quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:21 schreef SwJ het volgende:
Extra spelelement (tevens bedoeld om nachtelijke banwaardige afdwalingen te voorkomen): Russisch Roulette![]()
DTS gaat iedere avond op een random tijdstip op slot en 's morgens op een random tijdstip weer open.
Geen sluitpost, geen lapohunt.![]()
Wat moet ik 's nachts dan doen?![]()
Ehhhh, slapen schijnt goed te zijn voor je.![]()
En anders open je de Nachtbagger als verzamelplaats voor baggeraars met insomnia.
Oké, ik taai 'm toch af. Morgen naar de toppersquote:Op vrijdag 30 mei 2025 23:15 schreef R-woud93 het volgende:
Ik kom toch voor de SC dus het maakt mij eigenlijk niet zo veel uit waar ik post
Ik ga zondag naar de toppers, ook overgehaaldquote:Op vrijdag 30 mei 2025 23:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Oké, ik taai 'm toch af. Morgen naar de toppersIk ben op een of andere manier overgehaald mee te gaan
Laters!
Zondag? Dat is morgen! Of zondag ook?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 23:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ga zondag naar de toppers, ook overgehaald
Zondag voor de postcodeloterij winnaars, kaarten komen van mijn schoonouders en mijn vriendin wilt toch heel graag heenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 23:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zondag? Dat is morgen! Of zondag ook?
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 23:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zondag voor de postcodeloterij winnaars, kaarten komen van mijn schoonouders en mijn vriendin wilt toch heel graag heen
Ah zo, dat is jammer. Anders hadden we morgen een pilsje kunnen klappenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 23:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zondag voor de postcodeloterij winnaars, kaarten komen van mijn schoonouders en mijn vriendin wilt toch heel graag heen
Ja nu baal ik daar ook vanquote:Op vrijdag 30 mei 2025 23:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[..]
Ah zo, dat is jammer. Anders hadden we morgen een pilsje kunnen klappen
Het zal best een geweldig leuke avond zijn, maar Jan Smit en Jeroen v.d. Boom trek ik niet echt als een 'topper'.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit
Alhoewel ik er jaren terug ook een keer was
Ik zit tweede ring, ik ga Jeroen in zijn kont plassen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 23:27 schreef Shii het volgende:
[..]
Het zal best een geweldig leuke avond zijn, maar Jan Smit en Jeroen v.d. Boom trek ik niet echt als een 'topper'.
Jij durft.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 23:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zit tweede ring, ik ga Jeroen in zijn kont plassen.
Naar beneden plassen is makkelijker dan omhoogquote:
Hier spreekt een man met ervaringquote:Op vrijdag 30 mei 2025 23:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Naar beneden plassen is makkelijker dan omhoog
Ja dat valt weer snel naar benedenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 23:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Naar beneden plassen is makkelijker dan omhoog
Iedereen op tijd naar bed om uitgerust te zijn voor de grote dag morgenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 23:47 schreef Shii het volgende:
Het is voor een vrijdagavond wel heel vroeg dood hier. Jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |