SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Is de fiets nu stuk?quote:Op maandag 2 juni 2025 12:52 schreef StevenHyde het volgende: Ik heb net op een fiets gezeten (en ben zeiknat geregend). Komt wel dichtbij zo
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
verroest denk ik..quote:Don't follow me. I am lost too
Ik heb een fiets
Komt wel dichtbijDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik heb een bel op mijn fietsquote:
Don't follow me. I am lost too
Nieuwe fiets ¤750 en dan zit er helemaal niks bijzonders aan verder.
De meest simpeleDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Maar ff eten
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
eetsequote:
Verzekering?quote:Don't follow me. I am lost too
Hmmm ik ben heel erg aan het twijfelen. Ambar is waarschijnlijk een echte plak hond, een ik wil in je huid kruipen hond. Is het dan fijner voor hem als hij voorop of achterop de fiets kan in een mand?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Als vrouwtje maar in de buurt is zal het goed zijn dus beide werktquote:Op maandag 2 juni 2025 12:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Hmmm ik ben heel erg aan het twijfelen. Ambar is waarschijnlijk een echte plak hond, een ik wil in je huid kruipen hond. Is het dan fijner voor hem als hij voorop of achterop de fiets kan in een mand?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ligt aan hoe duur de fiets is en wat je ermee doet.quote:
Ik heb ook een ANWB pechhulp.Don't follow me. I am lost too
Wel wat centenquote:Op maandag 2 juni 2025 12:59 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ligt aan hoe duur de fiets is en wat je ermee doet.
Ik heb ook een ANWB pechhulp.
En hij kan thuis in de berging, voor de stad wilde ik de stalling gebruiken
En naar de garage box fietsen, dan kan hij daar blijven
Verder droppen bij eindpunt wandeling, met auto naar beginpunt wandeling rijdenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Voor jou is denk ik voorop het leukste en voor Ambar ook, want dan kan hij je blije gezicht zien als je naar em kijkt.quote:Op maandag 2 juni 2025 12:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Hmmm ik ben heel erg aan het twijfelen. Ambar is waarschijnlijk een echte plak hond, een ik wil in je huid kruipen hond. Is het dan fijner voor hem als hij voorop of achterop de fiets kan in een mand?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Misschien ben ik het dan, die hem liever voorop zou willen.quote:Op maandag 2 juni 2025 12:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als vrouwtje maar in de buurt is zal het goed zijn dus beide werkt
Ik dacht eraan om een nieuwe fiets te kopen en dan elektrisch zodat ons bereik ook wat groter wordt. En dan een transportfiets zodat er mand voorop zou kunnen.Trotste mama van Ambar
https://www.youtube.com/@lockpickinglawyerquote:Op maandag 2 juni 2025 13:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Wel wat centen
En hij kan thuis in de berging, voor de stad wilde ik de stalling gebruiken
En naar de garage box fietsen, dan kan hij daar blijven
Verder droppen bij eindpunt wandeling, met auto naar beginpunt wandeling rijdenDo what you love, love what you do!![]()
Ja beetje wel, maar was wel een zware lunch gisterenquote:
En elke maandag is gewoon zwaar.
Behalve aanstaande maandag dan
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ja mijn vorige fiets heb ik maar drie maanden gehad voor hij foetsie wasquote:Op maandag 2 juni 2025 13:03 schreef kree het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/@:lockpickinglawyerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Weekend!quote:Op maandag 2 juni 2025 13:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja beetje wel, maar was wel een zware lunch gisteren
Behalve aanstaande maandag danHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ben toch meegegaan, goed voornemen om meer met mn collega's te doen. En ik eet nu salades, dat is ook makkelijker in het restaurantquote:
Vind het zo zonde een salade in een restaurant te etenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Afhankelijk van de dressing kan dat nog steeds een kcalknaller zijnquote:Op maandag 2 juni 2025 13:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben toch meegegaan, goed voornemen om meer met mn collega's te doen. En ik eet nu salades, dat is ook makkelijker in het restaurantHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Waarom zijn de maandagen dan zwaar?quote:Op maandag 2 juni 2025 13:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja beetje wel, maar was wel een zware lunch gisteren
Behalve aanstaande maandag danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, had de dressing gemaakt met magere griekse yoghurt natuurlijkquote:Op maandag 2 juni 2025 13:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Afhankelijk van de dressing kan dat nog steeds een kcalknaller zijn
Ja, ik had mn salade meegenomen van huis en opgegeten in het personeelsrestaurantquote:Op maandag 2 juni 2025 13:13 schreef Dotteke het volgende:
Vind het zo zonde een salade in een restaurant te eten
Vis netjes?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik hou van Griekse yoghert, lekker dik en dan met verse aardbeitjes, maar iet door een saladeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Omdat het weekend dan voorbij is en mn natuurlijke ritme niet gelijk is aan het verwachte werkritmequote:I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik ga even wijselijk mijn mond houden Dot
Want hier zat zon leuk grapje in..Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Welke vrouw?quote:Op maandag 2 juni 2025 13:20 schreef kree het volgende:
mss gaat die ene meid wel zingen in bandje ook enzo. ow shit.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je helemaal gelijk in, en ik vind het zelf ook helemaal geen fijn gevoel als hij achterop zit eerlijk gezegd.quote:Op maandag 2 juni 2025 13:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Voor jou is denk ik voorop het leukste en voor Ambar ook, want dan kan hij je blije gezicht zien als je naar em kijkt.Trotste mama van Ambar
O jee,quote:Op maandag 2 juni 2025 13:20 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga even wijselijk mijn mond houden Dot
Want hier zat zon leuk grapje in..![]()
jij vindt het vies
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
na die ene die beetje meer van mijn leeftijd dus. of jaartje ouderquote:Do what you love, love what you do!![]()
O op die manier. misschien kan je op zondag al beginnen om je ritme er were in te krijgen dan heb je de maandagen minder lastquote:Op maandag 2 juni 2025 13:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Omdat het weekend dan voorbij is en mn natuurlijke ritme niet gelijk is aan het verwachte werkritme
Ik heb geen idee wat je bedoeld Over welke vrouw heb je het nu?quote:Op maandag 2 juni 2025 13:22 schreef kree het volgende:
[..]
na die ene die beetje meer van mijn leeftijd dus. of jaartje ouderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Je weet dat mijn vriendje de viesdik feeder mod is hequote:
Is mijn levenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Een lekker dik stuk chocoladequote:
Haha neequote:
.dit was een potentieel "je bent zelf" grapje.
Ook een van mijn specialiteiten
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wat is volslank dat is denk voor iedereen ook weer andersquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tja hoe leg ik het dan uit hequote:Op maandag 2 juni 2025 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je bedoeld Over welke vrouw heb je het nu?
Do what you love, love what you do!![]()
Je bent zelfquote:
Ga eens sporten jijOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op maandag 2 juni 2025 13:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Haha nee
.dit was een potentieel "je bent zelf" grapje.
Ook een van mijn specialiteiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je bent zelfquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Oe la laquote:Op maandag 2 juni 2025 13:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Bij de nacht waren de meeste dat ookVoor mij is dat vrijwel alles, dat door de massa niet als slank wordt gezien.quote:Op maandag 2 juni 2025 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is volslank dat is denk voor iedereen ook weer andersBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik ben tegenwoordig te dun zekerquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
IK heb niet terug gelezen vandaar dat ik niet snap over welke vrouw je het hebtquote:
Maar is niet erg er is een vrouw die misschien in jullie bandje wilWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, ik zou ook hond liever kunnen zien. Vervoerde wel eens de konijnen en vogels en hamster op de achterbank van de auto, maar was dan ook altijd nieuwsgierig hoe ze erbij zaten.quote:Op maandag 2 juni 2025 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in, en ik vind het zelf ook helemaal geen fijn gevoel als hij achterop zit eerlijk gezegd.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik ben druk bezig met 20 kilo te gebruiken alsof ik een grasmaaier startquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oke, dat is een wijd begrip dusquote:Op maandag 2 juni 2025 13:27 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Oe la la
[..]
Voor mij is dat vrijwel alles, dat door de massa niet als slank wordt gezien.
Er mag wel weer wat bijquote:
Is je schildklier medicatie ook al aangepast naar je nieuwe gewicht?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik heb paar keer over uitgelegd en hoe ze met problemen zit en et. etc. die bedoel ik. Goed ik heb stoute schoenen. aan gedaan en in contact gebracht met hulpverlening. Ok zelfde die mij hielpen dus en waardoor ik via via in bandje kwam.quote:Op maandag 2 juni 2025 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb niet terug gelezen vandaar dat ik niet snap over welke vrouw je het hebt
Maar is niet erg er is een vrouw die misschien in jullie bandje wil
Nu ken ik haar best al lang en weet dat ze goed kan zingen, zo is dit gegaan zeg maar.Do what you love, love what you do!![]()
Jah, daar zaten wat mooie exemplaren tussen welquote:Op maandag 2 juni 2025 13:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Bij de nacht waren de meeste dat ook
Maar die atletische aan de paal gaf ook wel een goede show
A zo, dat zou fijn zijn dan, muziek is ontspannendquote:Op maandag 2 juni 2025 13:29 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb paar keer over uitgelegd en hoe ze met problemen zit en et. etc. die bedoel ik. Goed ik heb stoute schoenen. aan gedaan en in contact gebracht met hulpverlening. Ok zelfde die mij hielpen dus en waardoor ik via via in bandje kwam.
Nu ken ik haar best al lang en weet dat ze goed kan zingen, zo is dit gegaan zeg maar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 2 juni 2025 13:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik zou ook hond liever kunnen zien. Vervoerde wel eens de konijnen en vogels en hamster op de achterbank van de auto, maar was dan ook altijd nieuwsgierig hoe ze erbij zaten.![]()
De man achter je in de file dacht dat ie sjans had omdat jij via de achteruitkijkspiegel de hele tijd aan het glimlachen was, maar in werkelijkheid was je lekker aan het genieten van hoe je hamster de rit beleefde
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Feeder mod beste modquote:Op maandag 2 juni 2025 13:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je weet dat mijn vriendje de viesdik feeder mod is he
Is mijn leven
Hou jij ook van vrouwen?quote:Op maandag 2 juni 2025 13:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah, daar zaten wat mooie exemplaren tussen wel
Maar die atletische aan de paal gaf ook wel een goede showWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je hebt je dus prima vermaakt daar.quote:Op maandag 2 juni 2025 13:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
How can I make this topic about me?![]()
hoop het iig muzikaal vind ik haar oke. maar heb eerder date gedaan met haar enzo, maarja toen heb ik afgehaakt.quote:Op maandag 2 juni 2025 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A zo, dat zou fijn zijn dan, muziek is ontspannendDo what you love, love what you do!![]()
Billenquote:Op maandag 2 juni 2025 13:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
*Lust geen koffie*![]()
Nog geen spijt dat je daar niet meer naar toe gegaan bent GG of is dat sowieso niet jou ding?quote:Op maandag 2 juni 2025 13:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt je dus prima vermaakt daar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan hou je het alleen muzikaal tochquote:Op maandag 2 juni 2025 13:32 schreef kree het volgende:
[..]
hoop het iig muzikaal vind ik haar oke. maar heb eerder date gedaan met haar enzo, maarja toen heb ik afgehaakt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gebruikte je mij maar alsof je een grasmaaier startquote:Op maandag 2 juni 2025 13:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ben druk bezig met 20 kilo te gebruiken alsof ik een grasmaaier startOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
hoop dat bandje dr ook oke vind, dat is m mijn eerste zorg. muzikaal niet zo.
Date ofzo of wat meer contact, we zien wel
Do what you love, love what you do!![]()
Moet je niet weg rennenquote:Op maandag 2 juni 2025 13:33 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Gebruikte je mij maar alsof je een grasmaaier start
*Lust geen koffie*![]()
Nee, dat is niet mijn ding, nachtclubs en kroegen enzo. Die tijd is geweest.quote:Op maandag 2 juni 2025 13:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog geen spijt dat je daar niet meer naar toe gegaan bent GG of is dat sowieso niet jou ding?How can I make this topic about me?![]()
Piepjes.quote:Op maandag 2 juni 2025 13:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Er mag wel weer wat bij
Is je schildklier medicatie ook al aangepast naar je nieuwe gewicht?
Hier had ik nog niet over nagedacht.
Dit kan wel eens een katalysator zijn...Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
dat is afwachten, maar heeft toch niets met een date te maken?quote:Op maandag 2 juni 2025 13:33 schreef kree het volgende:
hoop dat bandje dr ook oke vind, dat is m mijn eerste zorg. muzikaal niet zo.
Date ofzo of wat meer contact, we zien welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als ik mijn zusje niet had, had ik er ook niet aan gedachtquote:Op maandag 2 juni 2025 13:33 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Piepjes.
Hier had ik nog niet over nagedacht.
Dit kan wel eens een katalysator zijn...
Maar het is een significante afname het afgelopen jaar bij jeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Snap ik, moet er ook niets van hebben hoor.quote:Op maandag 2 juni 2025 13:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat is niet mijn ding, nachtclubs en kroegen enzo. Die tijd is geweest.
En nooit van moeten hebben ookWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dit gaat op de planning!quote:Op maandag 2 juni 2025 13:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als ik mijn zusje niet had, had ik er ook niet aan gedacht
Maar het is een significante afname het afgelopen jaar bij je
To do list uitbreidingOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ha is het weer zoverquote:![]()
Jij vind nogal snel iemand leuk he
Waarom zitten mensen soms zes sets te doen van één oefening?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dit is hoe de regels zijn bij tennisquote:Op maandag 2 juni 2025 13:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
Waarom zitten mensen soms zes sets te doen van één oefening?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ownee toch niet. Noob die ik ben.quote:Op maandag 2 juni 2025 13:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dit is hoe de regels zijn bij tennisBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
We hebben hier geen tennisquote:Op maandag 2 juni 2025 13:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dit is hoe de regels zijn bij tennis
Wel pingpongHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:![]()
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: