we zullen zien he? wss komen mods op terug en horen we niks meer.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee , jouw woord of belofte zegt weinig tot niets.
Je post hier toch weer?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:51 schreef kree het volgende:
[..]
we zullen zien he? wss komen mods op terug en horen we niks meer.
ik geef dit nieuwe topic idee 1 week
zal ik je eens een geheimpje vertellenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:51 schreef kree het volgende:
[..]
we zullen zien he? wss komen mods op terug en horen we niks meer.
ik geef dit nieuwe topic idee 1 week
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
boeie ik was niet tegen dit topic of manier erop???quote:
Als je nog snel kan je naar de meet gaan, zie je iedereenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:53 schreef kree het volgende:
[..]
boeie ik was niet tegen dit topic of manier erop???
waarom zou ik niet meer posten eigenlijk dan? ik was het sowieso nooit eens met punten systeem. kwam hier omdat ik leuke users tegen kwam en dit nog beetje loopt./. maar oke als het alleen punten groepje is succes. maar mark my words nu alvast
Dat heb je hier zelf 330 keer lopen roepen. Hou op hoorquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:53 schreef kree het volgende:
[..]
boeie ik was niet tegen dit topic of manie erop???
waarom zou ik niet meer posten eigenlijk dan? ik was het sowieso nooit eens met punten systeem. kwam hier omdat ik leuke users tegen kwam en dit nog beetje loopt./. maar oke als het alleen punten groepje is succes. maar mark my words nu alvast
ik. ga niet. maar oke sluit volgende keer niet uit.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je nog snel kan je naar de meet gaan, zie je iedereen
Hey Greysquote:
Jammer je wilde zo graag een meet, nu is er een en ga je nietquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:55 schreef kree het volgende:
[..]
ik. ga niet. maar oke sluit volgende keer niet uit.
ik post als ik leuk vind of wat te vertellen hebben.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat heb je hier zelf 330 keer lopen roepen. Hou op hoor
ik heb nooit toegezegd. enne ik heb het btw wel overwogen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer je wilde zo graag een meet, nu is er een en ga je niet
Hoe is het met je tuin, de tuinman al geweest?
Nee kree jij houd je gewoon nooit aan wat je zelf allemaal roept.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:57 schreef kree het volgende:
[..]
ik post als ik leuk vind of wat te vertellen hebben.
als niet meer leuk is dan zijn er genoeg andere Topics.
ben je boos ofzo op me?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee kree jij houd je gewoon nooit aan wat je zelf allemaal roept.
Hou dan gewoon je mond met die zogenaamde principes van je
Daarom zijn er zoveel die roepen niet meer terug te komen of DTS stom te vinden.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:57 schreef kree het volgende:
[..]
ik post als ik leuk vind of wat te vertellen hebben.
als niet meer leuk is dan zijn er genoeg andere Topics.
Dat zeg ik ook niet, ik zeg alleen dat je zo graag een meet wilde. Nu is er een en ga je niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:58 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb nooit toegezegd. enne ik heb het btw wel overwogen.
nah ik denk de users zijn wel leuk, het sfeertje soms niet. en hangt echt af van wie er zijn dus.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom zijn er zoveel die roepen niet meer terug te komen of DTS stom te vinden.
Snap alleen dat melden nooit zo, je komt of je komt niet je gaat of je gaat niet. Melden n iet verplicht![]()
Maar je hebt het gisteren of eerste wel een paar keer geroepen.
Maar dan klik je toch op het kruisje en ga je wat anders doen. En dan kom je later terugquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:00 schreef kree het volgende:
[..]
nah ik denk de users zijn wel leuk, het sfeertje soms niet. en hangt echt af van wie er zijn dus.
Mods? er is maar een mod die het hier bepaald en niet modsquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:01 schreef kree het volgende:
en om nog maar te zeggen dit hele nieuwe idee met sluiten enzo op mods inzicht ben ik het al helemaal niet mee eens.
Jij bent echt aan het bolken geslagen de laatste dagen.quote:
Borrelquote:
Hey Borrelquote:
oke en is besloten dan door?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mods? er is maar een mod die het hier bepaald en niet mods
er is F1quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij bent echt aan het bolken geslagen de laatste dagen.en lapohunten
De mod.quote:
1 mod dus???? het is erger als ik dacht, niet eens overlegd met FA ofzo?quote:
A zo zag je de laatste dagen lekker lapohunten en bolken.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is F1
dus dan ben ik toch op FOK
Op naar FB dan maarquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:01 schreef kree het volgende:
en om nog maar te zeggen dit hele nieuwe idee met sluiten enzo op mods inzicht ben ik het al helemaal niet mee eens.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:05 schreef kree het volgende:
[..]
1 mod dus???? het is erger als ik dacht, niet eens overlegd met FA ofzo?
Nog erger. Het is niet eens met mij overlegd.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:05 schreef kree het volgende:
[..]
1 mod dus???? het is erger als ik dacht, niet eens overlegd met FA ofzo?
Wat zit je nou moeilijk te doenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:06 schreef kree het volgende:
haha nou we wachten maar van 1 mod af dan wanneer ie jeuk aan zijn ballen krijgt om dit weer dicht te gooien.
ik ga naar andere topic.
er is savonds geen bal meer op tvquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A zo zag je de laatste dagen lekker lapohunten en bolken.
Mag ook, maar ben dat van jou niet meer gewend
Dit is toch echt te gênant voor woordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |