Willem II heeft ook uitschot:quote:Op zondag 1 juni 2025 12:29 schreef De_Kraam het volgende:
Leo Driessen is supporter van Telstar.
Hup Willem II.
Ben eens vis gaan eten in de haven van Velsen. Prima tentje was dat toen daar! Het komt wel allemaal heel dichtbij zo.quote:
En Robéééééér van Beckhoven, die dikke kok.quote:Op zondag 1 juni 2025 13:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Willem II heeft ook uitschot:
Toine van Peperstraten, Leo Alkemade, Dennis Schouten en Frank Evenblij.
kok?quote:Op zondag 1 juni 2025 17:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En Robéééééér van Beckhoven, die dikke kok.
Het was vroeger La Belle of het Poolcentrum op de Lange Nieuw Die gingen om middernacht/1u dicht en dan was het de derde helft bij de Zeewegbarquote:Op zondag 1 juni 2025 17:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben eens vis gaan eten in de haven van Velsen. Prima tentje was dat toen daar! Het komt wel allemaal heel dichtbij zo.
De afwashulp staat ook in de keuken. Die wil je toch ook geen kok noemen.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij staat toch in een keuken? Maak je wat druk.
Ik van ik wordt....quote:Op zondag 1 juni 2025 18:01 schreef Dagoduck het volgende:
Ik word zeeziek van die mensen op de tribune.
Hebben het voldoende gedaan thuis tegen Dordrecht en Telstar is uit geen wonderploeg.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik begrijp het vertrouwen in dit wanstaltig slechte Willem II totaal niet
Favoriet zijn ze zeker.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben het voldoende gedaan thuis tegen Dordrecht en Telstar is uit geen wonderploeg.
Had eerst "Je wordt zeeziek..." staan maar wilde het toch meer op mezelf betrekkenquote:
Telstar heeft Koeman junior op doel.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geen DIE joh, ze kunnen nu ademen, geen TATA in de buurt.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:03 schreef RamboDirk het volgende:
DO OR DIE wedstrijd voor de 800 telstar supporters
Telstar is ook niks.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Druk is een fenomeen.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nogmaals, dat vertrouwen in Willem II.
Ik snap het niet.
Mijn broer woont in Tilburgquote:Op zondag 1 juni 2025 18:02 schreef Dagoduck het volgende:
Ik was in april nog in Tilburg. Komt wel dichtbij zo.
TBS-kliniek?quote:
Topvent. 1.85 zegt Wikipedia. Ik geef @Qarrad m’n zegen.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geen idee.
Wel benieuwd naar de rating van @:Pisces29
Niet die wond weer opentrekken.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:16 schreef RipCity het volgende:
Wat een slapzakken voetbal ook van Willem2. Lijkt Inter wel.
Net zoveel prijzen.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:16 schreef RipCity het volgende:
Wat een slapzakken voetbal ook van Willem2. Lijkt Inter wel.
quote:Op zondag 1 juni 2025 18:01 schreef De_Kraam het volgende:
Dit wordt inderdaad een wok over voor Willem II.
Opstapelen voor Rendac.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:16 schreef de_boswachter het volgende:
Stadion schoonvegen en zo veel mogelijk supporters raken met de wapenstok. En wedstrijd definitief affluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |