SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door De_Kraam op 01-06-2025 20:25:59 ]Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Zijn tetten zijn wel groter.quote:
Jaquote:
Seer Sekerquote:
Heel Velsen in de bak?quote:Op zondag 1 juni 2025 20:00 schreef MadMaster het volgende:
462 arrestaties in Velsen en IJmuiden, 2 doden en politie met vuurwerk bekogeld…
Klopt toch ook wel, staan daar weer wat gastjes in zwarte jasjes om spelers tegen te houden. Kansloosquote:Op zondag 1 juni 2025 20:00 schreef RamboDirk het volgende:
Dat gejank van die Koeman over dit is Nederland he ontzettende zure gast
Hij heeft gewoon gelijk natuurlijk. Laat die fans en spelers lekker hun feest vieren, wees gewoon een normaal mens.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:00 schreef RamboDirk het volgende:
Dat gejank van die Koeman over dit is Nederland he ontzettende zure gast
Nee, werkstraf. Bij Tataquote:
De wedstrijd is nog niet afgelopen.quote:
Dat is niet typisch Nederland. Net zoals het niet typisch Nederlands is dat hij een aantal maanden geleden het onderwerp van spot was bij Volendam. Stond hij ook te janken over Nederland dit en dat.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt toch ook wel, staan daar weer wat gastjes in zwarte jasjes om spelers tegen te houden. Kansloos
Kijk jij wel eens voetbal?quote:Op zondag 1 juni 2025 20:02 schreef GGMM het volgende:
Die trainer van Telstar (ik neem aan dat dat die vent is die nu in beeld is) is wel een sympathieke vent.
Ja google deed geen auto refresh bij de scorequote:
Beetje onverdiend wat mij betreftquote:Op zondag 1 juni 2025 20:04 schreef Coco het volgende:
@:Pisces29 deelt een sneer uit aan forum admin @:GGMM
Vrouwen EK/WK alleen eigquote:
In augustus al!!quote:Op zondag 1 juni 2025 20:05 schreef borisz het volgende:
In 2018 werd het een keer serieus. Vroeger was de Open Dag het hoogtepunt van het seizoen.
TELSTAR SPEELT VOLGEND SEIZOEN EREDIVISIE!
Is ze verstandiger dan jij maatquote:Op zondag 1 juni 2025 20:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mijn vriendin is enorm supporter van Telstar
Jij kan het weten Kees.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:05 schreef Mikeytt het volgende:
Snap deze moeite niet. Telstar degradeert volgend seizoen weer naar de KKD
Hopelijk heeft Hans zijn portemonnee nog na dit interview.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:06 schreef GGMM het volgende:
Deze vent (ik neem aan dat dat El Kachati is @:pisces29) is ook wel sympathiek.
Velsen. Maar dan wel Velsen-Zuid uiteraard.quote:
Kut ik moest lachenquote:Op zondag 1 juni 2025 20:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hopelijk heeft Hans zijn portemonnee nog na dit interview.
Okequote:Op zondag 1 juni 2025 20:05 schreef Mikeytt het volgende:
Snap deze moeite niet. Telstar degradeert volgend seizoen weer naar de KKD
Verlenging van Beverwijkquote:Op zondag 1 juni 2025 20:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Velsen. Maar dan wel Velsen-Zuid uiteraard.
Ik vind jou ook wel sympathiek.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:06 schreef GGMM het volgende:
Deze vent (ik neem aan dat dat El Kachati is @:pisces29) is ook wel sympathiek.
Extreem links Amsterdam gezien de westelijke liggingquote:Op zondag 1 juni 2025 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanuit Beverwijk gezien extreem rechts Amsterdam…
Lezen is ook al niet je beste eigenschap…quote:Op zondag 1 juni 2025 20:11 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Extreem links Amsterdam gezien de westelijke ligging
@onlogisch is altijd positieverquote:Op zondag 1 juni 2025 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
We zitten er niet op te wachten en we dringen er ook zeker niet op aan.
quote:quote:Peter Hofstede (Oosterbeek, 28 januari 1967) is een voormalige Nederlandse profvoetballer. De spits kwam tijdens zijn loopbaan uit voor verschillende clubs in de Nederlandse Eredivisie en Eerste divisie. Bij werkt tegenwoordig als technisch directeur bij Telstar
Dacht even dat het Mika Häkkinen was.quote:
2017 Roda JC Handhavingquote:Op zondag 1 juni 2025 20:45 schreef borisz het volgende:
• Jaar Nummer 16 Resultaat
• 2014 RKC Waalwijk Gedegradeerd
• 2015 NAC Breda Gedegradeerd
• 2016 Willem II Handhaving
• 2017 NEC Gedegradeerd
• 2018 Roda JC Gedegradeerd
• 2019 Excelsior Gedegradeerd
• 2021 FC Emmen Gedegradeerd
• 2022 Heracles Almelo Gedegradeerd
• 2023 FC Emmen Gedegradeerd
• 2024 Excelsior Gedegradeerd
• 2025 Willem II Gedegradeerd
Nacompetitie is dodelijk voor de nr 16.
nvmquote:
Jeetje, heb vast nog wel ergens een voetbalplaatje van hem liggen (trouwens ook met ten Hag gespeeld in het verleden).quote:
Die werden 17equote:
Hoogst genoten opleiding: basisschool.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:35 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik wist tot vandaag niet waar Telstar vandaan komt
Het is iets wat ik opzoek wanneer ze relevant zijn en daarna weer vergeet.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:35 schreef vaarsuvius het volgende:
in elk geval heb ik die wel afgemaaktquote:Op zondag 1 juni 2025 21:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoogst genoten opleiding: basisschool.
Topografische kennis van een peuter, lekker man.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:38 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
in elk geval heb ik die wel afgemaakt
De peuter of de topografische kennis??quote:Op zondag 1 juni 2025 22:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Topografische kennis van een peuter, lekker man.
Seasonal xG liegt nooit.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wanneer wordt het treinwrak geborgen?
@:Alaphilippe_
In Brabant komend seizoen het omgekeerde.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:39 schreef Dagoduck het volgende:
In 1977/1978 toen Telstar voor het laatst in de Eredivisie speelde speelden er zes (6!) clubs uit Noord-Holland in de Eredivisie![]()
De vier van komend seizoen + HFC Haarlem & FC Amsterdam.
De laatste keer dat er vier clubs uit Noord-Holland in de Eredivisie speelden was 1988 met Ajax, HFC Haarlem, FC Volendam en AZ.
Het is duidelijk dat je als nr 16 Eredivisie in een totale downswing zit, en tegelijkertijd als KKD-club in een geweldige flow zit, dat je gewoon een goede kans maakt om respectievelijk te degraderen en te promoveren. Het is imo voor een KKD-club dus steeds belangrijker om die laatste periode van het seizoen in goede doen te zijn.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:45 schreef borisz het volgende:
• Jaar Nummer 16 Resultaat
• 2014 RKC Waalwijk Gedegradeerd
• 2015 NAC Breda Gedegradeerd
• 2016 Willem II Handhaving
• 2017 NEC Gedegradeerd
• 2018 Roda JC Gedegradeerd
• 2019 Excelsior Gedegradeerd
• 2021 FC Emmen Gedegradeerd
• 2022 Heracles Almelo Gedegradeerd
• 2023 FC Emmen Gedegradeerd
• 2024 Excelsior Gedegradeerd
• 2025 Willem II Gedegradeerd
Nacompetitie is dodelijk voor de nr 16.
Het is in het voetbal steeds belangrijker om in vorm te zijn, ja?quote:Op maandag 2 juni 2025 09:34 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat je als nr 16 Eredivisie in een totale downswing zit, en tegelijkertijd als KKD-club in een geweldige flow zit, dat je gewoon een goede kans maakt om respectievelijk te degraderen en te promoveren. Het is imo voor een KKD-club dus steeds belangrijker om die laatste periode van het seizoen in goede doen te zijn.
quote:Op zondag 1 juni 2025 21:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In IJmuiden zijn 2 doden op een avond niets.
Stukje Tata. Stukje India.
Stukje city-marketing.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:35 schreef vaarsuvius het volgende:
Ja, vorm.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:34 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat je als nr 16 Eredivisie in een totale downswing zit, en tegelijkertijd als KKD-club in een geweldige flow zit, dat je gewoon een goede kans maakt om respectievelijk te degraderen en te promoveren. Het is imo voor een KKD-club dus steeds belangrijker om die laatste periode van het seizoen in goede doen te zijn.
Anyway, felicitaties aan Telstar.Echt leuk voor ze.
Had toch wel het idee dat een Almere het veel beter had gedaan als ze de nacompetitie hadden gehaald.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:34 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Anyway, felicitaties aan Telstar.Echt leuk voor ze.
Schitterend wederopbouwontwerp van Dudok.quote:Op maandag 2 juni 2025 12:41 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit geweten dat IJmuiden vroeger onderdeel was van de Sovjetunie.
Smaken verschillen zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 2 juni 2025 13:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Schitterend wederopbouwontwerp van Dudok.
FC Volendam gaat het gras inzaaien. Je wil wel dat het goed geworteld is anders krijg je een hoop plaggen als je erop gaat spelen.quote:Op maandag 2 juni 2025 14:08 schreef vaarsuvius het volgende:
in het kader van mijn bijscholing:
Ze hebben nog bijna 3 maanden, duurt het zo lang om gras te groeien? Moet je dat van 0 af zaaien of kun je dat op rol kopen?
Het schijnt dat men in IJmuiden toch vooral voor uitzaaiingen gaat.quote:Op maandag 2 juni 2025 14:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
FC Volendam gaat het gras inzaaien. Je wil wel dat het goed geworteld is anders krijg je een hoop plaggen als je erop gaat spelen.
Wat Telstar gaat doen weet ik niet, die hebben nog minder tijd dus het kan zijn dat ze voor rollen gras gaan.
Moeten normaliter 'gewoon' top-2 spelen uiteraard.quote:Op maandag 2 juni 2025 12:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Willem II gaat met een begroting van ruim 15 miljoen euro de KKD in. Laten we zien of de trainwreck waardig geborgen wordt. @:wheeledwarrior
Willem II zet ik nog niet automatisch bij de top-2, hoor. Die moeten eerst een fatsoenlijke trainer aanstellen, en dan hun selectie grondig renoveren.quote:Op maandag 2 juni 2025 19:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Moeten normaliter 'gewoon' top-2 spelen uiteraard.
Concurrentie zal wel komen van ADO, De Graafschap, Cambuur, misschien Almere als die nog wat leuks neerzetten. Van RKC verwacht ik niet direct heel veel komend seizoen voor een absolute topklassering.
Eens. Die Ringo is nog wel een aardige speler.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Willem II zet ik nog niet automatisch bij de top-2, hoor. Die moeten eerst een fatsoenlijke trainer aanstellen, en dan hun selectie grondig renoveren.
Dat is nu nog echt te vroeg. Even afwachten welke trainers er voor de groep staan bij Willem II en ADO Den Haag straks, en er is altijd een jaarlijkse KKD-uittocht van spelers/talentjes.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eens. Die Ringo is nog wel een aardige speler.
Waar verwacht je wel direct wat van? Dordt, Cambuur en in mindere mate Almere?
Bij De Graafschap helaas ook weer bende
Verdommequote:Op maandag 2 juni 2025 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Het schijnt dat men in IJmuiden toch vooral voor uitzaaiingen gaat.
Dit is erg leuk.quote:Op maandag 2 juni 2025 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
sowquote:Op maandag 2 juni 2025 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 juni 2025 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook benieuwd met hoeveel minpunten Vitesse nu weer aan de competitie moet beginnen (ja, ze zullen wel weer gewoon een licentie krijgen als puntje bij paaltje komt)quote:Op maandag 2 juni 2025 22:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eens. Die Ringo is nog wel een aardige speler.
Waar verwacht je wel direct wat van? Dordt, Cambuur en in mindere mate Almere?
Bij De Graafschap helaas ook weer bende
Ik lees 8 tot 10 weken, kortom als ze haast maken moet dat net lukken.quote:Op maandag 2 juni 2025 14:08 schreef vaarsuvius het volgende:
in het kader van mijn bijscholing:
Ze hebben nog bijna 3 maanden, duurt het zo lang om gras te groeien? Moet je dat van 0 af zaaien of kun je dat op rol kopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |