Graag nog een samenvatting van de derde helft.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:49 schreef tong80 het volgende:
Vanmiddag m'n cluppie halve finale nacompetitie. In de reguliere competitie één punt te kort. Vorig jaar laatste wedstrijd seizoen. Bij winst kampioen. 10 minuten voor tijd staan we met 3-0 voor. Trainer doet publiekswissels en gunt iedereen speeltijd. 10e minuut blessuretijd wordt het 3-3. Ik overwoog weer te gaan drinken. Of om weer te gaan trainen. Van beiden is niks gekomen.
Die staat. Zal ditmaal wel de nuchtere staat zijn..........quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Graag nog een samenvatting van de derde helft.
GC / Zomaar een mooi pakketje met boeken van de koningin van FOK! gekregen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:42 schreef GGMM het volgende:
Bezorgtijd: vandaag tussen 08:00 en 18:00
Kijk, dat schiet lekker op.
@yvonne is een goed mensquote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
GC / Zomaar een mooi pakketje met boeken van de koningin van FOK! gekregen.
Dit kan onmogelijk worden weersproken.quote:
Nieuwe bermuda broeken besteld?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:42 schreef GGMM het volgende:
Bezorgtijd: vandaag tussen 08:00 en 18:00
Kijk, dat schiet lekker op.
Nee zolang m'n huidige bermuda broeken nog uitstekend functioneren vind ik dat weggegooid geld.quote:
Je bent een verstandig mens.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee zolang m'n huidige bermuda broeken nog uitstekend functioneren vind ik dat weggegooid geld.
Smeerlapquote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:16 schreef de_boswachter het volgende:
JAAAAAAAAAA JONG SPARTA ROTTERDAM 1-3
Mega goed gedaanquote:Op zondag 8 juni 2025 10:21 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1450 3/6
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛🟨🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
(lol)
Woordle6 1246 X/6
⬛🟨🟨🟨🟩⬛
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩🟨🟩⬛🟨
⬛🟩⬛🟩🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩🟩
⬛🟨⬛⬛⬛⬛
Dit is geen woord.
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten @:wereldgozer @:anneloos
Goedemorgen.
KLB / Doe mij maar een Jos Brechie grapquote:Op zondag 8 juni 2025 11:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stukje JONG.
Jos Brech vindt dit leuk.
Ja dat was lachen.quote:Op zondag 8 juni 2025 12:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
KLB / Doe mij maar een Jos Brechie grap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |