Ach, @Pisces29 is een lieve vrouw.quote:Op maandag 2 juni 2025 08:21 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Wat ging ze daar gruwelijk de mist in bij je ludieke tot morgen post
Goeiemorgen...........quote:
Ik ben in 2025 nog cleanquote:Op maandag 2 juni 2025 14:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb buiten F1 al een heel jaar geen note meer gepakt.
@:Coco zal trots op mij zijn
Je overweegt toch niet om in de States te gaan wonen hé?quote:Op maandag 2 juni 2025 14:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Erg leukjammer dat we terug moesten.
Uiteindelijk wel. Maar eerst moet Rebecca hier een paspoort krijgen. En dan begin ik daar aan het hele proces.quote:Op maandag 2 juni 2025 14:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je overweegt toch niet om in de States te gaan wonen hé?
Ja dat zou echt leuk zijn hahaquote:Op maandag 2 juni 2025 14:25 schreef onlogisch het volgende:
Wel leuk als @:Scrummie naar de USA verkast en opeens wordt opgepakt en uitgezet wordt omdat hij een illegale immigrant zou zijn. Dat we hem opeens in El Salvador tussen MS-13 tuig op zien duiken in een overvolle gevangenis
Hi-la-risch.quote:Op maandag 2 juni 2025 14:25 schreef onlogisch het volgende:
Wel leuk als @:Scrummie naar de USA verkast en opeens wordt opgepakt en uitgezet wordt omdat hij een illegale immigrant zou zijn. Dat we hem opeens in El Salvador tussen MS-13 tuig op zien duiken in een overvolle gevangenis
quote:Op maandag 2 juni 2025 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat zou echt leuk zijn hahaINGDINGDINGDINGDING*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |