Beetje onverdiend wat mij betreftquote:Op zondag 1 juni 2025 20:04 schreef Coco het volgende:
@:Pisces29 deelt een sneer uit aan forum admin @:GGMM
Vrouwen EK/WK alleen eigquote:
In augustus al!!quote:Op zondag 1 juni 2025 20:05 schreef borisz het volgende:
In 2018 werd het een keer serieus. Vroeger was de Open Dag het hoogtepunt van het seizoen.
TELSTAR SPEELT VOLGEND SEIZOEN EREDIVISIE!
Is ze verstandiger dan jij maatquote:Op zondag 1 juni 2025 20:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mijn vriendin is enorm supporter van Telstar
Jij kan het weten Kees.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:05 schreef Mikeytt het volgende:
Snap deze moeite niet. Telstar degradeert volgend seizoen weer naar de KKD
Hopelijk heeft Hans zijn portemonnee nog na dit interview.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:06 schreef GGMM het volgende:
Deze vent (ik neem aan dat dat El Kachati is @:pisces29) is ook wel sympathiek.
Velsen. Maar dan wel Velsen-Zuid uiteraard.quote:
Kut ik moest lachenquote:Op zondag 1 juni 2025 20:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hopelijk heeft Hans zijn portemonnee nog na dit interview.
Okequote:Op zondag 1 juni 2025 20:05 schreef Mikeytt het volgende:
Snap deze moeite niet. Telstar degradeert volgend seizoen weer naar de KKD
Verlenging van Beverwijkquote:Op zondag 1 juni 2025 20:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Velsen. Maar dan wel Velsen-Zuid uiteraard.
Ik vind jou ook wel sympathiek.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:06 schreef GGMM het volgende:
Deze vent (ik neem aan dat dat El Kachati is @:pisces29) is ook wel sympathiek.
Extreem links Amsterdam gezien de westelijke liggingquote:Op zondag 1 juni 2025 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanuit Beverwijk gezien extreem rechts Amsterdam…
Lezen is ook al niet je beste eigenschap…quote:Op zondag 1 juni 2025 20:11 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Extreem links Amsterdam gezien de westelijke ligging
@onlogisch is altijd positieverquote:Op zondag 1 juni 2025 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
We zitten er niet op te wachten en we dringen er ook zeker niet op aan.
quote:quote:Peter Hofstede (Oosterbeek, 28 januari 1967) is een voormalige Nederlandse profvoetballer. De spits kwam tijdens zijn loopbaan uit voor verschillende clubs in de Nederlandse Eredivisie en Eerste divisie. Bij werkt tegenwoordig als technisch directeur bij Telstar
Dacht even dat het Mika Häkkinen was.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |