SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoDon't follow me. I am lost too
One of these days, these boots are gonna walk all over you![]()
Is de fiets nu stuk?quote:Op maandag 2 juni 2025 12:52 schreef StevenHyde het volgende: Ik heb net op een fiets gezeten (en ben zeiknat geregend). Komt wel dichtbij zo
Hey there sunshine lift my heart![]()
verroest denk ik..quote:Don't follow me. I am lost too
Ik heb een fiets
Komt wel dichtbijDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik heb een bel op mijn fietsquote:
Don't follow me. I am lost too
Nieuwe fiets ¤750 en dan zit er helemaal niks bijzonders aan verder.
De meest simpeleDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Maar ff eten
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
eetsequote:
Don't follow me. I am lost too
Verzekering?quote:Don't follow me. I am lost too
Hmmm ik ben heel erg aan het twijfelen. Ambar is waarschijnlijk een echte plak hond, een ik wil in je huid kruipen hond. Is het dan fijner voor hem als hij voorop of achterop de fiets kan in een mand?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Als vrouwtje maar in de buurt is zal het goed zijn dus beide werktquote:Op maandag 2 juni 2025 12:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Hmmm ik ben heel erg aan het twijfelen. Ambar is waarschijnlijk een echte plak hond, een ik wil in je huid kruipen hond. Is het dan fijner voor hem als hij voorop of achterop de fiets kan in een mand?Hey there sunshine lift my heart![]()
Ligt aan hoe duur de fiets is en wat je ermee doet.quote:
Ik heb ook een ANWB pechhulp.Don't follow me. I am lost too
Wel wat centenquote:Op maandag 2 juni 2025 12:59 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ligt aan hoe duur de fiets is en wat je ermee doet.
Ik heb ook een ANWB pechhulp.
En hij kan thuis in de berging, voor de stad wilde ik de stalling gebruiken
En naar de garage box fietsen, dan kan hij daar blijven
Verder droppen bij eindpunt wandeling, met auto naar beginpunt wandeling rijdenHey there sunshine lift my heart![]()
Voor jou is denk ik voorop het leukste en voor Ambar ook, want dan kan hij je blije gezicht zien als je naar em kijkt.quote:Op maandag 2 juni 2025 12:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Hmmm ik ben heel erg aan het twijfelen. Ambar is waarschijnlijk een echte plak hond, een ik wil in je huid kruipen hond. Is het dan fijner voor hem als hij voorop of achterop de fiets kan in een mand?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Misschien ben ik het dan, die hem liever voorop zou willen.quote:Op maandag 2 juni 2025 12:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als vrouwtje maar in de buurt is zal het goed zijn dus beide werkt
Ik dacht eraan om een nieuwe fiets te kopen en dan elektrisch zodat ons bereik ook wat groter wordt. En dan een transportfiets zodat er mand voorop zou kunnen.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
https://www.youtube.com/@lockpickinglawyerquote:Op maandag 2 juni 2025 13:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Wel wat centen
En hij kan thuis in de berging, voor de stad wilde ik de stalling gebruiken
En naar de garage box fietsen, dan kan hij daar blijven
Verder droppen bij eindpunt wandeling, met auto naar beginpunt wandeling rijdenDo what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: