SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoDon't follow me. I am lost too
One of these days, these boots are gonna walk all over you![]()
Is de fiets nu stuk?quote:Op maandag 2 juni 2025 12:52 schreef StevenHyde het volgende: Ik heb net op een fiets gezeten (en ben zeiknat geregend). Komt wel dichtbij zo
Hey there sunshine lift my heart![]()
verroest denk ik..quote:Don't follow me. I am lost too
Ik heb een fiets
Komt wel dichtbijDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik heb een bel op mijn fietsquote:
Don't follow me. I am lost too
Nieuwe fiets ¤750 en dan zit er helemaal niks bijzonders aan verder.
De meest simpeleDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Maar ff eten
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
eetsequote:
Verzekering?quote:Don't follow me. I am lost too
Hmmm ik ben heel erg aan het twijfelen. Ambar is waarschijnlijk een echte plak hond, een ik wil in je huid kruipen hond. Is het dan fijner voor hem als hij voorop of achterop de fiets kan in een mand?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Als vrouwtje maar in de buurt is zal het goed zijn dus beide werktquote:Op maandag 2 juni 2025 12:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Hmmm ik ben heel erg aan het twijfelen. Ambar is waarschijnlijk een echte plak hond, een ik wil in je huid kruipen hond. Is het dan fijner voor hem als hij voorop of achterop de fiets kan in een mand?Hey there sunshine lift my heart![]()
Ligt aan hoe duur de fiets is en wat je ermee doet.quote:
Ik heb ook een ANWB pechhulp.Don't follow me. I am lost too
Wel wat centenquote:Op maandag 2 juni 2025 12:59 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ligt aan hoe duur de fiets is en wat je ermee doet.
Ik heb ook een ANWB pechhulp.
En hij kan thuis in de berging, voor de stad wilde ik de stalling gebruiken
En naar de garage box fietsen, dan kan hij daar blijven
Verder droppen bij eindpunt wandeling, met auto naar beginpunt wandeling rijdenHey there sunshine lift my heart![]()
Voor jou is denk ik voorop het leukste en voor Ambar ook, want dan kan hij je blije gezicht zien als je naar em kijkt.quote:Op maandag 2 juni 2025 12:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Hmmm ik ben heel erg aan het twijfelen. Ambar is waarschijnlijk een echte plak hond, een ik wil in je huid kruipen hond. Is het dan fijner voor hem als hij voorop of achterop de fiets kan in een mand?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Misschien ben ik het dan, die hem liever voorop zou willen.quote:Op maandag 2 juni 2025 12:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als vrouwtje maar in de buurt is zal het goed zijn dus beide werkt
Ik dacht eraan om een nieuwe fiets te kopen en dan elektrisch zodat ons bereik ook wat groter wordt. En dan een transportfiets zodat er mand voorop zou kunnen.Trotste mama van Ambar
https://www.youtube.com/@lockpickinglawyerquote:Op maandag 2 juni 2025 13:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Wel wat centen
En hij kan thuis in de berging, voor de stad wilde ik de stalling gebruiken
En naar de garage box fietsen, dan kan hij daar blijven
Verder droppen bij eindpunt wandeling, met auto naar beginpunt wandeling rijdenDo what you love, love what you do!![]()
Ja beetje wel, maar was wel een zware lunch gisterenquote:
En elke maandag is gewoon zwaar.
Behalve aanstaande maandag dan
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else![]()
Ja mijn vorige fiets heb ik maar drie maanden gehad voor hij foetsie wasquote:Op maandag 2 juni 2025 13:03 schreef kree het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/@:lockpickinglawyerHey there sunshine lift my heart![]()
Weekend!quote:Op maandag 2 juni 2025 13:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja beetje wel, maar was wel een zware lunch gisteren
Behalve aanstaande maandag danHey there sunshine lift my heart![]()
Ik ben toch meegegaan, goed voornemen om meer met mn collega's te doen. En ik eet nu salades, dat is ook makkelijker in het restaurantquote:
Vind het zo zonde een salade in een restaurant te etenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Afhankelijk van de dressing kan dat nog steeds een kcalknaller zijnquote:Op maandag 2 juni 2025 13:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben toch meegegaan, goed voornemen om meer met mn collega's te doen. En ik eet nu salades, dat is ook makkelijker in het restaurantHey there sunshine lift my heart![]()
Waarom zijn de maandagen dan zwaar?quote:Op maandag 2 juni 2025 13:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja beetje wel, maar was wel een zware lunch gisteren
Behalve aanstaande maandag danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, had de dressing gemaakt met magere griekse yoghurt natuurlijkquote:Op maandag 2 juni 2025 13:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Afhankelijk van de dressing kan dat nog steeds een kcalknaller zijn
Ja, ik had mn salade meegenomen van huis en opgegeten in het personeelsrestaurantquote:Op maandag 2 juni 2025 13:13 schreef Dotteke het volgende:
Vind het zo zonde een salade in een restaurant te eten
Vis netjes?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik hou van Griekse yoghert, lekker dik en dan met verse aardbeitjes, maar iet door een saladeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Omdat het weekend dan voorbij is en mn natuurlijke ritme niet gelijk is aan het verwachte werkritmequote:Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else![]()
Ik ga even wijselijk mijn mond houden Dot
Want hier zat zon leuk grapje in..Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Welke vrouw?quote:Op maandag 2 juni 2025 13:20 schreef kree het volgende:
mss gaat die ene meid wel zingen in bandje ook enzo. ow shit.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je helemaal gelijk in, en ik vind het zelf ook helemaal geen fijn gevoel als hij achterop zit eerlijk gezegd.quote:Op maandag 2 juni 2025 13:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Voor jou is denk ik voorop het leukste en voor Ambar ook, want dan kan hij je blije gezicht zien als je naar em kijkt.Trotste mama van Ambar
O jee,quote:Op maandag 2 juni 2025 13:20 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga even wijselijk mijn mond houden Dot
Want hier zat zon leuk grapje in..![]()
jij vindt het vies
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
na die ene die beetje meer van mijn leeftijd dus. of jaartje ouderquote:Do what you love, love what you do!![]()
O op die manier. misschien kan je op zondag al beginnen om je ritme er were in te krijgen dan heb je de maandagen minder lastquote:Op maandag 2 juni 2025 13:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Omdat het weekend dan voorbij is en mn natuurlijke ritme niet gelijk is aan het verwachte werkritme
Ik heb geen idee wat je bedoeld Over welke vrouw heb je het nu?quote:Op maandag 2 juni 2025 13:22 schreef kree het volgende:
[..]
na die ene die beetje meer van mijn leeftijd dus. of jaartje ouderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Je weet dat mijn vriendje de viesdik feeder mod is hequote:
Is mijn levenHey there sunshine lift my heart![]()
Een lekker dik stuk chocoladequote:
Haha neequote:
.dit was een potentieel "je bent zelf" grapje.
Ook een van mijn specialiteiten
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wat is volslank dat is denk voor iedereen ook weer andersquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tja hoe leg ik het dan uit hequote:Op maandag 2 juni 2025 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je bedoeld Over welke vrouw heb je het nu?
Do what you love, love what you do!![]()
Je bent zelfquote:
Ga eens sporten jijOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op maandag 2 juni 2025 13:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Haha nee
.dit was een potentieel "je bent zelf" grapje.
Ook een van mijn specialiteiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je bent zelfquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Oe la laquote:Op maandag 2 juni 2025 13:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Bij de nacht waren de meeste dat ookVoor mij is dat vrijwel alles, dat door de massa niet als slank wordt gezien.quote:Op maandag 2 juni 2025 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is volslank dat is denk voor iedereen ook weer andersBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik ben tegenwoordig te dun zekerquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
IK heb niet terug gelezen vandaar dat ik niet snap over welke vrouw je het hebtquote:
Maar is niet erg er is een vrouw die misschien in jullie bandje wilWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, ik zou ook hond liever kunnen zien. Vervoerde wel eens de konijnen en vogels en hamster op de achterbank van de auto, maar was dan ook altijd nieuwsgierig hoe ze erbij zaten.quote:Op maandag 2 juni 2025 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in, en ik vind het zelf ook helemaal geen fijn gevoel als hij achterop zit eerlijk gezegd.Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else![]()
Ik ben druk bezig met 20 kilo te gebruiken alsof ik een grasmaaier startquote:Hey there sunshine lift my heart![]()
Oke, dat is een wijd begrip dusquote:Op maandag 2 juni 2025 13:27 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Oe la la
[..]
Voor mij is dat vrijwel alles, dat door de massa niet als slank wordt gezien.
Er mag wel weer wat bijquote:
Is je schildklier medicatie ook al aangepast naar je nieuwe gewicht?Hey there sunshine lift my heart![]()
ik heb paar keer over uitgelegd en hoe ze met problemen zit en et. etc. die bedoel ik. Goed ik heb stoute schoenen. aan gedaan en in contact gebracht met hulpverlening. Ok zelfde die mij hielpen dus en waardoor ik via via in bandje kwam.quote:Op maandag 2 juni 2025 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb niet terug gelezen vandaar dat ik niet snap over welke vrouw je het hebt
Maar is niet erg er is een vrouw die misschien in jullie bandje wil
Nu ken ik haar best al lang en weet dat ze goed kan zingen, zo is dit gegaan zeg maar.Do what you love, love what you do!![]()
Jah, daar zaten wat mooie exemplaren tussen welquote:Op maandag 2 juni 2025 13:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Bij de nacht waren de meeste dat ook
Maar die atletische aan de paal gaf ook wel een goede show
A zo, dat zou fijn zijn dan, muziek is ontspannendquote:Op maandag 2 juni 2025 13:29 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb paar keer over uitgelegd en hoe ze met problemen zit en et. etc. die bedoel ik. Goed ik heb stoute schoenen. aan gedaan en in contact gebracht met hulpverlening. Ok zelfde die mij hielpen dus en waardoor ik via via in bandje kwam.
Nu ken ik haar best al lang en weet dat ze goed kan zingen, zo is dit gegaan zeg maar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 2 juni 2025 13:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik zou ook hond liever kunnen zien. Vervoerde wel eens de konijnen en vogels en hamster op de achterbank van de auto, maar was dan ook altijd nieuwsgierig hoe ze erbij zaten.![]()
De man achter je in de file dacht dat ie sjans had omdat jij via de achteruitkijkspiegel de hele tijd aan het glimlachen was, maar in werkelijkheid was je lekker aan het genieten van hoe je hamster de rit beleefde
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Feeder mod beste modquote:Op maandag 2 juni 2025 13:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je weet dat mijn vriendje de viesdik feeder mod is he
Is mijn leven
Hou jij ook van vrouwen?quote:Op maandag 2 juni 2025 13:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah, daar zaten wat mooie exemplaren tussen wel
Maar die atletische aan de paal gaf ook wel een goede showWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je hebt je dus prima vermaakt daar.quote:Op maandag 2 juni 2025 13:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Content creator![]()
hoop het iig muzikaal vind ik haar oke. maar heb eerder date gedaan met haar enzo, maarja toen heb ik afgehaakt.quote:Op maandag 2 juni 2025 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A zo, dat zou fijn zijn dan, muziek is ontspannendDo what you love, love what you do!![]()
Billenquote:Op maandag 2 juni 2025 13:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nog geen spijt dat je daar niet meer naar toe gegaan bent GG of is dat sowieso niet jou ding?quote:Op maandag 2 juni 2025 13:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt je dus prima vermaakt daar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan hou je het alleen muzikaal tochquote:Op maandag 2 juni 2025 13:32 schreef kree het volgende:
[..]
hoop het iig muzikaal vind ik haar oke. maar heb eerder date gedaan met haar enzo, maarja toen heb ik afgehaakt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gebruikte je mij maar alsof je een grasmaaier startquote:Op maandag 2 juni 2025 13:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ben druk bezig met 20 kilo te gebruiken alsof ik een grasmaaier startOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
hoop dat bandje dr ook oke vind, dat is m mijn eerste zorg. muzikaal niet zo.
Date ofzo of wat meer contact, we zien wel
Do what you love, love what you do!![]()
Moet je niet weg rennenquote:Op maandag 2 juni 2025 13:33 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Gebruikte je mij maar alsof je een grasmaaier start
Nee, dat is niet mijn ding, nachtclubs en kroegen enzo. Die tijd is geweest.quote:Op maandag 2 juni 2025 13:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog geen spijt dat je daar niet meer naar toe gegaan bent GG of is dat sowieso niet jou ding?Content creator![]()
Piepjes.quote:Op maandag 2 juni 2025 13:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Er mag wel weer wat bij
Is je schildklier medicatie ook al aangepast naar je nieuwe gewicht?
Hier had ik nog niet over nagedacht.
Dit kan wel eens een katalysator zijn...Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
dat is afwachten, maar heeft toch niets met een date te maken?quote:Op maandag 2 juni 2025 13:33 schreef kree het volgende:
hoop dat bandje dr ook oke vind, dat is m mijn eerste zorg. muzikaal niet zo.
Date ofzo of wat meer contact, we zien welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als ik mijn zusje niet had, had ik er ook niet aan gedachtquote:Op maandag 2 juni 2025 13:33 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Piepjes.
Hier had ik nog niet over nagedacht.
Dit kan wel eens een katalysator zijn...
Maar het is een significante afname het afgelopen jaar bij jeHey there sunshine lift my heart![]()
Snap ik, moet er ook niets van hebben hoor.quote:Op maandag 2 juni 2025 13:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat is niet mijn ding, nachtclubs en kroegen enzo. Die tijd is geweest.
En nooit van moeten hebben ookWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dit gaat op de planning!quote:Op maandag 2 juni 2025 13:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als ik mijn zusje niet had, had ik er ook niet aan gedacht
Maar het is een significante afname het afgelopen jaar bij je
To do list uitbreidingOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ha is het weer zoverquote:![]()
Jij vind nogal snel iemand leuk he
Dit is hoe de regels zijn bij tennisquote:Op maandag 2 juni 2025 13:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
Waarom zitten mensen soms zes sets te doen van één oefening?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ownee toch niet. Noob die ik ben.quote:Op maandag 2 juni 2025 13:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dit is hoe de regels zijn bij tennisBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
We hebben hier geen tennisquote:Op maandag 2 juni 2025 13:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dit is hoe de regels zijn bij tennis
Wel pingpongHey there sunshine lift my heart![]()
quote:![]()
Ja was ook heel leerzaam welquote:Op maandag 2 juni 2025 13:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt je dus prima vermaakt daar.
Bolk kan ook uitgevoerd worden door billen in gezicht te drukken leerzaam?quote:Hey there sunshine lift my heart![]()
En niet alleen billen!quote:Op maandag 2 juni 2025 13:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Bolk kan ook uitgevoerd worden door billen in gezicht te drukken leerzaam?
Hey KWquote:
Vertel meerquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Achttien buisjes verderquote:Op maandag 2 juni 2025 13:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
Lekker middagje bloed prikken wordt datOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
En dat moet jou nog verteld wordenquote:
Ervaren is wel beterquote:Op maandag 2 juni 2025 14:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Denk dat je het een keer moet zienI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Persoonlijk was ik dan weer niet bepaald jaloers op de aanstaande bruidegom die de volle behandeling kreeg van 2 dames. Wel toepasselijk voor iemand die gaat trouwen dat ze 'm ook even aan de ketting dedenquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Kom je naar Schiphol?quote:I'm surrounded by morons!
Dat is net een paar dagen te vroeg. Ik ben er volgende week dinsdagquote:Trotste mama van Ambar
En heel fucking kwartier hèquote:Op maandag 2 juni 2025 14:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Persoonlijk was ik dan weer niet bepaald jaloers op de aanstaande bruidegom die de volle behandeling kreeg van 2 dames. Wel toepasselijk voor iemand die gaat trouwen dat ze 'm ook even aan de ketting dedenHey there sunshine lift my heart![]()
Klinkt gezelligThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Bijna Ambartijdquote:Op maandag 2 juni 2025 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is net een paar dagen te vroeg. Ik ben er volgende week dinsdag
I'm surrounded by morons!
Ik heb maar drie uur de tijd...quote:I'm surrounded by morons!
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-06-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. StevenHyde / 505 / +501 / +4 / 63 / 72
2. Lovely / 115 / +97 / +18 / 271 / 311
3. RedShoe / 76 / +44 / +32 / 394 / 446
4. loveislikeakiss / 30 / +0 / +30 / 65 / 74
5. Fogel / 29 / +26 / +3 / 32 / 42
6. greysbones / 26 / +26 / +0 / 99 / 108
7. kree / 22 / +2 / +20 / 69 / 80
8. Borrelnootje00 / 20 / +0 / +20 / 20 / 26
9. gebrokenglas / 14 / +9 / +5 / 76 / 86
10. Grrrrrrrr / 9 / +8 / +1 / 30 / 37
11. Harrie / 8 / +8 / +0 / 18 / 23
12. Bally-b / 8 / +8 / +0 / 13 / 13
13. Pinnenmutske / 6 / +4 / +2 / 34 / 43
14. hemarookworst / 6 / +6 / +0 / 23 / 29
15. Dr.Mikey / 5 / +3 / +2 / 7 / 13
16. ChocoFan / 5 / +5 / +0 / 32 / 37
17. MizzezAmy / 4 / +0 / +4 / 16 / 22
18. aeque / 4 / +4 / +0 / 26 / 31
19. KoningWouter / 4 / +2 / +2 / 6 / 8
20. roos94 / 3 / +0 / +3 / 15 / 15SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
WoeiI'm surrounded by morons!
Hey Marioquote:
BI'm surrounded by morons!
![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
OI'm surrounded by morons!
LI'm surrounded by morons!
KI'm surrounded by morons!
Een bolkdinerI'm surrounded by morons!
Ik nietI'm surrounded by morons!
OhI'm surrounded by morons!
KindercolaI'm surrounded by morons!
FristiI'm surrounded by morons!
Kipfilet met uien, en roerbakgroentenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Witlof met tartaar.Don't follow me. I am lost too
Stimpstampquote:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is het al tijd voor bier?I'm surrounded by morons!
Voor jou wel h oor![]()
Ik zou zeggen veel te vroeg, maar ben ook een beetje antiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moest eerst de worshop uitquote:Op maandag 2 juni 2025 15:29 schreef Dotteke het volgende:
Voor jou wel h oor![]()
Ik zou zeggen veel te vroeg, maar ben ook een beetje anti
O dan moet je nog ffkes wachten met
Alter ego?quote:Op maandag 2 juni 2025 15:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
mijn alter ego moet weer iets van me hebben hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
GoeiemiddaagggIk ben de enige echte vent, ik ben een bink ! , ik ben MR. PORNO !!!!!!
------------>Mijn geheim ! <-----------![]()
Hey Greys
Hey Mr Pornoquote:
Weer in de tuin aan het werk geweest?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nou, niet lang.... heb heel de zondag gebruikt om bij te koemenquote:Op maandag 2 juni 2025 15:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
d
[..]
daar is ie dan ! de man die nog stond op het eind !Ik ben de enige echte vent, ik ben een bink ! , ik ben MR. PORNO !!!!!!
Dat paaldansen was best grappig, alleen jammer dat @Harrie al weg was. die had er goed bij gepast.Ik ben de enige echte vent, ik ben een bink ! , ik ben MR. PORNO !!!!!!
had ik ook last vanquote:Op maandag 2 juni 2025 15:42 schreef Mr Porno het volgende:
[..]
nou, niet lang.... heb heel de zondag gebruikt om bij te koemen
Dan moet dat eerst maarLet's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵![]()
Hey Lovelyquote:
Net even gewandeld, als de zon schijnt is het warm. En als die weg is is het weer fris
Let's take the long way home, love is burning slowly
Hey Dottekequote:
Nou dan moet de kat maar wachtenquote:
ik ben nog niet buiten geweestquote:Op maandag 2 juni 2025 15:48 schreef Lovely het volgende:
Net even gewandeld, als de zon schijnt is het warm. En als die weg is is het weer frisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dikke woei ook hierquote:Let's take the long way home, love is burning slowly
Hier ook de financieen weer bijgewerkt, aan het jaarverslag wat bijgewerktquote:
Teamuitnodingen verstuurd, agendas gestuurd
En nu heb ik besloten niets meer te doen
Net ook het actieplan voor volgende week dinsdag besproken. 10 uur aanvang auto zodat we rustig de autodeken erin kunnen gooien, autogordel voor hond kunnen testen. Mocht het niet werken, kan er nog nieuw worden gehaald.
Uiterlijk 11.15 rijden.
Nu al stress
Trotste mama van Ambar
Ja het waait wel heb het raam open en zit er voor af en toe een lekker briesje. Vind dat wel lekkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn hemel, wat heb je gedaan dan?quote:Op maandag 2 juni 2025 15:51 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet fatsoenlijk lopen door gigantische spierpijn van zaterdagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
moet straks nog een vriend op halen bij het ziekenhuisquote:Op maandag 2 juni 2025 15:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook de financieen weer bijgewerkt, aan het jaarverslag wat bijgewerkt
Teamuitnodingen verstuurd, agendas gestuurd
En nu heb ik besloten niets meer te doen
dus ook eten al klaar
dan kan ik straks niks doenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
wie ben jij en wat heb je gedaan?quote:Op maandag 2 juni 2025 15:51 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet fatsoenlijk lopen door gigantische spierpijn van zaterdag
In Zutphen?quote:Op maandag 2 juni 2025 15:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet straks nog een vriend op halen bij het ziekenhuis
dus ook eten al klaar
dan kan ik straks niks doen
Ik heb nog kliekje van gisteren, lekker makkelijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is wel fijn idd.. Hier kan helaas geen raam openquote:Op maandag 2 juni 2025 15:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het waait wel heb het raam open en zit er voor af en toe een lekker briesje. Vind dat wel lekkerLet's take the long way home, love is burning slowly
Heeeeeeeelveeeeeeeel gelopen. KW en Sally zijn duidelijk in betere conditiequote:
Ohhh en had Nike Air Max aan dat helpt ook niet. Met Converse had ik nergens last van gehad.![]()
Ja ik heb een heel groot kiep kantel raam. En ik zit er precies voor als dat helemaal open staatquote:Op maandag 2 juni 2025 15:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is wel fijn idd.. Hier kan helaas geen raam openWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ohquote:Op maandag 2 juni 2025 15:54 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Heeeeeeeelveeeeeeeel gelopen. KW en Sally zijn duidelijk in betere conditie
Ohhh en had Nike Air Max aan dat helpt ook niet. Met Converse had ik nergens last van gehad.
dat was voor mij niet veel
wel last van een kleine schuurplek tussen mijn dijen maar met het benauwde weer was dat wel te verwachtenHey there sunshine lift my heart![]()
Degene met de jurk vol skullsquote:Op maandag 2 juni 2025 15:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wie ben jij en wat heb je gedaan?![]()
![]()
Die hebben geen spierpijn?quote:Op maandag 2 juni 2025 15:54 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Heeeeeeeelveeeeeeeel gelopen. KW en Sally zijn duidelijk in betere conditie
Ohhh en had Nike Air Max aan dat helpt ook niet. Met Converse had ik nergens last van gehad.
Volgende keer dan maar andere schoenen aantrekken als je weet dat je veel moet lopen
Dahct eerst ff dat je ook in de paal had gehangenen daarom spierpijn had
Apeldoornquote:Op maandag 2 juni 2025 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In Zutphen?
Ik heb nog kliekje van gisteren, lekker makkelijkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Net lekker gedoucht . Hopelijk helpt dat. Morgen een reis van 3 en een half uur met de trein.quote:Op maandag 2 juni 2025 15:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh
dat was voor mij niet veel
wel last van een kleine schuurplek tussen mijn dijen maar met het benauwde weer was dat wel te verwachten![]()
Ellende toch die ziekenhuizen allemaalquote:
Waar is de tijd gebleven dat je in je achterthuin naar het ziekenhuis kon
die bestaat niet meerquote:Op maandag 2 juni 2025 15:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ellende toch die ziekenhuizen allemaal
Waar is de tijd gebleven dat je in je achterthuin naar het ziekenhuis kon
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Echt he heb je zo dicht een ziekenhuis en verwachten ze dat je in je scootmobiel helemaal naar Apeldoorn tuft hoe dan, met openbaar vervoer niet te doen in iedergevalquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja had er even niet aangedacht dat ik daar geen lange stukken mee kon lopenquote:Op maandag 2 juni 2025 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die hebben geen spierpijn?
Volgende keer dan maar andere schoenen aantrekken als je weet dat je veel moet lopen
Dahct eerst ff dat je ook in de paal had gehangenen daarom spierpijn had
![]()
![]()
Gelukkig gaat spierpijn ook weer overquote:Op maandag 2 juni 2025 16:01 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ja had er even niet aangedacht dat ik daar geen lange stukken mee kon lopen
Waardeloos zeg. Ga zelf altijd naar Arnhem voor mijn moeder en dat is met parkeren heel vaak een drama. Soms komt het helemaal vast te staan omdat er in de garage dan mensen geen geduld hebben en het systeem vastrijden. Heb dit jaar al 2x gehad dat het langer dan een half uur ging duren en ik dan maar uit nood mijn ouders eruit heb gelaten en in een rolstoel mijn moeder heb gezet, zodat ze iig niet te laat zouden komen bij de afspraak.quote:Op maandag 2 juni 2025 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he heb je zo dicht een ziekenhuis en verwachten ze dat je in je scootmobiel helemaal naar Apeldoorn tuft hoe dan, met openbaar vervoer niet te doen in iedergevalBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Gewoon goed blijven bewegen en een lekker warme straal er op zetten of warm bad nemenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat is helemaal een drama dan. Ellende ook dat gedoe met die spreidingen van de ziekenhuizenquote:Op maandag 2 juni 2025 16:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Waardeloos zeg. Ga zelf altijd naar Arnhem voor mijn moeder en dat is met parkeren heel vaak een drama. Soms komt het helemaal vast te staan omdat er in de garage dan mensen geen geduld hebben en het systeem vastrijden. Heb dit jaar al 2x gehad dat het langer dan een half uur ging duren en ik dan maar uit nood mijn ouders eruit heb gelaten en in een rolstoel mijn moeder heb gezet, zodat ze iig niet te laat zouden komen bij de afspraak.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja verder wel dik tevreden over het ziekenhuis en het personeel zelf hoor. Ook enkele keren naar Zevenaar gegaan en daar is parkeren dan weer ideaal en ook nog eens gratis. Maar daar dan met personeel en faciliteiten mindere ervaringen. Dan liever Arnhemquote:Op maandag 2 juni 2025 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is helemaal een drama dan. Ellende ook dat gedoe met die spreidingen van de ziekenhuizen
o personeel is ook niets mis mee. Maar dat ze alles verspreiden, dit hier en dat daar en hier kan je na 17 uur niet meer op de seh terecht moet je naar Apeldoornquote:Op maandag 2 juni 2025 16:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja verder wel dik tevreden over het ziekenhuis en het personeel zelf hoor. Ook enkele keren naar Zevenaar gegaan en daar is parkeren dan weer ideaal en ook nog eens gratis. Maar daar dan met personeel en faciliteiten mindere ervaringen. Dan liever ArnhemWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat begrijp ik. Apeldoorn sowieso niet om de hoek voor jequote:Op maandag 2 juni 2025 16:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
o personeel is ook niets mis mee. Maar dat ze alles verspreiden, dit hier en dat daar en hier kan je na 17 uur niet meer op de seh terecht moet je naar Apeldoorn
nee, niet echtquote:Op maandag 2 juni 2025 16:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik. Apeldoorn sowieso niet om de hoek voor je
De laatste keer hebben ze mij naar Deventer gebracht, maar daar sta je even goed met je handen in het haar als je naar huis mag als je met de ambu daar gebracht ben. Geen bus, geen trein en een taxi is mij veel te duur van daar naar hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Straks pasta maken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
LekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier ruikt het naar rollade lappen
Rollade lappen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hmmm oneerlijk is het Dotquote:Op maandag 2 juni 2025 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
nee, niet echt
De laatste keer hebben ze mij naar Deventer gebracht, maar daar sta je even goed met je handen in het haar als je naar huis mag als je met de ambu daar gebracht ben. Geen bus, geen trein en een taxi is mij veel te duur van daar naar hier
iemand had mij nog wel rollade belooft, maar eens vragen wanneer dat isHey there sunshine lift my heart![]()
Ja wordt niet verder nagedacht schijnbaar.quote:
Ik ben netjes met de rolstoel naar beneden gebracht en moest maar wat regelen
ken je dat niet?quote:
Nee, ken wel een rollade, maar geen rollade lappenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zouden eigenlijk een retourticket moeten geven voor als de ambu moet komenquote:Op maandag 2 juni 2025 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wordt niet verder nagedacht schijnbaar.
Ik ben netjes met de rolstoel naar beneden gebracht en moest maar wat regelenEn dan op de terugweg dat je dan voorin mag zitten en de sirene mag bedienen
Dit maar ik bedoelde dus rollade schijven, al heb je er ook lappen van![]()
https://slagerijterweele.(...)rollade-schijven.jpgLet's take the long way home, love is burning slowly
Briljante jurk was dat!quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Haha,had ook gekund jaquote:Op maandag 2 juni 2025 16:34 schreef StevenHyde het volgende:
Ik dacht rollade kopen als in geld lappen.
Dat zou wat zijn, maar nadeel is ze rijden leeg weg maar kunnen onderweg altijd een oproep krijgen om ergens naar toe te gaan natuurlijkquote:Op maandag 2 juni 2025 16:34 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zouden eigenlijk een retourticket moeten geven voor als de ambu moet komenEn dan op de terugweg dat je dan voorin mag zitten en de sirene mag bedienen
Die ken ik dus nietquote:Op maandag 2 juni 2025 16:34 schreef Lovely het volgende:
Dit maar ik bedoelde dus rollade schijven, al heb je er ook lappen van![]()
https://slagerijterweele.(...)rollade-schijven.jpgWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bij de slager te koopquote:Let's take the long way home, love is burning slowly
Wij hebben hier geen slager meer in het dorp helaasquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah dat is wel jammerquote:Op maandag 2 juni 2025 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij hebben hier geen slager meer in het dorp helaasLet's take the long way home, love is burning slowly
Ja dat is zeker jammer, alles gaat hier weg ook de groentenboer is dichtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dudje heeft een nieuwe weegschaal
de nieuwe fancy weegschaal geeft 2 kilo meer aan dan de oude simpele
ik ben geen fan van de nieuwe weegschaalHey there sunshine lift my heart![]()
![]()
Ik ga zelden op zo ding staan
Dat zal nog wel mee vallen toch en daarbij merk je wel aan je kleren of je aangekomen bent
Je kan het op je voorhoofdaflezenquote:het gewicht bedoel ik he
Nou ja voorhoofd niet maar op een gegeven heb je wel een feilloos gevoel van waar jij je lekker , goed en gezond bij voelt.quote:Op maandag 2 juni 2025 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan het op je voorhoofdaflezenhet gewicht bedoel ik he
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
het verschil in mijn buikomvang kan makkelijk 20 cm zijn op een slechte dag, dus kleding is niet perse leidendHey there sunshine lift my heart![]()
Dat zeker en als het de spuigaten uit loopt gaan de kleren vanzelf straks zittenquote:Op maandag 2 juni 2025 16:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja voorhoofd niet maar op een gegeven heb je wel een feilloos gevoel van waar jij je lekker , goed en gezond bij voelt.
Dat bedoel ik iddquote:Op maandag 2 juni 2025 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zeker en als het de spuigaten uit loopt gaan de kleren vanzelf straks zitten
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Er heeft een egeltje behoorlijk op mijn terras zitten poepen, dat is natuurlijk niet de bedoeling
quote:Op maandag 2 juni 2025 16:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
dudje heeft een nieuwe weegschaal
de nieuwe fancy weegschaal geeft 2 kilo meer aan dan de oude simpele
ik ben geen fan van de nieuwe weegschaalik had precies hetzelfde enkele weken terug. Denk dat ik de nieuwe weegschaal niet vertrouw
ze willen dat bastognes de schuld geven maar we weten beterquote:Op maandag 2 juni 2025 16:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]ik had precies hetzelfde enkele weken terug. Denk dat ik de nieuwe weegschaal niet vertrouw
ja jij m oet er natuurlijk wel opgaan staan, wegen hoeveel bstgn je weer naar binnen hebt gewerktquote:Op maandag 2 juni 2025 16:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]ik had precies hetzelfde enkele weken terug. Denk dat ik de nieuwe weegschaal niet vertrouw
Ja wat een hufters! Alsof ik voorheen niet snoepte. Ik denk ook dat ik hele zware kleding heb, waardoor het wat kg scheelt.quote:Op maandag 2 juni 2025 16:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ze willen dat bastognes de schuld geven maar we weten beterBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja al dat bastognekoeken van achterop de kast pakken dat kweekt ook spiermassa in mijn tenen denk ik.quote:Op maandag 2 juni 2025 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ja jij m oet er natuurlijk wel opgaan staan, wegen hoeveel bstgn je weer naar binnen hebt gewerktBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Na het poepen meten scheelt ook weer 178 gramquote:Op maandag 2 juni 2025 16:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja wat een hufters! Alsof ik voorheen niet snoepte. Ik denk ook dat ik hele zware kleding heb, waardoor het wat kg scheelt.
tenen hebben geen spierenquote:Op maandag 2 juni 2025 16:56 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja al dat bastognekoeken van achterop de kast pakken dat kweekt ook spiermassa in mijn tenen denk ik.
Dat is heel goed mogelijk. EN de spiermassa in je armen van het grijpen, ze liggen natuurlijk helmaal achter op de kastquote:Op maandag 2 juni 2025 16:56 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja al dat bastognekoeken van achterop de kast pakken dat kweekt ook spiermassa in mijn tenen denk ik.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Denk wel meerquote:Op maandag 2 juni 2025 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Na het poepen meten scheelt ook weer 178 gram
KSSST!!!quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
De spieren in de tenen spelen een cruciale rol bij de beweging van de voeten en het behouden van balans en stabiliteit. Er zijn verschillende spieren die verantwoordelijk zijn voor het buigen en strekken van de tenen, alsook voor de afwikkeling over de grote teen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
let je op lilak!quote:Op maandag 2 juni 2025 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De spieren in de tenen spelen een cruciale rol bij de beweging van de voeten en het behouden van balans en stabiliteit. Er zijn verschillende spieren die verantwoordelijk zijn voor het buigen en strekken van de tenen, alsook voor de afwikkeling over de grote teen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Maar ik mag totaal niet mopperen over mijn gewicht in combinatie tot wat ik allemaal naar binnenschuif.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
is vergelijkbaar met spieren in de vingersquote:
en nee, zit de halve dag al in de css te klooienHey there sunshine lift my heart![]()
Pas maar op, wat nu niet is kan op oudere leeftijd zo maar in eens komenquote:Op maandag 2 juni 2025 16:59 schreef StevenHyde het volgende:
Maar ik mag totaal niet mopperen over mijn gewicht in combinatie tot wat ik allemaal naar binnenschuif.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met een lekkere hemarookworst erbij?quote:Op maandag 2 juni 2025 17:02 schreef StevenHyde het volgende:
Daarom ga ik nu maar andijviestamppot eten en geen waterfietsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Nou ik hoop voor jou van nietquote:Op maandag 2 juni 2025 17:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Een hemarookworst met slagroom hoop ik. Ik laat me verrassen.
Uurtje nogquote:
mijn neefje van 4 gaat pas over 2 uur naar bedquote:Op maandag 2 juni 2025 17:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien dat SwJ vandaag vroeg naar bed wilHey there sunshine lift my heart![]()
Maar heeft die ook een belangrijke taak met veel verantwoordelijkheid zoals een ONZ mod?quote:Op maandag 2 juni 2025 17:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn neefje van 4 gaat pas over 2 uur naar bed
Forum Opties Forumhop: Hop naar: