Dat je er bent is al leukquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:21 schreef moemoe het volgende:
Ik wilde leuke gifjes posten, toen kwam ik erachter dat ik al zolang niet meer echt op het forum ben geweest, dat ik GIPHY gewoon heb verwijderd.
Nopequote:Op donderdag 29 mei 2025 21:21 schreef Stoorzendert het volgende:
Hebben jullie ook allemaal een enorm weekend?
Vakantie zelfsquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:21 schreef Stoorzendert het volgende:
Ja, ik heb morgen natuurlijk vrij genomenquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:21 schreef Stoorzendert het volgende:
Kloptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
KloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
stilte wordt onrust![]()
stilte wordt onrust![]()
Nope eigen bedrijfquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Wat is dit nou weer. Moet ik als lui mens extra gaan klikken.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ach, vind het al leuk dat je hier aanwezig bentquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:21 schreef moemoe het volgende:
Ik wilde leuke gifjes posten, toen kwam ik erachter dat ik al zolang niet meer echt op het forum ben geweest, dat ik GIPHY gewoon heb verwijderd.
![]()
![]()
Niks moetquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:25 schreef aeque het volgende:
Wat is dit nou weer. Moet ik als lui mens extra gaan klikken.![]()
Doe het liever zelfquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Gewoon dubbelklikken, gaan ze allemaal openquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:25 schreef aeque het volgende:
Wat is dit nou weer. Moet ik als lui mens extra gaan klikken.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: