SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Year Of Missing Out denk ik.
Dat je een jaar lang niks leuks hebt gedaan
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Daar heb ik heel wat jaren van gehadquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Year Of Missing Out denk ik.
Dat je een jaar lang niks leuks hebt gedaanUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Joy of missing out.quote:
Jomo dus muis niet YOMO![]()
Neem er nog een MuisTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dat ga je nu inhalenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daar heb ik heel wat jaren van gehad![]()
Te laat, we zitten nu al aan de YOMO toetjesquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Joy of missing out.
Neem er nog een Muis![]()
Te laat, YOMO is een ding nu!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Joy of missing out.
Neem er nog een Muis
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Joy of missing out.
Neem er nog een MuisJa soort vanquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Lekkere toetjes in de OP
Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵![]()
De Bolkes (![]()
) herinneren mij er net aan dat er voor de meet begint wel nog een rijm gepost moet worden.
Bij deze dus @JustinK
:"Zo vaak geroemd!"
:"Zo vaak zijn naam als kampioen genoemd!"
:"Zo vaak bezongen!"
:"Waarbij tranen ons in de ogen sprongen!"
:"Zo vaak een overwinningsrijm!"
:"Vrouwen vallen in katzwijm!"
:"Nu voegt hij weer een nieuwe titel toe!"
:"Tis niet te geleuven, hoe hij dat doe!"
+
:"GEFELICITEERD MET WEER EEN TOEVOEGING VOOR DE PRIJZENKAST JUSTIN!11!11!!!!! MOOOOOO, MOOOOOOHOOOOOOOOO, MOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! TJILP! TJILP! TJIIIIIIIILP"
:"
Heb je daar een plaatje van?quote:
Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵![]()
De Bolkes blijven presterenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De Bolkes (![]()
) herinneren mij er net aan dat er voor de meet begint wel nog een rijm gepost moet worden.
Bij deze dus @:JustinK
:"Zo vaak geroemd!"
:"Zo vaak zijn naam als kampioen genoemd!"
:"Zo vaak bezongen!"
:"Waarbij tranen ons in de ogen sprongen!"
:"Zo vaak een overwinningsrijm!"
:"Vrouwen vallen in katzwijm!"
:"Nu voegt hij weer een nieuwe titel toe!"
:"Tis niet te geleuven, hoe hij dat doe!"
+
:"GEFELICITEERD MET WEER EEN TOEVOEGING VOOR DE PRIJZENKAST JUSTIN!11!11!!!!! MOOOOOO, MOOOOOOHOOOOOOOOO, MOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! TJILP! TJILP! TJIIIIIIIILP"
:"
![]()
![]()
Danku danku!![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: