Amenquote:Op zondag 1 juni 2025 08:37 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Flikker op met je woordles. Wat het ook moge zijn.
Loop toch niet zo te jankenquote:Op zondag 1 juni 2025 10:42 schreef tong80 het volgende:
Er worden hier meer woordles geplant dan posts geopend.
Hier zit een Koos-Grap in.quote:
Evenquote:Op zondag 1 juni 2025 11:13 schreef alpeko het volgende:
Grimmige sfeer. Ik ga er nog even nadenken of ik een Woordle gaat maken vandaag of niet.
Tot morgenquote:Op zondag 1 juni 2025 11:13 schreef alpeko het volgende:
Grimmige sfeer. Ik ga er nog even nadenken of ik een Woordle gaat maken vandaag of niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu al?quote:Op zondag 1 juni 2025 17:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gezellige middag gehad met mijn vriend @:ChevyCaprice in F1.
Nu is het tijd om te eten.
Curryquote:Op zondag 1 juni 2025 18:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe aardappelkroketjes met sperziebonen en een visje.
Naar de bios geweest?quote:Op zondag 1 juni 2025 12:07 schreef GGMM het volgende:
Sinners(2025)8.2action, drama, horror, thriller137R16Ryan CooglerRyan CooglerMiles Caton, Saul Williams, Andrene Ward-HammondTrying to leave their troubled lives behind, twin brothers return to their hometown to start again, only to discover that an even greater evil is waiting to welcome them backZie review.8
@:caland @:maxi-mus @:scrummie @:onlogisch @:sked @:kingroland @:dombohetolifantje1 @:oriente @:coco @:wereldgozer @:yvonne @:PietjePuk2000 @:rambodirk @:alpeko @:fetx @:gurneyisbestoke
quote:Op zondag 1 juni 2025 12:19 schreef Roesjesjager het volgende:
[ afbeelding ]Wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Dit is @Pisces29quote:Op zondag 1 juni 2025 22:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:onlogisch vindt je een echte topper.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je dit bij mij solo doet, mention ik je nooit meer. Gelukkig doe je het alleen in groepsverband.
Ach, @Pisces29 is een lieve vrouw.quote:Op maandag 2 juni 2025 08:21 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Wat ging ze daar gruwelijk de mist in bij je ludieke tot morgen post
Goeiemorgen...........quote:
Ik ben in 2025 nog cleanquote:Op maandag 2 juni 2025 14:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb buiten F1 al een heel jaar geen note meer gepakt.
@:Coco zal trots op mij zijn
Je overweegt toch niet om in de States te gaan wonen hé?quote:Op maandag 2 juni 2025 14:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Erg leukjammer dat we terug moesten.
Uiteindelijk wel. Maar eerst moet Rebecca hier een paspoort krijgen. En dan begin ik daar aan het hele proces.quote:Op maandag 2 juni 2025 14:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je overweegt toch niet om in de States te gaan wonen hé?
Ja dat zou echt leuk zijn hahaquote:Op maandag 2 juni 2025 14:25 schreef onlogisch het volgende:
Wel leuk als @:Scrummie naar de USA verkast en opeens wordt opgepakt en uitgezet wordt omdat hij een illegale immigrant zou zijn. Dat we hem opeens in El Salvador tussen MS-13 tuig op zien duiken in een overvolle gevangenis
Hi-la-risch.quote:Op maandag 2 juni 2025 14:25 schreef onlogisch het volgende:
Wel leuk als @:Scrummie naar de USA verkast en opeens wordt opgepakt en uitgezet wordt omdat hij een illegale immigrant zou zijn. Dat we hem opeens in El Salvador tussen MS-13 tuig op zien duiken in een overvolle gevangenis
quote:Op maandag 2 juni 2025 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat zou echt leuk zijn hahaINGDINGDINGDINGDING*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |