SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Italië waarschijnlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit is geen antwoord op mijn vraag.
Fijn dat je een duidelijk en omsluitend antwoord kan geven op mijn vraagquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik ga wellicht nog even naar Stockholm. Mits ik nog een wedstrijdje kan bekijken daar.
Omdat die zoon van die bolle niet aan het opletten was.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:39 schreef Makamba_ het volgende:
Hoe kan de commentator dit nou op Koeman afschuiven en niet de verdediging die niks doet
Graag gedaan.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Fijn dat je een duidelijk en omsluitend antwoord kan geven op mijn vraag.
Bij het korfbal kan dat.quote:
Toe maarquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Graag gedaan.
In het najaar ook nog wel een weekje weg denk ik en sowieso nog een lang weekend Berlijn, traditie.
Gemengd douchen genotquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bij het korfbal kan dat.
Aloewel, als je aan korfbal doet...
De rest stond een beetje te verdedigen alsof het korfbal is.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Omdat die zoon van die bolle niet aan het opletten was.
Telstar gebruikt wel mandjes bij doelpunten.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bij het korfbal kan dat.
Berlijn is een mooie stad. Zeker voor een Europese hoofdstad. Die zijn meestal verschrikkelijk.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Graag gedaan.
In het najaar ook nog wel een weekje weg denk ik en sowieso nog een lang weekend Berlijn, traditie.
Ik moet nog wat boeken dat zal vermoedelijk aanpoten worden achter het station. Nog suggesties voor bestemmingen?quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gaan andere FOK!kers deze zomer nog ergens heen op vakantie?
Iemand in dit topic maar ik zal hem het uitgelachen worden besparenquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bij het korfbal kan dat.
Sowieso all inclusive fullblown Tokkie naar Turkije voor vierhonderd de neus.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Schaamteloos. Zag in de zendtijd voor politieke partijen van Partij voor de Dieren dat de toren in Parijs straks onder water staat.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Door wheeledwarrior hebben we de kilmaat crisis.
Rotterdam Centraalquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik moet nog wat boeken dat zal vermoedelijk aanpoten worden achter het station. Nog suggesties voor bestemmingen?
Deze zin loopt niet echt lekker.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:44 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Stond al ik het punt een goede vriend neer te steken.
De planeet redt zich wel.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Door wheeledwarrior hebben we de kilmaat crisis.
Veel defensieve blunders. Best vermakelijk dusquote:
Bedankt voor deze informatie, ik zit zondagavond bij de Toppers dus mis ik die wedstrijd.quote:
Ik ben komend weekend in Roffa.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bedankt voor deze informatie, ik zit zondagavond bij de Toppers dus mis ik die wedstrijd.
Uitgoals tellen dubbel!quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Met twee uitgoals staat Willem II er goed voor
Ook bij Telstar geven mannen elkaar kusjesquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bedankt voor deze informatie, ik zit zondagavond bij de Toppers dus mis ik die wedstrijd.
Aan de andere kant hebben ze die potjes tegen Helmond Sport en Oss nu ook wel een keer gezien.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:46 schreef Zorro het volgende:
Telstar wil ook helemaal niet promoveren.
De penningmeester schrikt 's nachts gillend wakker als hij daar aan denkt.
Wat staat er op het programma?quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ben komend weekend in Roffa.
Veel Marokkaantjes. Misschien kan Fons Spooren daar de boel gaan managen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:47 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ook bij Telstar geven mannen elkaar kusjes
quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ouders zijn 30 jaar getrouwd dus dat gaan we vieren.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat staat er op het programma?
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ouders zijn 30 jaar getrouwd dus dat gaan we vieren.
Aan het ''stadion'' te zien horen ze daar ook thuis, zelf een divisie lager zou niet onlogisch zijn, ze mogen blij zijn dat ze profvoetbal spelen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Aan de andere kant hebben ze die potjes tegen Helmond Sport en Oss nu ook wel een keer gezien.
Lijkt me echt verschrikkelijk als je al bijna 50 jaar in de eerste divisie hangt.
De Toppersquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd maatquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Eten bij FC Kipquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat staat er op het programma?
Mooi manquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |