SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Is AI betrouwbaar?
AI kan betrouwbaar zijn, maar dat hangt af van verschillende factoren—zoals de kwaliteit van de trainingsgegevens, de manier waarop het model is geoptimaliseerd en hoe het wordt gebruikt. Goed ontworpen AI-systemen kunnen nauwkeurige en nuttige resultaten leveren, maar ze kunnen ook fouten maken, bevooroordeelde antwoorden geven of verkeerde conclusies trekken als ze niet goed worden beheerd.
Daarom is het altijd slim om AI-resultaten kritisch te bekijken, ze te verifiëren met betrouwbare bronnen en na te denken over de context waarin ze worden gebruikt.
Bron: Copilot AI![]()
Meta ditquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Is AI betrouwbaar?
AI kan betrouwbaar zijn, maar dat hangt af van verschillende factoren—zoals de kwaliteit van de trainingsgegevens, de manier waarop het model is geoptimaliseerd en hoe het wordt gebruikt. Goed ontworpen AI-systemen kunnen nauwkeurige en nuttige resultaten leveren, maar ze kunnen ook fouten maken, bevooroordeelde antwoorden geven of verkeerde conclusies trekken als ze niet goed worden beheerd.
Daarom is het altijd slim om AI-resultaten kritisch te bekijken, ze te verifiëren met betrouwbare bronnen en na te denken over de context waarin ze worden gebruikt.
Bron: Copilot AI
Trust nobody![]()
Die mag jij hebbenquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij krijgt er geen extra punten voor hoor.![]()
Van mij welquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij krijgt er geen extra punten voor hoor.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Van mij welquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mag ik dan woensdag hebben? Als je toch uitdeelt![]()
![]()
Is dat zoquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Op de momenten dat je lief moet zijn
Jij ook gefeliciteerd met je 4e kruisjequote:
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else![]()
Jij bent 107% een gekkiequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij bent 107% een gekkieAwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Komt voor elkaar.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Bondage heeft dat zo geregeld hè
Ow en @:Devzero![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij bent 107% een gekkieRaaarrrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else![]()
Zijn we allemaal, daarom posten we hier ook
Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵![]()
ALLEMAAL !quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:55 schreef Lovely het volgende:
Zijn we allemaal, daarom posten we hier ook![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:55 schreef Lovely het volgende:
Zijn we allemaal, daarom posten we hier ook![]()
Wist je dat niet?quote:Let's take the long way home, love is burning slowly
quote:![]()
Je. Ziet groenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Je. Ziet groenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nu wel dusquote:
1 post vóór het einde 🤪🤪quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:19 schreef Paul het volgende: @:maanvis had gelijk!!!!!!!!!!!! ONZ / Wedden dat dit topique dichtgaat?
![]()
@SwJ , held!!![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Gisteren is er best wat gevallen hierquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. En ik had veel heftiger regen verwacht, het is uiteindelijk meegevallen afgelopen week.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nopequote:Op donderdag 29 mei 2025 21:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan neem jij daar een abonnement?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vanmiddag was het hier nattig
Pijpenstelenquote:Let's take the long way home, love is burning slowly
Proficiat!quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:25 schreef bondage het volgende:
Ach, leeftijd is maar een getalletje. Ben vandaag 41 geworden, toch maar weer gehaald![]()
![]()
![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Thanks hon.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat een toeval zeg, want het schijnt dat @:moemoe ook jarig is vandaag
En verder, gefeliciteerd![]()
Nou zeg, ik mag dan wel bijna 42 zijnquote:
Heb nog geen zwakke blaas
quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou zeg, ik mag dan wel bijna 42 zijn
Heb nog geen zwakke blaas
Pim pam pet?quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:08 schreef moemoe het volgende:
Zullen we een spelletje spelen om het feestje te vieren?![]()
Ik ben er even uit wat betreft de spelletjes die tegenwoordig gespeeld worden in ONZquote:.
Is Skribbl nog leuk?![]()
Ja ik ookquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben er even uit wat betreft de spelletjes die tegenwoordig gespeeld worden in ONZ.
Is Skribbl nog leuk?
Speelde vroeger eigk alleen dat eitjes schieten![]()
![]()
Behalve als ik meedeed met mijn CS-skillsquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ik ook
Speelde vroeger eigk alleen dat eitjes schieten
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Was jij weer de Stoorzendert ja?quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:13 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Behalve als ik meedeed met mijn CS-skills![]()
![]()
Met eitjes schieten heb ik wel leuke tijden beleefd.
Ik had nu alleen meer zin in een simpel tekenspelletje met misschien wat gebabbel tussendoor.
![]()
En bedankt aan alle mensen die mij gefeliciteerd hebben.
Sorry ik ben mobiel on line, jullie allemaal quoten is even te veel gedoe.
![]()
Mooi was die tijdquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:15 schreef moemoe het volgende:
Met eitjes schieten heb ik wel leuke tijden beleefd.
Ik had nu alleen meer zin in een simpel tekenspelletje met misschien wat gebabbel tussendoor.
Ja dat kan ook hoor![]()
![]()
Het is je vergevenquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:16 schreef moemoe het volgende:
En bedankt aan alle mensen die mij gefeliciteerd hebben.
Sorry ik ben mobiel on line, jullie allemaal quoten is even te veel gedoe.
![]()
![]()
Zelfbolk beste bolkquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:17 schreef moemoe het volgende:
Ik heb mezelf gebolkt op mijn verjaardag.
![]()
![]()
Ik wilde leuke gifjes posten, toen kwam ik erachter dat ik al zolang niet meer echt op het forum ben geweest, dat ik GIPHY gewoon heb verwijderd.
![]()
Hebben jullie ook allemaal een enorm weekend?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Dat je er bent is al leukquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:21 schreef moemoe het volgende:
Ik wilde leuke gifjes posten, toen kwam ik erachter dat ik al zolang niet meer echt op het forum ben geweest, dat ik GIPHY gewoon heb verwijderd.
Nopequote:Op donderdag 29 mei 2025 21:21 schreef Stoorzendert het volgende:
Hebben jullie ook allemaal een enorm weekend?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vakantie zelfsquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:21 schreef Stoorzendert het volgende:
Hebben jullie ook allemaal een enorm weekend?![]()
![]()
Ja, ik heb morgen natuurlijk vrij genomenquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:21 schreef Stoorzendert het volgende:
Hebben jullie ook allemaal een enorm weekend?![]()
![]()
Kloptquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
KloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is dit nou weer. Moet ik als lui mens extra gaan klikken.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ach, vind het al leuk dat je hier aanwezig bentquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:21 schreef moemoe het volgende:
![]()
![]()
Niks moetquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:25 schreef aeque het volgende:
Wat is dit nou weer. Moet ik als lui mens extra gaan klikken.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gewoon dubbelklikken, gaan ze allemaal openquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:25 schreef aeque het volgende:
Wat is dit nou weer. Moet ik als lui mens extra gaan klikken.![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik morgen ook werken, maar wel thuis
Ssst niet verklappenquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Gewoon dubbelklikken, gaan ze allemaal open
quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:26 schreef JustinK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dan zoom ik in met mijn mobiel.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Gewoon dubbelklikken, gaan ze allemaal open
quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op mobiel wel een uitdagingquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Als je over een spoiler hovert zie je het nota bene staan![]()
![]()
We hebben niet allemaal het geld voor luxe zaken zoals een computer.quote:
Hoeft niet duurder te zijn dan een mobielquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:28 schreef aeque het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal het geld voor luxe zaken zoals een computer.![]()
![]()
Het moet wel werken hèquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoeft niet duurder te zijn dan een mobiel
FOK! is ook prima te bezoeken op een Raspberry PI, om maar een voorbeeld te noemen. Het hoeft niet duur te zijnquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:28 schreef aeque het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal het geld voor luxe zaken zoals een computer.![]()
![]()
Voor 200 heb je wel een ok mobielquote:
Geen ok pcThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Denken in mogelijkhedenquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:30 schreef bondage het volgende:
[..]
FOK! is ook prima te bezoeken op een Raspberry PI, om maar een voorbeeld te noemen. Het hoeft niet duur te zijn![]()
![]()
Die wordt maandelijks afbetaald met een abo.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoeft niet duurder te zijn dan een mobiel
Maar dan reken je de kosten voor een abo nog niet meequote:Op donderdag 29 mei 2025 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor 200 heb je wel een ok mobiel
Geen ok pc![]()
![]()
Dat kan ook met een pcquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Die wordt maandelijks afbetaald met een abo.
Ik kan voor 200 best een leuke PC bouwenquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor 200 heb je wel een ok mobiel
Geen ok pc![]()
![]()
Maakt het niet minder duurquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Die wordt maandelijks afbetaald met een abo.![]()
![]()
Nu ook nog zorgen dat ik zin heb in vlaai. Mooi ben jij.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:30 schreef bondage het volgende:
[..]
FOK! is ook prima te bezoeken op een Raspberry PI, om maar een voorbeeld te noemen. Het hoeft niet duur te zijn
Ja met net zoveel rente als de pc waard is.quote:
quote:quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Ach, vind het al leuk dat je hier aanwezig bent![]()
![]()
Das met een phone toch ookquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja met net zoveel rente als de pc waard is.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je betaalt geen rente over het maandelijks bedrag voor je abo (waarin je mobiel verrekend zit) ?quote:![]()
Mwahhhquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je betaalt geen rente over het maandelijks bedrag voor je abo (waarin je mobiel verrekend zit) ?
Uiteindelijk betaal je meer dan. Het ding waard is
Tenzij iPhoneThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik neem sowieso geen tel met aboquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mwahhh
Uiteindelijk betaal je meer dan. Het ding waard is
Tenzij iPhone![]()
Ik heb nu al 3 jaar dezelfdequote:
Its a miracle![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb nu al 3 jaar dezelfde
Its a miracle![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry moemoequote:
Ik ben niet zo van het online spelletjes spelen
Gelukkig is DTS offlinequote:Op donderdag 29 mei 2025 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sorry moemoe
Ik ben niet zo van het online spelletjes spelen![]()
![]()
Luister naar 'De Wadden, een andere oorlog': https://npo.nl/luister/podcasts/1292-de-wadden-een-andere-oorlog
Luister tipIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik heb de naam niet verzonnenquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Nu ook nog zorgen dat ik zin heb in vlaai. Mooi ben jij.![]()
![]()
Ik ben iets aan het fixen wat heel belangrijk is. Zonder is deze reeks ten dode opgeschreven dus moet het echt op gaan lossen nu en geen tijd voor Skribbl helaas.quote:![]()
Ik hoor het alweer.
@devzero kan ik vanavond op de koffie komen? Al een tijdje niet gevlogen met Dodo Airlines.
![]()
Nee dat hebben ze er ooit uitgesloopt omdat mensen nogal flinke bedragen moesten gaan betalen.quote:
Bovendien met de actie die ik heb ben ik 105 euro goedkoper uit dan het toestel nu los kocht.
Ga maar aan de skribbl dan.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben iets aan het fixen wat heel belangrijk is. Zonder is deze reeks ten dode opgeschreven dus moet het echt op gaan lossen nu en geen tijd voor Skribbl helaas.
Deze reeks is toch altijd ten dode opgeschreven?quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben iets aan het fixen wat heel belangrijk is. Zonder is deze reeks ten dode opgeschreven dus moet het echt op gaan lossen nu en geen tijd voor Skribbl helaas.![]()
![]()
Je bent en blijft de FOK! Heldquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:40 schreef bondage het volgende:
Database VM draait weer. Nu de webserver nog en dan zijn we terug.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maare, wat is skribbl?quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
Deze reeks is toch altijd ten dode opgeschreven?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Zo vaak dat @bondage de boel weer op gang heeft geholpen
In dts maar ook geheel FOK!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else![]()
Uhuquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
Deze reeks is toch altijd ten dode opgeschreven?![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]Smile, it's free therapy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zal mn ui wel zijnquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:![]()
Ik lach al te veel, helpt niets
On line Pictionary: de een tekent en anderen proberen te raden wat het is.quote:
En zo wissel je af en verzamel je punten en aan het eind win ik… eh ik bedoel is er een winnaar.
![]()
Ach, dingen gebeuren. Ik lost het op, stoned of niet, het gaat lukkenquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:42 schreef greysbones het volgende:
Zo vaak dat @:bondage de boel weer op gang heeft geholpen
In dts maar ook geheel FOK!![]()
quote:
Dan sla ik over.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
On line Pictionary: de een tekent en anderen proberen te raden wat het is.
En zo wissel je af en verzamel je punten en aan het eind win ik… eh ik bedoel is er een winnaar.
Geen idee hoeveel onkruid er groeitquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:40 schreef moemoe het volgende:
Ik hoor het alweer.
@:devzero kan ik vanavond op de koffie komen? Al een tijdje niet gevlogen met Dodo Airlines.
Maar er is weinig veranderd
![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Ach, dingen gebeuren. Ik lost het op, stoned of niet, het gaat lukken![]()
Je bent gewoon goed
Mag ook gezegd worden
Bijnaquote:Don't follow me. I am lost too
One of these days, these boots are gonna walk all over you
MikeyttGod![]()
Ik was opnieuw gestart, geen idee hoe ver ik nu ben met het spel.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel onkruid er groeitMaar er is weinig veranderd
En laten we maar niet over kakkerlakken praten.
![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Gefeliciteerd Moemoequote:Op donderdag 29 mei 2025 21:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wat voor soort spelletjes hebben jouw voorkeur dan?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Vertelquote:
Wat mis je
Als Amy er niet isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Daar kan ik alleen in kpd openlijk over vertellen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wat voor soort spelletjes hebben jouw voorkeur dan?
Die waar iedereen kan winnenBehalve Justin. Die wint al genoeg.
Boeboequote:Op donderdag 29 mei 2025 21:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik was opnieuw gestart, geen idee hoe ver ik nu ben met het spel.
En laten we maar niet over kakkerlakken praten.
Don't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Wel oké hoor! Drukke dag gehad, dus probeer nu even wat te relaxenquote:.
Ik heb een boottocht gemaakt door de Biesbosch onder andere. De natuur in onder het genot van een hapje en drankje.
Hoe is het met jou?![]()
Hey Greysquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vertel
Wat mis je
Als Amy er niet isAltijd gezellig als ze er isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrolijk, gek en raarrrrrr
Ze snapt mij als ik iwdjdgz typ
Sowieso te weinig gesproken de laatste tijd![]()
En ze is stiekem ook lief![]()
![]()
Nice, de Biesbosch, paar jaar terug ook gedaan.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wel oké hoor! Drukke dag gehad, dus probeer nu even wat te relaxen.
Ik heb een boottocht gemaakt door de Biesbosch onder andere. De natuur in onder het genot van een hapje en drankje.
Hoe is het met jou?
Lang weekend en zaterdag DTS meet
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hee Greesquote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hey Aequequote:
quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vertel
Wat mis je
Als Amy er niet isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]Zo kon je 'm wel interpreterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De koning is op downtime hunt
quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]Bij jou? Nooit! Je bent de liefsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Reh dieDon't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Volgens sommigen is het maar een eenmalig iets en een trolactie.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hopelijk weer pas na 2 uur snachts DT dan
Hey Jussiequote:
Ahwquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Altijd gezellig als ze er is
Vrolijk, gek en raarrrrrr
Ze snapt mij als ik iwdjdgz typ
Sowieso te weinig gesproken de laatste tijd![]()
En ze is stiekem ook lief
Ja jij bent steeds op vakantie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else![]()
Dank je welquote:.
Ik had vandaag bijna in de KPD-sc gepost omdat er Pokemon in de TT stondquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar kan ik alleen in kpd openlijk over vertellen.
Die waar iedereen kan winnenBehalve Justin. Die wint al genoeg.
.
Volgens mij heb ik weleens eitjes geschoten met Justin in een ver verleden.
Heej! Alles goed?quote:
Er is maar 1 persoon die mij “boeboe” noemt.
![]()
Sommigen users zijn trollenquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens sommigen is het maar een eenmalig iets en een trolactie.![]()
![]()
Zelluf!quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:00 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Bij jou? Nooit! Je bent de liefste![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ahw
Ja jij bent steeds op vakantie
Nou steeds... valt mee toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ikquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dank je wel.
[..]
Ik had vandaag bijna in de KPD-sc gepost omdat er Pokemon in de TT stond.
[..]
Heej! Alles goed?
MikeyttGod![]()
Iets over kpd en eitjes schieten zo onder elkaar klinkt heel fout.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dank je wel.
[..]
Ik had vandaag bijna in de KPD-sc gepost omdat er Pokemon in de TT stond.
[..]
Heej! Alles goed?
Jij vertrok ook vanuit Drimmelen?quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nice, de Biesbosch, paar jaar terug ook gedaan.
Lang weekend en zaterdag DTS meet
Klinkt goed. Komen er veel mensen naar de meet?![]()
![]()
Blk
MikeyttGod![]()
Heb je overdag geslapen?quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:04 schreef KoningWouter het volgende:
Nou het zou mij benieuwen of ik nog slaap vannacht.![]()
Heb je zenuwen?quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:04 schreef KoningWouter het volgende:
Nou het zou mij benieuwen of ik nog slaap vannacht.![]()
![]()
Zenuwachtig?quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:04 schreef KoningWouter het volgende:
Nou het zou mij benieuwen of ik nog slaap vannacht.Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else![]()
Ummmmm nee volgens mij was het Werkendam.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jij vertrok ook vanuit Drimmelen?
Klinkt goed. Komen er veel mensen naar de meet?
Volgens mij wel een aardig ploegje maar het is Fok dus zekerheid is er nooitSame shit, different day
SC hopper present![]()
Oepsiequote:Op donderdag 29 mei 2025 22:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja vanmiddag in slaap gevallen tot 20 uur![]()
Ik vind max 10 niet echt een aardig ploegje.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ummmmm nee volgens mij was het Werkendam.
Volgens mij wel een aardig ploegje maar het is Fok dus zekerheid is er nooitOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Jij vindt het een mini-meet?quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik vind max 10 niet echt een aardig ploegje.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Zou kunnen, hij was laatst wel met een vriezer aan het kutten.quote:
Beter dan met je kut in een vriezerquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Zou kunnen, hij was laatst wel met een vriezer aan het kutten.![]()
![]()
Wat ik van de meet vind kan ik beter niet zeggen.quote:
Je staat in de bosjes met een verrekijker?quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat ik van de meet vind kan ik beter niet zeggen.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Wat is er mis mee?quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat ik van de meet vind kan ik beter niet zeggen.![]()
BolkI'm surrounded by morons!
Ik zit vermoedelijk thuis lekker op mijn gat.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je staat in de bosjes met een verrekijker?
Aquequelequ :B
Forum Opties Forumhop: Hop naar: