kleding heel lekker zitquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Deels uitstekend.
Deels zeer matig dus geretourneerd.
Morgen dus weer nieuwe pakketjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |