nouja die gaat iig niet op avondklok dicht enzo, alleen dat was al mijn punt.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:24 schreef SwJ het volgende:
Ow, dit is het andere "post hier random smileys of voer een gesprek met jezelf"-topic:
ONZ / [HNDTS] Het niet dode topic spel #1
KReegonquote:
En nog is het er saai.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:25 schreef kree het volgende:
[..]
nouja die gaat iig niet op avondklok dicht enzo, alleen dat was al mijn punt.
Maatquote:
Klopt. Komt omdat er geen avondklok op zit.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:25 schreef notturna het volgende:
[..]
Klinkt als heel saai en zie dat het niet echt loopt
Oooooooowwww, nou dat punt heb je wel gemaakt zeg. Poeh hey.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:25 schreef kree het volgende:
[..]
nouja die gaat iig niet op avondklok dicht enzo, alleen dat was al mijn punt.
whah tis maar waar iedereen post enzo.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:26 schreef notturna het volgende:
[..]
En nog is het er saai.
* notturna gooir er nog een emoji in
Makkermaatquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:27 schreef SwJ het volgende:
[..]
Oooooooowwww, nou dat punt heb je wel gemaakt zeg. Poeh hey.
Dan gaat iedereen een beetje op zijn reet zitten en je kan er ook geen puntjes mee scorenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:27 schreef SwJ het volgende:
[..]
Klopt. Komt omdat er geen avondklok op zit.
gehehe ja denk welquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:27 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ach dat is hij toch zo weer vergeten.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:27 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:29 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach dat is hij toch zo weer vergeten.
Maar er valt nu voor veel mensen wel een gat.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:28 schreef notturna het volgende:
[..]
Dan gaat iedereen een beetje op zijn reet zitten en je kan er ook geen puntjes mee scoren
quote:
Dit is ONZ he?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar er valt nu voor veel mensen wel een gat.
Ik vind het 'S nachts posten ook veel prettiger dan over dag omdat het dan minder draait om puntjes. Niet dat het voor mij vervelend is, maar het is toch "anders" als het niet persé gaat om punten scoren maar vooral om gewoon ouwehoeren.
Maar goed, dit is ook zo'n Kree-achtige discussie @:Kree
Yesquote:
geloof me, wat ik al zei en denk genoeg over gezegd. ik vind wel ander topic ofzo die leuk is.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar er valt nu voor veel mensen wel een gat.
Ik vind het 'S nachts posten ook veel prettiger dan over dag omdat het dan minder draait om puntjes. Niet dat het voor mij vervelend is, maar het is toch "anders" als het niet persé gaat om punten scoren maar vooral om gewoon ouwehoeren.
Maar goed, dit is ook zo'n Kree-achtige discussie @:Kree
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |