Je kan het op je voorhoofdaflezenquote:
Nou ja voorhoofd niet maar op een gegeven heb je wel een feilloos gevoel van waar jij je lekker , goed en gezond bij voelt.quote:Op maandag 2 juni 2025 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan het op je voorhoofdaflezenhet gewicht bedoel ik he
Dat zeker en als het de spuigaten uit loopt gaan de kleren vanzelf straks zittenquote:Op maandag 2 juni 2025 16:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja voorhoofd niet maar op een gegeven heb je wel een feilloos gevoel van waar jij je lekker , goed en gezond bij voelt.
Dat bedoel ik iddquote:Op maandag 2 juni 2025 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zeker en als het de spuigaten uit loopt gaan de kleren vanzelf straks zitten
quote:Op maandag 2 juni 2025 16:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
dudje heeft een nieuwe weegschaal
de nieuwe fancy weegschaal geeft 2 kilo meer aan dan de oude simpele
ik ben geen fan van de nieuwe weegschaal
ze willen dat bastognes de schuld geven maar we weten beterquote:Op maandag 2 juni 2025 16:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]ik had precies hetzelfde enkele weken terug. Denk dat ik de nieuwe weegschaal niet vertrouw
ja jij m oet er natuurlijk wel opgaan staan, wegen hoeveel bstgn je weer naar binnen hebt gewerktquote:Op maandag 2 juni 2025 16:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]ik had precies hetzelfde enkele weken terug. Denk dat ik de nieuwe weegschaal niet vertrouw
Ja wat een hufters! Alsof ik voorheen niet snoepte. Ik denk ook dat ik hele zware kleding heb, waardoor het wat kg scheelt.quote:Op maandag 2 juni 2025 16:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ze willen dat bastognes de schuld geven maar we weten beter
Ja al dat bastognekoeken van achterop de kast pakken dat kweekt ook spiermassa in mijn tenen denk ik.quote:Op maandag 2 juni 2025 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ja jij m oet er natuurlijk wel opgaan staan, wegen hoeveel bstgn je weer naar binnen hebt gewerkt
Na het poepen meten scheelt ook weer 178 gramquote:Op maandag 2 juni 2025 16:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja wat een hufters! Alsof ik voorheen niet snoepte. Ik denk ook dat ik hele zware kleding heb, waardoor het wat kg scheelt.
tenen hebben geen spierenquote:Op maandag 2 juni 2025 16:56 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja al dat bastognekoeken van achterop de kast pakken dat kweekt ook spiermassa in mijn tenen denk ik.
Dat is heel goed mogelijk. EN de spiermassa in je armen van het grijpen, ze liggen natuurlijk helmaal achter op de kastquote:Op maandag 2 juni 2025 16:56 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja al dat bastognekoeken van achterop de kast pakken dat kweekt ook spiermassa in mijn tenen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |