SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Year Of Missing Out denk ik.
Dat je een jaar lang niks leuks hebt gedaan
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Daar heb ik heel wat jaren van gehadquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Year Of Missing Out denk ik.
Dat je een jaar lang niks leuks hebt gedaanUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Joy of missing out.quote:
Jomo dus muis niet YOMO![]()
Neem er nog een MuisTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dat ga je nu inhalenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daar heb ik heel wat jaren van gehad![]()
Te laat, we zitten nu al aan de YOMO toetjesquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Joy of missing out.
Neem er nog een Muis![]()
Te laat, YOMO is een ding nu!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Joy of missing out.
Neem er nog een Muis
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Joy of missing out.
Neem er nog een MuisJa soort vanquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Lekkere toetjes in de OP
Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵![]()
De Bolkes (![]()
) herinneren mij er net aan dat er voor de meet begint wel nog een rijm gepost moet worden.
Bij deze dus @JustinK
:"Zo vaak geroemd!"
:"Zo vaak zijn naam als kampioen genoemd!"
:"Zo vaak bezongen!"
:"Waarbij tranen ons in de ogen sprongen!"
:"Zo vaak een overwinningsrijm!"
:"Vrouwen vallen in katzwijm!"
:"Nu voegt hij weer een nieuwe titel toe!"
:"Tis niet te geleuven, hoe hij dat doe!"
+
:"GEFELICITEERD MET WEER EEN TOEVOEGING VOOR DE PRIJZENKAST JUSTIN!11!11!!!!! MOOOOOO, MOOOOOOHOOOOOOOOO, MOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! TJILP! TJILP! TJIIIIIIIILP"
:"
Heb je daar een plaatje van?quote:
De Bolkes blijven presterenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De Bolkes (![]()
) herinneren mij er net aan dat er voor de meet begint wel nog een rijm gepost moet worden.
Bij deze dus @:JustinK
:"Zo vaak geroemd!"
:"Zo vaak zijn naam als kampioen genoemd!"
:"Zo vaak bezongen!"
:"Waarbij tranen ons in de ogen sprongen!"
:"Zo vaak een overwinningsrijm!"
:"Vrouwen vallen in katzwijm!"
:"Nu voegt hij weer een nieuwe titel toe!"
:"Tis niet te geleuven, hoe hij dat doe!"
+
:"GEFELICITEERD MET WEER EEN TOEVOEGING VOOR DE PRIJZENKAST JUSTIN!11!11!!!!! MOOOOOO, MOOOOOOHOOOOOOOOO, MOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! TJILP! TJILP! TJIIIIIIIILP"
:"
![]()
![]()
Danku danku!![]()
![]()
![]()
Ok wacht ffquote:
Si si ri derDon't follow me. I am lost too
One of these days, these boots are gonna walk all over you![]()
Have a breakDon't follow me. I am lost too
Nee want armkrampenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
De boog kan niet altijd strak gespannen staanVolgens mij ben ik toch geen weerwolfje![]()
Have a kitkatquote:Don't follow me. I am lost too
Kende het niet, maar zijn dus bonbonsquote:
Deur open en het waait lekkerLet's take the long way home, love is burning slowly
Die laten we sowieso wel wat uurtjes dichtquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De wc deur waarachter Justin aan het hopen is?
Je moet ook niet alles in keer eten..quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ze zien er snoezig uit maar ondertussen...
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De wc deur waarachter Justin aan het hopen is?
Oh wacht…Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Welnee, wordt je toch ook misselijk vanquote:
Dat moet nietquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Welnee, wordt je toch ook misselijk van![]()
![]()
Precies, voor je het weet hang je boven de wcquote:![]()
Leuk werkje wel behangenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:07 schreef StevenHyde het volgende:
Behangbolk.
Iedereen die naar de meet gaat een fijne avond toegewenst
Stevequote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:07 schreef StevenHyde het volgende:
Behangbolk.
Iedereen die naar de meet gaat een fijne avond toegewenst![]()
![]()
![]()
Huur ik jou de volgende keer in lovely. Maar toegegeven het is niet vervelendquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Tegenwoordig heb je geen behangtafel nodigLet's take the long way home, love is burning slowly
Is goed hoorquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Huur ik jou de volgende keer in lovely. Maar toegegeven het is niet vervelend![]()
Hoef je maar 1 muur?Let's take the long way home, love is burning slowly
tis niet dat ik snel weer moet behangen, maar hou jullie aanbevolen dan als het weer iets is met hehangen, doe ik elektra klusje wel voor je.Do what you love, love what you do!![]()
Nee en er zit geen motiefje in dus gaat wel goedquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:10 schreef Lovely het volgende:
Tegenwoordig heb je geen behangtafel nodig
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ah dat scheelt dan weerquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:11 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee en er zit geen motiefje in dus gaat wel goed
Succes lul de behangerquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Jep, koffie is op dus ga me weer nuttig maken![]()
Mag dat hier? Is dat niet saai?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:21 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ik dacht dat we gewoon random smileys aan het posten waren.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Ik hou van randomDon't follow me. I am lost too
Insane in the brainDon't follow me. I am lost too
Met zijn allenquote:
Don't follow me. I am lost too
Ow, dit is het andere "post hier random smileys of voer een gesprek met jezelf"-topic:
ONZ / [HNDTS] Het niet dode topic spel #1F.K.A. SuperwormJim![]()
Klinkt als heel saai en zie dat het niet echt looptquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:24 schreef SwJ het volgende:
Ow, dit is het andere "post hier random smileys of voer een gesprek met jezelf"-topic:
ONZ / [HNDTS] Het niet dode topic spel #1Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
nouja die gaat iig niet op avondklok dicht enzo, alleen dat was al mijn punt.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:24 schreef SwJ het volgende:
ONZ / [HNDTS] Het niet dode topic spel #1
Do what you love, love what you do!![]()
KReegonquote:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
En nog is het er saai.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:25 schreef kree het volgende:
[..]
nouja die gaat iig niet op avondklok dicht enzo, alleen dat was al mijn punt.
* notturna gooir er nog een emoji in
Maatquote:
Well, life can be a riot
Klopt. Komt omdat er geen avondklok op zit.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:25 schreef notturna het volgende:
[..]
Klinkt als heel saai en zie dat het niet echt looptF.K.A. SuperwormJim![]()
Niet rustig hierDon't follow me. I am lost too
Oooooooowwww, nou dat punt heb je wel gemaakt zeg. Poeh hey.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:25 schreef kree het volgende:
[..]
nouja die gaat iig niet op avondklok dicht enzo, alleen dat was al mijn punt.F.K.A. SuperwormJim![]()
whah tis maar waar iedereen post enzo.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:26 schreef notturna het volgende:
[..]
En nog is het er saai.
* notturna gooir er nog een emoji inDo what you love, love what you do!![]()
Makkermaatquote:Don't follow me. I am lost too
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:27 schreef SwJ het volgende:
[..]
Oooooooowwww, nou dat punt heb je wel gemaakt zeg. Poeh hey.
Well, life can be a riot
Dan gaat iedereen een beetje op zijn reet zitten en je kan er ook geen puntjes mee scorenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:27 schreef SwJ het volgende:
[..]
Klopt. Komt omdat er geen avondklok op zit.
gehehe ja denk welquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:27 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ach dat is hij toch zo weer vergeten.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:27 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:29 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach dat is hij toch zo weer vergeten.
Hij heeft dit jaar al 450 keer afscheid genomen van dts. Fantastisch!F.K.A. SuperwormJim![]()
Maar er valt nu voor veel mensen wel een gat.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:28 schreef notturna het volgende:
[..]
Dan gaat iedereen een beetje op zijn reet zitten en je kan er ook geen puntjes mee scoren
Ik vind het 'S nachts posten ook veel prettiger dan over dag omdat het dan minder draait om puntjes. Niet dat het voor mij vervelend is, maar het is toch "anders" als het niet persé gaat om punten scoren maar vooral om gewoon ouwehoeren.
Maar goed, dit is ook zo'n Kree-achtige discussie @kreeWell, life can be a riot
quote:
Well, life can be a riot
Dit is ONZ he?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar er valt nu voor veel mensen wel een gat.
Ik vind het 'S nachts posten ook veel prettiger dan over dag omdat het dan minder draait om puntjes. Niet dat het voor mij vervelend is, maar het is toch "anders" als het niet persé gaat om punten scoren maar vooral om gewoon ouwehoeren.
Maar goed, dit is ook zo'n Kree-achtige discussie @:KreeHet leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Yesquote:Well, life can be a riot
geloof me, wat ik al zei en denk genoeg over gezegd. ik vind wel ander topic ofzo die leuk is.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar goed, dit is ook zo'n Kree-achtige discussie @:KreeDo what you love, love what you do!![]()
Eigenlijk is dat wel vreemd.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar goed, dit is ook zo'n Kree-achtige discussie @:Kree
Mensen zitten hier nooit voor punten, maar als het dan dicht gaat hier (dts), dan gaan ze ook niet allemaal in een ander topic verder met sc.Don't follow me. I am lost too
Je hebt het geprobeerd in de KSC, ging niet zo fijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:31 schreef kree het volgende:
[..]
geloof me, wat ik al zei en denk genoeg over gezegd. ik vind wel ander topic ofzo die leuk is.
MUZ SC kan je nog naar toe maar die is wat doods..Well, life can be a riot
Het is echt lekker weer jaquote:
Well, life can be a riot
Is ook raar. Denk dat het komt door de combinatie van mensen die hier posten. Soort saamhorigheid.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:31 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat wel vreemd.
Mensen zitten hier nooit voor punten, maar als het dan dicht gaat hier (dts), dan gaan ze ook niet allemaal in een ander topic verder met sc.Well, life can be a riot
Heerlijkquote:
ach tis allemaal beetje ons kent ons. komt vanzelf wel goedquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je hebt het geprobeerd in de KSC, ging niet zo fijn.
MUZ SC kan je nog naar toe maar die is wat doods..Do what you love, love what you do!![]()
Vreemd ja.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:32 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Is ook raar. Denk dat het komt door de combinatie van mensen die hier posten. Soort saamhorigheid.
Punten spelen ook wel mee, al is dat voor iedereen geen noodzaak.
Onbewust zal het wel meespelen.Don't follow me. I am lost too
Ja ons kent ons. Maar hier kan je nog een béétje tussenkomen als newbie. Veel andere SCs niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:32 schreef kree het volgende:
[..]
ach tis allemaal beetje ons kent ons. komt vanzelf wel goedWell, life can be a riot
Ik vind het óók wel leuk om een puntje te scoren hoor, maar 9/10x speel ik het spel niet en wil ik vooral leuk met mensen praten.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:33 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Vreemd ja.
Punten spelen ook wel mee, al is dat voor iedereen geen noodzaak.
Onbewust zal het wel meespelen.Well, life can be a riot
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik vind het óók wel leuk om een puntje te scoren hoor, maar 9/10x speel ik het spel niet en wil ik vooral leuk met mensen praten.Don't follow me. I am lost too
hmmms nou dat durf ik te betwijfelen. vind hoop niet zo leuk tegen nieuwe mensen eigenlijk.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja ons kent ons. Maar hier kan je nog een béétje tussenkomen als newbie. Veel andere SCs niet.Do what you love, love what you do!![]()
Stranger ThingsDon't follow me. I am lost too
Open er eenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:31 schreef kree het volgende:
[..]
geloof me, wat ik al zei en denk genoeg over gezegd. ik vind wel ander topic ofzo die leuk is.![]()
![]()
Alweer?quote:Don't follow me. I am lost too
soort van waar ja... en dat is eigenlijk al niet goed. was vroeger heel anders hier top fok.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja ons kent ons. Maar hier kan je nog een béétje tussenkomen als newbie. Veel andere SCs niet.Do what you love, love what you do!![]()
whah jullie weten ik heb geen moeite om eens wat nieuws te openen he? ook aantal die Best nog oke werkte. maar heb ff geen inspiratie nu.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ach laat je niet ontmoedigenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:41 schreef kree het volgende:
[..]
whah jullie weten ik heb geen moeite om eens wat nieuws te openen he? ook aantal die Best nog oke werkte. maar heb ff geen inspiratie nu.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Hij heeft een topic lopen dat open is, maar niet looptquote:
owh doe ik ook niet en als ik wat verzin zien jullie vanzelf. maarja heb nu ff niet onwijs zin in.quote:Do what you love, love what you do!![]()
naaah wat raarquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:42 schreef notturna het volgende:
[..]
Hij heeft een topic lopen dat open is, maar niet looptThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
lol het loopt wel enzo...als deze dicht is dus.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:42 schreef notturna het volgende:
[..]
Hij heeft een topic lopen dat open is, maar niet looptDo what you love, love what you do!![]()
Bolk uit SloveniëI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Voor wat?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hello
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
totdat uit willekeur het topic dicht gaat en je moet wachten met reageren tot de volgende morgen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Boeiuhquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:46 schreef kree het volgende:
[..]
totdat uit willekeur het topic dicht gaat en je moet wachten met reageren tot de volgende morgen.I'm surrounded by morons!
Ja echt een stormlooptopic.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:44 schreef kree het volgende:
[..]
lol het loopt wel enzo...als deze dicht is dus.
wat bedoel je hiermee?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:35 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms nou dat durf ik te betwijfelen. vind hoop niet zo leuk tegen nieuwe mensen eigenlijk.![]()
ach alsof mij het wat boeit, zoveel topics gemaakt, sommige werkten en sommige niet. hahaha.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Haha daar is kree weer , kree die hier nooit meer zou komenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
je kunt nog steeds niet lezen?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:46 schreef kree het volgende:
[..]
totdat uit willekeur het topic dicht gaat en je moet wachten met reageren tot de volgende morgen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zeg dan niet dat dat topic zo goed loopt als DTS dicht isquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:47 schreef kree het volgende:
[..]
ach alsof mij het wat boeit, zoveel topics gemaakt, sommige werkten en sommige niet. hahaha.
Dat had je niet verwacht he?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:48 schreef Puzzie het volgende:
Haha daar is kree weer , kree die hier nooit meer zou komen
ben hardleersquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:48 schreef Puzzie het volgende:
Haha daar is kree weer , kree die hier nooit meer zou komenDo what you love, love what you do!![]()
Nee , jouw woord of belofte zegt weinig tot niets.quote:My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
we zullen zien he? wss komen mods op terug en horen we niks meer.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee , jouw woord of belofte zegt weinig tot niets.
ik geef dit nieuwe topic idee 1 weekDo what you love, love what you do!![]()
Je post hier toch weer?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:51 schreef kree het volgende:
[..]
we zullen zien he? wss komen mods op terug en horen we niks meer.
ik geef dit nieuwe topic idee 1 week
Punt gemaakt.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
zal ik je eens een geheimpje vertellenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:51 schreef kree het volgende:
[..]
we zullen zien he? wss komen mods op terug en horen we niks meer.
ik geef dit nieuwe topic idee 1 weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zijn er wel meer die zeggen hier weg tegaan. Zeggen hier niets aan te vinden en toch altijd terug komen.
Gelukkig staat dat iedereen vrij om te doen
boeie ik was niet tegen dit topic of manier erop???quote:
waarom zou ik niet meer posten eigenlijk dan? ik was het sowieso nooit eens met punten systeem. kwam hier omdat ik leuke users tegen kwam en dit nog beetje loopt./. maar oke als het alleen punten groepje is succes. maar mark my words nu alvastDo what you love, love what you do!![]()
Als je nog snel kan je naar de meet gaan, zie je iedereenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:53 schreef kree het volgende:
[..]
boeie ik was niet tegen dit topic of manier erop???
waarom zou ik niet meer posten eigenlijk dan? ik was het sowieso nooit eens met punten systeem. kwam hier omdat ik leuke users tegen kwam en dit nog beetje loopt./. maar oke als het alleen punten groepje is succes. maar mark my words nu alvast
Dat heb je hier zelf 330 keer lopen roepen. Hou op hoorquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:53 schreef kree het volgende:
[..]
boeie ik was niet tegen dit topic of manie erop???
waarom zou ik niet meer posten eigenlijk dan? ik was het sowieso nooit eens met punten systeem. kwam hier omdat ik leuke users tegen kwam en dit nog beetje loopt./. maar oke als het alleen punten groepje is succes. maar mark my words nu alvast
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ik. ga niet. maar oke sluit volgende keer niet uit.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je nog snel kan je naar de meet gaan, zie je iedereenDo what you love, love what you do!![]()
Hey Greysquote:
Jammer je wilde zo graag een meet, nu is er een en ga je nietquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:55 schreef kree het volgende:
[..]
ik. ga niet. maar oke sluit volgende keer niet uit.
Hoe is het met je tuin, de tuinman al geweest?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik post als ik leuk vind of wat te vertellen hebben.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat heb je hier zelf 330 keer lopen roepen. Hou op hoor
als niet meer leuk is dan zijn er genoeg andere Topics.Do what you love, love what you do!![]()
ik heb nooit toegezegd. enne ik heb het btw wel overwogen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer je wilde zo graag een meet, nu is er een en ga je niet
Hoe is het met je tuin, de tuinman al geweest?Do what you love, love what you do!![]()
Nee kree jij houd je gewoon nooit aan wat je zelf allemaal roept.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:57 schreef kree het volgende:
[..]
ik post als ik leuk vind of wat te vertellen hebben.
als niet meer leuk is dan zijn er genoeg andere Topics.
Hou dan gewoon je mond met die zogenaamde principes van jeMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ben je boos ofzo op me?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee kree jij houd je gewoon nooit aan wat je zelf allemaal roept.
Hou dan gewoon je mond met die zogenaamde principes van jeDo what you love, love what you do!![]()
Daarom zijn er zoveel die roepen niet meer terug te komen of DTS stom te vinden.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:57 schreef kree het volgende:
[..]
ik post als ik leuk vind of wat te vertellen hebben.
als niet meer leuk is dan zijn er genoeg andere Topics.
Snap alleen dat melden nooit zo, je komt of je komt niet je gaat of je gaat niet. Melden n iet verplicht![]()
Maar je hebt het gisteren of eerste wel een paar keer geroepen.
Dat zeg ik ook niet, ik zeg alleen dat je zo graag een meet wilde. Nu is er een en ga je niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:58 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb nooit toegezegd. enne ik heb het btw wel overwogen.
Maar dat is ook aan jou natuurlijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nah ik denk de users zijn wel leuk, het sfeertje soms niet. en hangt echt af van wie er zijn dus.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom zijn er zoveel die roepen niet meer terug te komen of DTS stom te vinden.
Snap alleen dat melden nooit zo, je komt of je komt niet je gaat of je gaat niet. Melden n iet verplicht![]()
Maar je hebt het gisteren of eerste wel een paar keer geroepen.Do what you love, love what you do!![]()
Maar dan klik je toch op het kruisje en ga je wat anders doen. En dan kom je later terugquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:00 schreef kree het volgende:
[..]
nah ik denk de users zijn wel leuk, het sfeertje soms niet. en hangt echt af van wie er zijn dus.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
en om nog maar te zeggen dit hele nieuwe idee met sluiten enzo op mods inzicht ben ik het al helemaal niet mee eens.Do what you love, love what you do!![]()
Mods? er is maar een mod die het hier bepaald en niet modsquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:01 schreef kree het volgende:
en om nog maar te zeggen dit hele nieuwe idee met sluiten enzo op mods inzicht ben ik het al helemaal niet mee eens.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij bent echt aan het bolken geslagen de laatste dagen.quote:en lapohunten
Borrelquote:
Hey Borrelquote:
oke en is besloten dan door?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mods? er is maar een mod die het hier bepaald en niet modsDo what you love, love what you do!![]()
er is F1quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij bent echt aan het bolken geslagen de laatste dagen.en lapohunten
dus dan ben ik toch op FOKThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
De mod.quote:Don't follow me. I am lost too
1 mod dus???? het is erger als ik dacht, niet eens overlegd met FA ofzo?quote:Do what you love, love what you do!![]()
haha nou we wachten maar van 1 mod af dan wanneer ie jeuk aan zijn ballen krijgt om dit weer dicht te gooien.
ik ga naar andere topic.Do what you love, love what you do!![]()
A zo zag je de laatste dagen lekker lapohunten en bolken.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is F1
dus dan ben ik toch op FOK
Mag ook, maar ben dat van jou niet meer gewendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op naar FB dan maarquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:01 schreef kree het volgende:
en om nog maar te zeggen dit hele nieuwe idee met sluiten enzo op mods inzicht ben ik het al helemaal niet mee eens.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:05 schreef kree het volgende:
[..]
1 mod dus???? het is erger als ik dacht, niet eens overlegd met FA ofzo?![]()
![]()
Nog erger. Het is niet eens met mij overlegd.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:05 schreef kree het volgende:
[..]
1 mod dus???? het is erger als ik dacht, niet eens overlegd met FA ofzo?![]()
![]()
Wat zit je nou moeilijk te doenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:06 schreef kree het volgende:
haha nou we wachten maar van 1 mod af dan wanneer ie jeuk aan zijn ballen krijgt om dit weer dicht te gooien.
ik ga naar andere topic.
het is open
en jij bent de enigste die het er moeilijk mee heeft
Waarom zo moeilijk doen? Laat het los'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
er is savonds geen bal meer op tvquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A zo zag je de laatste dagen lekker lapohunten en bolken.
Mag ook, maar ben dat van jou niet meer gewend
en op 1 avond na ben ik veel eerder gestopt met posten dan dat de DT/lapo wasThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dit is toch echt te gênant voor woordenquote:![]()
![]()
Bord voor het hoofd
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
nah denk weten ze al en heb mijn punt gemaakt. snap niet dat zoveel het hier mee eens zijn trouwens. tis dictatuur en van 1 iemand afhankelijk ten top.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Hoe durven zequote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nog erger. Het is niet eens met mij overlegd.
ja maarquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wat zit je nou moeilijk te doen
het is open
en jij bent de enigste die het er moeilijk mee heeft
Waarom zo moeilijk doen? Laat het los
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Klopt de tv is waardeloos, we komen nu weer in de tijd van de herhalingenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is savonds geen bal meer op tv
en op 1 avond na ben ik veel eerder gestopt met posten dan dat de DT/lapo wasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja hij kan wel zoveel willen maar soms win je het gewoon nietquote:'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Bord?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit is toch echt te gênant voor woorden![]()
![]()
Bord voor het hoofd
Atlantic Wall![]()
![]()
Wet je zeker dat je je punt hebt gemaak?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:07 schreef kree het volgende:
[..]
nah denk weten ze al en heb mijn punt gemaakt. snap niet dat zoveel het hier mee eens zijn trouwens. tis dictatuur en van 1 iemand afhankelijk ten top.
ach en wat valt er te 'winnen'quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja hij kan wel zoveel willen maar soms win je het gewoon niet
een beetje begrip kom je vaak veel verder meeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ALs men dan stopt met er op te reageren. Men vindt het erg, maar men blijft zelf reageren.
Je kan het ook negeren
Wat is het punt?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
nou dat ik het er niet mee eens ben mag duidelijk zijn denk?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:08 schreef notturna het volgende:
[..]
Wet je zeker dat je je punt hebt gemaak?Do what you love, love what you do!![]()
Dat iedereen doordramtquote:![]()
Moet jij niet naar de meet, of ging jij niet?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik twijfel aan deze stellingquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja, kan echt niet hoor Dot. Het is dat jij me tipte, anders had ik het waarschijnlijk nooit geweten. Zelfs @kree zei er niks over.quote:![]()
![]()
Nee denk dat je niet duidelijk genoeg bentquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:09 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat ik het er niet mee eens ben mag duidelijk zijn denk?
Nee toch?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:09 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat ik het er niet mee eens ben mag duidelijk zijn denk?![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:10 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee denk dat je niet duidelijk genoeg bent![]()
Soms mogen dingen echt wel gezegt worden, dan is dat niet gelijk gedram van anderen als iemand zelf als een langspeelplaat reageert.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat iedereen doordramt![]()
Moet jij niet naar de meet, of ging jij niet?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik zal het er achter over hebben daar kan je zeker van zijn. Dit kan nietquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, kan echt niet hoor Dot. Het is dat jij me tipte, anders had ik het waarschijnlijk nooit geweten. Zelfs @:kree zei er niks over.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kree dramtquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet jij niet naar de meet, of ging jij niet?
anderen reagerenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik moet niksquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet jij niet naar de meet, of ging jij niet?
Ik kan pas rond een uur of 6 in tilburg zijnOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik zeg doen. Ik sta achter je.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal het er achter over hebben daar kan je zeker van zijn. Dit kan niet![]()
![]()
okquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik niet niks
Ik kan pas rond een uur if 6 in tilburg zijn
is dit nu Kree taal
dit is eng Sp3cThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dies wel warrig jaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dan moet men ook niet klagen dat het door blijft gaan.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Soms mogen dingen echt wel gezegt worden, dan is dat niet gelijk gedram van anderen als iemand zelf als een langspeelplaat reageert.
Beter negeer je dan dat iedereen er op in blijft gaan keer op keer op keer
Maar goed jullie doen maar maar het maakt het er hier niet leuker opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fixed, niemand heeft het gezienOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Je kan het ook negeren dan stopt het drammen ook want op iedere reactie komt weer een reactiequote:
Maar goed, ik ga wel ff in de zandbak spelenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Boodschap is duidelijk.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet men ook niet klagen dat het door blijft gaan.
Maar goed jullie doen maar maar het maakt het er hier niet leuker op'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
afstand was voor mij gedoe en heb ik van begin gezegd. dus oke this niet raar dat ik toch niet kom? had sowieso nooit toegezegd. dat maakten jullie ervan.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ok
is dit nu Kree taal
dit is eng Sp3cDo what you love, love what you do!![]()
In de regel maakt het niet echt uit of je wel of niet reageert, gaat toch wel doorquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet men ook niet klagen dat het door blijft gaan.
Maar goed jullie doen maar maar het maakt het er hier niet leuker opOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee je moet ook niets. Have fun voor vanavondquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik moet niks
Ik kan pas rond een uur of 6 in tilburg zijn
dat dusquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
In de regel maakt het niet echt uit of je wel of niet reageert, gaat toch wel dootThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee je hebt zelf gewoon die quote verpestquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dan zet men hem op negeer iedereeen heeft een aboquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
In de regel maakt het niet echt uit of je wel of niet reageert, gaat toch wel doot
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee je hebt zulf gewoon die quote verpest
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Que?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:14 schreef kree het volgende:
en oke drama 112 maakte het trouwens nog anders.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Weerquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Vind ik niet handig als modquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zet men hem op negeer iedereeen heeft een aboOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
geen stilte voor de stormquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:15 schreef hemarookworst het volgende:
Wordt niet veel rustiger op deze meetdag![]()
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Nee jij ook niet, lijkt mij ook niet handigquote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: