SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Italië waarschijnlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit is geen antwoord op mijn vraag.
Fijn dat je een duidelijk en omsluitend antwoord kan geven op mijn vraagquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik ga wellicht nog even naar Stockholm. Mits ik nog een wedstrijdje kan bekijken daar.
Omdat die zoon van die bolle niet aan het opletten was.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:39 schreef Makamba_ het volgende:
Hoe kan de commentator dit nou op Koeman afschuiven en niet de verdediging die niks doet
Graag gedaan.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Fijn dat je een duidelijk en omsluitend antwoord kan geven op mijn vraag.
Bij het korfbal kan dat.quote:
Toe maarquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Graag gedaan.
In het najaar ook nog wel een weekje weg denk ik en sowieso nog een lang weekend Berlijn, traditie.
Gemengd douchen genotquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bij het korfbal kan dat.
Aloewel, als je aan korfbal doet...
De rest stond een beetje te verdedigen alsof het korfbal is.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Omdat die zoon van die bolle niet aan het opletten was.
Telstar gebruikt wel mandjes bij doelpunten.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bij het korfbal kan dat.
Berlijn is een mooie stad. Zeker voor een Europese hoofdstad. Die zijn meestal verschrikkelijk.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Graag gedaan.
In het najaar ook nog wel een weekje weg denk ik en sowieso nog een lang weekend Berlijn, traditie.
Ik moet nog wat boeken dat zal vermoedelijk aanpoten worden achter het station. Nog suggesties voor bestemmingen?quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gaan andere FOK!kers deze zomer nog ergens heen op vakantie?
Iemand in dit topic maar ik zal hem het uitgelachen worden besparenquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bij het korfbal kan dat.
Sowieso all inclusive fullblown Tokkie naar Turkije voor vierhonderd de neus.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Schaamteloos. Zag in de zendtijd voor politieke partijen van Partij voor de Dieren dat de toren in Parijs straks onder water staat.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Door wheeledwarrior hebben we de kilmaat crisis.
Rotterdam Centraalquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik moet nog wat boeken dat zal vermoedelijk aanpoten worden achter het station. Nog suggesties voor bestemmingen?
Deze zin loopt niet echt lekker.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:44 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Stond al ik het punt een goede vriend neer te steken.
De planeet redt zich wel.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Door wheeledwarrior hebben we de kilmaat crisis.
Veel defensieve blunders. Best vermakelijk dusquote:
Bedankt voor deze informatie, ik zit zondagavond bij de Toppers dus mis ik die wedstrijd.quote:
Ik ben komend weekend in Roffa.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bedankt voor deze informatie, ik zit zondagavond bij de Toppers dus mis ik die wedstrijd.
Uitgoals tellen dubbel!quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Met twee uitgoals staat Willem II er goed voor
Ook bij Telstar geven mannen elkaar kusjesquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bedankt voor deze informatie, ik zit zondagavond bij de Toppers dus mis ik die wedstrijd.
Aan de andere kant hebben ze die potjes tegen Helmond Sport en Oss nu ook wel een keer gezien.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:46 schreef Zorro het volgende:
Telstar wil ook helemaal niet promoveren.
De penningmeester schrikt 's nachts gillend wakker als hij daar aan denkt.
Wat staat er op het programma?quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ben komend weekend in Roffa.
Veel Marokkaantjes. Misschien kan Fons Spooren daar de boel gaan managen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:47 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ook bij Telstar geven mannen elkaar kusjes
quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ouders zijn 30 jaar getrouwd dus dat gaan we vieren.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat staat er op het programma?
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ouders zijn 30 jaar getrouwd dus dat gaan we vieren.
Aan het ''stadion'' te zien horen ze daar ook thuis, zelf een divisie lager zou niet onlogisch zijn, ze mogen blij zijn dat ze profvoetbal spelen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Aan de andere kant hebben ze die potjes tegen Helmond Sport en Oss nu ook wel een keer gezien.
Lijkt me echt verschrikkelijk als je al bijna 50 jaar in de eerste divisie hangt.
De Toppersquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd maatquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Eten bij FC Kipquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat staat er op het programma?
Mooi manquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Telstar verdient best meer respect de laatste jaren dan dit met hun leuke voetbal en spelers die ze een kans geven en daadwerkelijk slagen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Aan het ''stadion'' te zien horen ze daar ook thuis, zelf een divisie lager zou niet onlogisch zijn, ze mogen blij zijn dat ze profvoetbal spelen.
Geniet er nou maar van.quote:
Zolang je die Jandino maar niet hoeft te zienquote:
Dan kunnen die mensen die zouden gaan ook maar beter thuisblijvenquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geniet er nou maar van.
Er zouden ook heel veel mensen naar Suzan en Freek gaan dit weekend, en die zitten thuis.
Jeetje zeg! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Omequote:Op donderdag 29 mei 2025 21:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wie is jullie favoriete Willem (niet Van Hanegem)?
Klopt, maar laten we niet overdrijven.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:50 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Telstar verdient best meer respect de laatste jaren dan dit met hun leuke voetbal en spelers die ze een kans geven en daadwerkelijk slagen.
Ik ben vorig jaar geweest. Heb helemaal niks met die muziek, maar met een groep vrienden is het sowieso wel leuk.quote:
Daar zou ik wel heen willen gaan, ik vind dat eigenlijk best wel leuke muziek.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geniet er nou maar van.
Er zouden ook heel veel mensen naar Suzan en Freek gaan dit weekend, en die zitten thuis.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dan hou ik deze gedachte maar vastquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar geweest. Heb helemaal niks met die muziek, maar met een groep vrienden is het sowieso wel leuk.
Ja, idee van mijn vriendin.quote:
'Je weet het niet''quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lachen om mensen in het Ajax-topic die Heitinga een goede trainer vinden.
Zo'n lekker volks wijffie.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan hou ik deze gedachte maar vast
[..]
Ja, idee van mijn vriendin.
De eigenaar van de plaatselijke friettent.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Totaal niet, maar ze wil het wel een keer meemaken was het verhaal er achter, kaarten heeft ze gekregen van haar ouders via de PostcodeLoterij.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zo'n lekker volks wijffie.
@:pisces29
Ooooh gratis kaarten, zo ben ik onderlaatst bij het dikste cafe aan de haven geweest. Met gratis consumpties en drankjes. Niks mis mee is toch heerlijk man.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Totaal niet, maar ze wil het wel een keer meemaken was het verhaal er achter, kaarten heeft ze gekregen van haar ouders via de PostcodeLoterij.
Tata steel'dquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Als hij bij Telstar gaat voetballen wel.
Inderdaad.quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:19 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Inderdaad.
Behalve alles winnen wat er te winnen valt, sterker nog ene Erwin ging ook redelijk los qua prijzen.
Geen ruggengraat hebben.quote:
Willem II heeft ook uitschot:quote:Op zondag 1 juni 2025 12:29 schreef De_Kraam het volgende:
Leo Driessen is supporter van Telstar.
Hup Willem II.
Ben eens vis gaan eten in de haven van Velsen. Prima tentje was dat toen daar! Het komt wel allemaal heel dichtbij zo.quote:
En Robéééééér van Beckhoven, die dikke kok.quote:Op zondag 1 juni 2025 13:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Willem II heeft ook uitschot:
Toine van Peperstraten, Leo Alkemade, Dennis Schouten en Frank Evenblij.
kok?quote:Op zondag 1 juni 2025 17:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En Robéééééér van Beckhoven, die dikke kok.
Het was vroeger La Belle of het Poolcentrum op de Lange Nieuw Die gingen om middernacht/1u dicht en dan was het de derde helft bij de Zeewegbarquote:Op zondag 1 juni 2025 17:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben eens vis gaan eten in de haven van Velsen. Prima tentje was dat toen daar! Het komt wel allemaal heel dichtbij zo.
De afwashulp staat ook in de keuken. Die wil je toch ook geen kok noemen.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij staat toch in een keuken? Maak je wat druk.
Ik van ik wordt....quote:Op zondag 1 juni 2025 18:01 schreef Dagoduck het volgende:
Ik word zeeziek van die mensen op de tribune.
Hebben het voldoende gedaan thuis tegen Dordrecht en Telstar is uit geen wonderploeg.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik begrijp het vertrouwen in dit wanstaltig slechte Willem II totaal niet
Favoriet zijn ze zeker.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben het voldoende gedaan thuis tegen Dordrecht en Telstar is uit geen wonderploeg.
Had eerst "Je wordt zeeziek..." staan maar wilde het toch meer op mezelf betrekkenquote:
Telstar heeft Koeman junior op doel.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geen DIE joh, ze kunnen nu ademen, geen TATA in de buurt.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:03 schreef RamboDirk het volgende:
DO OR DIE wedstrijd voor de 800 telstar supporters
Telstar is ook niks.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Druk is een fenomeen.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nogmaals, dat vertrouwen in Willem II.
Ik snap het niet.
Mijn broer woont in Tilburgquote:Op zondag 1 juni 2025 18:02 schreef Dagoduck het volgende:
Ik was in april nog in Tilburg. Komt wel dichtbij zo.
TBS-kliniek?quote:
Topvent. 1.85 zegt Wikipedia. Ik geef @Qarrad m’n zegen.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geen idee.
Wel benieuwd naar de rating van @:Pisces29
Niet die wond weer opentrekken.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:16 schreef RipCity het volgende:
Wat een slapzakken voetbal ook van Willem2. Lijkt Inter wel.
Net zoveel prijzen.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:16 schreef RipCity het volgende:
Wat een slapzakken voetbal ook van Willem2. Lijkt Inter wel.
quote:Op zondag 1 juni 2025 18:01 schreef De_Kraam het volgende:
Dit wordt inderdaad een wok over voor Willem II.
Opstapelen voor Rendac.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:16 schreef de_boswachter het volgende:
Stadion schoonvegen en zo veel mogelijk supporters raken met de wapenstok. En wedstrijd definitief affluiten.
@Coco mist allesquote:
What else is new?quote:
De Kist.quote:
Ik twijfel toch nog wat tussen deze en Turfkruier. Leukere achternaam.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Topvent. 1.85 zegt Wikipedia. Ik geef @:qarrad m’n zegen.
Wat een klap voor @Cocoquote:Op zondag 1 juni 2025 18:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als je dit soort potjes afwezig bent hoor je eigenlijk niet in VBL.
Niemand noemt @GGMM of @onlogisch pijnlijkquote:Op zondag 1 juni 2025 18:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Graziano Pellè Is onlangs gescheiden. (En 1.94m). Tip. Geen dank.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:24 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik twijfel toch nog wat tussen deze en Turfkruier. Leukere achternaam.
Wie?quote:Op zondag 1 juni 2025 18:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Niemand noemt @:GGMM of @:Onlogisch pijnlijk
Ik hoor je heel erg in lengtes praten.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Graziano Pellè Is onlangs gescheiden. (En 1.94m). Tip. Geen dank.
Die kijken alleen eigen club. Als je geluk hebt.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die neemt niemand serieus.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Met klaas aan de top?quote:Op zondag 1 juni 2025 18:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Pohh @:GGMM en @:onlogisch krijgen een aantal ferme tikken te verwerken.
Tijd voor een voetbalpiramide in ons moderatorgezelschap.
Je kunt gaan. Er gebeurt pas weer wat na rust.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:31 schreef Dagoduck het volgende:
Is het al rust? Moet nog ff naar de supermarkt.
Die kan dan ook wel trainer van Ajax worden.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:42 schreef Caland het volgende:
[..]
De trainer van Telstar heeft voor de wedstrijd nog even met Arne geappt
Just in case
Ruim je het wel even op?quote:
In tegenstelling tot de populaire beweringen maakt de lengte echt niks uit. Kleine gifkikkertjes ftwquote:Op zondag 1 juni 2025 18:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik hoor je heel erg in lengtes praten.
Wat is het minimum? (Ik vraag dit voor een vriend)
Ik nietquote:Op zondag 1 juni 2025 18:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zouden jullie een Disney+ abootje afsluiten voor de Women's Champions League?
Ik overlijd nog liever.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nee.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kijk nog liever naar een uur durend interview met Karim El Ahmadi.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik luister nog liever naar Wout Wegtitel.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit is een heftige vergelijking.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik luister nog liever naar Wout Wegtitel.
Robdenijsjequote:
Graag ontopic.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Checken jullie wel eens Trivago?
quote:Op zondag 1 juni 2025 18:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik luister nog liever naar Wout Wegtitel.
Geniet ervan.quote:
Wat was het daarvoor dan?quote:
quote:Op zondag 1 juni 2025 18:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat kan niet. Zijn Magnum is net in een perenijsje veranderdquote:
@3rr0rquote:Op zondag 1 juni 2025 18:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |