Vooruit dan maarquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vond 'm voor vandaag wel toepasselijk
Om 2 uur snachts nog 19 graden, dus ik denk het nietquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:07 schreef hemarookworst het volgende:
Moet ik jassie mee voor de zekerheid voor de diepe nacht?
Wou nog wel beetje doorslapen zodat ik niet te moe ben in de nachtquote:
Zit ook met dat dilemma. Overdag is het korte broeken en t-shirt-weer, maar vannacht koelt het af naar een graad of 13. Da's echt wel fris.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:07 schreef hemarookworst het volgende:
Als je genoeg zuipt heb je geen jas nodig.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:07 schreef hemarookworst het volgende:
Volgens buienradar wordt het in de komende nacht niet kouder dan 17 graden in Tilburgquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zit ook met dat dilemma. Overdag is het korte broeken en t-shirt-weer, maar vannacht koelt het af naar een graad of 13. Da's echt wel fris.
Neem wel een vest mee in m'n tasquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zit ook met dat dilemma. Overdag is het korte broeken en t-shirt-weer, maar vannacht koelt het af naar een graad of 13. Da's echt wel fris.
Oh, da's dan veranderd sinds gisterenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Volgens buienradar wordt het in de komende nacht niet kouder dan 17 graden in Tilburg
Ze spreken zich wel een beetje tegen, want bij de 14 daagse verwachting staat 14 graden als minimum op zondag, maar als je kijkt bij de temperaturen per uur (5 daagse verwachting), dan zie je het niet verder teruglopen dan 17 graden.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh, da's dan veranderd sinds gisteren
Afritsbroek kopen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan hebben ze daar de airco te koud staanquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:11 schreef ieniminimuis het volgende:
In de nacht voelt het altijd kouder aan
Alsof je dan überhaupt nog iets voeltquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hier in het dorp voorspellen ze minimumtemp van 15 graden om 6 uur 's nachts
Nou was ik niet van plan om het zo laat te maken maar mocht het per ongeluk gebeuren dan kan ik dat ook wel handelen met een hoodie mee.
Ik ga rustig aan doen tochquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Alsof je dan überhaupt nog iets voelt
Blijven de tepels goed stijf.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan hebben ze daar de airco te koud staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |