Nee dat hebben ze er ooit uitgesloopt omdat mensen nogal flinke bedragen moesten gaan betalen.quote:
Ga maar aan de skribbl dan.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben iets aan het fixen wat heel belangrijk is. Zonder is deze reeks ten dode opgeschreven dus moet het echt op gaan lossen nu en geen tijd voor Skribbl helaas.
Deze reeks is toch altijd ten dode opgeschreven?quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben iets aan het fixen wat heel belangrijk is. Zonder is deze reeks ten dode opgeschreven dus moet het echt op gaan lossen nu en geen tijd voor Skribbl helaas.
Je bent en blijft de FOK! Heldquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:40 schreef bondage het volgende:
Database VM draait weer. Nu de webserver nog en dan zijn we terug.
Maare, wat is skribbl?quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
Deze reeks is toch altijd ten dode opgeschreven?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else
Uhuquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
Deze reeks is toch altijd ten dode opgeschreven?
quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]Smile, it's free therapy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Het zal mn ui wel zijnquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
On line Pictionary: de een tekent en anderen proberen te raden wat het is.quote:
Ach, dingen gebeuren. Ik lost het op, stoned of niet, het gaat lukkenquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:42 schreef greysbones het volgende:
Zo vaak dat @:bondage de boel weer op gang heeft geholpen
In dts maar ook geheel FOK!
quote:
Dan sla ik over.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
On line Pictionary: de een tekent en anderen proberen te raden wat het is.
En zo wissel je af en verzamel je punten en aan het eind win ik… eh ik bedoel is er een winnaar.
Geen idee hoeveel onkruid er groeitquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:40 schreef moemoe het volgende:
Ik hoor het alweer.
@:devzero kan ik vanavond op de koffie komen? Al een tijdje niet gevlogen met Dodo Airlines.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Ach, dingen gebeuren. Ik lost het op, stoned of niet, het gaat lukken
Bijnaquote:
Ik was opnieuw gestart, geen idee hoe ver ik nu ben met het spel.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel onkruid er groeitMaar er is weinig veranderd
Gefeliciteerd Moemoequote:Op donderdag 29 mei 2025 21:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wat voor soort spelletjes hebben jouw voorkeur dan?
Vertelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Daar kan ik alleen in kpd openlijk over vertellen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wat voor soort spelletjes hebben jouw voorkeur dan?
Boeboequote:Op donderdag 29 mei 2025 21:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik was opnieuw gestart, geen idee hoe ver ik nu ben met het spel.
En laten we maar niet over kakkerlakken praten.
Wel oké hoor! Drukke dag gehad, dus probeer nu even wat te relaxenquote:
Hey Greysquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vertel
Wat mis je
Als Amy er niet isAltijd gezellig als ze er isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrolijk, gek en raarrrrrr
Ze snapt mij als ik iwdjdgz typ
Sowieso te weinig gesproken de laatste tijd![]()
En ze is stiekem ook lief![]()
Nice, de Biesbosch, paar jaar terug ook gedaan.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wel oké hoor! Drukke dag gehad, dus probeer nu even wat te relaxen.
Ik heb een boottocht gemaakt door de Biesbosch onder andere. De natuur in onder het genot van een hapje en drankje.
Hoe is het met jou?
Hee Greesquote:
Hey Aequequote:
quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vertel
Wat mis je
Als Amy er niet isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else
quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]Zo kon je 'm wel interpreterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]Bij jou? Nooit! Je bent de liefsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens sommigen is het maar een eenmalig iets en een trolactie.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hopelijk weer pas na 2 uur snachts DT dan
Hey Jussiequote:
Ahwquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Altijd gezellig als ze er is
Vrolijk, gek en raarrrrrr
Ze snapt mij als ik iwdjdgz typ
Sowieso te weinig gesproken de laatste tijd![]()
En ze is stiekem ook lief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else
Dank je welquote:
Ik had vandaag bijna in de KPD-sc gepost omdat er Pokemon in de TT stondquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar kan ik alleen in kpd openlijk over vertellen.
Die waar iedereen kan winnenBehalve Justin. Die wint al genoeg.
Heej! Alles goed?quote:
Sommigen users zijn trollenquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens sommigen is het maar een eenmalig iets en een trolactie.
Zelluf!quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:00 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Bij jou? Nooit! Je bent de liefste
quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ahw
Ja jij bent steeds op vakantie
Nou steeds... valt mee toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ikquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dank je wel.
[..]
Ik had vandaag bijna in de KPD-sc gepost omdat er Pokemon in de TT stond.
Volgens mij heb ik weleens eitjes geschoten met Justin in een ver verleden.
[..]
Heej! Alles goed?
Er is maar 1 persoon die mij “boeboe” noemt.
Iets over kpd en eitjes schieten zo onder elkaar klinkt heel fout.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dank je wel.
[..]
Ik had vandaag bijna in de KPD-sc gepost omdat er Pokemon in de TT stond.
Volgens mij heb ik weleens eitjes geschoten met Justin in een ver verleden.
[..]
Heej! Alles goed?
Er is maar 1 persoon die mij “boeboe” noemt.
Jij vertrok ook vanuit Drimmelen?quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nice, de Biesbosch, paar jaar terug ook gedaan.
Lang weekend en zaterdag DTS meet
Heb je overdag geslapen?quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:04 schreef KoningWouter het volgende:
Nou het zou mij benieuwen of ik nog slaap vannacht.
Heb je zenuwen?quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:04 schreef KoningWouter het volgende:
Zenuwachtig?quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:04 schreef KoningWouter het volgende:
Ummmmm nee volgens mij was het Werkendam.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jij vertrok ook vanuit Drimmelen?
Klinkt goed. Komen er veel mensen naar de meet?
Oepsiequote:Op donderdag 29 mei 2025 22:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja vanmiddag in slaap gevallen tot 20 uur
Ik vind max 10 niet echt een aardig ploegje.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ummmmm nee volgens mij was het Werkendam.
Volgens mij wel een aardig ploegje maar het is Fok dus zekerheid is er nooit
Jij vindt het een mini-meet?quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik vind max 10 niet echt een aardig ploegje.
Zou kunnen, hij was laatst wel met een vriezer aan het kutten.quote:
Beter dan met je kut in een vriezerquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Zou kunnen, hij was laatst wel met een vriezer aan het kutten.
Wat ik van de meet vind kan ik beter niet zeggen.quote:
Je staat in de bosjes met een verrekijker?quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat ik van de meet vind kan ik beter niet zeggen.
Wat is er mis mee?quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat ik van de meet vind kan ik beter niet zeggen.
Ik zit vermoedelijk thuis lekker op mijn gat.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je staat in de bosjes met een verrekijker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |