Hij heeft de laatste tijd een paar keer gebeld met Arne Slot en heeft daar gigantisch veel van opgestokenquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:41 schreef mitt het volgende:
Misschien dat het al is uitgelegd, maar waarom zat Keizer al jaren zonder club of in de woestijn als het zo'n wonderdokter is?
Pas maar op voor je de "Kan jij een andere naam noemen?"-dooddoener naar je hoofd geslingerd krijgt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:41 schreef mitt het volgende:
Misschien dat het al is uitgelegd, maar waarom zat Keizer al jaren zonder club of in de woestijn als het zo'n wonderdokter is?
We zullen er mee moeten leven, ik neem aan tot de kerst.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Pas maar op voor je de "Kan jij een andere naam noemen?"-dooddoener naar je hoofd geslingerd krijgt.
Gedurfde voorspelling. Na Maurice Steijn neem ik niets meer voor zeker aan.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
We zullen er mee moeten leven, ik neem aan tot de kerst.
We zijn wel doomed zonder het vertrouwen van Marciano Vink ja.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Er spreekt ook totaal geen vertrouwen uit. "Het is een gokje ja, ach we zien het wel"
Alsof het over Cambuur gaat in plaats van over de zelfverklaarde bakermat van het hedendaagse voetbal.
Geloof niet dat iemand hem een wonderdokter noemt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:41 schreef mitt het volgende:
Je zult eerst de trainers moeten hebbenquote:Op donderdag 29 mei 2025 15:35 schreef marcb1974 het volgende:
En de selectie? dat is wel heel stil de laatste tijd.
Daar is nog meer werk te doen.
Farioli ook:quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft de laatste tijd een paar keer gebeld met Arne Slot en heeft daar gigantisch veel van opgestoken
Farioli ook:quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft de laatste tijd een paar keer gebeld met Arne Slot en heeft daar gigantisch veel van opgestoken
Want? Volgens mij zou het beleid nou juist moeten zijn dat die maar zeer beperkt verantwoordelijk mogen zijn voor transfers.quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zult eerst de trainers moeten hebben
Dat klopt, maar je wil ze ook geen spelers in de maag splitsen waar ze geen vertrouwen in hebbenquote:Op donderdag 29 mei 2025 15:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want? Volgens mij zou het beleid nou juist moeten zijn dat die maar zeer beperkt verantwoordelijk mogen zijn voor transfers.
En die zitten er nu nog genoeg, de uitverkoop van mislintat is nog niet echt begonnen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat klopt, maar je wil ze ook geen spelers in de maag splitsen waar ze geen vertrouwen in hebben
Het is 29 mei, kalm aan.quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:35 schreef marcb1974 het volgende:
En de selectie? dat is wel heel stil de laatste tijd.
Daar is nog meer werk te doen.
Taylor is nou juist een van degene die je zou willen houden tochquote:Op donderdag 29 mei 2025 15:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is 29 mei, kalm aan.
Taylor wordt in Italië door de betrouwbaardere goeroes al gelinkt aan Napoli.
Maar het is al maanden aangekondigd door zijn zaakwaarnemer dat hij een transfer gaat maken. Op 12 januari door Guido Albers bij ESPN, zelfs.quote:Op donderdag 29 mei 2025 16:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Taylor is nou juist een van degene die je zou willen houden toch
Tactisch meesterbrein dan?quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Geloof niet dat iemand hem een wonderdokter noemt.
Jij als kenner kan er vast zo 10 opnoemenquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Pas maar op voor je de "Kan jij een andere naam noemen?"-dooddoener naar je hoofd geslingerd krijgt.
Normaliter gaat die gewoon weg, ja.quote:Op donderdag 29 mei 2025 16:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Maar het is al maanden aangekondigd door zijn zaakwaarnemer dat hij een transfer gaat maken. Op 12 januari door Guido Albers bij ESPN, zelfs.
Werkelijk iedereen binnen en rondom Ajax gaat uit van een Taylor-transfer.
Marcel Keizer had een verschrikkelijke selectie (misschien wel erger als vorig jaar) en kreeg nooit de tijd. John was interim en uit moed en must naar voren gestapt met ook een verschrikkelijke nasleep.quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:57 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Beste Houniet, je lijkt mij een zeer gewaardeerde user van dit forum, maar vertel je ons nu dat je niet dezelfde bezwaren ziet als de meeste Ajacieden onder ons?
Zou ook stom zijn niet gebruik te maken van zijn opleving dit seizoen. Je zal toch ergens van moeten investeren om niet af te gaan in de CL.quote:Op donderdag 29 mei 2025 16:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Maar het is al maanden aangekondigd door zijn zaakwaarnemer dat hij een transfer gaat maken. Op 12 januari door Guido Albers bij ESPN, zelfs.
Werkelijk iedereen binnen en rondom Ajax gaat uit van een Taylor-transfer.
Wees niet bang, af gaan we sowieso.quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:28 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zou ook stom zijn niet gebruik te maken van zijn opleving dit seizoen. Je zal toch ergens van moeten investeren om niet af te gaan in de CL.
In de CL doe ik gewoon mee aan de coefficient polonaise. Dus dat sta ik zelfs niet toe bij Ajax.quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wees niet bang, af gaan we sowieso.
Lopen bij Celta en Rayo wel een paar haalbare trainers om die goed zouden passen. Xavi is wellicht te porren voor Ajax. Roger Schmidt is beschikbaar evenals Marco Rose. Simones is interessanter dan Heitinga eerlijk gezegd. Will Still was ook wel interessant maar die zit weer in Engeland. Oosting of Ron Jans.quote:Op donderdag 29 mei 2025 16:14 schreef mitt het volgende:
[..]
Jij als kenner kan er vast zo 10 opnoemen
dat ze met deze trainers in zee gaan zegt me dat er weinig interessants gehaald gaat worden, wat meer eigen jeugd erin, al had ik nou niet het idee dat er het afgelopen seizoen jonge spelers waren die onterecht niet mee deden.quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat klopt, maar je wil ze ook geen spelers in de maag splitsen waar ze geen vertrouwen in hebben
Wel een klein verschilletje dat ze het daar pas doen nadat de titel binnen is.quote:
Maar maar...quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Lopen bij Celta en Rayo wel een paar haalbare trainers om die goed zouden passen. Xavi is wellicht te porren voor Ajax. Roger Schmidt is beschikbaar evenals Marco Rose. Simones is interessanter dan Heitinga eerlijk gezegd. Will Still was ook wel interessant maar die zit weer in Engeland. Oosting of Ron Jans.
Hoeveel heb ik er dan?
Je moet echt Mislintat wanbeleid voeren wil het afgestraft worden, maar ook met Farioli zou je het volgend seizoen moeilijk hebben omdat de rotzooi nog niet volledig opgeruimd is.quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:27 schreef -XOR- het volgende:
Het vervelende is ook dat in deze middelmatige competitie van 18 clubs dit soort wanbeleid ook niet wordt afgestraft aangezien er maar 1 andere topclub is en de rest er geen kut van kan.
quote:Met John Heitinga kiest Ajax voor een trainer die dicht in de buurt staat van de clubcultuur. Hij houdt van balbezit, hoge druk op de helft van de tegenstander en het inpassen van jeugd. Alleen toont zijn eerdere periode als interim aan dat dit geen garantie is voor succes. Met een betere selectie dan de huidige groep pakt Heitinga minder punten dan Feyenoord en PSV. Het aanvalsspel is tegen sterkere tegenstanders vaak fantasieloos en achterin oogt de organisatie broos, tegen teams met de kwaliteit om te ontsnappen aan de hoge pressie. De keuze voor Heitinga kan niet gebaseerd zijn op de onderliggende data uit zijn eerste periode, want die zijn slechter dan onder voorganger Alfred Schreuder.
De combinatie met Marcel Keizer geeft aanknopingspunten om te denken dat het aanvalsspel beter kan worden georganiseerd dan de vorige keer onder Heitinga. Zoals hij op defensief vlak mogelijk heeft bijgeleerd onder David Moyes en Arne Slot. Sowieso is het instapmoment dit keer beter, omdat Heitinga de kans krijgt om zijn visie in te slijpen tijdens een voorbereiding. Zijn tweede kans als hoofdtrainer bij Ajax gaat vooral aantonen of hij een snelle leerling is.
https://www.vi.nl/pro/ana(...)ste-periode-bij-ajax
Niet voor niets wilden ze eigenlijk gewoon Keizertje. Schijtinga is als jongen van de club gewoon de bliksemafleider.quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De Pieter Zwart-analyse is uit.
[..]
Schijtinga, je zal vast trots zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:03 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Niet voor niets wilden ze eigenlijk gewoon Keizertje. Schijtinga is als jongen van de club gewoon de bliksemafleider.
Ravioli vond ik ook al zo sterk.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Ondertussen in iedere post Heitinga mokerdom noemen en dan zelf met Schijtinga komen.
Zijn moeder rook en dronk tijdens zijn zwangerschap kan die verder niet veel aan doenquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Schijtinga, je zal vast trots zijn.
Over grenzeloze domheid gesproken.quote:
Volkomen kalm in tegenstelling tot bepaalde users in dit topicquote:
Wilde je nog wat nuttigs bijdragen aan het Ajax topic behalve dit?quote:
quote:
quote:
Erg sterk.quote:
Lijkt me op het eerste gezicht geen slechte keuze. Geen idee of het echt een topper gaat worden, maar zeer talentvol.quote:
6 miljoen wel wat veel alleen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Lijkt me op het eerste gezicht geen slechte keuze. Geen idee of het echt een topper gaat worden, maar zeer talentvol.
contract tot 28 las ik ergens. dat zal mede de prijs opdrijven, maar voor 4 zal je m ook wel weten te halen, denk ik.quote:
NEC laat hem echt niet voor minder dan 6 gaanquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
contract tot 28 las ik ergens. dat zal mede de prijs opdrijven, maar voor 4 zal je m ook wel weten te halen, denk ik.
Misschien kunnen ze Gorter die kant op laten gaan of iets met een doorverkoop percentage doen ofzo om de prijs te drukken. Ik zou hem in elk geval wel eens bij Ajax in het doel willen zien staan.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:29 schreef Caland het volgende:
[..]
NEC laat hem echt niet voor minder dan 6 gaan
Hele talentvolle keeper overigens
Precies, wat mij betreft kijk je als Ajax gewoon veel meer naar talenten die bijv Jong Oranje hebben gehaald en nog niet bij jezelf of elders in de top 3 spelen.. je zult af en toe wel eens een flater slaan maar uiteindelijk levert het je ook wel wat opquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze Gorter die kant op laten gaan of iets met een doorverkoop percentage doen ofzo om de prijs te drukken. Ik zou hem in elk geval wel eens bij Ajax in het doel willen zien staan.
Vind het sowieso een betere naam dan De Lange.
Niet bepaald een stilist.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Lijkt me op het eerste gezicht geen slechte keuze. Geen idee of het echt een topper gaat worden, maar zeer talentvol.
Jong Oranje heeft bijna nooit echte talenten gehad. Die slaan Jong Oranje over.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, wat mij betreft kijk je als Ajax gewoon veel meer naar talenten die bijv Jong Oranje hebben gehaald en nog niet bij jezelf of elders in de top 3 spelen.. je zult af en toe wel eens een flater slaan maar uiteindelijk levert het je ook wel wat op
Hangt ook een beetje van de positie af.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:05 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Jong Oranje heeft bijna nooit echte talenten gehad. Die slaan Jong Oranje over.
Jong Oranje is enorm overhyped sinds die EK’s van 2006 en 2007.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:05 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Jong Oranje heeft bijna nooit echte talenten gehad. Die slaan Jong Oranje over.
Ik geloof niet dat Arend Martijn I ooit een keeper als Roefs zou halen, maar dat geheel terzijdequote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Heitinga en Keizer tekenen volgens de Azijnbode voor 2027.
@:Caland
"Heitinga maakte als assistent van Keizer al kennis met de visie-Slot en heeft die na zijn periode in Liverpool helemaal stevig omarmd."
"Dat maakt het een dappere beslissing van Kroes, die met de komst van echte Ajacieden in elk geval hoopt dat het aanvallende, dominante en attractieve voetbal weer terugkeert in de Johan Cruijff ArenA."
😃👍👊
De Azijnbode vorig jaar over Farioli
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Arend Martijn I ooit een keeper als Roefs zou halen, maar dat geheel terzijde
Het is in potentie echt een hele goede keeper, maar jankt wel elke bal de tribune inquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]. Waar praat je over?
HELEMAAL STEVIG OMARMD
Komt allemaal vanzelf. Als je met mensen werkt die de Slotvisie omarmen, word je indirect aangeraakt door God.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is in potentie echt een hele goede keeper, maar jankt wel elke bal de tribune in
Daar zit wat inquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Komt allemaal vanzelf. Als je met mensen werkt die de Slotvisie omarmen, word je indirect aangeraakt door God.
Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:52 schreef William_Papadin het volgende:
Ik vrees dat dit geen goede keuze blijkt te zijn.
Uiteindelijk hanteert Slot gewoon een sterk door Ajax beïnvloedde spelopvatting, in feite zou je kunnen stellen dat het recente succes van Slot bij o.a. Feyenoord te danken is aan Ajax.quote:
Ik zou verder willen gaan. De levensstijl die wij ons in Nederland hebben aangemeten, is eigenlijk door Ajax ontstaan.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Uiteindelijk hanteert Slot gewoon een sterk door Ajax beïnvloedde spelopvatting, in feite zou je kunnen stellen dat het recente succes van Slot bij o.a. Feyenoord te danken is aan Ajax.
Zonder Ajax hadden we geen warm water uit de kraan in Nederland.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Uiteindelijk hanteert Slot gewoon een sterk door Ajax beïnvloedde spelopvatting, in feite zou je kunnen stellen dat het recente succes van Slot bij o.a. Feyenoord te danken is aan Ajax.
Laat staan een gaskraan.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:08 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Zonder Ajax hadden we geen warm water uit de kraan in Nederland.
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:15 schreef mitt het volgende:
PSV onder Bosz kan niet goed blijven gaan.
Feyenoord verliest teveel spelers.
Dus Ajax kan gewoon met Heitinga kampioen worden.
En niemand lult er meer over
Jij je inhouden? Dan ben je helemaal jezelf niet joh.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd 020 vrienden met jullie nieuwe technische duo
ik zal me proberen in te houden tot de kerstkalkoen geslacht gaat worden
Hoopgevend.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:27 schreef klaasweetalles het volgende:
ik zal me proberen in te houden tot de kerstkalkoen geslacht gaat worden
Shots fired.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:28 schreef Wotte het volgende:
Sowieso snap ik het hoongelach van Feyenoorders niet helemaal volgens mij hebben jullie genoeg problemen. Ze hebben daar ook een Europa League plus jasje aan en torenhoge afschrijvingen op voornamelijk niet redenerend aankopen. In een stadion dat bijkans uit elkaar dondert. Denk dat jullie aankomend seizoen heel hard moeten bidden dat te kloese wel blijkt te kunnen scouten en je tweede wordt anders ben je terug in 2016.
Dan worden we in 2027 dus weer kampioen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:28 schreef Wotte het volgende:
Sowieso snap ik het hoongelach van Feyenoorders niet helemaal volgens mij hebben jullie genoeg problemen. Ze hebben daar ook een Europa League plus jasje aan en torenhoge afschrijvingen op voornamelijk niet redenerend aankopen. In een stadion dat bijkans uit elkaar dondert. Denk dat jullie aankomend seizoen heel hard moeten bidden dat te kloese wel blijkt te kunnen scouten en je tweede wordt anders ben je terug in 2016.
Een club die John Heitinga anno 2025 aanstelt, mag van mij vanuit elke hoek van de samenleving worden uitgelachen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:28 schreef Wotte het volgende:
quote:''Ik moet oppassen dat ik niet alle Ajax-supporters over één kam scheer. Maar het is ook wel weer tekenend voor een deel van de Ajax-aanhang dat een nieuwe trainer niet wordt gesteund, maar gelijk tot de enkels wordt afgefakkeld'', oordeelt Verweij vrijdag in Kick-Off van De Telegraaf.
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:28 schreef Wotte het volgende:
Allemaal leuk en aardig die jaren onder Slot maar die presteerde ondanks Feyenoord en niet dankzij. Je zit in een hopeloos verouderd stadion en jeugdcomplex dat niet meer van deze tijd is. Je draait zelfs in de best betalende Champions League krap aan 120 miljoen euro. De kosten zijn flink gestegen en je hebt geen vet op je botten en de inkomsten gaan dalen. Tel daarbij op dat je leeggekocht gaat worden.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een club die John Heitinga anno 2025 aanstelt, mag van mij vanuit elke hoek van de samenleving worden uitgelachen.
Vrijwel iedere club presteert dankzij een trainer en niet ondanks. Zo gaat het ook voor Ajax, boeien.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig die jaren onder Slot maar die presteerde ondanks Feyenoord en niet dankzij. Je zit in een hopeloos verouderd stadion en jeugdcomplex dat niet meer van deze tijd is. Je draait zelfs in de best betalende Champions League krap aan 120 miljoen euro. De kosten zijn flink gestegen en je hebt geen vet op je botten en de inkomsten gaan dalen. Tel daarbij op dat je leeggekocht gaat worden.
Het is een beetje de buurman uitlachen omdat de schutting scheef staat als je eigen gevel op omvallen staat.
Jullie zitten in hetzelfde schuitje alleen dan echt zonder centen.
Je zit in ieder geval in het sprookjesbos als je meent dat Ajax er daadwerkelijk slechter voorstaat als Feyenoord.quote:
Je bent er maar weer druk mee.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je zit in ieder geval in het sprookjesbos als je meent dat Ajax er daadwerkelijk slechter voorstaat als Feyenoord.
Dat sprookjesbos waar jij je 3 weken terug nog in bevond?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je zit in ieder geval in het sprookjesbos als je meent dat Ajax er daadwerkelijk slechter voorstaat als Feyenoord.
Vandaar dat al die clubs investeren in hypermoderne trainingscomplexen als de randvoorwaarden er toch niet toe doen. Los daarvan snapt iedere idioot dat de Kuip financieel een aflopende zaak is. Tenzij de EUFA nog meer gaat betalen is 100 het maximale (zonder Champions League). Nu heb je geen Champions League dat scheelt 25/30% op je begroting. Dat gat moet je straks ook weer dichtlopen of niet uitgeven omdat je tegenstelling tot Ajax je verlies niet kunt opvangen zonder een negatief eigen vermogen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vrijwel iedere club presteert dankzij een trainer en niet ondanks. Zo gaat het ook voor Ajax, boeien.
PSV slaat binnenkort ook weer een keer de plank mis en dan liggen we nog jaren dubbel.
Ik heb geen ongelijkquote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bent er maar weer druk mee.
En je wil spelers ook niet opzadelen met trainers waar ze geen vertrouwen in hebbenquote:Op donderdag 29 mei 2025 15:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bij lange na niet op hetzelfde niveau als de tientallen miljoenen miljoen die Ajax en PSV verspijkeren in trainingsfaciliteiten.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat verouderde jeudgcomplex waar je het over hebt is in 2019 compleet vernieuwd.
Hahaa neeee dit hebben ze niet echt gezegd toch?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schitterend verwijt van Verweij/Driessen gezien hun gedoe rondom Farioli.
[..]
Nu begin je maar gewoon wat te roepen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Bij lange na niet op hetzelfde niveau als de tientallen miljoenen miljoen die Ajax en PSV verspijkeren in trainingsfaciliteiten.
Ja die snap ik ook niet echt.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:11 schreef D_A het volgende:
Hoezo hebben ze die optie tot koop van die keeper laten verlopen
Nee, de nieuwe toekomst kost zestig miljoen euro. In 2022 heeft psv weer tientallen miljoenen geleend voor investeringen in faciliteiten. Stond laatst nog een artikel dat ze het stadion willen uitbreiden, trainingscomplex willen vernieuwen (dat was in 2019 afgerond volgens mij), een mini stadion voor het jeugdcomplex.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nu begin je maar gewoon wat te roepen.
Klinkt nog altijd heel anders als een verouderd jeugdcomplex.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee, de nieuwe toekomst kost zestig miljoen euro. In 2022 heeft psv weer tientallen miljoenen geleend voor investeringen in faciliteiten. Stond laatst nog een artikel dat ze het stadion willen uitbreiden, trainingscomplex willen vernieuwen (dat was in 2019 afgerond volgens mij), een mini stadion voor het jeugdcomplex.
Ik zie Feyenoord het niet doen maar ik hoor het graag.
Nou vooruit dat neem ik terug. 2019 is ook alweer zes jaar terug. Maar goed dat doet niet perse afbraak aan mijn betoog over de dunne richel waar Feyenoord op balanceert.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klinkt nog altijd heel anders als een verouderd jeugdcomplex.
Geheel hypothetisch als ze mij twee jaar terug carte blanche hadden gegeven hadden ze op zijn minst de Champions League gewonnen. Lukt me in Football Manager ook altijd.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:16 schreef Loohcs het volgende:
Nogal hypothetisch, maar als jullie Bosz dik twee jaar geleden terug hadden gehaald was er minder geld weggegooid en waren jullie misschien wel twee keer kampioen geworden. Volgens mij had ie ook een paar keer openlijk gesolliciteerd, maar vd Sar had een slechte relatie met hem én Mislintat had liever een onervaren trainer zodat ie z'n eigen aankopen erdoor kon drukken
Wat ik niet begrijp is dat harde kern zo van Farioli houdt/hield. Titel weggegooid, lelijk voetbal, Europa league laten lopen, en nu 't lastige tweede jaar eraan komt loopt ie weg,..
Maar niemand heeft beweert dat dit niet zo is. Iedereen weet waar Feyenoord vandaan komt en staat.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:19 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nou vooruit dat neem ik terug. 2019 is ook alweer zes jaar terug. Maar goed dat doet niet perse afbraak aan mijn betoog over de dunne richel waar Feyenoord op balanceert.
Het halve stadion staat daar springen omdat Ajax tweede wordt. Je levert zelf even 25/30 procent van je begroting in maar dat is schijnbaar reden tot feest.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar niemand heeft beweert dat dit niet zo is. Iedereen weet waar Feyenoord vandaan komt en staat.
Dat jij het heel gek vindt dat men even moet glimlachen om de trainerskeuze is een ander verhaal.
Hahaquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het halve stadion staat daar springen omdat Ajax tweede wordt. Je levert zelf even 25/30 procent van je begroting in maar dat is schijnbaar reden tot feest.
Vervolgens is het raar dat ik echt geen idee heb wat er nou eigenlijk te lachen valt.
Pappen en nathouden tot 2037 is de nieuwste strategie. Tegen die tijd is zelfs Twente je al voorbijquote:
Kampioenschap is natuurlijk gechargeerd, maar come on, ook twee jaar terug vond 90% het vreemd dat Bosz werd gepasseerd voor een trainer van Sparta. Bosz had betere reputatie, veel meer ervaring en beter netwerk.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Geheel hypothetisch als ze mij twee jaar terug carte blanche hadden gegeven hadden ze op zijn minst de Champions League gewonnen. Lukt me in Football Manager ook altijd.
Omdat ie uiteindelijk niet zo goed was als dat leekquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:11 schreef D_A het volgende:
"Thijmen Blokzijl" dan wel he.quote:
Schittorond. 17e.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vandaar dat al die clubs investeren in hypermoderne trainingscomplexen als de randvoorwaarden er toch niet toe doen.
Ja dat is best raar, want als Ajacied mag ik hopen dat je weet dat het voor veel Feyenoorders belangrijker is dat het slecht gaat met Ajax (of dat Ajax geen kampioen wordt) dan dat Feyenoord succes heeft. Dat is juist het grappige aan Feyenoorders dus ik heb ook een reden tot lachen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het halve stadion staat daar springen omdat Ajax tweede wordt. Je levert zelf even 25/30 procent van je begroting in maar dat is schijnbaar reden tot feest.
Vervolgens is het raar dat ik echt geen idee heb wat er nou eigenlijk te lachen valt.
Gohquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben niet voor Ajax, maar uh…. zo goed was die toch ook weer niet? Behalve in tijd rekken dan… Is toch wel wat beters op de markt dan een Braziliaan van 33 met een megasalaris (als je ‘m koopt) of een bejaarde van 41 met een knot op z’n hoofd?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:11 schreef D_A het volgende:
Daar was een paar jaar terug niet eens geld om veldverwarming op het trainingsveld aan te leggen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee, de nieuwe toekomst kost zestig miljoen euro. In 2022 heeft psv weer tientallen miljoenen geleend voor investeringen in faciliteiten. Stond laatst nog een artikel dat ze het stadion willen uitbreiden, trainingscomplex willen vernieuwen (dat was in 2019 afgerond volgens mij), een mini stadion voor het jeugdcomplex.
Ik zie Feyenoord het niet doen maar ik hoor het graag.
Je laat je wel weer kennen zeg.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Pappen en nathouden tot 2037 is de nieuwste strategie. Tegen die tijd is zelfs Twente je al voorbij
Echt gedoemd tot de subtop en je weet het zelf ook.
WOTTED.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
ik zeg doenquote:
Er heeft nog steeds niemand me kunnen vertellen wat er nou eigenlijk in godsnaam te lachen valt als Feyenoorder.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
User @:Wotte slaat weer wild om zich heen.
je haalt wel doelpunten binnen en kwaliteit. Je ziet hoe die perisic het bij psv doet (wel met betere spelers om hem heen) dus de leeftijd is dan niet heel relevant. We gaan het zien.quote:
Ik ben er niet zo voor, al opperde iemand eerder hier hem als spits, dat zou nog wel kunnen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:57 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
je haalt wel doelpunten binnen en kwaliteit. Je ziet hoe die perisic het bij psv doet (wel met betere spelers om hem heen) dus de leeftijd is dan niet heel relevant. We gaan het zien.
eens. Wel transfervrij en je weet wat je binnen haalt. Ook op een vleugel of op 10 wel van waarde nog denk ik.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo voor, al opperde iemand eerder hier hem als spits, dat zou nog wel kunnen.
…..quote:“Waar ik vooral verder op wil gaan bouwen? De discipline, een bepaalde togetherness... Je ziet echt een team staan en dat is iets waar ik en wij voor staan. Dat zijn dingen die je terug hebt gezien en daar willen we op voortborduren.”
Jaap en Sjon, gegarandeerdsuccesquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:55 schreef PowerLoungen het volgende:
Ook nog een poging gedaan bij mokerdomme Jaap als assistent .
Niets, maar niemand wil nu naar Ajax als trainer. Kunt alleen maar mislukkenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:47 schreef Red_85 het volgende:
Fijn dat het vroeg bekend is voor de duidelijkheid...
...Maar
...
.... maar kommop! Heitinga en Keizer. 2 niet bepaald heldere lichten, gewogen en al te licht bevonden.
Wat maakt nu dat ze beter zijn?
Klopt dat? Hebben ze een echte kans gehad?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:47 schreef Red_85 het volgende:
eitinga en Keizer. 2 niet bepaald heldere lichten, gewogen en al te licht bevonden.
Wat is er precies ‘walgelijk’?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt dat? Hebben ze een echte kans gehad?
En zeker Heitinga heeft toch als assistent mooie stappen kunnen maken.
Ben benieuwd of ze het gaan waarmaken.
Maar meegaan in de bijna walgelijke tendens hier
Van Persie heeft langer met Slot gewerkt, dat gaat de doorslag gevenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nou Heitinga en Keizer, een keuze voor stabiliteit en plek 2-5. In principe 3-5 maar Feyenoord heeft een ongeveer even helder licht dus dat zal allemaal dicht bij elkaar gaan liggen.
Alles draait om Slot in het hedendaagse Nederlandse voetbalquote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Persie heeft langer met Slot gewerkt, dat gaat de doorslag geven
Ze hebben beiden met Slot gewerkt, dan is kwartfinale Champions League zowat gegarandeerd.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:47 schreef Red_85 het volgende:
Fijn dat het vroeg bekend is voor de duidelijkheid...
...Maar
...
.... maar kommop! Heitinga en Keizer. 2 niet bepaald heldere lichten, gewogen en al te licht bevonden.
Dit kan echt, echt, echt nietquote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:18 schreef Caland het volgende:
[..]
[ x ]
Iedereen wil een vleugje Arne. Wat channant
Daar heeft @GewieldeStrijder vaker last van.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:37 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Engels typen op een Nederlands forum.
Pepijntje Lijnders won ooit een CL met Klopp maar liet Salzburg dobberen in de middenmoot van de Oostenrijkse competitie.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:23 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ze hebben beiden met Slot gewerkt, dan is kwartfinale Champions League zowat gegarandeerd.
Iedereen die Arne een beetje kent weet dat hij zichzelf vermoedelijk rukkend in slaap helpt op dit soort berichtenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:36 schreef Makamba_ het volgende:
Slot is echt een nieuwe religie die concurrerende clubs ontstijgt inmiddels
Zou zelfs Slot het inmiddels niet ietwat chanant vinden worden?
Een groet van mij vanuit Roffa, waar ik mezelf denkend aan Arne rukkend in slaap zal krijgen vannacht.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:18 schreef Caland het volgende:
[..]
[ x ]
Dat hele stadiondossier is tot in den treure beschreven en beschikbaar voor allen maar ik trek het natuurlijk allemaal uit mijn reet.quote:
Ik zou dat ook doen tbh.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Iedereen die Arne een beetje kent weet dat hij zichzelf vermoedelijk rukkend in slaap helpt op dit soort berichten
Volgens mij zijn jullie zijn over het algemeen hier niet weg te slaan. Maar goed ik vraag waarom je lacht dat de schutting scheef staat als je eigen gevel op omvallen staat.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:14 schreef Document1 het volgende:
Wotboy begint snel de nieuwe tongboy te worden. Meer bezig met Feyenoord dan zijn eigen clubje.
Open er een topic over.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jullie zijn over het algemeen hier niet weg te slaan. Maar goed ik vraag waarom je lacht dat de schutting scheef staat als je eigen gevel op omvallen staat.
Ik snap het oprecht niet.
Aldus user @Wotte met ongeveer 700 posts in het Feyenoord topic sinds augustus '24.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jullie zijn over het algemeen hier niet weg te slaan. Maar goed ik vraag waarom je lacht dat de schutting scheef staat als je eigen gevel op omvallen staat.
Ik snap het oprecht niet.
En jij hier? Geen idee hoe je dat kunt zien aangezien ik geen nerd, nerd afgekeurd ben.quote:Op zondag 1 juni 2025 00:17 schreef CR7 het volgende:
[..]
Aldus user @:Wotte met ongeveer 700 posts in het Feyenoord topic sinds augustus '24.
Als je het niet kan zien dan ben je dat schijnbaar wel.quote:Op zondag 1 juni 2025 01:02 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
En jij hier? Geen idee hoe je dat kunt zien aangezien ik geen nerd, nerd afgekeurd ben.
Tadic op rechts, dat was een succes en hij is er vast niet sneller op geworden.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:37 schreef mitt het volgende:
Roefs
Tete, Sutalo, Blind, Hato
Klaassen, Eriksen, Mokio
Tadic, Dolberg, Godts
NIKS MEER AAN DOEN
Geweldig. Ik zou het alleen voor het all time record van oudste ploeg ter wereld ooit Pasveer gewoon lekker laten staan.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:37 schreef mitt het volgende:
Roefs
Klaassen, Eriksen, Mokio
Tadic, Dolberg, Godts
NIKS MEER AAN DOEN
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Pepijntje Lijnders won ooit een CL met Klopp maar liet Salzburg dobberen in de middenmoot van de Oostenrijkse competitie.
Hato nog eruit en dan Tagliafico halen.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:08 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Geweldig. Ik zou het alleen voor het all time record van oudste ploeg ter wereld ooit Pasveer gewoon lekker laten staan.
Net als domme Sjon met Slot . De 1 zat naar een scherm te turen terwijl de ander zich naar een PL titel coachte .quote:Op zondag 1 juni 2025 14:09 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Klopp won een CL en Lijnders zat op de bank.
Tagliafico zou ik dan wel weer een hele goede aankoop vinden. En dan Hato weer lekker centraal.quote:
Je snapt ook niet hoe dom de beleidsbepalers in het voetbalwereldje dan zijn he. Dus omdat Pepijn Lijnders goed naast Klopp kan zitten en goede veldtrainingen kan verzorgen is hij vast ook een goede hoofdcoach (met alles wat erbij komt kijken).quote:Op zondag 1 juni 2025 14:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Net als domme Sjon met Slot . De 1 zat naar een scherm te turen terwijl de ander zich naar een PL titel coachte .
Liverpool wist niet hoe snel ze moesten meewerken.
Red Bull is met sporten dan ook een zinkend schip. Kroes is verder dan ook een simpele ironische populist die eerder Mislinrat van hetzelfde beschuldigde .quote:Op zondag 1 juni 2025 14:14 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Tagliafico zou ik dan wel weer een hele goede aankoop vinden. En dan Hato weer lekker centraal.
Maar Eriksen en Tadic? Nee, die waren een aantal jaar geleden al op het randje van 'te oud' maar nu zijn ze daar zeker overheen.
[..]
Je snapt ook niet hoe dom de beleidsbepalers in het voetbalwereldje dan zijn he. Dus omdat Pepijn Lijnders goed naast Klopp kan zitten en goede veldtrainingen kan verzorgen is hij vast ook een goede hoofdcoach (met alles wat erbij komt kijken).
Dit is echt intens schrijnend.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:18 schreef Caland het volgende:
[..]
[ x ]
Zou Hato blijven?quote:Op zondag 1 juni 2025 14:14 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Tagliafico zou ik dan wel weer een hele goede aankoop vinden. En dan Hato weer lekker centraal.
Maar Eriksen en Tadic? Nee, die waren een aantal jaar geleden al op het randje van 'te oud' maar nu zijn ze daar zeker overheen.
[..]
Je snapt ook niet hoe dom de beleidsbepalers in het voetbalwereldje dan zijn he. Dus omdat Pepijn Lijnders goed naast Klopp kan zitten en goede veldtrainingen kan verzorgen is hij vast ook een goede hoofdcoach (met alles wat erbij komt kijken).
mee eensquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:14 schreef Document1 het volgende:
Wotboy begint snel de nieuwe tongboy te worden. Meer bezig met Feyenoord dan zijn eigen clubje.
Als Hato blijft dan gaat ajax bijna faillietquote:
Denk dat het van zijn perspectief afhangt. Als hij dit jaar gewoon lekker centraal mag gaan spelen, zou ik blijven als ik hem was. Als hij weer naar linksback geduwd wordt, wil 'ie denk ik vertrekken. Hangt er dus ook een beetje vanaf of Sutalo blijft of nietquote:
In het buitenland gaan ze hem waarschijnlijk ook linksback zetten. Hij heeft niet het gewenste fysiek/profiel van een centrale verdediger in het moderne voetbal. Jurriën Timber overkwam hetzelfde.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:19 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Denk dat het van zijn perspectief afhangt. Als hij dit jaar gewoon lekker centraal mag gaan spelen, zou ik blijven als ik hem was. Als hij weer naar linksback geduwd wordt, wil 'ie denk ik vertrekken. Hangt er dus ook een beetje vanaf of Sutalo blijft of niet
Zo kijk ik er ook tegen aan. Al die gespannen poesjes hier..quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:15 schreef mitt het volgende:
PSV onder Bosz kan niet goed blijven gaan.
Feyenoord verliest teveel spelers.
Dus Ajax kan gewoon met Heitinga kampioen worden.
En niemand lult er meer over
hij kan daar ook wel een voorbeeld aan nemen iddquote:Op maandag 2 juni 2025 09:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
In het buitenland gaan ze hem waarschijnlijk ook linksback zetten. Hij heeft niet het gewenste fysiek/profiel van een centrale verdediger in het moderne voetbal. Jurriën Timber overkwam hetzelfde.
Volgens mij was FC Groningen v Ajax een perfect voorbeeld van waarom Hato geen geschikte CV is.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:13 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
hij kan daar ook wel een voorbeeld aan nemen idd
Tactisch ook wel ietsjes slimmer, en dat is best een understatement.quote:Op maandag 2 juni 2025 12:31 schreef -XOR- het volgende:
Timber is natuurlijk wel veel meer een bijtertje dan Hato, maar het plafond van Hato als CV is niet bepaald hoog.
Niet te filmen wat er gebeurt..quote:Ajax heeft inmiddels al contact gezocht met Daley Blind over een mogelijke terugkeer van de routinier bij zijn club. De verdediger staat momenteel nog onder contract bij het Spaanse Girona, maar staat naar verluidt te springen om terug te keren bij Ajax om daar zijn actieve spelersloopbaan af te sluiten. Diverse bronnen rondom Ajax melden nu dat Ajax contact heeft opgenomen met Blind over een terugkeer deze zomer.
Niet alleen Blind maar ook zijn familie ziet een terugkeer naar Amsterdam erg zitten. Hoewel de verdediger nog beschikt over een doorlopend contract in Spanje, lijkt zijn huidige werkgever Girona wel mee te willen werken aan een voortijds vertrek van zijn routinier. Desondanks is een hereniging allesbehalve een zekerheid. Ajax heeft nog veel knopen door te hakken over de invulling van zijn selectie voor het komende seizoen dus of het tot een terugkeer komt is nog niet te zeggen. De speler heeft intussen maar één duidelijk wens: Zijn carrière af te sluiten bij Ajax.
Blind verruilde Ajax in 2014 voor het eerst voor een mooie transfer naar Manchester United. Vervolgens keerde hij in de zomer van 2018 terug in Amsterdam. Daar vertrok hij in de zomer van 2023 vervolgens weer om naar Bayern München te gaan, om vanuit daar de stap naar Girona te wagen. Daar plaatste hij zich in zijn debuutseizoen voor de Champions League, waarbij ook Blind een belangrijke rol speelde. Het afgelopen seizoen verliep een stuk moeizamer voor Girona, mede doordat enkele bepalende spelers vertrokken na het succes van de voorgaande jaargang.
Een terugkeer van Blind bij Ajax zou dus het derde Amsterdamse hoofdstuk voor de routinier betekenen. In totaal speelde hij al driehonderddrieëndertig officiële wedstrijden namens Ajax. Daarin maakte Blind al zestien goals en leverde hij vierendertig assists af. Blind won met Ajax zeven landstitels, twee KNVB Bekers en Johan Cruijff Schalen.
Eens. Een seizoen en dan de jeugdopleiding in.quote:
Kan me een paar wedstrijdjes herinneren afgelopen seizoen waar je dolgraag meneer Daley erbij had willen hebben in de opbouw. Maar op CL niveau is het vrees ik, niet meer goed genoeg.quote:Op maandag 2 juni 2025 14:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
Eens. Een seizoen en dan de jeugdopleiding in.
Ook eens, maar het maakt onze selectie wel meer ervaren. Dus je wordt er niet slechter op. En in mijn scenario is het maar voor 1 jaar he.quote:Op maandag 2 juni 2025 14:56 schreef manny het volgende:
[..]
Kan me een paar wedstrijdjes herinneren afgelopen seizoen waar je dolgraag meneer Daley erbij had willen hebben in de opbouw. Maar op CL niveau is het vrees ik, niet meer goed genoeg.
Snel naar huis halen danquote:Op maandag 2 juni 2025 15:48 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Gewoon huis hoorheeft zelf kennelijk dat gevoel
zijn we kennelijk mee bezigquote:Op maandag 2 juni 2025 16:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Snel naar huis halen dan![]()
Groetjes uit de voetbalhoofdstad #26
Meer ervaring is lang niet altijd per definitie beter voor je selectie.quote:Op maandag 2 juni 2025 15:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ook eens, maar het maakt onze selectie wel meer ervaren. Dus je wordt er niet slechter op. En in mijn scenario is het maar voor 1 jaar he.
Zolang De Telegraaf, VI of Fabrizio Romano er niets over meldt, zou ik er nog niet teveel rekening mee houden.quote:Op maandag 2 juni 2025 16:06 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
zijn we kennelijk mee bezighad je vast wel gelezen.
Ik zie het als het zover is. Heb er eerlijk gezegd ook nog niet echt een mening over. Leuk hoor een echte Ajacied terug, maar voor welke positie, in welke staat, wat is de toegevoegde waarde als het zover is? Veel vragen en twijfelsquote:Op maandag 2 juni 2025 16:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zolang De Telegraaf, VI of Fabrizio Romano er niets over meldt, zou ik er nog niet teveel rekening mee houden.
Sinds begin februari in ieder geval geen minuut gemist bij Girona.quote:Op maandag 2 juni 2025 16:20 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ik zie het als het zover is. Heb er eerlijk gezegd ook nog niet echt een mening over. Leuk hoor een echte Ajacied terug, maar voor welke positie, in welke staat, wat is de toegevoegde waarde als het zover is? Veel vragen en twijfels
Vooral weer geen zin in de eindeloze discussie over Daley Blind, mocht hij terugkeren. Standaard Pavlovhoekjes.quote:Op maandag 2 juni 2025 16:20 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ik zie het als het zover is. Heb er eerlijk gezegd ook nog niet echt een mening over. Leuk hoor een echte Ajacied terug, maar voor welke positie, in welke staat, wat is de toegevoegde waarde als het zover is? Veel vragen en twijfels
Gewoon driekwart van jong Ajax inpassen scheelt weer in de kosten.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:37 schreef mitt het volgende:
Roefs
Klaassen, Eriksen, Mokio
Tadic, Dolberg, Godts
NIKS MEER AAN DOEN
Wie is bij Ajax wel goed genoeg voor CL niveau?quote:Op maandag 2 juni 2025 14:56 schreef manny het volgende:
[..]
Kan me een paar wedstrijdjes herinneren afgelopen seizoen waar je dolgraag meneer Daley erbij had willen hebben in de opbouw. Maar op CL niveau is het vrees ik, niet meer goed genoeg.
Henderson lijkt te vertrekken. En Berghuis, Blind en Tadic hoef je natuurlijk niet tegelijk op te stellen. Daar zou ik wel goede afspraken over maken.quote:Op maandag 2 juni 2025 17:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wie is bij Ajax wel goed genoeg voor CL niveau?
Blind is geweldig in de opbouw, maar verdedigend wel een zwakke schakel, verder weet ik niet wie er allemaal blijven of weggaan, maar met Henderson, Berghuis, Blind en Tadic heb je toch wel wat te weinig dynamiek in huis en het zijn ook allen spelers waar anderen voor in dienst moeten spelen en dat gaat niet als je er 4 van hebt.
Tadic en Berghuis kan je niet eens beiden opstellen, nou ja igg niet allebei op een vleugel, maar dat zijn geen goedkope jongens en hoe los je dan op dat je ene wedstrijd diepgang hebt op rechts en de andere wedstrijd op links?quote:Op maandag 2 juni 2025 17:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Henderson lijkt te vertrekken. En Berghuis, Blind en Tadic hoef je natuurlijk niet tegelijk op te stellen. Daar zou ik wel goede afspraken over maken.
Los daarvan zijn dit juist wel de spelers die hebben wil (zeker Blind en Tadic) om de jonge spelers mee te nemen naar een veel hoger niveau.
Of dat genoeg is voor in de CL is wel een dingetje.
quote:Op maandag 2 juni 2025 16:06 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
zijn we kennelijk mee bezighad je vast wel gelezen.
Jullie beste speler is/was 36, al zegt dat natuurlijk veel over onze topclubs en de competitie.quote:
Die voetballend nog alsof is mid 20 is.. Blind daarentegen speelde 2 jaar terug als een oude vedette.quote:Op maandag 2 juni 2025 17:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jullie beste speler is/was 36, al zegt dat natuurlijk veel over onze topclubs en de competitie.
Blind is een geval apart, die moet eigenlijk een vrije rol in of net voor de laatste linie hebben, dan gaat het erom wie staan er nog meer bij die laatste 4-5.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die voetballend nog alsof is mid 20 is.. Blind daarentegen speelde 2 jaar terug als een oude vedette.
Tadic terughalen zou wel een goeie move zijn van ajax.
Je hebt ook nog opa Klaassen. Hoe erg wil je stilstaand voetbal gaan hebben.quote:Op maandag 2 juni 2025 17:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Henderson lijkt te vertrekken. En Berghuis, Blind en Tadic hoef je natuurlijk niet tegelijk op te stellen. Daar zou ik wel goede afspraken over maken.
Los daarvan zijn dit juist wel de spelers die hebben wil (zeker Blind en Tadic) om de jonge spelers mee te nemen naar een veel hoger niveau.
Of dat genoeg is voor in de CL is wel een dingetje.
Klaassen verlengen is gewoon een slimme zet, die klaagt niet en kan ook prima vanaf de bank toevoegen. Het is niet alsof je het met een selectie van 11 goede spelers en jonge talenten gaat redden hequote:Op maandag 2 juni 2025 18:12 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Je hebt ook nog opa Klaassen. Hoe erg wil je stilstaand voetbal gaan hebben.
Ze hadden Berghuis en Klaassen nooit moeten verlengen, die dan inruilen voor Blind en Tadic is prima.
Ik snap dat we op z'n zachts gezegd geen wereldteam hebben maar Klaassen voetbalt alsof ie 40 is. Als ie niet z'n doelpuntje er in frommelt dan speel je gewoon met 10 man. Een nummer 10 die een keer of 20 de bal raakt, als je geluk hebt. Hij speelt ook bijna alles terwijl we genoeg ervaring hebben in het team. Zeker als je ook nog eens Blind en Tadic wilt halen. En opa's Berghuis en Pasveer heb je dan ook nog.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klaassen verlengen is gewoon een slimme zet, die klaagt niet en kan ook prima vanaf de bank toevoegen. Het is niet alsof je het met een selectie van 11 goede spelers en jonge talenten gaat redden he
ze hoeven niet allemaal basis te staan he? Klaassen kan je er prima bij hebben. Berghuis had ik niet verlengd zelf denk ikquote:Op maandag 2 juni 2025 21:46 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Ik snap dat we op z'n zachts gezegd geen wereldteam hebben maar Klaassen voetbalt alsof ie 40 is. Als ie niet z'n doelpuntje er in frommelt dan speel je gewoon met 10 man. Een nummer 10 die een keer of 20 de bal raakt, als je geluk hebt. Hij speelt ook bijna alles terwijl we genoeg ervaring hebben in het team. Zeker als je ook nog eens Blind en Tadic wilt halen. En opa's Berghuis en Pasveer heb je dan ook nog.
Fitz-Jim is ook niet goed genoeg maar hij brengt qua type spel wel meer bij Ajax. Slechte versie van een jonge Eriksen. Met hem heb je ook betere wedstrijden, voetballend gezien, gespeeld dan met Klaassen. Klaassen is gewoon een oude versie van Til.
Mijn vertrouwen hebben ze ook (nog). Over die spelers, Rosa moet het nog wel laten zien hoor. Daar kan het nog alle kanten mee op.quote:Op maandag 2 juni 2025 23:30 schreef Wotte het volgende:
Ik heb wel vertrouwen in Kroes en consorten. Ze hebben tot op heden in de transferwindows nog geen speler gehaald die er echt niks van kon. Maar goed zijn voorgangers haalden van der Boomen dan ligt de lat niet hoog.
Dat ligt er natuurlijk maar een hoe je zijn zwaktes afdekt in het systeem. Ik zou hem niet meer lb tegen een snelle vleugel zetten, maar zijn pass is zodanig goed dat het loont om hem defensief te ondersteunen.quote:Op maandag 2 juni 2025 14:56 schreef manny het volgende:
[..]
Daley in de Henderson-rol is de enige positie die ik zou snappen...quote:Op maandag 2 juni 2025 23:47 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk maar een hoe je zijn zwaktes afdekt in het systeem. Ik zou hem niet meer lb tegen een snelle vleugel zetten, maar zijn pass is zodanig goed dat het loont om hem defensief te ondersteunen.
Nee, dat kan zeker ook het geval zijn. Maar daar gaan we niet van uit hequote:Op maandag 2 juni 2025 16:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Meer ervaring is lang niet altijd per definitie beter voor je selectie.
En dan Klaassen er voor. Berghuis en Tadic op de flanken. Wout in de spits. Pasveer in de goal. Bejaardenteam.quote:Op maandag 2 juni 2025 23:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daley in de Henderson-rol is de enige positie die ik zou snappen...
Vergeet Blind niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
En dan Klaassen er voor. Berghuis en Tadic op de flanken. Wout in de spits. Pasveer in de goal. Bejaardenteam.
Eriksen terughalenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
En dan Klaassen er voor. Berghuis en Tadic op de flanken. Wout in de spits. Pasveer in de goal. Bejaardenteam.
Toby Alderweireld denkt aan stoppen, maar misschien kan Ajax hem nog overhalen er nog een paar jaar aan vast te plakken.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:02 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Eriksen terughalen
Jammer dat Vertonghen gestopt is
Gratis geld? Hij leverde jullie 10 miljoen op en gaat een jaar later voor 27 weg. Volgens mij heb je dan 17 miljoen verloren.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:52 schreef tong80 het volgende:
Gratis geld.......
https://www.voetbalzone.n(...)/blt4f53c99cb281d712
En dan hebben we Sjaak Swart ook nog op de bank zitten.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
girl math ditquote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Gratis geld? Hij leverde jullie 10 miljoen op en gaat een jaar later voor 27 weg. Volgens mij heb je dan 17 miljoen verloren.
Ik mag toch hopen dat je geen financiële functie bekleed.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Gratis geld? Hij leverde jullie 10 miljoen op en gaat een jaar later voor 27 weg. Volgens mij heb je dan 17 miljoen verloren.
"ja was met 50% korting dus 50% bespaard"quote:
Ha ha ha.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:42 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je geen financiële functie bekleed.
Het is te hopen dat hij zelfs thuis niet de administratie doet.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:42 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je geen financiële functie bekleed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |