quote:
Dan sla ik over.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
On line Pictionary: de een tekent en anderen proberen te raden wat het is.
En zo wissel je af en verzamel je punten en aan het eind win ik… eh ik bedoel is er een winnaar.
Geen idee hoeveel onkruid er groeitquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:40 schreef moemoe het volgende:
Ik hoor het alweer.
@:devzero kan ik vanavond op de koffie komen? Al een tijdje niet gevlogen met Dodo Airlines.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Ach, dingen gebeuren. Ik lost het op, stoned of niet, het gaat lukken
Bijnaquote:
Ik was opnieuw gestart, geen idee hoe ver ik nu ben met het spel.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel onkruid er groeitMaar er is weinig veranderd
Gefeliciteerd Moemoequote:Op donderdag 29 mei 2025 21:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wat voor soort spelletjes hebben jouw voorkeur dan?
Vertelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Daar kan ik alleen in kpd openlijk over vertellen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wat voor soort spelletjes hebben jouw voorkeur dan?
Boeboequote:Op donderdag 29 mei 2025 21:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik was opnieuw gestart, geen idee hoe ver ik nu ben met het spel.
En laten we maar niet over kakkerlakken praten.
Wel oké hoor! Drukke dag gehad, dus probeer nu even wat te relaxenquote:
Hey Greysquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vertel
Wat mis je
Als Amy er niet isAltijd gezellig als ze er isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrolijk, gek en raarrrrrr
Ze snapt mij als ik iwdjdgz typ
Sowieso te weinig gesproken de laatste tijd![]()
En ze is stiekem ook lief![]()
Nice, de Biesbosch, paar jaar terug ook gedaan.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wel oké hoor! Drukke dag gehad, dus probeer nu even wat te relaxen.
Ik heb een boottocht gemaakt door de Biesbosch onder andere. De natuur in onder het genot van een hapje en drankje.
Hoe is het met jou?
Hee Greesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |