In Zutphen?quote:Op maandag 2 juni 2025 15:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet straks nog een vriend op halen bij het ziekenhuis
dus ook eten al klaar
dan kan ik straks niks doen
Dat is wel fijn idd.. Hier kan helaas geen raam openquote:Op maandag 2 juni 2025 15:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het waait wel heb het raam open en zit er voor af en toe een lekker briesje. Vind dat wel lekker
Heeeeeeeelveeeeeeeel gelopen. KW en Sally zijn duidelijk in betere conditiequote:
Ja ik heb een heel groot kiep kantel raam. En ik zit er precies voor als dat helemaal open staatquote:Op maandag 2 juni 2025 15:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is wel fijn idd.. Hier kan helaas geen raam open
ohquote:Op maandag 2 juni 2025 15:54 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Heeeeeeeelveeeeeeeel gelopen. KW en Sally zijn duidelijk in betere conditie
Ohhh en had Nike Air Max aan dat helpt ook niet. Met Converse had ik nergens last van gehad.
Degene met de jurk vol skullsquote:Op maandag 2 juni 2025 15:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wie ben jij en wat heb je gedaan?
Die hebben geen spierpijn?quote:Op maandag 2 juni 2025 15:54 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Heeeeeeeelveeeeeeeel gelopen. KW en Sally zijn duidelijk in betere conditie
Ohhh en had Nike Air Max aan dat helpt ook niet. Met Converse had ik nergens last van gehad.
Apeldoornquote:Op maandag 2 juni 2025 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In Zutphen?
Ik heb nog kliekje van gisteren, lekker makkelijk
Net lekker gedoucht . Hopelijk helpt dat. Morgen een reis van 3 en een half uur met de trein.quote:Op maandag 2 juni 2025 15:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh
dat was voor mij niet veel
wel last van een kleine schuurplek tussen mijn dijen maar met het benauwde weer was dat wel te verwachten
Ellende toch die ziekenhuizen allemaalquote:
die bestaat niet meerquote:Op maandag 2 juni 2025 15:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ellende toch die ziekenhuizen allemaal
Waar is de tijd gebleven dat je in je achterthuin naar het ziekenhuis kon
Echt he heb je zo dicht een ziekenhuis en verwachten ze dat je in je scootmobiel helemaal naar Apeldoorn tuft hoe dan, met openbaar vervoer niet te doen in iedergevalquote:
Ja had er even niet aangedacht dat ik daar geen lange stukken mee kon lopenquote:Op maandag 2 juni 2025 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die hebben geen spierpijn?
Volgende keer dan maar andere schoenen aantrekken als je weet dat je veel moet lopen
Dahct eerst ff dat je ook in de paal had gehangenen daarom spierpijn had
Gelukkig gaat spierpijn ook weer overquote:Op maandag 2 juni 2025 16:01 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ja had er even niet aangedacht dat ik daar geen lange stukken mee kon lopen
Waardeloos zeg. Ga zelf altijd naar Arnhem voor mijn moeder en dat is met parkeren heel vaak een drama. Soms komt het helemaal vast te staan omdat er in de garage dan mensen geen geduld hebben en het systeem vastrijden. Heb dit jaar al 2x gehad dat het langer dan een half uur ging duren en ik dan maar uit nood mijn ouders eruit heb gelaten en in een rolstoel mijn moeder heb gezet, zodat ze iig niet te laat zouden komen bij de afspraak.quote:Op maandag 2 juni 2025 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he heb je zo dicht een ziekenhuis en verwachten ze dat je in je scootmobiel helemaal naar Apeldoorn tuft hoe dan, met openbaar vervoer niet te doen in iedergeval
Ja dat is helemaal een drama dan. Ellende ook dat gedoe met die spreidingen van de ziekenhuizenquote:Op maandag 2 juni 2025 16:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Waardeloos zeg. Ga zelf altijd naar Arnhem voor mijn moeder en dat is met parkeren heel vaak een drama. Soms komt het helemaal vast te staan omdat er in de garage dan mensen geen geduld hebben en het systeem vastrijden. Heb dit jaar al 2x gehad dat het langer dan een half uur ging duren en ik dan maar uit nood mijn ouders eruit heb gelaten en in een rolstoel mijn moeder heb gezet, zodat ze iig niet te laat zouden komen bij de afspraak.
Ja verder wel dik tevreden over het ziekenhuis en het personeel zelf hoor. Ook enkele keren naar Zevenaar gegaan en daar is parkeren dan weer ideaal en ook nog eens gratis. Maar daar dan met personeel en faciliteiten mindere ervaringen. Dan liever Arnhemquote:Op maandag 2 juni 2025 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is helemaal een drama dan. Ellende ook dat gedoe met die spreidingen van de ziekenhuizen
o personeel is ook niets mis mee. Maar dat ze alles verspreiden, dit hier en dat daar en hier kan je na 17 uur niet meer op de seh terecht moet je naar Apeldoornquote:Op maandag 2 juni 2025 16:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja verder wel dik tevreden over het ziekenhuis en het personeel zelf hoor. Ook enkele keren naar Zevenaar gegaan en daar is parkeren dan weer ideaal en ook nog eens gratis. Maar daar dan met personeel en faciliteiten mindere ervaringen. Dan liever Arnhem
Ja dat begrijp ik. Apeldoorn sowieso niet om de hoek voor jequote:Op maandag 2 juni 2025 16:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
o personeel is ook niets mis mee. Maar dat ze alles verspreiden, dit hier en dat daar en hier kan je na 17 uur niet meer op de seh terecht moet je naar Apeldoorn
nee, niet echtquote:Op maandag 2 juni 2025 16:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik. Apeldoorn sowieso niet om de hoek voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |