quote:Op vrijdag 30 mei 2025 01:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gaan we nog een beetje de baas uithangen zaterdag?
Killem is de weg kwijtquote:Op vrijdag 30 mei 2025 01:41 schreef Harrie het volgende:
Killem
![]()
* Harrie vraagt zich af hoe laat @:killemWieft zich zaterdag komt melden
Harriequote:Op vrijdag 30 mei 2025 01:41 schreef Harrie het volgende:
Killem
![]()
* Harrie vraagt zich af hoe laat @:killemWieft zich zaterdag komt melden
Ja die ouwe puncktenpacker krijg je zomaar niet wegquote:Op vrijdag 30 mei 2025 01:47 schreef JellyBelly. het volgende:
Wij allemaal in paniek raken maar KillemWieft is er nog gewoon.
Ben jij er zaterdag ook bij of blijf je braaf thuis wachten op je logees?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 01:47 schreef JellyBelly. het volgende:
Wij allemaal in paniek raken maar KillemWieft is er nog gewoon.
Gat waar je niet meer uitkomt als je teveel keta hebt gebruikt.quote:
Oh was wel vet hoor, had gewoon geen lichaam meer. Was alleen nog een bewustzijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 01:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gat waar je niet meer uitkomt als je teveel keta hebt gebruikt.
Ik ben erbij.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 01:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ben jij er zaterdag ook bij of blijf je braaf thuis wachten op je logees?
Ohhh blij dat ik dit niet wistquote:Op vrijdag 30 mei 2025 01:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gat waar je niet meer uitkomt als je teveel keta hebt gebruikt.
Zekerquote:Op vrijdag 30 mei 2025 02:05 schreef KoningWouter het volgende:
Gewoon lekker afgeven op alles. De meet is kut, drugs zijn bad.
Maar ondertussen lekker verpieteren in je eentje zonder buiten te komen.
Het mooiste is nog dat ik het niet eens tegen jou had.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 02:06 schreef KoningWouter het volgende:
En nu vind ik het mooi geweest. Ik ga mijn bed in.
Er liggen gezellige leuke dagen in het verschiet.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 30 mei 2025 02:06 schreef KoningWouter het volgende:
En nu vind ik het mooi geweest. Ik ga mijn bed in.
Er liggen gezellige leuke dagen in het verschiet.
Ik heb elke keer de neiging "kalkoen" te zeggen danquote:
Doe danquote:Op vrijdag 30 mei 2025 02:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb elke keer de neiging "kalkoen" te zeggen dan
Trusten, Sal!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 02:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Trusten, Sal!
Je kent me te goed, ouwe zeiksnor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Je moet toch wat.quote:
Helaasquote:
Magwelbolkquote:
Moet je daar mee zitten?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 05:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Behalve voor degene die je hebt ondergescheten.
Te jong, maar wel lenig!quote:
Wcquote:Op vrijdag 30 mei 2025 05:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Behalve voor degene die je hebt ondergescheten.
Er zijn maar een paar mensen/dingen waar ik van hou.quote:
Lovelyquote:
Jij wint er geen extra plaats mee.quote:
Ja gaat nergens over ditquote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij wint er geen extra plaats mee.
Maar in het geval van vannacht is er nog iemand met 400+ punten vandoor gegaan, blijkbaar
Doe modjes toch....
Nou ja, als het op deze manier moet gaan, is het wel erg flauw.quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou ja, als het op deze manier moet gaan, is het wel erg flauw.
Maar ach, ik deed toch niet mee met DTS om de punten. Wel om een ander dwars te zitten, of om mee te kletsen als er elders niet veel te doen is.
Dat is het spel, hèquote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]gemeen dit
En ik maar proberen punten te scoren, geen wonder dat het niet lukt
Oooh ja ik heb nooit de moeite genomen de regels te lezenquote:
Morgenochtend weer open tot uw dienstquote:
Als niet zoveel poster in DTS ook geheid gelijk de laatste keerquote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:21 schreef SwJ het volgende:
Extra spelelement (tevens bedoeld om nachtelijke banwaardige afdwalingen te voorkomen): Russisch Roulette![]()
DTS gaat iedere avond op een random tijdstip op slot en 's morgens op een random tijdstip weer open.
Geen sluitpost, geen lapohunt.![]()
Wat moet ik 's nachts dan doen?![]()
Ehhhh, slapen schijnt goed te zijn voor je.![]()
En anders open je de Nachtbagger als verzamelplaats voor baggeraars met insomnia.
Oké, ik taai 'm toch af. Morgen naar de toppersquote:Op vrijdag 30 mei 2025 23:15 schreef R-woud93 het volgende:
Ik kom toch voor de SC dus het maakt mij eigenlijk niet zo veel uit waar ik post
Ik ga zondag naar de toppers, ook overgehaaldquote:Op vrijdag 30 mei 2025 23:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Oké, ik taai 'm toch af. Morgen naar de toppersIk ben op een of andere manier overgehaald mee te gaan
Laters!
Zondag? Dat is morgen! Of zondag ook?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 23:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ga zondag naar de toppers, ook overgehaald
Zondag voor de postcodeloterij winnaars, kaarten komen van mijn schoonouders en mijn vriendin wilt toch heel graag heenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 23:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zondag? Dat is morgen! Of zondag ook?
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 23:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zondag voor de postcodeloterij winnaars, kaarten komen van mijn schoonouders en mijn vriendin wilt toch heel graag heen
Ah zo, dat is jammer. Anders hadden we morgen een pilsje kunnen klappenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 23:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zondag voor de postcodeloterij winnaars, kaarten komen van mijn schoonouders en mijn vriendin wilt toch heel graag heen
Ja nu baal ik daar ook vanquote:Op vrijdag 30 mei 2025 23:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[..]
Ah zo, dat is jammer. Anders hadden we morgen een pilsje kunnen klappen
Het zal best een geweldig leuke avond zijn, maar Jan Smit en Jeroen v.d. Boom trek ik niet echt als een 'topper'.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit
Alhoewel ik er jaren terug ook een keer was
Ik zit tweede ring, ik ga Jeroen in zijn kont plassen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 23:27 schreef Shii het volgende:
[..]
Het zal best een geweldig leuke avond zijn, maar Jan Smit en Jeroen v.d. Boom trek ik niet echt als een 'topper'.
Jij durft.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 23:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zit tweede ring, ik ga Jeroen in zijn kont plassen.
Naar beneden plassen is makkelijker dan omhoogquote:
Hier spreekt een man met ervaringquote:Op vrijdag 30 mei 2025 23:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Naar beneden plassen is makkelijker dan omhoog
Ja dat valt weer snel naar benedenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 23:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Naar beneden plassen is makkelijker dan omhoog
Iedereen op tijd naar bed om uitgerust te zijn voor de grote dag morgenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 23:47 schreef Shii het volgende:
Het is voor een vrijdagavond wel heel vroeg dood hier. Jammer.
Ja wie weet.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 23:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Iedereen op tijd naar bed om uitgerust te zijn voor de grote dag morgen
Jaquote:Op vrijdag 30 mei 2025 23:47 schreef Shii het volgende:
Het is voor een vrijdagavond wel heel vroeg dood hier. Jammer.
Ik denk dat ik toch niet naar die meet gaquote:Op vrijdag 30 mei 2025 23:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Iedereen op tijd naar bed om uitgerust te zijn voor de grote dag morgen
Wat een tegenvaller weerquote:Op vrijdag 30 mei 2025 23:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch niet naar die meet ga
En daar kom je nu mee.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 23:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch niet naar die meet ga
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 23:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vraag de piloot wel even of hij wil omkeren
Maar hoe ga je de bloemkool bereiden?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 00:01 schreef devzero het volgende:
Even in de koelkast gekeken wat voor groenten ik nog heb, alleen bloemkool. Dat maakt het wel erg makkelijk om te besluiten wat ik ga etenAlleen nog even kijken wat ik er bij ga eten
Weleens uit de oven met tahin gehad?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 00:01 schreef devzero het volgende:
Even in de koelkast gekeken wat voor groenten ik nog heb, alleen bloemkool. Dat maakt het wel erg makkelijk om te besluiten wat ik ga etenAlleen nog even kijken wat ik er bij ga eten
Ik denk dat ik (in stukjes) ga roosteren en dan gelijk ook wat aardappeltjes bij rooster. En waarschijnlijk een stukje visquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 00:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat ik (in stukjes) ga roosteren en dan gelijk ook wat aardappeltjes bij rooster. En waarschijnlijk een stukje vis
Nee, maar ik kan het eens proberen. Ik heb altijd tahin in de koelkastquote:Op zaterdag 31 mei 2025 00:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Weleens uit de oven met tahin gehad?
Paar recepten gevonden, maar ik improviseer wel wat. Dank je voor de tipquote:Op zaterdag 31 mei 2025 00:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Weleens uit de oven met tahin gehad?
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 00:12 schreef Shii het volgende:
Bloemkool met olijfolie, djinten en dan in de oven.
Bolkenbrij.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 00:17 schreef Koen66 het volgende:
benieuwd of er op de meet morgen een culinaire ervaring zit
De DTS meet? Ik denk het nietquote:Op zaterdag 31 mei 2025 00:17 schreef Koen66 het volgende:
benieuwd of er op de meet morgen een culinaire ervaring zit
oeh wat voor wijn?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 00:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Geniet ervan.Ik drink m'n laatste glaasje wijn leeg en dan slapen.
Ik heb net mijn vierde opquote:
Vroeg begonnen.quote:
4 was wel de max nu over op cola.quote:
Dromenlandquote:Op zaterdag 31 mei 2025 00:07 schreef Koen66 het volgende:
Ik
[..]
Ik ben benieuwd waar HC ons mee naartoe wil nemen
Ja ditquote:Op zaterdag 31 mei 2025 00:12 schreef Shii het volgende:
Bloemkool met olijfolie, djinten en dan in de oven.
Nu rondetafel.quote:
Was verrassend, de verraders zijn goed dit jaar.quote:
Ik heb hier nog een verse hele ananas die ik zo in stukjes ga delen en (gedeeltelijk) opeten. Komt wel erg dichtbijquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 01:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een verse hele ananas die ik zo in stukjes ga delen en (gedeeltelijk) opeten. Komt wel erg dichtbij
O ben al een tijdje op. En jij ? Nog niet naar bed geweest?quote:
ja had wel geslapen eigenlijk. maar ik word uit gewoonte beetje zelfde tijden wakker.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 05:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ben al een tijdje op. En jij ? Nog niet naar bed geweest?
O ja dat heb je ook natuurlijkquote:Op zaterdag 31 mei 2025 05:56 schreef kree het volgende:
[..]
ja had wel geslapen eigenlijk. maar ik word uit gewoonte beetje zelfde tijden wakker.
Ja die schetteren hier ook in de vroege morgen, zitten hier zoveel vogels.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 05:59 schreef kree het volgende:
en er zat een Afrikaanse tsjifsjaffer vogel (bij wijze van) me wakker te maken bij het ochtendgloren.
wat trouwens een koolmees is wss. ze houden nou eenmaal van mijn natuurtuin
hahaha pauwen nog zelfs. ja oke dat is ook geen lief vogel tjilpte meerquote:Op zaterdag 31 mei 2025 06:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die schetteren hier ook in de vroege morgen, zitten hier zoveel vogels.
En er zit een dierenparkje nog geen 500 meter bij mij vandaan pauwen, die kunnen ook behoorlijk te keer gaan.
En iedere ochtend vroeg vlieg er een lading schreeuwende ganzen hierover. EN in de avond horen we hier de uilen dat is ook mooi
Meeuwen kunnen ook zo tekeer gaan inderdaadquote:Op zaterdag 31 mei 2025 06:17 schreef kree het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
het lijkt op meeuwen waar ik jaar last van gehad heb in stom klein huur huisje zolderkamertje
Mss was dat nog erger eigenlijk want die zaten meter van mijn hoofd enzo op dak.
jaaaaaa het is anders als ze boven je hoofd zitten en je 5 uur in de ochtend wakker maken en dan nog hele dag moet werken.\\quote:Op zaterdag 31 mei 2025 06:18 schreef Dotteke het volgende:
Ovind het niet erg, is wel mooi. Het is hier soms net of je in een bos woont met al die geluiden
Het bos is dan ook maar zo 300 meter achtermij en dan dat dierenparkje voor en naast mij een hele groenstrook
Snap ikquote:Op zaterdag 31 mei 2025 06:19 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaaaa het is anders als ze boven je hoofd zitten en je 5 uur in de ochtend wakker maken en dan nog hele dag moet werken.\\
Ik hou wel van natuur, alleen kwam wel ff heel dicht bij toen. blij dat ik daar weg was.
Morguh UNquote:
O daar moet je niet blij mee zijnquote:Op zaterdag 31 mei 2025 06:59 schreef _UserName_ het volgende:
Wij hebben een hornaar nest in de tuin.. toch eens zien dat nest weg te krijgen
ik zou pro inschakelen. 1 keertje op vakantie meegemaakt, die beesten zijn angstaanjagend. brrrrrrquote:Op zaterdag 31 mei 2025 06:59 schreef _UserName_ het volgende:
Wij hebben een hornaar nest in de tuin.. toch eens zien dat nest weg te krijgen
Zijn we ook niet, hebben de koningin ook gezien en we wachten tot ze in het vogelhuisje gaat waar ze haar nest heeft, die plakken we dan af en verwijderen hetquote:
Eerst zelf proberen, we zien de koningin en weten waar het nest is, maandag wordt de groene container geleegd dus is ie gelijk wegquote:Op zaterdag 31 mei 2025 07:08 schreef kree het volgende:
[..]
ik zou pro inschakelen. 1 keertje op vakantie meegemaakt, die beesten zijn angstaanjagend. brrrrrr
Bekijk deze YouTube-video
heb je meer lef als ik, no way ik in de buurt komen bij die.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 07:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Eerst zelf proberen, we zien de koningin en weten waar het nest is, maandag wordt de groene container geleegd dus is ie gelijk weg
O dat is nogwel te doen hoop ik.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 07:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zijn we ook niet, hebben de koningin ook gezien en we wachten tot ze in het vogelhuisje gaat waar ze haar nest heeft, die plakken we dan af en verwijderen het
Morguh Sp3cquote:
Wel om haar nest te bouwen, dat doen ze in het voorjaar. Daarna niet meer geloof ik, dan blijft ze bij de larvenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is nogwel te doen hoop ik.
Dacht dat de koningin nooit haar nest uit kwam?
O dan is het fijn als het voor die tijd weg is, anders zit je met een lading van die beesten. WIl je niet met zo kleintje erbij dat die beeste haar prikkenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 07:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wel om haar nest te bouwen, dat doen ze in het voorjaar. Daarna niet meer geloof ik, dan blijft ze bij de larven
quote:
quote:
Lovelyquote:
Gezelligquote:
Wel rustig hier.quote:
Slow Chatquote:
Hele langzane slowchat dan..quote:
Zelfs ik krijg het niet op snelheidquote:
Moet ik helpen?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zelfs ik krijg het niet op snelheid
Ja very sloomquote:
Is volgens mij overal wel vrij rustig op fok vanavondquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zelfs ik krijg het niet op snelheid
Hey lovelyquote:
Jussiequote:
Jussiequote:
Wat?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Is het allemaal nog een beetje goed afgelopen?
JKquote:
Sallyquote:
Komt omdat jij er bentquote:
Voorzet gegevenquote:
Daar zit het gaspedaalquote:
Jawel,maar dan wordt het niet ineens drukquote:
Ik heb vanmiddag foto’s geplaatst die heb je toch gezien?quote:
Ja maar wordt er verder niks gedaan?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag foto’s geplaatst die heb je toch gezien?
Yupquote:
Blijkbaar wel nuquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jawel,maar dan wordt het niet ineens druk
Dotjequote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag foto’s geplaatst die heb je toch gezien?
Denk het wel maar geen idee wanneer moet eerst nog iemand komen kijken.quote:
Hey Stigquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk het wel maar geen idee wanneer moet eerst nog iemand komen kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |